SKrisz2012-03-28 13:57:50 // 20315
Nagyon jó vétel volt! :)))
droberto2012-03-28 13:38:47 // 20314
Jobb a fogyasztása! :)
Buksi2012-03-28 12:58:46 // 20313
Szép! És van olyan jó, mint a másik? :)
droberto2012-03-28 11:53:29 // 20312
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-27 20:25:11 // 20311
azt nem figyeltétek meg hogy csak 15 fok felett van e pulzálás? nekem is volt régebben de már nincs...
Pityukoma2012-03-27 20:18:08 // 20310
Köszi, akkor megpróbálom :-)
papajax2012-03-27 19:57:48 // 20309
Én csak a 3M-es szóróragasztót próbáltam és nagyon meg voltam elégedve vele...
Szerintem a Würth is van olyan jó, mint a 3M, szóval én megvenném...
Mikor kifújod,pont olyan ragacsos, mint mikor a Purhabbal összekened a kezed.
Szerintem a Würth is van olyan jó, mint a 3M, szóval én megvenném...
Mikor kifújod,pont olyan ragacsos, mint mikor a Purhabbal összekened a kezed.
Pityukoma2012-03-27 19:47:01 // 20308
Sziasztok, múltkor kérdeztem hogy használt-e valaki közületek kárpit ragasztó sprayt. EZT találtam. Ismeri valaki? Nem olcsó ezért a bizonytalanságom. Ajtó kárpit ragasztásra kéne.
Pityukoma2012-03-27 18:10:13 // 20307
Igen így van. Ott a kipufogó gáz turbinalapátra érkezési szögét változtatják egy mechanizmussal. A modern dieselek többségén ilyen van. Remélem a mienk is ide sorolható (nem tudom nem néztem utána). Viszont addig jó míg nem kell vele foglalkozni. Óvni pedig óvom, mégpedig egy forszírozott üzem után 30-60 mp-ig nem állítom le, ill. hidegen nem taposom. Max 0.8-ig engedem fel a nyomás. A vezérlés cserekor láttam a nyomócsövét belülről - por száraz volt... kopp-kopp, remélem sokáig így is marad. :-)
Csabi2012-03-27 10:25:25 // 20306
Elöször az okát kellene tudni, .. :) széles a paletta,lehet a pulzálás,a geometria sajátosságából a megnövelt turbonyomás miatt, az is lehet hogy az ECU próbál korrigálni.
Lewes2012-03-27 09:16:13 // 20305
Hali!
Abban tudnátok nekem segíteni, hogy mennyi fékolaj, illetve szervóolaj kellene az autómba? A könyv csak típust ad, feltöltési mennyiséget nem.
AR 159 1,9 JTS, gyártási év: 2006. Köszönöm!
Abban tudnátok nekem segíteni, hogy mennyi fékolaj, illetve szervóolaj kellene az autómba? A könyv csak típust ad, feltöltési mennyiséget nem.
AR 159 1,9 JTS, gyártási év: 2006. Köszönöm!
.......................2012-03-27 08:56:50 // 20304
Akkor mivel lehetne megszüntetni?
Csabi2012-03-27 08:31:15 // 20303
Változó geometriás turbonál nincs waste gate szelep, itt az állólapátok szabályozzák a turbonyomást...ha jól tudom:)
Piritu - 1.000.0002012-03-26 22:59:14 // 20302
Nem rossz, mi 6,4-el jöttünk haza. Igaz ebbe belefért pár OFF helyretétele is. Főleg az autópálya emelkedőn előzést élveztem :-))
Csosznorbert2012-03-26 22:55:29 // 20301
Minden sebességhatárt betartva, max. 140 a pályán, így 5.9-es fogyival megvan egy Szombathely - Budapest táv. Azért ez nem rossz.
Piritu - 1.000.0002012-03-26 22:43:45 // 20300
Trifoglio2012-03-26 21:07:22 // 20298
sziasztok.Kicsit utána nézegettem jobban és igaz.kicsivel többért sokkal jobbat kapok köszi az észrevételt.még keresgetek.köszi szépen.
Trifoglio2012-03-26 21:04:02 // 20296
köszi szépen.várom a jelzésed. :) Köszi mégegyszer.
Pityukoma2012-03-26 20:40:35 // 20295
Szia :-) az enyém is csinálja chippelés óta. A chip előtt 1.4 bar-nál stabilan megállt (padlógázos gyorsításnál), azóta pedig felszalad 1.55-re majd kb 1mp után vissza 1.45-re. Úgy ahogy te is írtad ott pulzál 0.1bart. A turbónyomás a mindenkori kipufogógáz áramlási sebességének a függvénye, amit a westgates szeleppel szabályoznak. úgy gondolom hogy a chippeléskor hozzáírt nagyobb dózis miatt nagyobb turbónyomás alakul ki ezért a wg.szelep leszabályoz (összenyitja a két oldali turbina lapát teret) majd lezár ezután nyomás fel és kezdődik minden elölről. Ez okozhatja a műszeren látható 0.1b-os pulzálást. A 164-esem-nél 2hétig állítgattam mire sikerült a határ értéket beállítani /még ne jelezzen a piros lámpa, de menjen fel a műszeren látható piros mező széléig a nyomásmérő mutatója/. Itt az 59-nél nem is látom hogy hol van a csavar úgyhogy ezidáig nem foglalkoztam vele. Meg tulajdonképen lustább is lettem azóta :-( Nem egy nagy pukkanás beállítani, csak házilagosan kicsit macerás. állítasz -mész - túl sok lett, kicsit vissza -mész, még mindig nem jó, el lehet vele szórakozni. Műhely körülmények közt kell hozzá egy reduktor szlp. amivel szimulálhatod a turbónyomást, egy indikátor óra amivel rudazat elmozdulást mérhetsz. Ha valaki így beállítja egészen biztos hogy megszűnik a pulzálás. Ha nagyon sok időm lesz, majd talán egyszer..... addig szokom :-)))
GTPeti2012-03-26 20:36:49 // 20294
Az evolúció vívmányai. :)))
Lewes2012-03-26 20:31:58 // 20293
Rávágtam legutóbb azt h nekem sincs, megnéztem és van. :)
Működik rugósan, szépen fel, le.
Működik rugósan, szépen fel, le.
GTPeti2012-03-26 20:27:34 // 20292
Jobb később...
Srácok, a múltkori témátokhoz a hátsóajtó zártakarójának hiányához egy vélemény:
Irigylem a problémáitokat. :)))
Mondjátok, hogy nem jó autó, aminél ez "a hiba" foglalkoztatja a népeket. :))
Srácok, a múltkori témátokhoz a hátsóajtó zártakarójának hiányához egy vélemény:
Irigylem a problémáitokat. :)))
Mondjátok, hogy nem jó autó, aminél ez "a hiba" foglalkoztatja a népeket. :))
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-26 19:18:24 // 20290
pl opel twinport-nál olyan 120e-nél kukás, a 3.0TDI-nél olyan 180e-nél bajos, házon belül az 1.3mjet-nél 100e-nél érdemes cserélni stb, stb
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-26 19:17:00 // 20289
sajnos ezek a láncos megoldások nem valami jók mostanság ellenben jó drágák
.......................2012-03-26 18:19:54 // 20288
várd meg míg nyúlik egy fogosztást ,és utána tedd át egy foggal visszább
Lewes2012-03-26 18:15:34 // 20287
Elméletileg hihető, azóta megszűnt márkakereskedésé volt. Ők szervizelték, bízom benne h nem tekertek. Aztán az elmélet meg a gyakorlat az sokszor más tészta :)
Mondjuk hallottam már Seatokról meg VW-kről h 30 és 60 e km nél is cseréltek már láncot, tehát előfordulhat itt is. Nyilván nem én erőltetem, de ez a kisebbik rossz, mint mondjuk egy fél motorcsere, mert annyit nyúlt már.
Mondjuk hallottam már Seatokról meg VW-kről h 30 és 60 e km nél is cseréltek már láncot, tehát előfordulhat itt is. Nyilván nem én erőltetem, de ez a kisebbik rossz, mint mondjuk egy fél motorcsere, mert annyit nyúlt már.
Bilux2012-03-26 18:09:20 // 20286
Csodálkoznék, ha egy láncos motorban a láncot 120.000-nél cserélni kell... mennyire lehet valós km abban a kocsiban?
Lewes2012-03-26 17:56:12 // 20285
Ok, valóban elgépeltem, P0010 és P0011 a hibakód.
.......................2012-03-26 17:54:55 // 20284
P010 ?nem hiányzik innen egy szám még
Lewes2012-03-26 17:46:52 // 20283
Semmit nem ír, igazándiból szerelők is annyit mondanak csak ha csörög, akkor cserés. Én 116e km nél járok, fokolódik el a motor lassan, a P010, P011 kódokat dobálja ki folyamatosan, meg a Have Engine Checked feliratot, aztán törli magától ( vagy én törlöm ) :) Nem csörög még, a -20 ban volt 1 kis hangja de az is olyan 10 mp ig nyomta. Aztán egész nap sehol semmi. Tartok tőle 1 kicsit, nem akarom h komolyabb probléma legyen, a 120-as szervíznél gondolkodom a cseréjén.
.......................2012-03-26 17:40:02 // 20282
nem gyenge a végösszeg,ennyiért kapsz egy komplett motort a bontóban
hol tartasz km ben?
mit ír a könyv csereintervallumra?
hol tartasz km ben?
mit ír a könyv csereintervallumra?
Lewes2012-03-26 17:16:07 // 20281
Ahham, valóban, most h ránéztem én is, a 2,2-esnél viszont jól hozza
.......................2012-03-26 17:10:21 // 20280
igazad van ,én azt hittem ugyanaz,mint a 156 jts volt
akkor az itteni adatlap a 159 ben rossz
akkor az itteni adatlap a 159 ben rossz
Lewes2012-03-26 17:02:36 // 20279
1,9 jts, benzines a kocsim
.......................2012-03-26 17:00:40 // 20278
a te motorod 1,9 nem is láncos,
vagy?
vagy?
Lewes2012-03-26 16:56:38 // 20277
pettinke2012-03-26 16:20:40 // 20276
az első olyan 159, amiben manuál klíma van, tekerős hátsó ablak és szimpla kijelző fedcomp nélkül :-O a beltér egyébként OK.
szemre a kasztni egyben van, az orr-embléma viszont teljesen színét vesztette: vagy állandóan ezerrel mentek autópályán, vagy nagyon kiszívta a nap.
nem ír km-t a kereskedő ...
hiányzik az antenna flexi része.
szemre a kasztni egyben van, az orr-embléma viszont teljesen színét vesztette: vagy állandóan ezerrel mentek autópályán, vagy nagyon kiszívta a nap.
nem ír km-t a kereskedő ...
hiányzik az antenna flexi része.
.......................2012-03-26 14:01:49 // 20275
húsvét elött,jövö héten megnézem neked
Trifoglio2012-03-26 13:34:23 // 20274
Hali Tudna nekem valaki segíteni? Kinéztem egy kocsit Győrben és az innen nagyon messze van. Csak akkor mennék le ha megérné. Meg tudná nekem valaki ezt a gépet nézni?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_8v_impression-5633906
Érdemes lenne megvenni? Vélemény? Mennyire van egyben. Előre is köszi aki tud segíteni.
Üdv.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_8v_impression-5633906
Érdemes lenne megvenni? Vélemény? Mennyire van egyben. Előre is köszi aki tud segíteni.
Üdv.
droberto2012-03-26 10:43:39 // 20273
Nekem is a tuning óta, van ilyen jelenség!
.......................2012-03-26 10:37:11 // 20272
Szerintetek mitöl lüktet a töltönyomás full gáznál,nem sokat 0,1 bart lüktet amikor fullon van(1,55 bar)
csippelt az autó
2,4 jtdm
megy szépen ,de ez zavar
csippelt az autó
2,4 jtdm
megy szépen ,de ez zavar
droberto2012-03-25 21:35:16 // 20270
Hamarosan nekem is lesz!
droberto2012-03-25 21:34:25 // 20269
Dettó! Addig használom míg fog! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-25 21:33:30 // 20268
kapcsold be a compon a pillanatnyi fogyasztást mikor rángat 60-nál és a pillanatnyi irreálisan sok akkor kukás a DPF-ed
Laosz1562012-03-25 21:29:04 // 20267
Sziasztok...par napja olyan dolgot tapasztaltam,h 60as egyenletes temponal elkezd rangatni az auto...de csak itt-ott fordul elo,es kicsit zavaro. 1.9 JTDm 8V
Mitol lehet,mi a teendő ilyenkor? elore is koszi az infot...
Mitol lehet,mi a teendő ilyenkor? elore is koszi az infot...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-25 20:41:11 // 20266
belül mindig jobban kopik a betét ha kívül pár milliméteres akkor belül lehet már kukás