Fórum >> Típusok >> 159

Sanyi2007-06-10 13:07:00 // 3833
Bocsi a duplázásért!
Látom már Satti is belinkelte!
Sanyi2007-06-10 13:06:19 // 3832
BadBoy2007-06-10 10:21:34 // 3831
Hát szerintem elég sok olyan van, ami szürkeimportal érkezett MO-ra. Biztos hogy nem ilyen magas az elégedtlenségi ráta.

Németországban, Svájcban és a többi nyugat - európai országban már nagyon sok olyan 159-et lehet venni amiben már van 10-20 ezer kilaméter. SZerintem ezért vannak használt 159-ek.
Kalex2007-06-10 09:55:27 // 3830
A használautó honlapján jelenleg 29 db 159 van. Némelyik feltünően újszerű állapotban eladó! Vajon miért adja el valaki 5-10 e km után a 159 esét?!
Jó, egy érvet elfogadok: nem tudja fizetni...na de ennyien ne tudjanak fizetni?!

Nekem az a szubjektív véleményem, hogy páran csalódtak benne, csak arra lennék igazán kiváncsi, hogy mit nem tartottak megfelelőnek?
Cselentano2007-06-09 14:58:21 // 3829
ez befér a 147-be is :-)
Cselentano2007-06-09 14:56:04 // 3828
már adom is el az x3-ast :-)
ez komoly, és még ipod-os is :-)
HátvédRomeo2007-06-09 14:07:20 // 3827
Szép látvány az biztos! Hosszú évekig láthattam városunkban ilyet, amíg volt Alfa értékesítés. Mikr megjöttek az új modellek, apám telezett azt már mentem is belecsücsülni. Ott dolgozott mellette 10 méterre. Utána meg házunk előtt volt 50 méterre. Bár utóbbiban párszor voltam. :(
Már vagy 2 éve nincs nálunk, csak FIAT.
Kompressz úr2007-06-09 08:08:51 // 3826
Én a nyíregyházi Metro parkolójából láttem két ilyen kamiont Debrecen felé suhanni.
Junior2007-06-09 02:23:43 // 3825
Felkerültek a képek az új gyönyörűségről! hamarosan több is lesz!
Junior2007-06-09 01:22:04 // 3824
csak egy esne le tóla én elém!!!
pityke2007-06-09 00:44:59 // 3823
Ciao! Ezt az álomszerelvényt kedden este fotoztam le az olasz-osztrák határnál,gondoltam tetszeni fog nektek is.:)))
HátvédRomeo2007-06-08 23:42:25 // 3822
Beleolvastam a tesztbe, jó kritikát kapott az már biztos!!!
Fórumon, meg kb. arról vitatkoznak, hogy "húzzak e zoknit, vagy vigyem magamon" :-)
Kompressz úr2007-06-08 22:17:55 // 3821
Tisztára úgy tűnik, hogy a tesztelő alfisti lett :-DD
Viszont ami a fórumon megy a cikk alatt, az minősíthetetlen.
Alfista2007-06-08 21:03:30 // 3820
Helló! Örülök, hogy újra itt vagy! :)
Satti2007-06-08 15:13:58 // 3819
159 3.2 V6 JTS Q4 teszt!

Íme a legjobb!
BadBoy2007-06-07 19:26:17 // 3818
Ez jó! Be lehet épiteni a gyári fejegység helyére! Tetszik, de nem kell! :D
Kompressz úr2007-06-06 19:19:58 // 3816
Igen, ő tudja, hogy mitől döglik... :-)
Grando2007-06-06 19:13:43 // 3815
Nem hát! A végén be is nyögi, hogy marad a bömösnél. :(( De az olasz manus nagyon jófej volt! :)))
Kompressz úr2007-06-06 19:07:27 // 3814
A ficko bmw fanatikus, sose fogja megérteni a coure sportivo lényegét.
Grando2007-06-06 19:01:47 // 3813
Ez qrva jó! Ahhoz, hogy az Alfát értékelni tudjuk, úgy kell gondolkodnunk, mint egy olasz! Érdemes megnézni!!! ;)))))
Kompressz úr2007-06-06 18:54:24 // 3812
Ja, aztán olyanokért pontozták le, amit más márkáknál nem is vettek negatív tényezőként számításba...
Alfacus Maniacus2007-06-06 13:51:07 // 3811
Ez része egy többfázisú 11 kocsis tesztenek, természetesen az első x helyen germán kocsik végeztek.

Olvastam a teljes teszt szövegét, a menetprópánál csikorgó fogakkal bár (kis képzavar; szóval csikorgó billentyűkkel) de azért leírták, hogy 'az Alfa 159-es egy menetdinamikai csoda'.
Ferko2007-06-06 12:47:48 // 3810
Sziasztok!
Ez azért magáért beszél.:):)

http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek&mode=related&search=
Rumi2007-06-03 21:24:20 // 3809
jaj a kinairól online szótárgéppel angolra, majd magyarra fordított kezelési útmutatók igazi gyöngyszemei a multikultúra sikertelen áthidalási kísérleteinek a világpiacra kerülés nemes szándékától vezérelve :)
Rumi2007-06-03 21:21:01 // 3808
ez aranyos, pedig a 156 is nyüszög, már amelyekbe én ültem :p
Willy2007-06-03 21:11:00 // 3807
Maximálisan egyetértek. Skócia ezerszer jobb hely mint Anglia. Az emberek és a táj is sokkal barátságosabb.
Rumi2007-06-03 21:08:27 // 3806
Skócia jó hely

és eszméletlen barátságosak a helyiek. csak fennhangon hirdetni kell, London a szmog, és a szemét városa, és nem érted miért nem inkább Skociába mennek az emberek London helyett :DD
Alfacus Maniacus2007-06-03 19:40:00 // 3805
Így van, de ezt nem verjük nagydobra:))
BadBoy2007-06-03 18:07:51 // 3804
Szerintem legközelebb vedd meg az autódat Szlovákiában. Lehet, a külföldi kereskedések normálisabban fognak hozzádálni.
Kompressz úr2007-06-03 12:07:31 // 3803
Már az alfások se a régik, kezdenek nyűgösödni :-D
Kompressz úr2007-06-03 12:06:59 // 3802
Szövegeléstudomány...cöcö. Aztán ki tetszenek találni valamit, aztán egyből egy szövegeléstudóshoz tetszenek szaladni, hogy nehogy már más is kitalálhassa azt :-D
Vikking 3112007-06-03 10:10:02 // 3801
Na igen, ezt mondom én is, hogy ezen is ki voltak akadva sokan, hogy össze-vissza jár... Aztán most kicserélték egy ilyenre, és ez se tetszik...
Tom122007-06-02 23:56:25 // 3800
Igen, nagyon pontos, hidegre, melegre, huzatra, álldogálásra érzékenyen reagál, mint amilyennek kell lennie egy "hőmérőnek"...:-)
Alfacus Maniacus2007-06-02 23:45:40 // 3799
Bizony, gyűrűmön az NME virít, amikor még nem voltak szövegeléstudományból megélő karok:)).

Büszkeségünk külön tárgya, hogy a nagyon száraz NME név előtt leánykori nevünk Rákosi Mátyás Nehézipari Műszaki Egyetem volt!
Kompressz úr2007-06-02 23:40:32 // 3798
Az úr miskolci gépész (NME) ? Szerény személyem még iparjogászként :-DDD kezdett , de aztán a Miskolci Egyetemen végzett egyszerű jogászként. (közben felütötték a fejüket mindenféle bölcsész (eleinte a bölcsészeket könnyű volt felismerni :-D ) és közgazdász palánták is.
Alfacus Maniacus2007-06-02 22:58:57 // 3797
Gramercy Paulus,

sportivo szíved kiöntéséért, de eddig cepelnem kellett ennek bús terhét, nem találván méltó szavakat a leírt hányattatások empatikus reflexiójára! Mostanra rendeződtek soraim (miután ma este 6-kor befejeztem az e félév utolsó szorgalmi napjának utolsó előadását) és immár képességeim háborítatlan birtokában mondom: abcug és hallatlan, de aligha egyedi.

Én nem vagyok hiperszenzitív a szalonbéli kalandokra (könnyen beszélek, én a Merkurnál szocializálódtam több ízbeni is Dacia átvételeken, ahol külön pénzért véletlenül tudtak szerezni a hiányzó tanksapka vagy ablaktörlő helyett másikat).

Szóval farizmom sem rádult pl. a 156-os átvételekor anno: minden OK, végül az öltönyös - kb. 2 hete autóátadó, 3 hete érettségizett korosztályú - ifjonc a tartalékkulcsot tenyérrel látványosan a kocsi tetejére csapta, a kulcskarikát helyettesítő gombócba gyűrt - üvegmosóhoz hasonló - drótkupac ott helyben végigkaristolt festést, lakkot.
Vagy a 159-es: minden előre részletesen megbeszélve, hogy T. Nőm a vásárló (tulaj) - mert el nem ítélhető módon orvoskedvezmény igénybe véve - de a forgalmiban üzembentartó szerény személyem. Csak második nekifutásra sikerült, alapban természetesen elfelejtődöttek a megbeszéltek és a forgalmit cseréltetni kellett., de végül is lett másik.

(Engem a márkaszervizek jobban foglalkoztatnak, mert nem igazán tetszik az olyan szerelőcsarnok, ahol Land Rovertől Niváig minden látható az Alfák mellett. Erről eszembe jutnak azok a kb. a 2. pún háború idejére eső évek, amikor gépészhallgatóként nyaranként a miskolci XVI-os Autójavítóban dolgoztam. Az volt 'az' autójavító, következményként 402-407-es Moszkvicstól a Warszava-n át a 900-as Wartburgig és Csepel D350-től Ikarus 55-ig mindenhez 'értettünk'. Daliás idők voltak, de most jobban örülnék csak Alfákhoz, de azokhoz nagyon értő 'szakbarbároknak'.)
Vikking 3112007-06-01 22:27:33 // 3796
Sziasztok 159- tulajok!

A vízhőmérő témával kapcsolatosan valami : Nemrég olvastam szanaszét a fórumon a 156okkal kapcsolatban, hogy nagyon kóvályog a mutató, és össze-vissza jár, nem úgy, mint pl a német autókban, mert, hogy más metódus alapján mér a 156ban a vízhőmérő... Folyamatosan figyeli a hőrmérsékletet, míg más autóknál nem így van. Nem tudom pontosan már, mi volt, de valami ilyesmi... Szóval lehet, hogy ezért tettek a 159-be más alapú hőmérőt... De nekem csak rémlik, nem vagyok semmiben se biztos!!!! Na üdv mindenkinek.
Kompressz úr2007-06-01 22:14:28 // 3795
Kiöntöm nektek a szívem, erre semmi reakció... brühühü
Alfacus Maniacus2007-06-01 09:33:42 // 3794
Corn!

Vízhőmérő. Gyanítom, hogy valóban díszkütyü a jószág. Hivatkozva a Népítéletemben említett esetre - Sevilla (ott kezdett hülyülni a légkondi), 42 fok árnyékban és dugóban araszolás, menetszél 0 - mutató rezzenéstelenül vízszintesen áll. Hogy közben be-ki kapcsol a vent, és egy működő műszernél láthatónak kellene lenni a kapcsolási tartomány néhány fok hiszteréziséneknek, az fix.

(Nem tudom, az újabb 156-osok hogyan működnek, az enyém 1999-es gyártmány volt, gyönyörűen látszott, hogy mászik fel a mutató aztán szirénázik a vent és megy vissza a hőmérséklet)
Zool2007-06-01 09:24:23 // 3793
Nekem a kedvencem az volt, amikor a helyi multi-kereskedőtőől nem tudtuk elhozni az egyik ismerősöm átveendő Vectráját. Előtte az eladó mindent akkurátusan végigmutaott, navitól a motors csomagtartónyitásig. Csak hát az a fránya moci nem indult be... Én speciel határt lépek a vétel/szervízek miatt, mert (egyedül!) az említett multi lett volna illetékes Volvóban. Egyébbként van 1-2 vicces alfa díler is, akiket olasz mivoltukon felül nem sok minden kvalifikál (meg van két egészen komoly is azért). Adott esetben a családias hangulat sem kárpótol az amatőr hozzáállásért. De furcsa hogy a multik is ennyire lazák. Mondjuk a kedvencem a : www.volvoszalon.hu volt (nemrég megszűnt) megcsömörlött Volvó-tulaj beszámolója, nagyon durva. Persze ez nem mentesíti az Alfát attól, hogy rendbe tegye a hálózatát, amit egyébbként több országban is megtett.
Kompressz úr2007-05-31 23:31:19 // 3792
No! A dolog úgy kezdődött, hogy elindultam Bo-hoz Gt-t venni. Addig-addig nézegettük az autókat, amig 159 lett a Gt-ből, jutalmul kaptam némi kedvezményt.
A dolgok rákfenéje, a bajok gyökere az volt, hogy Bo elment szabadságra, és átadta az ügyet az egyik kolléganőjének.
Így aztán Bo helyett egy ismeretlen nő foglalkozott az autómmal. Még Bo-val minden papírmunkát elintéztünk, tehát "csak" ki kellett fizetnem (megtettem, mivel bár kicsit hazudós, de úriember vagyok és még emlékeztem, hogy az előző félévben még magyaráztam valamit a hallgatóknak a pacta sunt servanda elvről :P), a labda tehát a CsB-nél volt. Mivel az autó raktáron volt, így nem kellett várni arra, hogy Giovanni et compagnia-nak legyen kedve összerakni egyet, egy hét átadást vállalt Cs-B.

Tekintettel arra, hogy nem büdipesti lakos vagyok, így bátorkodtam 3 munkanap után (hétvége közbejött) felhívni a női személyt, hogy mi a helyzet. Semmi konkrétumot nem tudott mondani, másnap is hívtam, ekkor egy férfi értékesítő bíztatott, hogy a remény hal meg utoljára, de még előtte az illetékes okmányiroda rendszere illően elhalálozott, de várjak türelemmel, a csodát már megrendelték.

A harmadik telefon során kicsit már ideges voltam (mondtam, ha nem tudják, hogy mikor tudják átadni az autót, akkor tegyék oda, ahova akarják...), ez érződhetett is a hangomon (nem vagyok kiabálós), a kifakadásomra válaszként az értékesítő (hölgy megnevezést nem használok mert nem érdemli meg) nő simán leordított.

Eljött a csütörtök reggel, amikor azt mondtam, hogy nem kell az autó (komolyan is gondoltam, a feleségem a hátam mögött beszélte le a szalonnal, hogy mégis átvesszük az autót), késő délután szóltak, hogy péntek este 6kor átvehetjük az autót. Másnap felkocogás, autó átvétele (a sok bosszúság miatt nem örömöt, hanem hányingert okozott az autó átvétele... :-( ).
Két nap múltán egy vakegér escortos lebontotta a hátsó lökhárítómat, így látogatást tettem a debreceni szervízbe. Miután leadtam, másnap hívnak, hogy van egy kis probléma... A szervízben mondják, hogy körbefotózták az autót, mert kagylósan fénylik, ugyanis Cs-Bnél az autót elkezdték polírozni, de nem fejezték be!!!!!!!!!!!!!!!!!! Így a félbehagyott polír miatt a fényezés kagylósnak tűnik. Az autó egyébként sérülésmentes volt, de pasztanyomok voltak az autón mindenhol és polír közben belemartak az antennába is.
Felhívtam Cs-B-t, hogy mégis hogyan gondolták, erre az első reakciójuk az volt, hogy az autó sérült!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ettől kicsit bepöccentem (azért közben utána jártam a dolgoknak, hogy hogyan lehet helyretenni a fényezést), a végén egyezséget kötöttem, kaptam némi csecsebecsét.

Naív módon ekkor azt hittem, véget értek a kellemetlenségek. A következő forduló a matricarendszám volt. Egyrészt ha egy hónap után nem kérdezek rá, simán elfelejtettek volna, másrészt miután feltették (már a bal felső széle elvált a lökhárítótól; a négy matricás autóm közül elsőként...) épp elhagytam volna a tetthelyet, amikor kedvesen közölték, hogy ez még 10.000 Ft lesz (kérdés, hogy akkor mi az az üzembehelyezési díj, amit pofátlanul elkérnek...).
Röviden ennyi. Kérem szavazzatok, hogy hiperérzékeny vagyok vagy sem!
BadBoy2007-05-31 22:44:53 // 3790
Bo már nincs ott, igy most már tényleg megirhatnád a beszámolódat a Csiki-Begéről!
Kompressz úr2007-05-31 22:42:55 // 3789
Jaaaa, hogy a Csiki-Bege...?
Kompressz úr2007-05-31 22:42:12 // 3788
Milyen részletek? :)
Képzeld, valami zizeg az autóban (most vagy egy tücsök - barátnős verzió - vagy az anyósülés..., vagy a cd tokok - ez is nagyon barátnősen hangzik :-DDD
Alfacus Maniacus2007-05-31 22:35:38 // 3787
Érdekelnének a részletek...
BadBoy2007-05-31 22:21:45 // 3786


Ilyen kulcstartót kaptunk.
Kompressz úr2007-05-31 22:17:47 // 3785
Én se kaptam, bár nekem minden, az autóhoz kapcsolódó kellemetlenségről Csiki-Bege jut eszembe (tartok tőle, hogy ez már Móricka-szindróma)
Bckk2007-05-31 22:17:47 // 3784
nálam is előfordult egy kliensnél h. nem jutott el hozzá a cucc, de lehet a posta is bünös benne :(((
nem ajánlott levélként megy ki ha joltudom és nem is biztos h. mindenkinek elküldik
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak