Fórum >> Típusok >> 159

ALFI1562010-11-02 08:17:00 // 9090
Ja-ja.Most vásároltak be golf 5-ösökből.
Balázs156SW2010-11-02 08:03:57 // 9089
Úgy tudom, ez az Alfa Amore oldal. (azon belül a 159-é. ) A szó azt jelenti Alfa szerelem. A TDI Amore oldal az nem itt van. A TDI minőségéről annyit, hogy a Grabarics Kft. - gondolom ismered, helyiek - az összes TDI-jét fokozatosan cseréli le olasz dízelekre.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-02 07:20:22 // 9088
akkor kell venni egy lassan 10 éves TDI-t ami szétesik meg euro2 aztán lassan a nagy városokba sem lehet velük bemenni....
ALFI1562010-11-01 22:29:21 // 9087
Ezekhez a TDI motrokhoz nem kell nagyon komoly tunning.Sima programmal is húzható 200lóig.Itt mellettünk Rácalmáson van a krézi diesel.Ők adagolókat csinálnak.Itt nem 1-2 TDI rohangál ami 300ló környékén van.De különösebben nem akarok ebbe belemenni mert nem akarom szétoffolni a topicot meg ez egy alfás oldal.
GEORGE2010-11-01 22:21:31 // 9086
A Galaxy és a Sharan mind akkorák mint az Ulysse meg a régebbi Scudok.
Gyári 2.0 literes diesel motorral egyik sem virgonc, laza átlagos autók 10 feletti 100-ra gyorsulással és olyan 180-190-es végsebességekkel....szóval ahhoz, hogy verjenek komoly tuning kell.....
ALFI1562010-11-01 22:17:25 // 9085
Én Ulysse-ről meg scudoról említést se tettem.A HDI-t szintén nem érdemes bántani.Amit én említettem az galaxy,sharan,caddy.
GEORGE2010-11-01 22:12:16 // 9084
Azért nagyon kíváncsi lennék, hogy egy Ulysse /2003-as Scudo 2.0 HDI 16V hogyan lehetne úgy "meghúzni" hogy elverje a 156-mat.
Ott már a légellenállási tényező is komoly szerepet játszik.
És egy 2.0 literes ilyent úgy megbuherálni, hogy verjen biztosan egy 156 2,4 jtd 20v nem egyszerű.
GEORGE2010-11-01 22:05:38 // 9083
Elhiszem, de ha nem gyári akkor nem érdekel, hogy jobb.
Amúgy meg volt szerencsém Caddyhez meg Galaxyhoz, Ulysse/ Scudohoz is, jól meg kell piszkálni őket, hogy leverjék a 156 2,4 JTD 20V-ket.
Tartósságra biztosan nem lehetnek hosszú életűek.
ALFI1562010-11-01 22:03:02 // 9082
Nem gyári.A tiédet közel se lehet úgy tunningolni hidd el.
GEORGE2010-11-01 21:53:54 // 9081
gyári???
Mert ha nem, akkor nem érdekel.
Ha az enyémet is úgy tuningolnám, akkor sehol sem lenne a Galaxy!
ALFI1562010-11-01 21:52:20 // 9080
Kezdheted enni.Ha felénk jössz akár mikor tudok melléd tenni galaxyt,caddyt,sharant ami nagyon csúnyán ott hagy.
GEORGE2010-11-01 20:40:45 // 9079
Hát megeszem a kapalom, ha egy Ulysse, Sharan, Galaxy stb egyterű úgy tud gyorsulni, meg olyan rugalmas lesz mint a mostani 159-ed.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-01 13:46:47 // 9078
nálam is ha jó a program akkor a 45e helyett lesz 21e....azért az nem kevés különbség eddig én is az Alliansnál voltam
Poló2010-11-01 13:27:02 // 9077
Ha igaz amit számoltam, akkor az eddigi 27 helyett 17 körül fogok fizetni egész évre a 156-ra, a Duksié nem esik valami sokat, sőt, azt lehet el is kell hoznom az Allianztól :(
Poló2010-11-01 13:25:08 // 9076
OFF

A Panamera-ba mi csináljuk a motort :)
Ha jól tudom, az autót Lipcsében szerelik össze.


ON
Zsolti2010-11-01 13:01:56 // 9075
Ja, Lipcse: Carrera GT és a Cayenne. De Stuttgart - Zuffenhausenben nagyobb a gyár. Ott van motorgyártás, 911, Boxster meg most már talán a Panamera is.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-01 12:48:19 // 9074
nézegettem a 2011-es KGFB-et jól levitték az árát...nincs a fele sem az ideinek :)
'''''2010-11-01 07:31:01 // 9073
Nekünk is volt sharan.Már le volt foglalózva amikor elszállt a turbó minden előzmény nélkül.Háromszázért kicserélték, a vevő örült neki,mi nem annyira.Két -három éves,szervizelt autóról beszélek 60-80ezer között.Ki kell fogni!
Poló2010-11-01 01:02:31 // 9072
A Porsche Lipcsében van, bocsi :)
Poló2010-11-01 00:59:09 // 9071
Csehországban több gyári is van ám, nem csak Skoda. Ott van a Porsche is, készülnek Audik meg VW-k is.
Csöri2010-11-01 00:43:43 // 9070
De pont te mondtad, hogy a csehek küldik vissza a legtöbb motort alakításra.:-)
Poló2010-10-31 23:21:44 // 9069
Pedig nálunk egy soron készülnek a motorok a Skodának, a VW-nek, az Audi-nak és a Seat-nak.
Hardy2010-10-31 23:17:35 // 9068
Még anno beszélgettem egy echte német emberrel akinek Skodája volt, Suberb. Megkérdeztem miért az miért nem Passat. Azt mondta: "A Skodát a Csehek rakják össze, egy részük autószerelő, és büszkék a márkára, a Passatot meg Török Jugoszláv meg mindenféle jöttment népség. Sokkal jobb a minősége, azért."
Bár a motort gondolom egy helyen gyártják, így nem értem igazán.
Csöri2010-10-31 21:29:49 // 9067
Nálunk itt a csoda taxik sdi, meg tdi motorokkal ugy mentek el 500Kt, hogy a köteleőzökön kívül nem kellett a motorhoz nyúlni.
De ezek skodák voltak. Valamiért ott jobb a minőség.:))ű

Van egy Sharonos emberünk 350-nél jár és ott már minden kopó dolog (generátor, szervo,klíma, turbó, kuplung) rég elment. Ugyanez Skotkodába bírja.
bilon2010-10-31 21:21:17 // 9066
jaja...fosvágen, de úgy néz ki, ez is olyan, hogy ki kell fogni :)
itt tényleg mindenki szereti ezeket.
de..ez is olyan, hogy olyat kell venni, ami tetszik, és reménykedni, hogy jó lesz.
ALFI1562010-10-31 21:19:54 // 9065
1.9TDI-re azért nem panaszkodnak.
Csöri2010-10-31 21:10:30 // 9064
Azért a vócwágen csoport tulajdonosai mifelénk eléggé köpökdnek az általad megnevezett tipusokra.
Szerintem szar az összes.:))
bilon2010-10-31 21:05:45 // 9063
én szívem szerint mazdát vennék. (premacy, mpv, mazda 5)
ha kinézetre akkor rönó scenic, vagy espace
de nekem meggyőző volt az alhambra (még féltem is benne, mert a tulaj nem éppen kímélte - az evangélikus lelkész újvárosban, de legalább isten vigyázott ránk :) )
és a környezetemben lévő alhambra-sharan-galaxy tulajok nem panaszkodnak nagy hibákra. mindegyik 115 lovas tdi motoros.

de az öcsém meg van elégedve az opel zafirával is.

mondjuk kérdés mire kell. Neked elég lenne egy SX4 is, abba is kényelmesen lehet beszállni, és abban fiat az 1,9 dízel :)

nekem valami nagyobb kell, és nem szempont a száguldás....a kutyák nem bírnák :D:D:D:D
ALFI1562010-10-31 20:51:48 // 9062
5 személyest nézek.Ha hátra vannak tólva az első ülések még akkor is simán elférek hátul még én is.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-31 20:48:43 // 9061
miért nem nézel VW Transman-t azokat dicsérik pedig PD...csak vissza van fojtva ...
Csöri2010-10-31 20:46:33 // 9060
Háát.
Én vezettem mindkettőt de a touran inkább 4 felnőtt 2gyerek mint 7 személyes. És akkor zéró csomagtér.
Nekem a Multipla a nyerő, egyrészt mert digó verda másrészt meg itt van a ház előtt.:)
ALFI1562010-10-31 20:37:13 // 9059
Az már tetszik.Kivülről.De annyiért inkább touran.
Csöri2010-10-31 20:33:44 // 9058
A sportos márkáknak nem igen van egyterűje. Az Audi és a BMW is csak SUV-ot gyárt. De nekik legalább az van.:)
ALFI1562010-10-31 20:31:23 // 9057
Program nélkül nem tudok mondani.De más márkának legalább van egyterüje.Szerintem az alfáéknak ezt a lépést már rég meg kellett volna tenni.
'''''2010-10-31 20:27:19 // 9056
Alfi,mondj egyterűben egy olyan márkát és motortípust ami úgy megy és csak annyit eszik mint a 2.4-es.A chippet ne is nézzük.Alap 0-100 8.4
ALFI1562010-10-31 20:19:21 // 9055
Menni nem fog úgy de az más feeling.Legalább nagy dög egyterü.Kényelmes a be-ki szállás.Rosszak a térdeim.Öregszem.Egyébként egy TDI mehet úgy mint az 59.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-31 17:33:22 // 9054
nálunk elég sok kettőstömegű meg kuplung fogy hozzájuk..ilyen nagy dögből benzines nem kéne...
Csöri2010-10-31 16:28:49 // 9053
Vegyél facelistest és az már nem csúnya.
Helykinálatba meg kényelembe veri az összes mai 7 személyest fostalicskát.:-)
Piritu - 1.000.0002010-10-31 16:19:43 // 9051
hsz.9045 :-)

Eddig arról beszélgettünk itt, hogy a 159 2,4-nek elmennek elmennek egyes autók a gyorsulási pályán. Ott a 0-100 játszik :-)
A rugalmasságot össze sem lehet hasonlítani.
Balázs156SW2010-10-31 16:18:47 // 9050
Én a helyedben élvezném az autómat még évekig, ha pedig eladnám vennék egy régi Alfa kabriót élvezkedni. Mindennap úgysem használod.
Balázs156SW2010-10-31 16:15:30 // 9049
Mi a f....nak Neked egyterű? Sok a gyerek, sok a rokon???
GEORGE2010-10-31 13:57:08 // 9048
hol tudom megnézni a videót?
GEORGE2010-10-31 13:56:41 // 9047
Amikor a 146ti-t kergettem akkor rugalmasságban sokkal jobbak voltak a 156 1,9 jtd 16V-k.
Akkor csak álmodhattam olyan teljesítményről, egyszerűen nem tudtam megelőzni, de még csak a tempójukat tartani sem egy-egy előzéskor.
0-100-ra biztosan jobb volt a 146Ti, de aztán utána nem.
A mindennapokban pedig nagyon ritkán van szükség a 0-100-ra való gyorsulásra.
Piritu - 1.000.0002010-10-31 13:47:19 // 9046
Akkor nézz utána, nem kell messze menni 156 :-)
A Spiderre igazad van rosszul emlékeztem, a könyve szerint 8,4
Megnézted a videót?
GEORGE2010-10-31 13:42:40 // 9045
Igaz Citrom 807, de belőlük találni, Ulysseéből és Phedrából ritka "holló" a V6

GEORGE2010-10-31 13:26:17 // 9044
Van belőle 3.0 V6 24V 204 paci 0-100-ra 10.2 és 205 Vmax!!! vegyél olyan motorral!

Amúgy meg nincs gond a HDi-vel.
Én 100ezer vettem és 2 év alatt majd 90ezret tettem bele a Scudo 2.0 HDI 16V-be, igen csak jó utazó sebességekkel, stb stb és nem volt gondom 20ezer alatt kb 0.5L olajfogyasztása volt ( Selénia WR )
Szóval én bátran ajánlom azt a motort Ulyssebe és Phedra-ba is.
GEORGE2010-10-31 13:21:26 // 9043
ezek inkább 0-90-95km/h -ra való gyorsulási adatok :-)
GEORGE2010-10-31 13:19:04 // 9042
A Lancia phedra vagy a Fiat Ulysse azért messze nem fog úgy menni mint a mostani 200 lovas verdád......
Piritu - 1.000.0002010-10-31 09:26:53 // 9041
emlékeim szerinte: a 185 TS vs 305 kormos Nm
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak