Az ablaktörlő témához van egy mai friss tapasztalatom.
Az utolsó 100ezer km-en kipróbáltam mindent, többféle fost, aeroizét, csak gumicserét, névtelen lapátor, egyik sem volt az igazi, már elsőre csíkoztak, ugráltak az ablakon vagy ahogy írjátok elemelkedtek ráadásul két hónap után egyiktől se láttam a csíkoktól.
Ma olajcserén volta a szervizben és felfedeztem a gyári ablaktörlőt a polcon, felrakkattam egy párat.
Jelentem elsőre (150 km esőben) jól töröl, simán megy és mivel van rajta légterelő a szél se emeli el.
Lehet hogy kár kísérletezni, a gyárit kell felrakni, ha a régi elkopik? Ilyen egyszerű lenne a megoldás?
Piritu - 1.000.0002010-11-19 16:21:45 // 9290
DrB2010-11-19 14:39:24 // 9289
Erről tudsz bővebbet mondani?
Balázs156SW2010-11-19 14:28:03 // 9288
Egy gebaszom volt eddig vele, pedig minden nap használom. A légkondi néha hűtött néha nem. Állítólag leragadt benne valami. Ezzel együtt örülök, hogy megvettem, jó válaszztás volt.
DrB2010-11-19 13:52:44 // 9287
Nekem ez a jobb hangszigetelés kiváltképp jól jön, mikor a "kiváló" cseh autópályán kell zakatolnom... :))
Kompressz úr2010-11-19 13:37:14 // 9286
Az asszonyéban kétszer km annyi van :)
GEORGE2010-11-19 13:30:47 // 9285
Volt akinek nem volt az....
GTPeti2010-11-19 13:26:36 // 9284
Negyvenvalahányezer km-nél még jó, hogy hibamentes. :)
GEORGE2010-11-19 13:25:06 // 9283
A főképed sem olyan szerencsés, nagyon fogod a fejed, csak nem azért mert 159-et vettél?? :-) :-D
GEORGE2010-11-19 13:23:16 // 9282
Ofi 1,9 jtdm már átlépte a 4x ezer km szintén hiba mnetes, gyarapodnak a hibamentes 159-ek :-)
GEORGE2010-11-19 13:19:48 // 9281
Mivel jó sokat mentem a 159 2,4 jtdm-el és a mostani 156-oal ami szintén 2,4 jtd 20va véleményem szerint egyformák a menet teljesítmények, közel egyformák.
Ami becsapós a 159-él az jóval nagyobb zajszigetelés. ez egy kicsit becsapja a használóját és lustábbnak tűnik tőle az autó.
Ami becsapós a 159-él az jóval nagyobb zajszigetelés. ez egy kicsit becsapja a használóját és lustábbnak tűnik tőle az autó.
Balázs156SW2010-11-19 13:18:22 // 9280
A főkép miatt parkolólistán porosodtam, így hát elkerülte a figyelmemet.... Ennek ellenére beíratnám "hősünket" egy alapfokú marketing tanfolyamra.... vagy száműzném a WV-hez. Nyilatkozhatna, hogy pl.a 2 pdti hiba volt,.... igaz azt már nem abban a formában gyártják....
Kompressz úr2010-11-19 13:17:46 // 9279
Ki akarja megvenni az Amore egyetlen hibamentes 159-ét? :-)
DrB2010-11-19 13:14:37 // 9278
Én szeretem az '59-esemet. S mióta letudtam ezeket a kötelező köröket, ill. az itteni hsz-ekből is okosodva átnézettem, kipucoltattam a problémásabb részeket, igazán jól megy a vas.
Lehet azon vitatkozni, hogy nehéz, meg nem gyorsul úgy százra, ahogy kellene. Én a magam részéről nem gyorsulási versenyre vettem. A menetteljesítménye a 2.4-es mJTD-vel bőven kielégíti az igényeimet, ami a kényelmes és biztonságos autózást illeti.
Lehet azon vitatkozni, hogy nehéz, meg nem gyorsul úgy százra, ahogy kellene. Én a magam részéről nem gyorsulási versenyre vettem. A menetteljesítménye a 2.4-es mJTD-vel bőven kielégíti az igényeimet, ami a kényelmes és biztonságos autózást illeti.
GEORGE2010-11-19 13:09:15 // 9277
Tudjuk, de sajna nem tudjuk leváltani....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-19 13:09:11 // 9276
vagy ha mindent letilt :)
DrB2010-11-19 13:07:58 // 9275
A két békalámpásra gondolsz? :) Sajnos, külsőre nekem sem jönnek be...
ALFI1562010-11-19 13:07:47 // 9274
Így van.De ha ezeket rendbetartja az ember szerintem semmi gond nincs velük.
ALFI1562010-11-19 13:06:34 // 9273
9140 hozzászólás.
DrB2010-11-19 13:06:06 // 9272
Nem panaszáradatnak, hanem tényszerű összefoglalónak szántam, ha már felmerült a totalcaros cikk kapcsán, hogy újra összefoglaljuk, mire kell, érdemes odafigyelni a 159-es esetén. Pl. neked is jól jött, hogy kibukott ez a "vízpumpa-gate" és még időben cserélted.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-19 13:03:36 // 9271
így van ezzel egyet értek
1372010-11-19 13:01:25 // 9270
Lehet, hogy hiba, de szerintem a jelenlegi 3 autónyi kínálatból van 2 nagyobb hiba is.
Balázs156SW2010-11-19 12:59:50 // 9269
A FIAT vezérigazgatójáról eddig is tudtam, hogy barom. Ez a cikk ékes bizonyitéka, hogy nem tévedtem. Gyártás alatt lévő, értékesítés alatt álló modelről ezt nyilatkozni még ha igaz is nem szerencsés. Más márkák reklámoznak milliókért itt meg ez az ökör antireklámot csinál saját magának. http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/11/17/hiba_volt_az_alfa_159-es/
GTPeti2010-11-19 12:46:48 // 9268
(A Motip Rain Away nekem nagyon nem jött be. Életveszélyesen homályos marad törlés után az üveg.)
vm2010-11-19 12:46:39 // 9267
A Rain-X esetében én is hallottam kényelmetlenségekről. A G-Bush cuccánál (nem ugrik be a neve fejből) nem volt gond. Az újat, a Magic 100-at még nem próbáltam, de ha visszakapom az ótóm, megvizsgáljuk :)
ALFI1562010-11-19 12:44:43 // 9266
Nem értem akkor mi a gond illetve mi volt a gond a kocsival.Ezek alapján semmi.Sajnos a bosch LMM ennyit bír.Egyedül a vez.szakadás érinthetett szarul.Én is 57ezerrel vettem de már vittem is Csörihez komplett vez.cserére vízpumpástól meg olaj+szűrők cseréjére.
GEORGE2010-11-19 12:41:58 // 9265
Nekem vegyes, az országút pálya irányába kicsit talán több a használat.......kipróbálom ezt a Paltinumos sz@rt :-) főleg ha már itt figyel a polcon....de lehet elsőnek a Marisra kenem fel :-)))))))
ALFI1562010-11-19 12:41:39 // 9264
Akkor már szükséges.Én is lecseréltem 60ezernél mert több helyen írták,hogy a vízpumpa beállt.Ezt megelözően meg azért mert szeretek nyugodtan autózni inkább cseréltem.
vm2010-11-19 12:40:40 // 9263
Hááát amit én kenegetek, azt már nem hozza be a G-bush, de van nálunk egy Magic 101 Rain Repel nevű cucc, amit szintén tőlük veszünk.
Ablak lemos, trutyi puha ronggyal bedörzsöl, kávét iszik, másik ronggyal letörölget.
Írnak mindenféle időt, meg km-t, nekem úgy fél évig érezhető a hatása.
Komáromból hazafelé beleszaladtam egy durva felhőszakadásba. Mindenki satuzott körülöttem, nekem 140-ről lassítanom sem kellett, meg törölnöm sem, mert folyamatosan tiszta volt a szélvédő, felhő után 2 mp-el pedig száraz.
Ablak lemos, trutyi puha ronggyal bedörzsöl, kávét iszik, másik ronggyal letörölget.
Írnak mindenféle időt, meg km-t, nekem úgy fél évig érezhető a hatása.
Komáromból hazafelé beleszaladtam egy durva felhőszakadásba. Mindenki satuzott körülöttem, nekem 140-ről lassítanom sem kellett, meg törölnöm sem, mert folyamatosan tiszta volt a szélvédő, felhő után 2 mp-el pedig száraz.
GEORGE2010-11-19 12:40:10 // 9262
Sorry lemaradt :-)
Én is szeretem az enyémet, igaz nekem jóval több km van benne mint neked( 2,5 szer), hála a magasságosnak csak egy LMM, és egy Turbó ami eddig "tönkrement"
Én az aksit nem számolom hibának. jelenleg 6. éves lesz decemberben és 2 éve lett lecserélve a gyári aksi
Én is szeretem az enyémet, igaz nekem jóval több km van benne mint neked( 2,5 szer), hála a magasságosnak csak egy LMM, és egy Turbó ami eddig "tönkrement"
Én az aksit nem számolom hibának. jelenleg 6. éves lesz decemberben és 2 éve lett lecserélve a gyári aksi
GTPeti2010-11-19 12:38:52 // 9261
Szerintem szigorúan csak annak ajánlott, aki többet használja az autóját országúton és pályán, mint városban. (Mert az ablatörlő használatakor, kis ideig sajnos homályos a kép. Nagy sebességnél viszont nem kell ablaktörlő.)
Amúgy a szer legújabb változatánál egy picit javítottak ezen.
Amúgy a szer legújabb változatánál egy picit javítottak ezen.
GEORGE2010-11-19 12:36:38 // 9260
RainX-et használtam régebben, tényleg frankó dolog, egyetlen egy baja van.
Amikor az ablaküvegre az a vékony fehéres filmréteg rakodik le, akkor azt nem törli le, csak siklik rajta. Rongy nélkül nem tudsz elindulni.
Most költözéskor előkerült egy komplett Platinum szett, van benne Anti Rain lötty is, lehet felkenem.....
Ha nem titok te melyiket használod.
Volt-e neked olyan tapasztalatod amit írtam?
Amikor az ablaküvegre az a vékony fehéres filmréteg rakodik le, akkor azt nem törli le, csak siklik rajta. Rongy nélkül nem tudsz elindulni.
Most költözéskor előkerült egy komplett Platinum szett, van benne Anti Rain lötty is, lehet felkenem.....
Ha nem titok te melyiket használod.
Volt-e neked olyan tapasztalatod amit írtam?
DrB2010-11-19 12:31:26 // 9259
Ez a trutyi engem is érdekelne. Már többen írtatok róla az Amorén. Te mit használsz? Ill. hogy kell használni?
DrB2010-11-19 12:30:42 // 9258
Lemaradt a szmájli a végéről? :)))
Nem is panasznak szántam, hanem összefoglalónak. Szeretem az Alfámat, főleg, hogy lassan megismertem, kiismertem a "nyűgjeit".
Nem is panasznak szántam, hanem összefoglalónak. Szeretem az Alfámat, főleg, hogy lassan megismertem, kiismertem a "nyűgjeit".
vm2010-11-19 12:19:25 // 9257
A harmadik évezredet írjuk :)
70 felett nem használok ablaktörlőt, mert félévente bekenem egy trutyival az üveget, és kb. ettől a tempótól fölfelé leviszi a vizet a huzat.
70 felett nem használok ablaktörlőt, mert félévente bekenem egy trutyival az üveget, és kb. ettől a tempótól fölfelé leviszi a vizet a huzat.
GEORGE2010-11-19 12:13:32 // 9256
értem, de amikor már töröl a kar akkor már éri a menetszél rendesen és bizony nekem eddig egyik autómon se töröl 140 felett normálisan, mert valamennyire elemeli a lapátokat a menetszél.
1372010-11-19 12:03:57 // 9255
Volt nekem is 156-om, meg használtam sok más autót is. Próbálok akkor világosabban fogalmazni. Míg azokon rosszul törölt, de azért lehetett látni valamit, ezen nem látni semmit. Egy nagy szar. És igen, ez a 159 típushibája. Nézz rá egy akármilyen BMW-re, Opel, Daciára, stb. Úgy van kiképezve a motorháztető ablak felé eső éle, hogy magasabban van, mint a lapát nyugalmi állapotban. Sőt, általában ívelt ez a rész, hogy a szelet terelje. Ezt a 159-nél tervezési szakaszból kihagyták.
W.2010-11-19 11:57:54 // 9253
Tényleg. Mennyibe kerül egy komplett vezérlés csere? Miket kell cserélni ilyenkor? Lassan 80e lesz benne és szükség lesz rá.
W.2010-11-19 11:56:44 // 9252
Dehogy jobb....... Mint már korábban írtam is, több tekintetben NEKEM jobb volt a 166 is! De az 59 új és modern. A formája szép , főleg az SW, hiszen ezért választottam én is! Viszont tele van olyan apró bosszantó hibával, amit itt is írt sok mindenki! Ennek ellenére jelenleg az Alfa kínálatában SZÁMOMRA nincs alternatíva! Na, most így már jó? :))
GEORGE2010-11-19 11:46:57 // 9251
Ez alapján igazán nem lehet panaszra okod.
DrB2010-11-19 11:32:08 // 9250
Akkor egy 90 ezres összefoglaló tőlem:
57 e km-rel, 2,5 évesen vettem a vasat.
A vezérműszíj szakadás oka a beszaró vízpumpa volt 60 ezer környékén. Akkor utánaolvasva külföldi fórumokon is, nem egyedi hibáról volt szó.
Utánajött az aksi, ami 3 éves korában adta be a kulcsot.
Aztán az LMM-et cserélték, mert többször hibakódot dobált a vas, ugyanakkor az autó ment rendesen, mégcsak limp módba sem tette magát. Az LMM csere után ez megszűnt.
Az ablaktörlő nálam is botrányos volt, pont szemmagasságban nem törölt rendesen, többszöri gumicsere sem segített, csak a lapát cseréje, azóta rendben van.
Az EGR beszarását nem vártam meg, azok alapján, amiket itt írtatok, többször takaríttattam, ha épp szervizben volt az autó pl. egy év eleji átnézésre vagy gumi cserére. Mikor, hál istennek, szervizt váltottam, a csilivili márkaszerviz helyett egy szintén akreditált, de fórumokon jó hírű szervizre, automatikusan felajánlották az EGR szűkítést. A csilivili márkaszerviznek ez eszébe sem jutott...
Nyáron Németországból pályázva haza kétszer is limp mode-ba tette magát az autó kb. 10 percen belül minden egyéb tünet nélkül, akkor először és azóta utoljára. Mindkétszer a windowsos "indítsuk újra" módszer segített, illetve, hogy a második után eszetlenül meghajtottam az autót, hogy a gyanított kormolódást, lerakódást kiégessem. Ment, mint a veszedelem, a limp mode sem jelentkezett többet, a hibajel meg x-edik újraindításnál eltűnt. De azért elvittem Csöri értő kezei közé. Átnézte a vasat, megpucolgatta, átfújkálta a lerakódásra alkalmas helyeket. S úgy általában véve is rendben találta a vasat. Azóta semmi gond.
Mikor kibukott itt az Amorén is, hogy megváltozott az előírt olaj specifikációja, azonal elvittem a vasat olajcserére. Az új szerviz automatikusan már azt tette bele. Azóta, a Csörinél való pucolást is ide értve, szebben jár a motor, élénkebben veszi a fordulatot, szebb a hangja.
Most voltam 90 ezres nagy szervizen, mindent rendben találtak.
57 e km-rel, 2,5 évesen vettem a vasat.
A vezérműszíj szakadás oka a beszaró vízpumpa volt 60 ezer környékén. Akkor utánaolvasva külföldi fórumokon is, nem egyedi hibáról volt szó.
Utánajött az aksi, ami 3 éves korában adta be a kulcsot.
Aztán az LMM-et cserélték, mert többször hibakódot dobált a vas, ugyanakkor az autó ment rendesen, mégcsak limp módba sem tette magát. Az LMM csere után ez megszűnt.
Az ablaktörlő nálam is botrányos volt, pont szemmagasságban nem törölt rendesen, többszöri gumicsere sem segített, csak a lapát cseréje, azóta rendben van.
Az EGR beszarását nem vártam meg, azok alapján, amiket itt írtatok, többször takaríttattam, ha épp szervizben volt az autó pl. egy év eleji átnézésre vagy gumi cserére. Mikor, hál istennek, szervizt váltottam, a csilivili márkaszerviz helyett egy szintén akreditált, de fórumokon jó hírű szervizre, automatikusan felajánlották az EGR szűkítést. A csilivili márkaszerviznek ez eszébe sem jutott...
Nyáron Németországból pályázva haza kétszer is limp mode-ba tette magát az autó kb. 10 percen belül minden egyéb tünet nélkül, akkor először és azóta utoljára. Mindkétszer a windowsos "indítsuk újra" módszer segített, illetve, hogy a második után eszetlenül meghajtottam az autót, hogy a gyanított kormolódást, lerakódást kiégessem. Ment, mint a veszedelem, a limp mode sem jelentkezett többet, a hibajel meg x-edik újraindításnál eltűnt. De azért elvittem Csöri értő kezei közé. Átnézte a vasat, megpucolgatta, átfújkálta a lerakódásra alkalmas helyeket. S úgy általában véve is rendben találta a vasat. Azóta semmi gond.
Mikor kibukott itt az Amorén is, hogy megváltozott az előírt olaj specifikációja, azonal elvittem a vasat olajcserére. Az új szerviz automatikusan már azt tette bele. Azóta, a Csörinél való pucolást is ide értve, szebben jár a motor, élénkebben veszi a fordulatot, szebb a hangja.
Most voltam 90 ezres nagy szervizen, mindent rendben találtak.
GEORGE2010-11-19 11:10:54 // 9249
Sajnos se a 155-öm 146-om és most a 156-om sem töröl rendesen 140 felett...a céges asztma Combo sem töröl rendesen ilyen temponál. Ezért én nem nevezném ezt 159-es hibának.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-19 11:02:39 // 9248
azért álljunk meg egy fél pillanatra, ki mondta hogy rossz autó? Leírtuk a saját tapasztalatainkat mire kell oda figyelni, mik lehetnek a hiba források...nálam annyival több hogy mivel sok emberrel találkozom így az ő bánatukat is tudom...tény és való hogy van sok az előre lépés de sajnos megmaradtak bizonyos hibák amiket nem javítottak ki... s csak azért mert 159-em van nem fogom a bloggomba beírni hogy minden hűdefasza miközben szopóka van pár dologgal...a legszomorúbb az egészben hogy a szakszervizek meg jóformán nem értenek semmihez nálam már kicseréltették volna a DPF-et, Szívósort ami náluk 5-6 kiló lett volna....
Az 5-6 emberre reagálva nagyon sok olyan ember van akinek ha valami gondja van nem meri leírni mert azt hiszi ezzel csökken az autó értéke mikor el akarja adni? vagy nem tudom miért..
Az 5-6 emberre reagálva nagyon sok olyan ember van akinek ha valami gondja van nem meri leírni mert azt hiszi ezzel csökken az autó értéke mikor el akarja adni? vagy nem tudom miért..
atesssz2010-11-19 10:49:48 // 9247
na ja. ennyi erővel akkor olyan, mintha egy trabantot, meg egy 3-as golfot hasonlítanának össze...
össze lehet mindent mindennel hasonlítani, de nincs értelme..
össze lehet mindent mindennel hasonlítani, de nincs értelme..
GEORGE2010-11-19 10:46:52 // 9246
Hát elég érdekes és semmilyen szempontból sem jó összehasonlítani a 155-öt és a 159-et.
Két teljesen külön világ több mint 10 év fejlesztési különbség van köztük.
Két teljesen külön világ több mint 10 év fejlesztési különbség van köztük.
atesssz2010-11-19 10:45:17 // 9245
ide kerültünk -úgymond süllyedtünk- a 159-es fórumtól, hogy az 55-öt meg az 59-et hasonlítgatjátok össze?...
GEORGE2010-11-19 10:44:10 // 9244
persze a 155 soha semmi nem kellett kicserélni??? Az tényleg ennyivel jobb konstrukció mint 1 159?????
GEORGE2010-11-19 10:41:56 // 9243
Szerintem kétszer olyan jól kanyarodik az alap 159-es mint bármelyik 155 ......egyesfutása is sokkal jobb, de ha neked jobb a 155 felőlem legyen :-)
isa1562010-11-19 10:38:27 // 9242
Üdv mindenkinek!
Úgy látom páran jól beletrafáltak a 159 vásárlásba. Nekem közel nincsenek ilyen rossz tapasztalataim. Nem azt mondom hogy semmi gondom vele, de szerintem van olyan megbízható, mint a kategóriatársai. Röviden leírnám a 1.9 jtdm-em hibalistáját. 85e km van benne.55e ig gondtalan volt A 60e s szerviz előtt tönkrement a vízpumpa. Még pár km t kibírhatott volna , és akkor a szíjakkal, görgőkkel együtt amúgy is cserélve lett volna. 65e km EGR tisztítás, ezzel párezer kilómétert bírt ki, és csere, valamint szükítő beépítés következett. Azóta tökéletes. Elég ritkán veszem észre a PDF tisztítást, pedíg van elég sok rövid városi utam is. Egy relé esetleges meghibásodása miatt hónapokig nehezen indult. Na ez megkeserítette az életemet, de ha a márkaszerviz nem balf@szkodott volna ennyi ideig vele,( már relétáblát, fed. compot, és motorvezérlő elektronikát akartak cserélni) nem hagyott volna különösebb nyomot bennem. A futóműben minden eredeti, nem zajos, nem lötyög. A 156 osomba ennyi km után már egy pár lengőkar megfordult. A kormánymű 40e környékén kezdett el nyöszörögni, azóta nem sújosbodott. Boldog nem vagyok tőle, de hagyom amíg ennyibe marad. A motor erejét sokan lesajnálják. Nekem a 2.0 TS után apszulut nem jelentett csalódást. Persze tudom nem az a hasonlítási alap. én élvezettel használom 4 éve ezt az autót.
Úgy látom páran jól beletrafáltak a 159 vásárlásba. Nekem közel nincsenek ilyen rossz tapasztalataim. Nem azt mondom hogy semmi gondom vele, de szerintem van olyan megbízható, mint a kategóriatársai. Röviden leírnám a 1.9 jtdm-em hibalistáját. 85e km van benne.55e ig gondtalan volt A 60e s szerviz előtt tönkrement a vízpumpa. Még pár km t kibírhatott volna , és akkor a szíjakkal, görgőkkel együtt amúgy is cserélve lett volna. 65e km EGR tisztítás, ezzel párezer kilómétert bírt ki, és csere, valamint szükítő beépítés következett. Azóta tökéletes. Elég ritkán veszem észre a PDF tisztítást, pedíg van elég sok rövid városi utam is. Egy relé esetleges meghibásodása miatt hónapokig nehezen indult. Na ez megkeserítette az életemet, de ha a márkaszerviz nem balf@szkodott volna ennyi ideig vele,( már relétáblát, fed. compot, és motorvezérlő elektronikát akartak cserélni) nem hagyott volna különösebb nyomot bennem. A futóműben minden eredeti, nem zajos, nem lötyög. A 156 osomba ennyi km után már egy pár lengőkar megfordult. A kormánymű 40e környékén kezdett el nyöszörögni, azóta nem sújosbodott. Boldog nem vagyok tőle, de hagyom amíg ennyibe marad. A motor erejét sokan lesajnálják. Nekem a 2.0 TS után apszulut nem jelentett csalódást. Persze tudom nem az a hasonlítási alap. én élvezettel használom 4 éve ezt az autót.
Longman2010-11-19 10:22:14 // 9241
Sziasztok!
Én rendszeresen olvaslak titeket, és bár nincs 159em, és nem is szeretnék (na jó egy TBi SW-t azt igen), de a mostani témára lenne egy észrevételem. Az a baj hogy az ide írogató 4-6 ember autójából indultok ki. Én nem hiszem hogy a 159 ennyire rossz autó lenne. Persze vannak típushibák, OK. Az mindenhol van. Meg itt néhányan szerintem túl "kényeskedik" a dolgot.
Van még másik 100 autó(159) aminek meg semmi baja..
Hozzánk jár be egy Q4 2.4 MJEt, semmi baja az autónak, pedig 100k fölött van benne, ráadásul a motorvezérlője át van írva.
Ismerősi körben van még 1.9 Mjet, külföldről van az autó, órában 110K, 80-al vették hiába mondtam hogy inkább a duplája. Mégsincs semmi baja. A DPF szépen pucol, pedig ez is módosított motorvezérlős..
Egyedül porlasztócsúcsokat kellett benne cserélni.
És visszakanyarodva hogy csak egymás infoiból indultok ki, pont azt mondta Erhard pár hónappal ezelőtt hogy mindent visznek az 1.9hez csak azt nem... Tehát akkor lehet az alkatrész Top10 sem 100%os...
Én rendszeresen olvaslak titeket, és bár nincs 159em, és nem is szeretnék (na jó egy TBi SW-t azt igen), de a mostani témára lenne egy észrevételem. Az a baj hogy az ide írogató 4-6 ember autójából indultok ki. Én nem hiszem hogy a 159 ennyire rossz autó lenne. Persze vannak típushibák, OK. Az mindenhol van. Meg itt néhányan szerintem túl "kényeskedik" a dolgot.
Van még másik 100 autó(159) aminek meg semmi baja..
Hozzánk jár be egy Q4 2.4 MJEt, semmi baja az autónak, pedig 100k fölött van benne, ráadásul a motorvezérlője át van írva.
Ismerősi körben van még 1.9 Mjet, külföldről van az autó, órában 110K, 80-al vették hiába mondtam hogy inkább a duplája. Mégsincs semmi baja. A DPF szépen pucol, pedig ez is módosított motorvezérlős..
Egyedül porlasztócsúcsokat kellett benne cserélni.
És visszakanyarodva hogy csak egymás infoiból indultok ki, pont azt mondta Erhard pár hónappal ezelőtt hogy mindent visznek az 1.9hez csak azt nem... Tehát akkor lehet az alkatrész Top10 sem 100%os...