.......................2013-01-15 08:03:11 // 29183
:)
Piritu - 1.000.0002013-01-15 06:55:22 // 29182
"Az összkerekes autó azért jó, mert sokkal elhagyatottabb helyen lehet vele elakadni." :-)
Liquid2013-01-14 22:50:36 // 29181
ezzel alapvetően egyetértek :)
Csak a takarítsanak utat nem jön össze sajna, legalábbis időben nem. Ma reggel pl. visszafordultunk (mentünk volna Bécsbe) mert az M1 durván havas volt, a belső sávot biztosan nem tolták még le, holott egész éjjel havazott. Persze 8-kor már bőszen mentek a hótolók, de ha mindezt 5-kor tették volna meg nem lenne tele a töke az összes közlekedőnek :(
Holnap a 159-cel megyünk.
Csak a takarítsanak utat nem jön össze sajna, legalábbis időben nem. Ma reggel pl. visszafordultunk (mentünk volna Bécsbe) mert az M1 durván havas volt, a belső sávot biztosan nem tolták még le, holott egész éjjel havazott. Persze 8-kor már bőszen mentek a hótolók, de ha mindezt 5-kor tették volna meg nem lenne tele a töke az összes közlekedőnek :(
Holnap a 159-cel megyünk.
Liquid2013-01-14 22:48:03 // 29180
én most este hánytam el a garázsnál a havat, hogy holnap reggel ne kelljen korán kelnem, nem volt egyszerű :)
Piritu - 1.000.0002013-01-14 22:40:10 // 29179
"takarítsák le az utakat" :-OOO
Ez felénk az elmúlt 30 évben egyszer sem sikerült :-DDD
Mondjuk, ha pár tíz km-el nyugatabbra megyek, akkor szomorúan tapasztalom, hogy a sógoréknál az útra sosem esik a hó. Mellé méteres, de az útra nem...
Ez felénk az elmúlt 30 évben egyszer sem sikerült :-DDD
Mondjuk, ha pár tíz km-el nyugatabbra megyek, akkor szomorúan tapasztalom, hogy a sógoréknál az útra sosem esik a hó. Mellé méteres, de az útra nem...
Dömpi (il dottore)2013-01-14 22:36:37 // 29178
Reggel nekem is, mert esett kb. 2 cm hó, de mivel nam akartam, hogy lefaggyon, inkább ellapátoltam. Mire végeztem elkezdett esni az ónos eső. Mire munkába indultam sima eső, mire beértem,megint ónos...és ez ment egész nap.
Hát akkor már inkább essen le 40 cm hó, takarítsák le az utakat, maradjin meg 2 hétig, azután jöjjön a tavasz!
Hát akkor már inkább essen le 40 cm hó, takarítsák le az utakat, maradjin meg 2 hétig, azután jöjjön a tavasz!
Piritu - 1.000.0002013-01-14 22:33:53 // 29177
Nekem nagyon nem hiányzik a hólapátolás, inkább essen az eső. Reggel is majd háromnegyed órával kevesebbet alhattam, mert ki kellett ásni a garázst és 28 m utcafrontot.
Dömpi (il dottore)2013-01-14 21:35:05 // 29176
De jó nektek! Nálunk csak ez a k*rva esőeső esik, de az nagyon :(
Dömpi (il dottore)2013-01-14 21:34:15 // 29175
Az SW-nél felhordja a koszt a hátsó szélvédőig is. Az ebben lévő szemcsék is idővel kikezdhetik szerintem...vagy nem?
Vermacy2013-01-14 20:34:06 // 29174
Azon még gyúrok, de jó ötlet :-)
Vermacy2013-01-14 20:33:41 // 29173
GTPeti2013-01-14 20:33:25 // 29172
Legközelebb egy zöld csíkot is alakíts ki! :)
Vermacy2013-01-14 20:32:13 // 29171
mreni2013-01-14 19:13:57 // 29170
a nap miatt van,húzd be vele,én is megcsináltam már párat,eddig jó :D
.......................2013-01-14 19:02:36 // 29169
azt valszeg átszerelték elölröl..
mizooo2013-01-14 18:48:50 // 29168
Najó, de a hátsót milyen kavics veri? A mostani gépemen is alig több mint 4 évesen a hátsón a kereszt már nem vörös.
.......................2013-01-14 18:45:05 // 29167
az emblémát a kavics veri ki,
oda is jó a fólia,nem kell UV álló,
valszeg idövel azért sárgulni fog
oda is jó a fólia,nem kell UV álló,
valszeg idövel azért sárgulni fog
GTPeti2013-01-14 18:39:37 // 29166
Az klassz minőség lesz akkor. :)
mizooo2013-01-14 18:38:37 // 29165
Sziasztok, ma rendeltem Hong Kong-ból, karosszéria védő fóliát 10X100 cm méretben. Kemény 355 Ft postával. Az első sárvédőkhöz szeretném kijavítani a gyárit mert a jobb oldalon pl. már elég hitvány. Mi a véleményetek az emblémán is segíthet valamennyit ez az egyszerűbb fólia? Vagy oda vegyek kifejezetten UV állót?
üdv
üdv
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-14 11:49:44 // 29164
fűrészelheted már megint nem jót nézel az eperben :P
Boticselli2013-01-14 08:18:23 // 29163
Lewes2013-01-14 07:18:33 // 29162
Jó reggelt!
Visszatérve a tegnapi beszélgetésünkre, a hiba ma reggel már kb55-60 fokos vízhőmérsékletnél is jelentkezett, nem csak üzem meleg motornál.
Visszatérve a tegnapi beszélgetésünkre, a hiba ma reggel már kb55-60 fokos vízhőmérsékletnél is jelentkezett, nem csak üzem meleg motornál.
droberto2013-01-14 01:21:24 // 29160
A "Limited Cruising Range" üzenet, az jól értem azt jeleni, hogy korlátozott hatótávolság?
droberto2013-01-14 00:57:12 // 29159
Attól tartok beigazolódott a sejtésem. A múltkor taglalt klattyanó hangért a hajtás felől, a belső féltengely csukló a felelős.
Ha ez így van, akkor már hiába az igyekezet, bilincs és zsírzásügyileg. Bár nyílván romolhat az állapota, és nekem is berázhat gyorsításkor....
Ha ez így van, akkor már hiába az igyekezet, bilincs és zsírzásügyileg. Bár nyílván romolhat az állapota, és nekem is berázhat gyorsításkor....
Piritu - 1.000.0002013-01-13 21:09:13 // 29158
Na azért :-))
mreni2013-01-13 21:08:35 // 29157
akkor én se nézelődnék az 5ös BMW meg az E merci körül :D
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-13 21:06:54 // 29156
a legjobban egy 3.0JTDm-nek örülnék dupla turbóval, hátsókerék hajtással ... szerintem azért van akkora hely a motortérben, mert betervezték .....kurva válság :(
Piritu - 1.000.0002013-01-13 20:52:13 // 29155
Mi ez a downsizing kérem? :-O
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-13 20:31:01 // 29154
vagy egy rendes turbós benyásat mondjuk egy 2.0TBi-t vagy egy 2.4TBi-t lehet én is azt hajtanám bár én szeretem a dejzelt :)
Liquid2013-01-13 20:21:40 // 29153
ahelyett hogy raktak volna bele egy rendes olasz V6-ot, akkor nem dízelem lenne :)
Liquid2013-01-13 20:20:52 // 29152
Nagyon teccik ez Q4 dolog :)) Ma végre volt alkalmam kicsit tesztelni. Van egy nem túl nagy sík beton placc ahol pówerkedtem kicsit. Kikapcsolt elektronikával kimondottan élvezetes tud lenni :))
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-13 19:46:28 // 29151
francnak csináltak ennyi benzinest :DDD
1.8, 1.9. 2.2--áhhh
1.8, 1.9. 2.2--áhhh
mreni2013-01-13 19:43:35 // 29150
c vectra-nal ha jól emlékszem nem,mert közös csatija van a 4 trafónak
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-13 19:43:34 // 29149
bakker nem 1.8-as tényleg....ezen akkor a JTS-é van...
Piritu - 1.000.0002013-01-13 19:40:51 // 29148
Most néztem, az eper egy darabban írja. Lehet fűrészelni?
mreni2013-01-13 19:38:07 // 29147
ez az érdekes,hogy mégis van hozzá egyesével is trafó
Lewes2013-01-13 19:35:30 // 29146
Néztem, hogy pár Opelben is ez Bosch van. Kérdés hogy ugyanezt a Bosch-t vegyem e ( kb.50e) vagy helyette jó alternatíva az ERA (kb.25e) Nagy hirtelen ezt a kettőt találtam neten. Esetleg Nálad valami akció? :D
Büntetlenül használhatom az autót még pár napig? Tehát nem okoz nagyobb galibát? Kéne mennem kedden többek között Egerbe, addig aligha szerzem meg a motyót..
Büntetlenül használhatom az autót még pár napig? Tehát nem okoz nagyobb galibát? Kéne mennem kedden többek között Egerbe, addig aligha szerzem meg a motyót..
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-13 19:34:25 // 29145
ha van fűrészed külön is lehet :P egybe trafós lassan minden új benyás már...
Piritu - 1.000.0002013-01-13 19:29:37 // 29144
Egyben kell cserélni, vagy van külön-külön is, mint a TS-nél?
mreni2013-01-13 19:28:33 // 29143
szokott,de nem mindig... azt ne kérdezd hogy mitől függ...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-13 19:27:06 // 29142
nem feltétlen....
Piritu - 1.000.0002013-01-13 19:26:18 // 29141
Épp a trafót akartam kérdezni, de arra nem kellene valamilyen hibakódot dobnia?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-13 19:25:35 // 29140
az elég fogyós cikk az opeleknél...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-13 19:24:49 // 29139
trafósor...szar opelé van benne :(
mreni2013-01-13 19:16:44 // 29138
azt még érdemes lehet megpróbálni,hogy amikor vélhetően 3 hengerezik,egyesével lehúzgáljátok a trafókról a csatit(vagy az injektorokról) és így kiszűrhető,hogy melyik henger nem megy.Onnantól már könnyebb a helyzet.
Lewes2013-01-13 18:41:48 // 29137
Megtörtént, egyetlen hibakód volt, motorhőmérséklet jeladó alacsony jel. Vízhőfokot néztünk, hőmérsékletet mértünk, ez jónak mondható tehát kizártuk. Semmi egyéb. FES3.6.0
Piritu - 1.000.0002013-01-13 18:39:25 // 29136
Mint általában, most is csak egy hibakód olvasás után lehetne bármit mondani.
Lewes2013-01-13 18:24:46 // 29135
Sziasztok!
Benzines autómon a következő jelenséget tapasztalom a napokban. Hideg motornál minden tökéletes, mikor eléri a kb 90 fokos üzemi hőmérsékletet, alapjárat ingadozás nélkül kihagy 1 henger, dadog, remeg az egész kocsi. Indulás után húz, fogyasztásnövekmény nem tűnik fel, kiteszem üresbe lámpánál, megállok, majd szétpereg... Gyertyák bő 1 évesek benne (NGK), futott km vele kb 15e. LMM kipucolva, pillangószelep szintén. Mégis gyertya? gyújtótrafó? Gyertyákat kiszedtem, megpucoltam, mindegyik ad szikrát, talán mintha az egyik kissé sárgább lenne... Valakinek valami vélemény? Köszönöm!
Benzines autómon a következő jelenséget tapasztalom a napokban. Hideg motornál minden tökéletes, mikor eléri a kb 90 fokos üzemi hőmérsékletet, alapjárat ingadozás nélkül kihagy 1 henger, dadog, remeg az egész kocsi. Indulás után húz, fogyasztásnövekmény nem tűnik fel, kiteszem üresbe lámpánál, megállok, majd szétpereg... Gyertyák bő 1 évesek benne (NGK), futott km vele kb 15e. LMM kipucolva, pillangószelep szintén. Mégis gyertya? gyújtótrafó? Gyertyákat kiszedtem, megpucoltam, mindegyik ad szikrát, talán mintha az egyik kissé sárgább lenne... Valakinek valami vélemény? Köszönöm!
Piritu - 1.000.0002013-01-13 17:54:41 // 29134
Itt le tudod tölteni a használati utasítást.
A kiolvasott adatokat a FES a saját könyvtárába menti el, utólag is lehet tanulmányozni az adatokat.
A kiolvasott adatokat a FES a saját könyvtárába menti el, utólag is lehet tanulmányozni az adatokat.