Fórum >> Típusok >> 159

ALFI1562010-11-18 22:17:52 // 9209
Miért nem etikus?Kinek xart be innen a kormányműve?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 22:15:10 // 9208
nem lenne etikus :) Majd akik akarják elmondják...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 22:14:21 // 9207
Azért mert ide nem írják ki sokan a hibákat az nem azt jelenti hogy nincs is :) Nálunk azért egy jó páran megfordulnak és ezért merészeltem leírni mi az amik a legtöbbször tönkremennek...
Piritu - 1.000.0002010-11-18 22:12:35 // 9206
No mesélj, mi mindent visznek a 159-hez? Top 10-et kérünk! :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-18 22:11:36 // 9205
"vagy a szívósor elkormolódott vagy a DPF......" :-))

Komolyra fordítva, az elmúlt egy-két hónap itteni fórumozása felettébb elgondolkodtatott, hogy a 159 jó választás lesz-e.
Ehhez jött még Csöri, hogy sok tulajt ismer, aki el se mer indulni hosszú útra a Vassal, mert mindig van valami.
Aztán az új 159 2,0 mjet tulaj innen, hogy nem tudják megcsinálni a Vasát, pedig már Comp-ot is cseréltek.

Mégis megrendeltem és optimistán nézek az eljövendő kb 200.000 km elé :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-18 22:05:30 // 9202
Egyik autó előéletét se lehet tudni. Még a leendőmét se, mert nem tudják megmondani mikor készül el, így még arra sincs esély, hogy az ember végigkövesse az átvételig. Bármi történhet vele, még karambolos is lehet, mire ideér.
(A 147 szélvédőjén pl autópálya matrica is volt a tréleren amikor újként hozták a kereskedésbe. )
ALFI1562010-11-18 22:04:23 // 9201
Így van!Most is azt mondom.Az a hiba ami minden dieselnél.Érzékelő,szenzor valamelyike.
GTPeti2010-11-18 22:03:33 // 9200
Piritu Search Services. Powered by GTP Consulting. ;)
Piritu - 1.000.0002010-11-18 22:02:05 // 9199
A megoldást a keresésre Te írtad le anno, gyorsan tanulok :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-18 21:59:09 // 9198
Akkor téged idéznélek:
"Szerintem ez is mint itt mindenkinek akinek akármilyen problémája van valami egésszen apróság lessz.Valami szenzor vagy a szívósor elkormolódott vagy a DPF......Akármi befolyásolhatja."


Amúgy legyen igazad és ne legyen típushibája egyik 159-nek se!
ALFI1562010-11-18 21:56:43 // 9197
Ismét ugyan arról a kocsiról beszélsz.
GTPeti2010-11-18 21:56:18 // 9196
Jól beetetted Alfit a Piritu Search Engine szolgáltatásaival, erre most meg otthagyod. Ejj-ejj. :)))
ALFI1562010-11-18 21:55:21 // 9195
Honnan tudod az előéletét?Drb-nek meg 60ezer körül volt egy vezérműszíj szakadás.Valószinű annyi volt benne.
Piritu - 1.000.0002010-11-18 21:55:09 // 9194
Tőcsavar: hsz 8670
A többit keresd meg magad :-D
ALFI1562010-11-18 21:52:49 // 9193
És a DPF?Kinek kellett cserélni?És kinek van gondja Tőcsavarral?(Talán Erhard?)Ha igen az csak 1 a sok közül.Nem mondanám tipushibának.
Piritu - 1.000.0002010-11-18 21:51:07 // 9192
Természetesen.
ALFI1562010-11-18 21:50:10 // 9190
Ugyan azok vannak csak mint mindegyik dieselnél.De soknak a LMM se szarik be több százezer kilóméter megtétele alatt se.Neked az 56-ba még az eredeti ven?
ALFI1562010-11-18 21:48:31 // 9189
Mit a kormányművet?Kinek szart be?
Piritu - 1.000.0002010-11-18 21:48:14 // 9188
Bizony, ha az ember visszaolvasna, csak arról szólna ez a topik, hogy ezek a cuccok milyen problémásak. Akkor mégse?

Most lemondjam,vagy ne a rendelést? :-D
GTPeti2010-11-18 21:45:44 // 9187
Egy pillanat, ezeket a Ti elbeszélésetek alapján írtam!
ALFI1562010-11-18 21:42:49 // 9186
Szerintem nincs gond ezekkel.Miért lenne gond a kormányművel?A bosch LMM az mindegyikbe márkánál beszarik.Szívósort,hogy kitakarítattam azóta semmi hibajel,de nem is lessz ez miatt többet.De a többit map senzor EGR ki kell takarítatni vez.cserekor azt annyi.
ferike1592010-11-18 19:53:12 // 9185
Sziasztok!
10 évet mentem egy 155 2.0 Td-lel, és most vettem a 159-et, de nem tudnék rosszat mondani egyikről sem. 180 cm vagyok és teljesen jó belehet állítani az ülést. Egyénisége van mindegyiknek. Lehet másodperceket számolni, de nekem nem ez a lényeg.
'''''2010-11-18 18:48:23 // 9184
Nem azért.hogy a 159-et dicsérjem(Én is az utódra várok,valami 169 félére),de nekem lent van az ülés és a 182 centimmel jól látok mindent.A gyorsulásról csak annyit,hogy simán tudja a gyári adatot chip nélkül is.Kalocsai időmérőn sikerült béna rajttal is jó időket futnom.Bár nekem a lóerő sosem elég.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 18:11:49 // 9183
nem tudom hány cm vagy én 186.. az ülés teljesen lent van és hátrafelé van döntve így tökéletesen látni mindent
W.2010-11-18 17:37:00 // 9182
Ezek szerint bejött....:)
W.2010-11-18 16:28:17 // 9181
A kormányt és az üléshelyzetemet sehogyan sem tudom beállítani, tökéletesre. A km óra felső harmada és a ford.szám felső harmada a széli részeken kitakart marad. Nem látom a tempomat jelést sem sokszor.
kapeka (Nagyvad)2010-11-18 16:19:10 // 9180
Nana! Vissza nem adom! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 15:56:18 // 9179
nem értem mit nem látsz...mondj konkrét példát
W.2010-11-18 15:39:41 // 9178
Akkor örülj, hogy neked szem előtt van......
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 15:03:18 // 9177
órákat? minden szem előtt van..
W.2010-11-18 14:52:55 // 9176
Az órákat valahogy nem észlelem olyan jól, mint a 66-ban. A kormánykarok meg egyenesen katasztrófálisak. Ez persze egy vélemény a sok közül. Mindenesetre nem azt mondom hogy az 59 sz@r, hanem azt, hogy sokszor visszasírom a 66-omat és nagyon sajnálom hogy nem gyártják,mert biztosan azt vettem volna!
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 13:48:24 // 9175
DFP ritka nagyon...a kuplung meg ugyan az mint a 166 utolsó szériájában ...a szívósor is ugyan az az elv...a többi stimmel
GTPeti2010-11-18 13:36:17 // 9174
Az a DPF, tőcsavar, LMM, kormánymű. (Vagy a kuplung is ide tartozik? )
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 13:32:51 // 9173
amikkel mi is küzdünk :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 13:22:55 // 9172
mit nem látsz az 59-nél a műszereken? vagy mit nem lehet olyan jól használni? ezzel sosem volt gondom..
GTPeti2010-11-18 13:14:11 // 9171
Melyek ezek a hibák?
1372010-11-18 12:50:37 // 9170
Papíron jól hangzanak a 159 gyorsulási adatok, a valóságban 1,5-2 másodpercet nyugodtan rájuk számolhatsz. Tbi-t nem vezettem, de hogy a 2.4-et nem küzdöd fel 9 mpnél rövidebb idő alatt százra, az tuti. V6 is 8-8,5.
Egyébként nem is mérvadó, nem egy 0-100 autó a 159.
W.2010-11-18 12:18:28 // 9169
Utazási komfort a 166-ban jobb volt. Belső tér nagyobb. V6-hang és vezetési élmény. Műszerek használhatósága, láthatósága. Ennyi jut hirtelen eszembe.
W.2010-11-18 12:13:45 // 9168
Vezetési élményben pl. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 10:07:18 // 9167
egyébként annyival jobb a 66 hogy nagyobb a beltér...a többi hibát pl az Mjet-nél örökölte az 59 :( pont ugyan azok a hibák jönnek ki itt is...
GEORGE2010-11-18 09:30:13 // 9166
Mivel volt szerencsém mindkettőhöz, bizton kijelenthetem, hogy fényévekkel jobb a 159-es mint a 155-ös.
Úgy mindenben jobb, futómű, stabilitás, menetkomfort, zaj, balesetbiztonság.
Több motor variánssal még fürgébb is jópár 155-től.
A 155-ben ami igazán ütős volt az a turbós volt.
A 155 V6 is"csak" 8,4 alatt tudja a 0-100-at.
A 155 2.0 turbo 16V 193 pacival 7mp 0-100-ra
A 159 1.8 TBi 200 pacival 7,7mp alatt és a 159 jóval nehezebb a 155-től....
A rém nehéz első szériás 159 2,2 JTS 8.8 alatt "ugrik" 100-ra.Ez is sok esetben jobb gyorsulás több 155 típustól.

Szóval jobb a 159-es, de ezen igazából nem kell csodálkozni, mert több mint 10 év van köztük.
ALFI1562010-11-18 09:02:40 // 9165
Mond vissza.Van egy jó 33-as.Talán még az is jobb.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 08:56:23 // 9164
bocs már késő, megrendelted :D
Piritu - 1.000.0002010-11-18 08:46:53 // 9163
előbb is szólhattál volna :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 08:45:57 // 9161
jah sok tekintetben elmarad a 166-tól pl nem kell annyi lengőkar rá ...
Satti2010-11-18 08:32:03 // 9160
Az újkori palettáról nekem még mindig a Brera a nyerő. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak