Fórum >> Típusok >> 159

NCi2007-10-28 22:41:22 // 4337
Én raküldöm a könnyűfém felnire a teli gumit. Szerintem hülyeseg a lemez felni. A 47-esen mindig az alun volt a teli gumi, és ha nem csapatod szét a felnit, akkor nem lesz semmi baja... szerintem.
NCi2007-10-28 22:38:45 // 4336
Sziasztok!

Lehet, hogy most mindenki kiröhög, de a programozó képesítésemmel és igen jól használható angol nyelvtudásommal még nem jöttem rá, hogy hogyan lehet letenni a telefont, vagy ha rosszat hivtam (a hulye gonbok miatt), akkor megszakitani a hivast...
Röhögjetek és áruljátok el, plz!!!

Köszi
nick2007-10-28 21:58:57 // 4335
Szerintetek milyen téli gumit és legfőképp milyen felnire szereltessek?
A gyári 16" acélfelnik a fékek miatt nem férnek fel!
Van az Alfának 17"-es acélfelnije?

2,4 M-jet cartársak ti mit cselekedtek?
Kazes☻2007-10-24 21:03:24 // 4334
Most láttam a tv-ben, hogy a Szekeres Adriennek (énekes nő) 159SW-je van. Halesz, valamelyikőtök készíthetne vele riportot. Esetleg. :-)
GEORGE2007-10-16 06:19:52 // 4333
:-)))))))) Ne OFFoljunk :-)))))
Georgee2007-10-15 23:25:17 // 4332
Arra céloztam,hogy ha egy autót takarékosan akarsz vezetni,akkor egy ilyen hosszúra áttételezett géppel sikerrel fogsz járni.
Charlie 1662007-10-15 23:18:36 // 4331
cccccc..........
csak ismerem GEORGE-ot :):):)
Georgee2007-10-15 23:16:11 // 4330
Jogos és tárgyszerű a véleményed.
Charlie 1662007-10-15 23:06:19 // 4329
..Mondjuk ha nem csak harmadikig váltassz fel akkor talán kevesebbet eszik :):):)
Georgee2007-10-15 22:59:20 // 4328
Hol autóztad?Városban,országúton,vegyesen,tesztelted?
Nekem a Bravo 100 nál 6.ban 5.8 at mutatott légkondi +2 utas.
Tedi2007-10-15 22:18:41 // 4327
Baze George, Neked a 150-170 ballagás? :) Autópályán megyek ennyivel, nem a 6-oson. Főúton max 120, de az is ritka. Féltem a jogsim, meg az autómat.
Aztán én is befejeztem az offolást :)
George, ha válaszolsz, légyszi a Jövő Alfái topicban tegyed.
GEORGE2007-10-15 22:16:03 // 4326
próbáld ki! 150-170 közt ballagva, majd pestet megjárva és vissza fele is hasonlóan, húzatgatva ,visszapakolgatva, szóval nem ligthosan :-)
A "fönököm" vasa volt, akkor 1,5 éves volt és 20ezer kmel. én intéztem vele a dolgait pesten :-) Hidd el bekapta a 13-14-et .-)
kru2007-10-15 22:14:19 // 4325
A kettes nekem is nehézkes: ezt szerintem elkúrták, mint Fletó.

Nekem is. A GM a váltót kúrta el, a Fiat csoport meg azt, hogy belerángatták ebbe a szarba... Gondolom ez volt a legolccsóbb, 6 gangos, terhelhető váltó annak idején (főleg házon belül).
Tedi2007-10-15 22:13:48 // 4324
Nyilván annak is lesz étvágya. De nem hiszem, hogy 13-14 liter reális. Nekem legalábbis nem életszagú. A 10-12 liter már inkább. De annyit a QV is, meg a V6TB is benyakal.
GEORGE2007-10-15 22:12:21 // 4323
Még egy kis OFF.
Az 1,8 TB-hez.
Sokat autóztam egy Leon 1,8 TBvel a 180-al.
Nagyon szépen megy az már, de 13-14-et magához veszi ha "használod" evett egyszer 7,2-öt de akkor nem forgattuk 3000 fölé!
Tedi2007-10-15 22:10:39 // 4322
Arról nem is beszélve, hogy a kis löket miatt forgatni kell, mint az állat, hogy érezz is valamit a gyorsulásból. Ezért lehet racionálisabb választás az 1.8 JTB. Ott már löket is van, meg ménes is szép számmal.
GEORGE2007-10-15 21:47:52 // 4321
Punto 1,4 T-jetel ( 120 ) autóztam 12,4 liter/100km :-)))))
Szóval akkor már egy 2,0 literes szívó benzines :-)
BeeGee2007-10-15 19:22:07 // 4320
Nem hiszem h az 1.4T vagy 1.8T nagyságrendekkel kevesebbet fog kajálni 11L nél, ha kihozod belőle a teljesítményt.
180Le-s 1.4T messze nem lesz alternatívája a 3.2nek, mert az egyik csúcsosan, hirtelen, a másik egyenletesebben adja le az erejét. Köbcit turbóval se lehet helyettesíteni. 2.0 JTS-t bármilyen szituban lemosná, az igaz. 2.2 JTS-el lehet pariban, 2000től az is elég rendesen húz.

De az alfát nem is a sebességéért szeretük. Manapság az egyik leglassabbak vagyunk :)
Georgee2007-10-15 19:02:12 // 4319
mert ugye GT ben talán a 2.0jts tud ilyen menet teljesitményeket produkálni 11- 13 litert fogyasztva kb 9 millioért.

Soha,próbáltam azt is,az salak ezen motorhoz képest.Legalábbis élményre,teljesítményre.
Bati2007-10-15 18:17:29 // 4318
állitolag az uj kis ALFA-ban az 1.4 180-188le és lessz 1.8 230Le vel ha az már jol hangzik
Don Gombóc2007-10-15 18:04:12 // 4317
Majd látjuk belekerül-e az Alfába is. Mindenesetre ha ilyen jó az 1,4 tjet akár lehetne 1,8 vagy 2.0 TB-t is csinálni. Már a V6 TB-t is azzal az indokkal állították le hogy nem tudnak belőle EU 3-4 besorolásut csinálni. Ennyi plusz levegővel tökéletesebb égést nem tudnak? Ez faszság.
Bati2007-10-15 17:58:27 // 4316
belsö és külsö formatarvben is üti meg mindenben de ez a motor ez klassz és igen jo az ár ez az utobbi érv azért nagyon ütös
Bati2007-10-15 17:49:43 // 4315
természetesen igazad van nem 1 katagoria de 4-5 mill pluszt adni ezért
ráadásul szinte semmivel sem gyorsabb az ALFA max futomüve jobb
meg többet kajál meg drága kötelezö + minden
mert ugye GT ben talán a 2.0jts tud ilyen menet teljesitményeket produkálni 11- 13 litert fogyasztva kb 9 millioért
és ha mined igaz az 1.4 est könnyen fellehet tornázni 180-190le re és akkor meg már csak a 3.2 GT jöhetne szoba az meg........3db BRAVO ára
Don Gombóc2007-10-15 17:41:15 // 4314
1,5 mjet= 1,9 mjet Bocs. :)
Don Gombóc2007-10-15 17:40:27 // 4313
Belső formatervben az Alfa még mindig üti az összes Fiatot. Szerintem legalább is így van, és ez is sokat számít.Nekem mindenesetre, ugyanis én nem utálom a BMW-t sem de a belsejétől hányingerem van. Pedig jó verdák na. :)
Don Gombóc2007-10-15 17:37:42 // 4312
Van most nálluk 1,5 mjet 150 le dízel és 1.4 TB 180 le benyás. Asszem a benyást kipróbálom, aztán ha lesz idő a dízelt is természetesen.
Bati2007-10-15 17:09:28 // 4311
de ez nekem kataztrofa az én rendithetetlen hitem az ALFA-ban nem engedi ugysem
hogy FIAT legyen
meg kell várnom a kis ALFA-t ugyan ezzel a motorral csak erössebb verzioban
András bácsi2007-10-15 17:08:36 // 4310
Egyet kell, hogy értsek az előttem szólókkal. Az új Bravo jó kis gép. Formatervre és kezelhetőségre is. Ha nem akartam volna mindenáron Alfát, akkor asszem én is arra neveznék be.
Stef2007-10-15 17:06:00 // 4309
halálkomolyan mondom... Én is ültem a hétvégén egy sportcsomagos Bravoban. És bizony sokkal jobban tetszett, mint bármelyik Alfa a szalonban :(((
Bati2007-10-15 16:58:50 // 4308
halálkomolyan mondom
1x ü en nem találok érvet amelett hogy ne bravot vegyek hanem GT-t
melyik GT gyorsul 8.2-t százra és mennyibe kerülne az nekem??
András bácsi2007-10-15 14:58:50 // 4307
Érzem, hogy kapni fogok...
András bácsi2007-10-15 14:58:20 // 4306
Én láttam a Donna szejcsentójában. :)))
Halesz2007-10-15 14:57:45 // 4305
Szerintem a legjobban egy Fiat Pandában mutatna :)
András bácsi2007-10-15 14:53:29 // 4304
Végülis az lenne a neked való, Papa! :))))

Vagy inkább egy maser...
Don Gombóc2007-10-15 14:38:15 // 4303
Azt hittem a Csikinél mert megyek seftelni hozzájuk. :)
Köszi. Akkor Bravot próbálok most.
Tedi2007-10-15 14:36:20 // 4302
Budaörsön.
Don Gombóc2007-10-15 14:09:08 // 4301
Hol dekkol ez a szutyok 3,2-es 159? Csikinél?
BeeGee2007-10-15 11:02:24 // 4300
Igen, csak neki tovább tart és közben a LE görbéje is magasabbról indul és jól megnő :)
GEORGE2007-10-15 10:55:49 // 4299
értem, csak neked hiányzott 50 paripa:-)
Ennek fényében nem is sok az a 3-4 autó :-)
BeeGee2007-10-15 10:52:37 // 4298
Azonos nyomatékra voltunk kíváncsiak, egy ódival tényleg pariban lenne a GT.

A különbség akkora volt csak, hogy indulásnál elég egy kis késés a részéről, és akkor én vagyok elől. Autópályás üldözésnél nem mondaná nagynak az ember, de tisztán nézve 3-4 autóval volt előrrébb 150körül.
András bácsi2007-10-15 10:50:57 // 4297
Ez azért csalóka: a V6TB-nek is jó lent van a nyomatékmaximuma, olyan dízeles jellegű a görbe. Viszont jóval erősebb.
GEORGE2007-10-15 10:46:09 // 4296
OFF
szerintem egy 1,8 T 150 lovas A3-as néztétek volna a te GT-d ott messze nem lett volna ilyen különbség!
Azért a GTV-ben volt plusz 50 paci. Szerintem így is jól megálta a helyét a GT-d!
ON
GEORGE2007-10-15 10:43:36 // 4295
és meddig voltál "mellette"?
BeeGee2007-10-15 10:39:48 // 4294
Persze, dizelnek a nyomtéka a nyerő, de hiába.

kicsit OFF, de ha már itt tartunk elmesélem. count M-el csináltunk egy összehasonlítást, ami nekem tanulságos volt.
Rugalmasság V6 TB (201 LE / 295 NM) vs 1.9 JTD (150 / 305). Némi súlyelőny ott, rövidebb fokozatok itt. kb 50 ről indultunk, nyomatékmax környékéről, Ő 2esben, én 3asban. Eredmény papírforma szerint: 150nél már jópár autónyi előnye volt. Viszont meglepődtem, h szinte egyszerre váltottuk el a sebességeket. Tény, hogy egy 150LE-s TS-t jobban lehagyott volna, de hiába a NM ha nincs LE és az is kehes:) A dizel nyomatékgörbéje szerint pedig kb 100-120LE-sként mentem mellette, mert a LEmax 4000 felett van.
Mike.2007-10-14 20:54:49 // 4293
Sikerült kipróbálnom tegnap egy 159 3,2 Q4 est. Háááát.... a véleményem nagyjából azonos mint ahogy cikkben is írták, kicsit többet vártam tőle.
Nekem nem lesz ilyen és nem csak az ára miatt. Hiányoltam az igazi Alfás érzést belőle. Viszont a spider!?! ...Hmmm aaaaz igen! :-)
Georgee2007-10-14 20:01:24 // 4292
Hát ez az.Kíváncsi leszek arra a Magyar bérből élő vásárlóra,aki ezért a gépért Alfa köntösben 1.5-2 misivel többet ad./ne felejtsük,hogy 1 147 1.6 dist.ára most 5.3.Annál pedig drágább lesz az új széria/
Bati2007-10-14 19:31:55 // 4291
sport verzioban overboosttal plussz 20-30Nm 4,450,000 18"kerekeen spoilerezve stb
Don Gombóc2007-10-14 19:27:24 // 4290
Jóvanna mán, volt rajta golyóálló mellény. Amúgy is sokat jár ilyen veszélyes helyekre, ezért megszokta már. :) A légzsákba én sem bíznék.
Georgee2007-10-14 19:25:37 // 4289
Ja,kíváncsi leszek az árára.4.25 milla a Fiat faxa felszereltséggel.
Charlie 1662007-10-14 19:21:47 // 4288
:)
Elóvastam én is a cikket :)
Nem is tudtam hogy Halesz "megtermettnek látszó ember". :):)
Eseteg tűsarkuban...?:):):):)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak