Teszteltem a Monicát Szfvár-Ajka 150 átlag, Herend után egy CDI bepróbálkozott na ott 220, a zene közepesen szólt, duruzsolt a mély, a gyerekek aludtak ...fingom sincs mennyit evett de jót jöttem :D
Ma teszteltem a Párducot. Veszprémtől hazáig kényelmesen, zenét hallgatva 90 tempomattal jöttem. 5,2-et hozott ki a comp és 74km/órás átlagot.
Nem rossz, csak ritka, hogy ilyet enged a forgalom.
2db-nak még nincs helye, egyenlőre tartalék. Nézd meg a linket amit TIBCSI166 küldött a HSZ:17228-ban. 1USD / db + posta. Nem nyüszít a műszerfal mert "CANBUS ERROR FREE". Millió féle fajta van ott lehet bogarászni bőven. Én hallgattam TIBCSI-re hisz profi számítógépes, ellentétben velem Ő ért hozzá :-)
Ma beraktam a vasba az új LED-es izzókat amit karácsonyra kapott. (köszönöm a linket TIBCSI166-nak) Egész jó fénye van szerintem. 2500ft volt postaköltséggel a 4db. Jó hogy hallgattam rátok és nem 1LED-est vettem, hanem a 9-est. Köszönöm a tanácsokat :-)
ma hozta a postás, ezekkel már tutira lehet csatlakozni az öszes cucra amit lehetővé tesz a FES 3.3 amihez kevés a ELM 327 (ABS, XENON, AIRBAG, stb)
a FES oldalán is ezeket ajánlják
a kicsomagolás után kapsz egy iso. filet, ezt a iso. filet kinyitod egy Deamon Tools nevű programban (vagy valami hasonlóban) és csak ez után írod ki cd-re. Természetesen azt az anyagot írod ki cd-re amit a Deamon Tools-al kaptál lehetőleg egy minőségi cd-re a legkisseb gyorsasággal, és tutira fog működni.
Probálom a navi cd-et, letöltöttem eastern és central europe -ot, de mivel rar fileok kicsomagoltam és úgy írtam meg cd-re. ( nem blue'n me -s a drága )
Azt írja a navi, hogy cd error. ? Cdre írással ne is próbálkozzak ?
..... a navteq oldalán a full europa 250 ojró .........
Tudna nekem vki segíteni abban hogy gyári navihoz keleteurópai, és vagy ausztriai térképcd-t honnan tudnék szerezni? Szakszervízben kérdeztem, de bődületesen sokért akarják adni :(
Ma megnéztem a bemelegedés kérdését, a pontosság kedvéért!
Kint 2 fok, fűtés mindkét oldalt auto-n 26°-ra állítva. Az autó garázsban, mely 5°-os.
~3 km város, ~5 perc, átlag ~20 km/h. A hőmérő 55°-on. Majd ki a főútra, tempomat 100 km/h, az óra meglódul, az indulás után 13,5 perccel, 14 km-nél éri el a hűtővíz a 90°-ot, ahol is megáll a mutató, mint a 100-as szög. :)
Nem értem, hogy városba miért ilyen lassan melegszik...
Mert mint említettem, nagyon nehéz festeni a szilikonos felületet.
Idézet a linkről:"A legnagyobb ellenség a szilikon. Hiába a szilikonmentesítő kendő vagy a festékbe kevert szilikonstop adalék, a túlzott gondossággal ápolt elemek gyakran annyira magukba szívják, hogy lehetetlenné válik a fényezés, mert a festék megszalad, szétugrik a szilikonos felületen."
A cégnél (persze ipari méretekben) neves német cégek vegyészei sem tudták megoldani a szilikonmentesítést.
A viaszt le lehet mosni egyszerűen, a szilikon "beleeszi" magát az anyagba.
Elfogadom mindenki véleményét, de én az enyémet azért leírtam!
Szerintem annyi a lényeg, hogy azonnal le kell törölni a fényezésről és nem a szórófejjel, hanem a hozzá adott csővel, irányítottan kell fújni.
A fent említett egész autót wd40-el lekezelő nagy tudású embereknél érdekes, hogy mivel fújod a kilincset..
Minden tiszteletem a tiéd....:):):)
Nekem pityukoma barátja mesélte még KUL-on, hogy polirizitt egy autót, és a végén olyan tejfölszerü takony cucc boritotta a kocsit. Persze a fickóra a szivroham jött. Kereste a megoldásokat, mire kiderült hogy az ürge a kocsiját wd-40 el szokta lefújni, "mert attól olyan szépen csillog 1-2 napig"
Javaslatra hogy CIFfel mossa le, minden rendben lett utána.