Fórum >> Típusok >> 159

Bckk2006-12-12 15:44:26 // 2508
lehet akik eddig használták állatok voltak és nem emberek??? az eddigi legjobb tapasztalatunk egy kliens, aki január ota 60 ezret ment rá a kocsira, és még csak olajcserén volt :-)))
Zool2006-12-12 14:32:56 // 2507
Paulus, ha jól láttam neked van gyerkőc és bézs alfatex is a fedélzeten. Nem inkompatibilsek? :)
Kompressz úr2006-12-12 12:17:38 // 2506
A jóság meg a szakszervíz két össze nem férő fogalom, mondhatni antagonisztikus ellentét van közöttük. Vagy jó szerelőhöz viszed az autót, vagy a szakszervizbe. :( Az enyém nem zörög :)
BadBoy2006-12-12 12:05:36 // 2505
Ha kell én mutatok. Mi Dunautoba hordjuk az autót, a 147-et is meg, ezt is ha fog kelleni, mert tudják mit csinálnak, de ez a tulajdonosnak köszönhető, de ezt már tovább nem irom.
BadBoy2006-12-12 12:03:33 // 2504
Mivel Bckkval nagyon gyakran találkozunk, szomszéd falu, és elég gyakran vagyok a kereskedésben, ezt a témát is már érintettük. Az első 159-es amit eladtak már 55 ezek KM van benne. Volt futóműbeállitaáson, és nem kellett állitani, mert még mindig birja. Mi ennyi KM után már csréltük az elemeket, mert kiverődtek. Szerintem ez egy elég meggyőző érv. (szerintem) A klima kérdésben nem tudom mi lehet a gond. Nálunk is már 12 ezer KM van az autóban, de ezt még nem vettem észte. De ma megnézem.
BadBoy2006-12-12 11:57:27 // 2503
Fél millió autó eladása a cél, és egy pici tömegmodell, amiből nekem is kell egy :D.
BadBoy2006-12-12 11:56:41 // 2502
Az a jó az Alfában, hogy tényleg össze tudsz rakni egy tényleg egyedi autót az izlésed szerint. Ha kell, akkor tudsz venni "olcsó" modellt, de ha akarsz,akkor össze tudsz állitani egy olyan autót, ami a személyiségedet tükrözi tegyük fel a miénk. Na a TI kormány és váltógomb nagyon tetszik :D. Szerintem egy olyat be fogunk szerezni. :) (audi, merrci, vw nem ad ilyen mozgásteret, bmw már más tészta)
Zool2006-12-12 11:51:13 // 2501
Engem egy aprósággal égetett be azmismerősök előtt 159 tesztautó (136LE JTD): a hátsó kerékdob borítása súrolta a kereket, főleg kanyarban kigyorsításnál (pl autópályafelhajtó). Saját kezűleg orvosultuk, de speciel a 147esem is csinált ilyet. Jobban figyelhetnének ilyesmire, és ez Ny-Európa, ráadásul Luxiban az Alfa nagyon népszerű. És ez bemutatóautó volt, nem tesztautó, ráadásul 3ból 3an voltunk ilyen katgóriájú autó vásárlása előtt.
BadBoy2006-12-12 11:50:53 // 2500
De mióta szivügyed az Alfa Romeo? (pár hónappal ezelőtt még valahogy más volt a hozzáállásod) :)
BeeGee2006-12-12 10:03:10 // 2499
Az eddig öszes általam próbált 159esben zörgött valami (1.9 JTDm, 2.2 JTS, 2.4 JTDm). ..ja! és mutass egy jó szakszervizt! (Bocs :) )
BeeGee2006-12-12 10:00:55 // 2498
Azért kell a TT/Z4 vonallal összehasonlítani, mert árban velük egy kategória. Igaz építési módban a Xi-hez áll közelebb, de ez a vevőt nem érdekli; nehéz, nem megy, választom a másik kettőt. Szeritnem egy csillag megérte volna az Alfának, hogy az élmezőnyben maradjon menetteljesítmények között. Biztonságról jusson az emberek eszéba a Volvo, ne az Alfa, de aggilitásról igenis az Alfa ugorjon be - ez most nem így van, ha csak a konkurenciáját nézzük.
BeeGee2006-12-12 09:54:19 // 2497
Egy pár hónapos 159es bírja is az SK/HU utakat! Vicces lenne, ha nem.. :) De még butaság kijelenteni, hogy megbízhatobb a 159es futóműve, mint a könnyűlovasságé. Majd beszéljük 80-100.000 Km után erről. A 147/156 vonal futóműve sem lenne olyan érzékeny téma, ha nem agyatlanul lenne megtervezve a stabrud, és lehetne külön cserélni a szilenteket. Akkro filléres probléma lenne. Minőségérzetben nagyvonalakban jobb a 159es mint a 156, de részletekben már nem annyival. Ebben a példány konkrétan zörgött az ajtó és lötyögtek a tekerőgombok. Persze, kitaposták a lelkét szegénynek, nade a klíma tekerőgombját ők sem rugdosni szokták, nem értem h miért lötyögött... 16.000 Km volt benne, ebből fél évet szervizben állt.
Bckk2006-12-11 23:27:58 // 2496
mindazonáltal nem lehet panasz az új benzines motorokra sem, nagyon szépen muzsikállnak és eltünt végre a régi szenvedés 3000 fordulat alattról. és nézzünk csak körbe, bizony nem hiába eredeti a Brera, még bizonyitéka is van róla. a dizelek terén meg kinek mire van szüksége, megtalálja magához illőt.
Zool2006-12-11 23:21:10 // 2495
A túlsúlyt megint picit túllihegik az emberek. Az Alfások érvei részben azért nem korrektek, mert pozdorjaként törő modellekkel hasonlítják össze. Amit a 147 elért a frontális ütkozésnél az szégyen. Ha picit előbb kijön az eredmény, bukott volna az év autója cím is. Mellesleg a konkurencia sem sokkal jobb. Az IS hasonlóan súlyos, az A4 picit könnyebb, de cserébe 4csillagos, a féltestvér Saab 93 is csak picit könnyebb. Az S60 4csillag, az S40 meg nem egy kategória. Szal nem annyira gáz a dolog. A bömönek sikerült időben lépnie, ők egy elég nagy autót hoztak ki viszonylag könnyűre, és így van is értelme a 318dnek és a 318i nek. HA már a Breránál tartunk, szerintem eleve rossz volt az összehasonlítás. Persze hogy nehezebb, mint egy hétsükerekes kétöléses Z4, vagy egy Golf alapú TT. Talán picit túl nehéz is, de ha nem a könnyúlovasságal vetik össze, hanem mondjuk egy 330Xi kupával, akkor mindjárt más lesz az állás. A bömö nem lesz sokkal agilisabb, könyeb vagy olcsóbb, ellenben a Brera eredetibb. Élőben nem is olyan gáz, mint gondoltam a fotókról...
Bckk2006-12-11 23:17:03 // 2494
meg volnátok lepődve rajta hogy mekkora tervekkel álltak elő az Alfánál 2010ig
Zool2006-12-11 23:11:46 // 2493
Minden nagyobb gyártónak célja, hogy tömeggyártóvá váljon. Az Alfánál látható a törekvés, az amúgy sem túl magas árakat komoly karácsonyi akciókkal nyomták lejjebb a belga piacon, főleg a pénztárcakimélő csomagokkal (pl felni, kíma dönthető támla alapáron a progressionhöz, Progressive néven). A tömeggyártás nem jelent feltétenül tömegautót. Ha akkora példányszám kerül eladásra, eljön az ideje a fokozott egyediesítésnek, amire szintén készülnek a TI csomaggal (az a TI kormány nekem is kéne).
zolee1452006-12-11 22:15:57 // 2492
azért a lényeg az eladás, ahhoz meg jó autó kell. Gondolom az Alfa sem szeretne tömegautó lenni, de azért nem bőgik el magukat ha viszik az autót a vásárlók. Amúgy meg az objektivitás nekem azt jelenti, hogy nem ömlengés volt a cikk, meg virtuális térdreborulás, hanem egy élménybeszámoló, beleértve azokat is amik esetleg nem jöttek be az autóval kapcsolatban. Pl. azt hogy használhatatlan a pohártartó le kell írni, mert hozzá tartozik, de ugye ott van az is, hogy ezt egy Alfás leszarja, szóval benne van mindkét oldal. Az meg egy másik dolog, hogy ugye választhatunk: biztonság vagy kisebb önsúly... az a baj, hogy a riválisoknál meg nem kell választani. Azok is 5 csillagot kaptak, és könnyebbek, ez viszont tény, de ha igaz akkor ugye ezen dolgoznak az olaszok, szóval látszik az alagút végén a fény.:) Persze mostanában nem fenyeget a veszély, hogy valami OFF legyorsul a 159-esemben...mert nincs:)
Bckk2006-12-11 22:15:47 // 2491
OFF 8C re Sk-ban igen de konkrétan nálunk nem. a klienseink nem szivesen adtak volna ki 6 millát Alfára. inkább akkor Ferrari ON
Tedi2006-12-11 22:12:49 // 2490
Bocsi, fogalmazásgátló befigyelt...
Tedi2006-12-11 22:11:41 // 2489
Na igen, 8C az etalon...szivesen tesztelnék egyet :)))) OFF Nálatok volt rá kereslet rá? Tudsz erről vmit? ON
Bckk2006-12-11 22:08:43 // 2488
nagy siker ebből a szempontból a 8C, ami ugyebár elősegiti a 159 további fejlesztését, és a jövőbeli testvérkéiét
Tedi2006-12-11 22:08:28 // 2487
:)))) ;)
Tedi2006-12-11 22:06:42 // 2486
Hát tudod..az ilyenek maradjanak is meg a német hulladékoknál :) Addig örülök, amíg az Alfa annyi autót ad el, hogy fenn tudja tartani magát és tud fejleszteni, de nem lesz tömegmodell.
Bckk2006-12-11 22:05:25 // 2485
a multkor már Halesznak volt része benne. csak akkor én ugy éreztem, pont hogy hátulról támadott mellbe a szöveg. de a frappáns megfogalmazás és ötletek, hát le a kalappal. nem véletlenül csináljátok ti ezt
zolee1452006-12-11 22:04:40 // 2484
naja, azon csak elaludni lehet:))) Viszont német, tehát jó, a 159 meg olasz, tehát szar, és ezt tudja jól minden vw vásárló is, élükön Kovács Úrral, aki a Bogárból átült egy Golfba, most meg biztosan Passatja van...
Bckk2006-12-11 22:03:10 // 2483
nem hiába járunk iskolázásokra, megtanitják az embert ezekre a dolgokra. na jó, most hagytam volna magam :-))) szivügyem az Alfa magam sem hittem volna 98ba, mikor az első 156ost láttam a falunkba, milyen állat, szinte féltem tőle. gyönyörü bordó metál volt, feket ablakok. most meg egy ilyen áll az udvaromon. ugyanaz az 1,8TS. és még ráadásul 5 éve naponta találkozom velük. vannak még véletlenek lehet ez most nem ide tartozik, de le kellett irnom
Tedi2006-12-11 22:03:09 // 2482
Na, ebből kiderült, hogy mennyire értek a többi autóhoz :D Szóval VW :))) És még1x köszi a dícséretet természetesen a többiek nevében is! ;)
Tedi2006-12-11 22:01:48 // 2481
Betegnek kell lenni hozzá. Nyilván mi is csak Alfáról tudunk így írni, meg az olasz autókról, mert így vagyunk beállítva. Egy WV passatról képtelenség lenne ilyet írni. Tudod, az autó nem ihlet meg.
Bckk2006-12-11 22:00:02 // 2480
hogy tetszett -e. az nem kifejezés. bárcsak itt nálunk is ennyire szivvel irnának a márkákról.
Tedi2006-12-11 21:59:57 // 2479
Bocsi, ne haragudj, de magas labda volt :))) Végülis jól jöttél ki belőle Te is meg én is :)
Tedi2006-12-11 21:59:16 // 2478
Hát nekünk be kellett érni a másikkal, nő nem volt :D :S
Bckk2006-12-11 21:59:07 // 2477
én meg már azt hittem megsértettelek titeket. köszönöm a szivatást.
Tedi2006-12-11 21:58:43 // 2476
:))) Kiugrattam a bokorból a nyuszit, pedig nem akartam :)) Tényleg csak húzni akartam volna az anyadat egy kicsit, de látom komolyan vetted :) Én nem vettem komolyan azt, amit leírtam abban a két kérdésben :) De örülök, hogy tetszett a cikk!
Bckk2006-12-11 21:55:42 // 2475
a különbség csak annyi, hogy én hölgytársaságban voltam és kinait ettem meg ásványvizet ittem :-)))
Bckk2006-12-11 21:54:46 // 2474
nekem személy szerint tetszett a cikk. egy szoval sem mondanám hogy nem. mivel eladóként másként látom én is dolgokat, és sok esetben a megélhetésemről van szó, nem panaszkodom. hogy kinek milyen a véleménye a 159ről, nos, át kellen élniük ugyanugy azt az egy hetet, amit ti éltetek át vele. de kiismerni a kocsit, 1 hét alatt nem lehet. és persze mindenkinek mások a prioritásai, pl. nem mindenki szereti a dizelt, csak a benzinre esküszik, van, aki meg csak dizelt venne, mert ... ezernyi érvvel tud előállni. én, mindazok mellett hogy meghajolok a mai dizelek előtt mégis a benzin az, ami vonz. lehet a fogyasztása 2x annyi, nem érdekel jelenleg. imádom a Alfa sportos vonalait, a 159es masszivitását és be kell vallani, hogy a 159es nem egy /akár német párti/ kliens szemében elismerést váltott már ki. mondhatják hogy suttyó olasz, de akkor is túltesz minden eddigi elváráson és kategóriájában, sőt nemcsak kategóriájában méltó ellenfél tud lenni. Lehet vannak hátrányai, de melyik márkának nincsen. Szem elött kell tartni, hogy a 159es mit tud nyujtani jövendőbeli tulajdonosának és hogy képes-e elvárásokon felülit adni. A cikk, melyet irtatok, sokkal inkább "művészi" szemmel néztem, olvastam és ötletesnek találtam a kifejezésmódot, ahogy 3 más véleménnyel rendelkező ember fejezte ki érzéseit a 159 iránt. Meglehet nem mindegyikőtök számára legideálisabb auto, de találtatok benne olyat, ami előnyére szolgált. S hogy megvásároltátok volna -e? Nagyon jól tudjátok mindhárman, mit jelent az ALFA, inkább nagyobb baj az, hogy sokan nem tudják és el sem merik képzelni. Mert hiába hogy konkurencia a két erős német márkának, mégis a tábor, amely felkeresi a modellt, nálunk és nálatok is nem elegendő. Vagy inkább fogalmazzak igy, a beállitottság az emberek szemében nem az ALFA felé irányul. S bár a 159 egy ütős modell a piacon, mégis kicsi az a réteg, aki számba veszi és megfontolás céljából hasonlitja össze ellenfeleivel. S hogy Ti nem voltatok őszinték, nem hinném. Akkor nem irtatok volna csak pozitiv dolgot róla. Számomra tökéletes beszámoló volt és mindenképpen élmény az olvasása. Mivel volt szerencsém hosszabb ideig szintén tesztelni a 2,4JTDm-et, visszaadta mindazt, amit átéltem. Köszönöm.
Kompressz úr2006-12-11 21:47:32 // 2473
Az ilyen objektív emberek kezelésre szorulnak :))
Kompressz úr2006-12-11 21:44:56 // 2472
Jó estét, fiam! :) Aki későn ébred, az lemerad mindenről :))
Tedi2006-12-11 21:41:35 // 2471
Tudom, csak húzni akartam egy kicsit Bckk agyát, de nem vette a lapot :))) Még :) Utolsó mondatoddal 100%-ig egyetértek! :)
Kompressz úr2006-12-11 21:38:45 // 2470
Csiki-Begénél vezettem egy ezüst 2.4mjtd-t, az 2000es fordulatnál berezonált, "hála" a szakújságírók kíméletes teszjeinek.
Kalex2006-12-11 21:37:31 // 2469
Én csak azt írtam le amit az Alfám iránt érzek, amit benne ülve gondolok és amit akkor éreztem amikor nem Audit vettem hanem 159-est. Mindenki szubjektív! Az objektív emberek passzáttal járnak...:)))
Tedi2006-12-11 21:26:31 // 2468
Hmm..most ezt értsem úgy, hogy mi nem voltunk őszinték? :))) Vagy nem tetszett a cikk, mert nem borultunk le teljes mértékben a 159-es előtt? :))
Bckk2006-12-11 21:25:19 // 2467
ide pont ez kell most. tapasztalatbol mondod, hisz 19es tulaj vagy, ha nem tévedek.
Kalex2006-12-11 20:59:45 // 2466
Pedig csak őszinte voltam...
Bckk2006-12-11 20:43:39 // 2465
ez szép volt
Kalex2006-12-11 20:40:26 // 2464
A szubjektivek megfeletkeztek arról, hogy az Alfa feeling benzingőzből táplálkozik nem gázolajból... a 159 dizel valóban egy kifinomult autó. Nem kellene "első alfának", de amikor már egypár gázpedálgumit elkoptat az ember "Alfa ködben" akkor eljön a pillanat, hogy dizelre váltson... Én is nehezen szoktam meg 3 benzines után. Nincs hang, nincs fordolatszám, nincs gázfröccs...de van nyomaték, van csendes utastér, van brutális erőtartalék, és ACÉLOS biztonság. Valamit valamiért... Hogy ki vehet ilyet? Ez nem családi autó a szó szoros értelmében... Szerintem nem is drága autó a kategóriájában... Csajozós autónak se mondanám... Annál inkább kifejezi az igazi értéket: ALFA AMORE
Kalex2006-12-11 20:16:57 // 2463
Szevasz tata ! Mi van itt???!!!
BadBoy2006-12-11 19:01:45 // 2462
Pont azért irtam, mert erről beszéltünk, és irtátok, hogy a súly. De délután már nem volt időm ezt leirni, mert siettem. De az biztos, hogy ennél a párosnál kellene kezdeni a fogyókúráztatást, mert ezek az autók az igazán sportos autók, amiknek fel kellene venni a versenyt a német autókkal. És itt sajnos (itt volt valahol a link TT-Z4-Brera) nagyon csúnyán elmaradt a konkurenciától a 3.2-es Brera. Ami azért már elég nagy gáz. :(
Tedi2006-12-11 18:58:08 // 2461
Na a Brera/Spider az egy külön eset :) Ha választani kéne, hogy melyik autó súlyát csökkentsék, akkor gondolkodás nélkül rávágnák, hogy a Breráét. A 159 esetében nem annyira égető a gond, min a Breránál. Ott már kb ég a ház :)))
BadBoy2006-12-11 18:55:35 // 2460
Még egy hozzászólás, Teddy és Halesz, de nem tudom, hogy ide vagy a Brera topicba kellene irnom. A súly: Szerintem a Brera/Spider súlyát tényleg le kellene faragni, mert abban a kategóriában a súlya végett, tényleg nem a kategória királya, pedig lehetne. Abban az esetben én lennék az első ember, aki kalapáccsal és vésővel elkezdeném a súúlycsökkentést, de a 159-nél, én nem tartom jónak. Sajna ott az ellenfelek, jóval dinamikusabbak, a kisebb súlynak köszönhetően.
BadBoy2006-12-11 18:43:41 // 2459
Úgy érzem, ehhez nekem is hozzá kell szólnom, mert én irtam a 147, 159 hasonlitgatásról. De én nem egyenesen hasonlitottam őket, hanem azt irtam, hogy a tapasztalataink után nem vártuk ezt a minőségi javulást. Ezt el kell ismernie mindenkinek, hogy azért a 147 nem volt a legjobban szigetelve, és nem is volt a legbiztonságosabb.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak