Fórum >> Típusok >> 159

.......................2012-11-18 14:23:13 // 26973
Szerintem ua a felfogató sín,tehàt valszeg belemegy,
De alacsonyabb lesz az ülés,
Miért a 159 esével mi a baj?
Shadin2012-11-18 13:33:25 // 26972
Nem hiszem el hogy létezik külső torx... és mégis. Már csak a méretezésével van gondom...
Boticselli2012-11-18 12:51:19 // 26970
szerintetek a 159-esbe belemegy a brera ülése??
Shadin2012-11-18 11:33:59 // 26969
Srácok!
Gyors kérdés, hátsó féknyereg csavar. Mi a fészkes fene kell a kicsavarásához, hogy tárcsát tudjak cserélni?

Liquid2012-11-17 22:53:52 // 26968
a fócvágennel nekem is tele a kukim, hogy nem lehet rendesen megnézni egy inadvideot
.......................2012-11-17 22:41:17 // 26967
Az 5 hengeres hang az màs vilàg
.......................2012-11-17 22:39:58 // 26966
Bennem is,de a vw nèl elèrtèk a cèljukat,beszèlünk róla,és minnèl többet,annàl inkàbb belevésődik az agyunba ,hogy Das Auto
..még a végén félrészegen veszünk is egyet..
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-17 22:23:11 // 26965
remélem egy kamion elvitte őket
droberto2012-11-17 22:22:18 // 26964
Az a baj, hogy már megtehetik. :(
Jó dolgukban nem tudják, hogy mit csináljanak!
droberto2012-11-17 22:20:47 // 26963
Az kb. olyan lehet, mint a 159-el mondjuk a 360. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-17 22:15:44 // 26962
a másik megdöbbentő eset ma úgy mértek az szfvári elkerülőn ami egyébként autóut hogy a belső sávba állt a rendőrautó sziréna villog és kirakták a háromlábút szembe a forgalommal mérni ....vicc
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-17 22:13:49 // 26961
ne szopassanak Depeche Moddal hirdetik az új fosvágent ...egy világ omlott össze bennem ...
Liquid2012-11-17 22:13:09 // 26960
a szamár korrekt gép, igazán jól olyan úton érezte magát ahová max terepjáróval merne menni a modern erőcsávó. Eszetlenül jól lehetett küldeni hepehupás földúton :)
Liquid2012-11-17 22:11:01 // 26959
mentünk vele 160-nal a tatabányai lejtőn :) durva volt :)
Liquid2012-11-17 22:10:14 // 26958
valóban sok összetevős a dolog de én nagyon pozitívan csalódtam a 159-ben, az üvöltő motorhangon (ami nagyon erős élményfaktor) kívül tudja mindazt amit a 156 csak a legtöbb dolgot kicsit gyorsabban/jobban és át is jön az érzés. Holnap tervezem hogy kicsit megjáratom a 156-ot, aztán majd beszámolok milyen volt 4hónap után visszaülni bele.
Piritu - 1.000.0002012-11-17 22:08:30 // 26957
Léptem, mindenkinek jó éjt! :-)
droberto2012-11-17 22:07:38 // 26956
Nem is tudom, hogy az 1-es Swiftnél létezett elavultabb futóművű autó az elmúlt 30 évben Európában! De ne is bántsuk, mert az tényleg másról szólt.
Liquid2012-11-17 22:07:29 // 26955
mé, abban aztán van élményfaktor, zabszemmel :))
Egy jóbarátom szüleinek van egy újkorától, no amikor a hugának friss jogsija volt segített neki betanulni, és volt egy olyan szitu hogy a csajszi nekiállt kamiont előzni, szépen visszakapcsolt majd mikor a kamion mellé ért felváltotta 5-be 80-nál, a szembejövő meg közeledett, na az felejthetetlen élmény lehetett :)
Piritu - 1.000.0002012-11-17 22:02:17 // 26954
Én is szerettem, ezerötös, ötajtós, metál zöld volt.
droberto2012-11-17 22:02:02 // 26953
Csacsija egy barátomnak volt! No, az amit kapott... le a kalappal előtte!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-17 21:57:45 // 26952
a szamár egész jó kis autó volt én fater billegős faceliftes wareszát is bírtam :)
droberto2012-11-17 21:57:14 // 26951
Ez tényleg nem lehetett egy élmény.
Piritu - 1.000.0002012-11-17 21:56:01 // 26950
A faternak 1,3 volt. Emlékeimben csak a betonkemény rugózása maradt meg. A Samarám hozzá képest limuzin volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-17 21:54:33 // 26949
nem egy élmény az biztos de hát egy Trabant után élmény, minden csak viszonyítás kérdése :) Egyébként jó 10 órás seggelés után hazaértem vele ...soha többet :P
Piritu - 1.000.0002012-11-17 21:52:56 // 26948
Ja, ja az A21 hazafelé, a lekanyarodás után nem kutya.
Piritu - 1.000.0002012-11-17 21:52:09 // 26947
Most sajnáljunk, vagy megdícsérjünk a kitartásodért? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-17 21:51:12 // 26946
s Bécs után cifrább emelkedők vannak Mannheim után nem is beszélve ....
Piritu - 1.000.0002012-11-17 21:50:51 // 26945
Csak arra senki sem mondta, hogy "elég" a teljesítménye :-P
Piritu - 1.000.0002012-11-17 21:50:07 // 26944
Nekünk ezres Corsánk volt. Három henger, tomboló 55ló. No utoljára azzal kapcsoltam vissza autópálya emelkedőn :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-17 21:49:47 // 26943
miért 30 éve a trabant hogy vette?
droberto2012-11-17 21:49:35 // 26942
Bár az ezres még nem is halálfélelem, mert könnyű.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-17 21:49:07 // 26941
voltam is kint vele Luxemburgban :)
Piritu - 1.000.0002012-11-17 21:48:41 // 26940
Elég? :-O
Azért megnézném, hogy hogyan veszi fel a tempót Pestről kifelé az M7 érdi emelkedőjén. Ott sok "komolyabbnak" mondott autó is elvérzik. :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-17 21:48:14 // 26939
jövő 7en megnézem a Phedra-t, aztán ha jó akkor mehet a háztól ....................................................................................................................egyenlőre a punto :DDD
droberto2012-11-17 21:47:12 // 26938
Előztél már ezres Swiftel?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-17 21:44:59 // 26937
magyarországon bőven elég egy ezres Swift is vazz hivatkozz másra :)
Piritu - 1.000.0002012-11-17 21:43:01 // 26936
Tavasszal mellé teszem a Spider adatait is, csak most alszik :-)
droberto2012-11-17 21:39:57 // 26934
Igen jól megy a 2.4, az tuti, de SZVSZ Mo-n bőven elég a 1.9 teljesítménye. Egyenesben az OFF-ok több mint 90%-át lehagyom (ha akarom), viszont az élményfaktor kanyarban jön ki igazán ott az arány 99% feletti. :)))
Piritu - 1.000.0002012-11-17 21:39:32 // 26933
Nekem a vezetési élmény nem okvetlenül a gyorsulást, a sebességet és az erőt jelenti. A Trabi is felejthetetlen élmény volt. A 156 valahogy mindent idegesebben reagált le. Ugyan az a kanyarsebesség a 156-nál már necces lehetett, a 159 még csak meg se billen. A két autó karaktere más. (A Spider meg még "olyanabb" mint a 156.)
Gumi ügyben az Alfa elég "jól" választotta a méreteket. Szinte az összes típus gyári mérete nehéz ügy. Pl. a Spider 205/50x16 gyárilag, ha /55-öt keresek (és mondjuk a németeknél), akkor kevesebb, mint feléből kijön egy garnitúra.
droberto2012-11-17 21:33:07 // 26932
Az 1,9 vegyesben 6,8-7,2 l eszik 100 km-enként.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-17 21:32:55 // 26931
a T5 2.5TD 170 lóval sem tartós ügyfelem 0 km-en vette 160e--él elkopott a vezérműtengely, hidrotőkék kukások meg mind az öt porlasztó cserés lett....a többi dologról nem is beszélve, egy igazi boltosokálma gép :DDD
droberto2012-11-17 21:32:35 // 26930
Persze simán vissza lehet tenni, már ha megvan. Ha nincs akkor én szívesen elküldöm az enyémet. :)
droberto2012-11-17 21:30:55 // 26929
Ez egy értékes blog! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-17 21:29:47 // 26928
sose? 170 loval sose de még 200-zal sem kell hozzá a 220 vagy több és széles vigyor, mint nálam
Liquid2012-11-17 21:29:42 // 26927
kolegámnak is van egy T5 2.5TDI, csak 140ló , de megy korrektül, csak qurva sokat fogyaszt ha 110 fölé megy vele és kanyarodni nem tud :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-17 21:28:52 // 26926
a tapasztalat az alkatrész meghibásodása lenne de mivel ilyened nem volt ezen okból csak feltételezés :P
Liquid2012-11-17 21:28:06 // 26925
egyszer kipróbálhatod az enyémet és rájössz hogy van vezetési élmény csak motor kell hozzá :) Az tény hogy könnyű a tiltott tartományba kerülni.
Jók ezek a fogyasztás adatok, az enyém 8,7-9,4 körül alakul :)
Egyébként gumi ügyben pedig érdemes a nem hivatalos de még tűrésen belüli méreteket is megnézni, mert a 19"-es gyári méret nagyon ritka, és drága.
droberto2012-11-17 21:27:21 // 26924
A 6,6 valós fogyasztás volt?
Az 56-od és az 59-ed gumija közt, szélességben 1, átmérőben 3,6 cm van. Sokat számít ez is.
Az én mini téli mini kerekemmel megy mint állat, és átlagban 0,5 l-el kevesebbet eszik a ti kerékkel.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak