Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-29 10:08:01 // 115959
rosszul tudod ha a kerítést beljebb hozom attól a terület még a miénk ...
Smith2019-03-29 10:04:31 // 115958
Csak nézz utána, de ami a kerítésen kívül van az nem számít magánterületnek....
Kazes☻2019-03-29 09:19:08 // 115957
Csak keményen...! ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-29 08:59:05 // 115956
aki felénk jár csak óvatosan előttünk lett egy új mérési pont 3 lábúhoz, civil skodri áll mögötte... ma is lesznek kimegyek megkérdezni ki adott engedélyt rá mivel a parkolónk magánterület és keresztbe elfoglal 3 helyet...
RomeoOne2019-03-29 08:01:08 // 115955
Azért olyan, marha okosnak sem látszanak azzal, hogy ezentúl nem London lesz a világ egyik pénzügyi központja, bedől az autóiparuk és még az Ír - Észak-Ír határ problémájáról sincs fingjuk sem, hogy hogy kéne megoldani. Ráadásul a skótok is kijelentették, hogy az EU része akarnak maradni, úgyhogy ezzel a lépéssel akár az is bekövetkezhet, hogy ismét Anglia lesz Nagy-Britanniából
Giuntini2019-03-29 07:49:37 // 115954
Egyáltalán nem hülyék!
Liquid2019-03-28 22:43:45 // 115953
mis pont erre jutottunk ma az irodában: lehet nem is olyan hülyék a britek...
RomeoOne2019-03-28 21:12:17 // 115952
Basszus, ettől kedvem támadt AR Alienekre lövöldözni, én lennék Hicks tizedes :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-28 18:22:21 // 115950
Egyébként meg ezen ne idegeld magad. Egy országban, ahol az autók átlag életkora 14 év felett van, még vagy 10 évig biztos nem kell ezen aggódni. :-) Aztán meglátjuk, hogy a veteránokra milyen szigorítások jönnek. :-)) Lehet még jobb is lesz, normálisan lehet majd közlekedni. A sok mobilozó, máshova figyelő, zöldnél el nem induló, bambuló népet viszi majd az automata. Nem fog kiszorítósdit játszani, mert lefékezi az automata. Egy kellően öreg autóval meg nyugodtan lehet majd közlekedni is, jókat autózni is mások bántása nélkül, de "offline" :-)

Vélemény? Tessék:
Az autók lebutítása, a vezetési élmény eltüntetése volt az első lépcső. Nevezzük kényelemnek, karosszéria merevségnek, NVH-nak, tököm tudja minek, valójában a legtöbb autó nulla visszajelzést ad, szimulátor szint. Ne keressünk élményt, élvezzük a luxust. Jó is az, csend, nyugalom, nincs kísértés. Unalom? Sebaj, kapsz kütyüt, nyomogasd, élvezd, hogy kiszolgálja az (épp most kreált) igényeidet a technika. Ugye jó? Bízd csak rá magad, nem kell, hogy vezess, tapogathatod a kütyü üvegét, mennyire jó, nem? Majd a Big Brother vezet. Tudja hoanan jössz, hova mész, mit veszel, hova viszed, kivel társalogtál közben. Te csak dőlj hátra, és élvezd a luxust :-DD Kapsz szolgáltatást, hogy érezd, hogy hülyeség kimaradni. Aki kimarad, lemarad. A béna öregautós nem tud 30% kedvezménnyel online játékot letölteni, és ajándék kuponért linkre kattintani. A hülyéje, elbassza az időt vezetéssel. :-) És az augmented reality szemüvegen sem látja a helyi akciókat, útmutatásokat, híreket, mert a nyomorultnak az utat kell figyelni a mínuszmásfeles szemüvegével. Rádiót hallgat basszus az öreg csotrogányában.. a szerencsétlen. Én közben AR játékot tolok a melóba menet. MIlyen állat, a troli vezetéken is ott egy kis rohadék alien, gyorsan lelövöm :-DD Álllat, az előttem haladóval együtt leszedtük, király! Nyomok is rá egy szevasz havert. Á bazz.. a főnök már tolt át egy melót, annyi a játéknak. Na nem baj, amíg beérek, gyorsan ezt is intézem. A hülyéje meg tekergeti a kormányt, megy az ideje.. én meg már simán a melómat intézem. Na most merre megy a gyíkarc? Minek fordul itt le? Persze, fingja nincs, nekem meg optimalizált úton megy a verda..... mi a f.... ó a francba. Szoftverhibás koccanás. Na akkor innen melózok, vagy 40p mire mindent kilogol és újra enged a rendszer.

Bocs :-DDD
Ricoe1562019-03-28 18:03:17 // 115949
Köszi :) Már a kocsin van, de még hiányzik a felni közép... Meglepődtem hogy kisebb megy bele nem 60-as....
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-28 17:27:03 // 115948
Azt nem, de nem hobbiból repkedek 16 órákat, hidd el :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-28 17:24:21 // 115947
Másról beszélünk :-) A villanyautó helyi problémát szüntet meg, és jó biznisz. Az össz szennyezést csak kevéssé csökkenti. Viszont azt is nézd, hogy így elég a szénerőművek füstgázait kezelni valamiképpen, nem millió dpf meglétét és működését kell garantálni. Félre ne értsd, nem várom ezt a szép jövőt :-) 130-nál gyorsabban menő villanyautót meg otthon összerakok :-DDD
Piritu - 1.000.0002019-03-28 16:38:25 // 115946
Jó ízlésed van :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-28 16:21:35 // 115945
lottó számokat nem tudod az is jó, ha az 5 év utániakat mondod meg csak priviben lécci :DDD
RomeoOne2019-03-28 16:20:17 // 115944
De amíg a szénerőművekből töltik a villanyautókat, addig nem lesz tisztább, csak máshol pöfögik ki a füstöt.
De ezek b.sznak fel engem igazán:
Élet a 130 km/óra végsebességű autók világában
Bár szerintem ez a cikk előbb íródott, mint a mai szavazás, mert közben ez is átment már:
Döntött az EP: drasztikusan csökkenteni kell az autók és kisteherautók CO2-kibocsátását
Nem most fogok hirtelen EU-pártivá válni. Hirtelen nem is tűnik akkora hülyeségnek a Brexit...
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-28 16:14:45 // 115943
Ezt a mutatványt már végignéztem a napelem iparban egyszer 2010 környékén. Évente kb 500 gyár nyílt akkor is (nekem akkor az jó volt nagyon :-)). De elképesztő helyeken indult napelemgyártás. Pl fitness gépeket gyártó üzemecske egyik hátsó termében. A hajlított vascsövek mellett mentünk be a frissen kifestett, ipari padlózott "napelemgyárba". Viccesen kis volumenű volt, pláne Kína viszonylatban, de megérte, pörgött, gyűlt a know-how. Aztán jött 2011, válság, amikor ezek sorra bedőltek. Kína még akkor emelt a támogatáson, és szipkázta oda a világ összes napelemgyártóját. A környéken senki nem maradt talpon, mindenki Kínába szivárgott. Na és közben szépen visszavágták a támogatást, és kiderült, hogy az óccó napelem veszteségesen termelődik. Bedőlt a sok kicsi, közepes és nem elég nagy. Hirtelen kinőtte magát néhány giga cég, felnyalva az összes know-how-t, és kaputt. Leuralták az egész világot. És most annyi a napelem ára amennyit kormányilag mondanak. Az a pár gigacég elvileg veszteségesen termel, gyakorlatilag meg virágzik. Nem tippelek, hogy honnan jön a kiegészítés. Ezek úgy benyelik a villanyautó gyártást, mint a huzat. Az EU nem lesz akadály. A Tesla igazi riválisa 5 éven belül szerintem Kínából fog felbukkanni.
Jupiter1552019-03-28 15:25:38 // 115942
Urak

Megjavult az autó: a hármas henger injektorcsatlakozója rossz volt.

Köszönöm a tippeket!
RomeoOne2019-03-28 12:28:54 // 115941
Kína jelentősen csökkentené a villanyautók támogatását

Elemzők szerint ugyanakkor a kizárólag villanyautókat előállító vállalkozások kerülhetnek nehéz helyzetbe az elvonás miatt. Ilyen például a Nio, amely a Tesla talán legkomolyabb kínai riválisának tűnik. A tavaly őszi indulás óta havonta jellemzően több mint 2000 autót tudtak értékesíteni, ami biztató, viszont a támogatás-megvonás emelhet annyit az áraikon, hogy alaposan visszavesse a keresletet, és mivel nincsenek benzines típusok, amelyeken megkereshetik a kieső hasznot, ez akár az épp csak induló cég végét is jelentheti.

Micsoda kár lenne érte... :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-28 11:52:38 // 115940
hát oldják, addig meg maszkban járnak, ha egyáltalán járnak még pár évtizedig ha csak ki nem pusztulnak tüdőrákban ...szóval nálunk nincs elektromos busz egy éve sem nem hogy húsz de élhető a levegő akkor most melyik a jobb? több kérdés nincs is ebben a témában ...
RomeoOne2019-03-28 11:44:22 // 115939
És olyan ütemben növekednek, hogy hiába építik nyakra-főre az atomerőműveket, az sem elég, hogy érdemben tisztuljon a villanyuk...
RomeoOne2019-03-28 11:36:11 // 115938
Ettől függetlenül azért ott is abba az irányba haladnak, hogy csökkentsék a személyautók kibocsátását, csak nem olyan agyatlan módon, mint az EU-ban. Bár Kínánál a kötelező elektromos autó kvótát sem nagyon lehet másként nevezni. De egyik országban sem a személyautók kibocsátása a fő oka a magas emissziónak. Hanem a pusztulat sok szén- és gázerőmű.
Ad-blue-zzák tele meg nyomják tele minden részecskeszűrővel a teherautókat, meg a buszokat, kit érdekel? Azok úgyis csak ipari járművek, amiknek az elsődleges funkciójukat kell ellátniuk. De ne a személykocsikat, amik hobbi/élvezeti cikkek is lehetnek egyben.
Egyébként, ahelyett, hogy minden szart raknának a kocsikban, az USA-ban is hatalmasat lehetne csökkenteni a személygépkocsik kibocsátásán, ha felemelnék az üzemanyagárakat legalább magyarországi szintre. Vicc, hogy mennyivel többet keresnek és feleannyit fizetnek a kutakon, mint mi. Legalább a mi árszintünkre felemelnék az üzemanyag-árakat, a személyautó emisszió gyorsan elkezdene csökkenni, mert egyből nem a V8-as Landcruisert vennék meg azért, hogy óvodába tudják vinni a gyereket...
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-28 11:29:49 // 115937
A 10%-os kötelező villanyautó eladás pl. Ott tényleges probléma a nagyvárosok levegője. És ténylegesen meg fogják oldani. No nem a külső részeken, ahol a gyárak okádják a levegőbe a mindegy mit, de beljebb már észlelhető. A 10%-os eladási kényszer egy dolog. De amikor a usernek 3-4 millát le kell tennie évente egy sanghaji rendszámért ezzel szemben jelképes összeget egy "zöld" rendszámért, akkor az már hajtóerő. Kezd is látszani. Sehol máshol ilyen gyorsan nem cserélődik az autópark, és szaporodnak szépen a villany járművek. Egyet sem tudnék márka szerint megnevezni, de autókinézetű valamik. :-) Az egész nem a globális szennyezésről szól (nagyon nem), hanem a tényleg nagy városok (nem Budapest méretű légypiszok) élhetőségéről. Pár éve robogó zümmögés uralta Sanghajt. Most nyomasztó halk morajt hallasz. A robogók 99%-a villany. A kis 3 kerekű cuccolós szekerek nagyrészt elektromosak, az autók csendesek. Ami tavaly nem volt, most láttam többet, nagyon jól kinéző elektromos buszok. Ahol tavaly voltam üzem, ott már egy bő éve 20 villany busz hozza-viszi a munkásokat. Nem ám valami szükség busz, egy rendes turistabusznak néz ki. Csak épp hangja nincs.
A globális légszennyezést mint témát meg nyugodtan felejtsd el. Úgy Kínában, mint az EU.ban. Nyilvánvalóan senkit nem érdekel sajnos :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-28 11:05:14 // 115936
szigorodik a helyzet USA és Kínában? A mi? A legnagyobb levegőszennyező Kína utána USA aztán India, Oroszország, Japán és a 6. helyen egy EU-s Németek, Kanada, Korea, Irán ... eléggé vicces helyzet....
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-28 10:34:25 // 115935
A lehetetlen hülyeség mögött nyilván a biznisz is van, de az USA-ban is szigorodik a helyzet, és Kínában is. A tökön lövés már akkor megtörtént, amikor rákattantak a villanybizniszre. Tálcán adtuk át Kínának az autóipart és dobtuk a szemétbe 100 év hagyományát, tudását, tapasztalatát. Innnen pedig már nincs visszaút. Aki tud, vegyen QV-t MOST :-DD És hajtsa, röfögtesse, ha lehet itt felénk is, hogy halljam :-D
RomeoOne2019-03-28 10:27:23 // 115934
Nem a személygépjármű közlekedés fogja kinyírni a Földet, főleg nem az a megoldás, hogy az EU-ban fojtják meg az autóipart a lehetetlen, hülye politikusi elképzelésekkel. Mindenhol fejlesztik a motorok kibocsátási szintjét, de azért nem lövik vele tökön magukat, mint itt.
pmolnar2019-03-28 10:26:38 // 115933
Szervusztok!
Egy tipp, hogy a belepo vilagitas az elso ajtok aljan, miert egnek akkor is ha az auto be van zarva es belso vilagitas mindenhol elalszik?! Hogy tudom lekapcsolni ezt a fenyt?
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-28 10:05:13 // 115932
Egyébként ha belegondolunk, normális... ez van. Nagyságrendekkel többen akarnak ma autózni, mint 10, 20 éve. Valahogy muszáj a dolgokat kordában tartani, hogy még belélegezhető maradjon a nagyvárosok levegője. Ennek ez az ára, elveszik a játékunkat :-) A most felnövő generáció már a hanggenerátort sem fogja kérni, kiröhögik majd a vén fejünket, hogy mi a frász jó abban a hangos, büdös, sokat fogyasztó izében :-D És mi a frász jó abban, hogy tekergetni kell azt a karikát, és idétlen pedálokon tipegni mint valami orgonista. :-D Ez sokszor jár a fejemben, amikor mégsem adom el a 159-et. Ezt a hangot most kell kiélvezni, mert az autóipar már soha többé nem fog felesleges litereket hanggá transzformálni, pláne nem számomra elérhető kategóriában.
Ricoe1562019-03-28 10:00:18 // 115931
Köszönöm. Megtaláltam ;-)
PBali2019-03-28 09:46:24 // 115930
Szia. Piritu cartárs, Párduc (159) blogja, 11. oldal. Nekem is nagyon tetszik ez a felni és emlékeztem, hogy neki a 159-en is volt ilyen. Ott minden infó megvan szerintem, ami neked kell. Üdv: B.
pettinke2019-03-28 09:45:21 // 115929
azt nem t'om, de itt a cikkszáma: 71805008
Ricoe1562019-03-28 09:11:16 // 115928
Sziasztok. Nem tudja valaki mi ennek a felninek a "kód" neve? Nem találok róla semmit...
Giuntini2019-03-28 08:40:45 // 115927
Ami lényeges! Az Alfa a mainapig tud gyártani élvezetesen vezethető autókat, mint a Giulia és a Stelvio. Az új M5 BMW-nek nincs hangja. A zaj es a környezetvédelem miatt. Helyette van hanggenerátor. Ez a normális?
Akkor én azt mondom, szóljon csak az 5 hengeres dízel, és szóljon még sokáig. QV-re sajnos nem lesz pénzem!
Giuntini2019-03-28 08:21:32 // 115926
Pedig nem az! A haverom is utálja, mindig Mergája volt. Az előző CLS egészen más volt. Az is v6 volt. Ennek a hangja varrógép. Ezt nem én mondom egyedül! A te V6-osod hangja egészen más volt. Tudod milyen az, ha egy V6-ot nincs kedved letépni? Na hát ez olyan. Haverom soha többé nem vesz Mercedest, pedig legalább 20 volt neki az állólámpástól az SL-ekig. Nagyon sótlan az egész mutatvány. Mindenki azt mondja, 300 pacival mennie kell. De hozzá kell venni 2 tonnát, meg az összes környezetvedelmi kütyüt.
gecsa2019-03-27 20:18:30 // 115925
De az.
zoli9782019-03-27 16:00:51 // 115924
https://patentos.hu/Karpitrogzito-patent-11x16x6x16x113 ilyen patentra lenne szükségem, 1 hónapja várok de nincs, írtam nekik azt mondták nem tudják, hogy lesz-e. Esetleg nincs elfekvőben valakinek ilyen?
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-27 13:53:49 // 115922
Ez meglep, a 300 lovas az gondolom benzines pedig. Mondjuk a 2.4 hangja terhelve az tényleg abszolút értelemben szép, nem csak "dízelhez képest". A hangját azt nagyon szeretem. :-)
Giuntini2019-03-27 13:36:21 // 115921
Ami borzasztó a hang! Ilyen sz@r V6 hangot még nem hallottam! Az 5 hengeres dízel sokkal szebben szól! Ez nem vicc!
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-27 12:33:21 // 115920
Minden relatív ugye :-)))
Egyébként az autó böhöm mérete már látszott mikor megvette gondolom.
1850kg. Azért az rengeteg, azt nehéz már eldugni, viszont cserébe nyugodt futású bunker lesz. Gondolom a célközönség inkább az utóbbit értékeli, a mercinek az a dolga, hogy unalmas legyen. Zenebb a Zen-nél :-)
A 159-nél pont ezt lőtték mellé szerintem, nem tudták igazán hova pozícionálni. A Ti futóművel alá tettek egy műszaki csodát, közben építettek köré egy németes prémiumra hajazó körítést a legszebb olasz formatervbe öltöztetve. Túl sok dolognak akartak megfelelni. Jó autó a 159, és megtapogattam egy Giulia-t a múltkor, nem érzem hogy a 159 bármiben alulmaradna ami anyagminőséget, és az összerakottságot illeti.
A 159 sokkal vaskosabb, súlyosabb érzet. Az ajtók csukódása (szegény Julis kis könnyű ajtaját úgy b..tam be, hogy páran odanéztek, meglepően könnyű volt), az ülések, ajtókárpitok stb. Mégis, hogy visszakanyarodtak kicsit ahhoz, amihez igazán értenek. Kis önsúly, jó súlyeloszlás, és ehhez a jó futómű.
Shadin2019-03-27 12:16:29 // 115919
Elcseréljük? :-)
Shadin2019-03-27 12:16:08 // 115918
Nem azok Ulter-sport dobok voltak és akár jók is lehetnének csak a frászt hozták rám ezért eladtam...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-27 11:35:57 // 115917
biztos nem ellenben fain a hangja
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-27 11:35:21 // 115916
kevés volt a kávé? :DDD
RomeoOne2019-03-27 11:22:12 // 115915
Ezek még azok, amiket a múltkor nem mertél felrakni ugyanezen félelmek miatt?
RomeoOne2019-03-27 11:03:58 // 115914
Erhard megcsillogtatja a itt latinos műveltségét, de a tanulatlan 159 banda nem értékeli :DDD
Shadin2019-03-27 10:58:35 // 115913
Szerintetek szétrobban a turbóm ha felteszem ezt?

:-)
Shadin2019-03-27 10:57:45 // 115912
Nekem is csak most esett le bakker :-(
RomeoOne2019-03-27 09:59:42 // 115911
Áhh, szóval V. VT tárcsa, mint 5. velencei tavi? Ötletes :D
RomeoOne2019-03-27 09:58:51 // 115910
Amúgy elsőre nekem is ez ugrott be, csak ugye az VTT tárcsa lenne :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak