Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-25 19:50:22 // 21606
akkor mechanikus hiba lesz az...főtengely szíjtárcsát is nézd meg
.......................2012-05-25 19:49:05 // 21605
gázra szupi sima minden,pörög rendesen ,erö is van mint állat
megnézem a 7 végén a gumibakokat
megnézem a 7 végén a gumibakokat
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-25 19:48:15 // 21604
gázadásra kisimul vagy jobban ráz?
.......................2012-05-25 19:47:38 // 21603
nem ,vibrál ütemesen
csak alapjáraton
csak alapjáraton
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-25 19:47:33 // 21602
az ecu az szart sem ér a mérőpados annál inkább
.......................2012-05-25 19:46:41 // 21601
az ECU s kiolvasással mindegyik injektor max 1,00 eltéréssel korigálja az alapjárati for ot
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-25 19:46:26 // 21600
hogyan ráz? néha bedarál?
GTPeti2012-05-25 19:45:31 // 21599
Annyiból már egy finom remap is kijött volna...
.......................2012-05-25 19:45:02 // 21598
Van á gázolajban 2T olaj most is
azzal is ráz alapjáraton a motor
azzal is ráz alapjáraton a motor
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-25 19:43:08 // 21597
tegyél bele Castrol TDA-t vagy 2T az üzemanyagba ha nem ráz akkor porlasztó lesz
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-25 19:42:09 // 21596
egyáltalán nem rázza...jó mindegyik porlasztód? motorbak?
.......................2012-05-25 18:00:23 // 21595
Nem lesz rosszabb a konfort sem,
nekem tök kényelmes a Brera még 245/35R19 essel is
ritka hülye méretek vannak a 159 en,ami szinte más típuson nincs is
nyugodtan rárakhatod,szerintem
nekem tök kényelmes a Brera még 245/35R19 essel is
ritka hülye méretek vannak a 159 en,ami szinte más típuson nincs is
nyugodtan rárakhatod,szerintem
Imyx2012-05-25 17:47:01 // 21594
Nagyobb lesz a kerékjárati ív, ronthat az esztétikán.
W.2012-05-25 17:40:41 // 21593
Nekem volt. Szerintem jó!
Laci.732012-05-25 17:37:55 // 21592
Sziasztok!
Gumi vásárlás előtt állok. Most 225/50 17R Bridgestone van rajta. De ez horror árban van! Néztem hogy a 225/45 gumik jóval olcsóbbak. PL: Dunlop sport 31.000. Ez jó gumi? És a 45 nem nagyon alacsony. A komfortérzet nem roszz? Tapasztalat?
Gumi vásárlás előtt állok. Most 225/50 17R Bridgestone van rajta. De ez horror árban van! Néztem hogy a 225/45 gumik jóval olcsóbbak. PL: Dunlop sport 31.000. Ez jó gumi? És a 45 nem nagyon alacsony. A komfortérzet nem roszz? Tapasztalat?
'''''2012-05-25 15:15:00 // 21591
Nekem nem vészes.Alfacytin tesztelhetsz.
.......................2012-05-25 14:36:40 // 21590
Helló 5 hengeres tulajok
mindenkinek rázza a kormányt(tulajdonképpen az egéesz elejeét) a nagy diesel alapjáratban?
Vagy csak nekem?
Mitöl van ez?
mindenkinek rázza a kormányt(tulajdonképpen az egéesz elejeét) a nagy diesel alapjáratban?
Vagy csak nekem?
Mitöl van ez?
Alfa156SW2012-05-25 07:58:56 // 21589
Én most vagyok túl az EGR cserén 70.000 Forint volt!
Imyx2012-05-25 06:27:33 // 21588
Nekem gyári xenon van, alig látok vele..
Csosznorbert2012-05-25 01:50:33 // 21587
EGR témához.... két hét fulldugozással járva ma levettem. A lemezen, korom mellett más anyagok is voltak. Többek közt, viz, és olaj. Ez mind a hengerekbe jut bele??? :O
Aztán már a 2. csavarhelye is megszakadt.... és pont a szívósorból, 5 levétel és magátol esik le az EGR :D
Azt a bevezetőcsövet, amin sziv az az kis genya, vagy fujja be ott, nem lehet egyszerüen kivezetni a pi...ába a szabadba??? A fölös nyilást meg összekókolni a levegőszürö egy könnyen megdolgozható pontjával?
vagy megoldom egyszerübb de brutálisabb módszerrel, ami még az én titkom marad :P
Aztán már a 2. csavarhelye is megszakadt.... és pont a szívósorból, 5 levétel és magátol esik le az EGR :D
Azt a bevezetőcsövet, amin sziv az az kis genya, vagy fujja be ott, nem lehet egyszerüen kivezetni a pi...ába a szabadba??? A fölös nyilást meg összekókolni a levegőszürö egy könnyen megdolgozható pontjával?
vagy megoldom egyszerübb de brutálisabb módszerrel, ami még az én titkom marad :P
ekin2012-05-24 21:55:12 // 21586
gratulalni tudok csak nekik:D
egr takaritas tökölve is max 40 perc ,egy izzitogyertya 5 perc se
a hullamzas meg gyorsitaskor nem biztos hogy az egr miadt van :d ha nem mulik el irj es megmondom:d
egr takaritas tökölve is max 40 perc ,egy izzitogyertya 5 perc se
a hullamzas meg gyorsitaskor nem biztos hogy az egr miadt van :d ha nem mulik el irj es megmondom:d
ekin2012-05-24 21:50:45 // 21585
az az uzemanyag biztonsagi kapcsoloja egy golyo van benne ,de ha azt lenyomod akkor elzarja es nem engedi z uzemanyagszivattyut mukodni :D es persze ki is fogja irni a ket orad között mikor megprobalod elinditani söt en jartam ugy is hogy porszivozas közben megutottem kicsit es ami a motorterben van az akksidon egy piros gomb az is egy biztositek azt is levaghatja .roviden ennyi
Piritu - 1.000.0002012-05-24 20:11:02 // 21584
A lámpa témához.
A múlt héten este vittem egy nagyon komoly német urat, akinek A5-öse van. Miután megnézegette a műszerfalat felnézett az útra. Önkénytelenül megkérdezte, hogy xenonos-e a tompított, mert jobban világít, mint az övé, ami az. Aztán még jobban meglepődött, amikor közöltem, hogy nem xenon.
A múlt héten este vittem egy nagyon komoly német urat, akinek A5-öse van. Miután megnézegette a műszerfalat felnézett az útra. Önkénytelenül megkérdezte, hogy xenonos-e a tompított, mert jobban világít, mint az övé, ami az. Aztán még jobban meglepődött, amikor közöltem, hogy nem xenon.
'''''2012-05-24 19:26:17 // 21583
Nem.Bonyhádon a Stollnál.
Csabi2012-05-24 19:22:17 // 21582
Valszeg a Map szenzor volt a másik kütyü, Pécsett történt?
'''''2012-05-24 18:36:06 // 21581
Az egr túloldalán,jobbra van valami még amit kitisztítottak.Egyébként nem volt nagyon koszos.Egy darab gyertyacser (gyertya 3000Ft),egy darab tömítőgyűrű csere valahol és az egr meg a másik kütyü tisztítása=18990Ft.Ja,és a jobb első sárvédőt políroztatnom kell mert van vagy 10 karc rajta.Szerencsére nem túl mély.
'''''2012-05-24 18:30:28 // 21580
Szerintem is a benyát zárja el.Annó,a zsír új 156 ban első porszívózásnál hozzáértem és utána már nem indult.Eltelt pár óra amíg rájöttünk mi baja.
.......................2012-05-24 16:06:03 // 21579
Valszeg az üzemanyag elzáró biztonsági kapcs,
ha felborulsz kikapcsolja a benz pumpát
egy golyó van benne
ha felborulsz kikapcsolja a benz pumpát
egy golyó van benne
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-05-24 15:49:46 // 21578
tudja valaki mi az a gomb a vezető ülés alatt jobbra lent ?
ma rendeltem új szőnyeggarnítúrát és észrevettem , de csak arra tudok gondolni , hogy boruláskor biztonsági leállító kapcsoló .
ma rendeltem új szőnyeggarnítúrát és észrevettem , de csak arra tudok gondolni , hogy boruláskor biztonsági leállító kapcsoló .
droberto2012-05-23 23:42:10 // 21577
Jó éjt!
droberto2012-05-23 23:41:50 // 21576
Ne húzd fel magad! Szóra sem érdemes! Hazafele csak egy Off-oss nem vette a le a reflektort.
Egyébként vizsgáztatnak is igen!
A guminyomás meg sem fordult a fejükben. :))) Ami egyébként hibátlan. Rosszul, oda se mentem volna... :)
Egyébként vizsgáztatnak is igen!
A guminyomás meg sem fordult a fejükben. :))) Ami egyébként hibátlan. Rosszul, oda se mentem volna... :)
Pityukoma2012-05-23 23:33:24 // 21575
Gondolom hogy a guminyomás beállítását sem lehet a Fiat ivadékokon műszerrel ellenőrizni, mert az is csal :-) Valószínű hogy azt is azért hagyták ki, pedig azzal kell kezdeni a fényszóró állítást. Abba a felső téglalap alakú szerkezetbe bele néztek ami a műszer tetején van? Gondolom abba se, mert a Fiatok úgyis ferdék, pedig az a második lépés műszer és jármű párhuzam ellenőrzés...stb stb.
Rönyó kamion márkaszerviz akkor vszínű vizsgáztatnak is, ha igen akkor OMH kalibrációt az NKH rendszeresen ellenőrzi. Ami ugye 6 havonta lejár és újra kell hitelesíteni. Így már értem hogy össze-vissza mér... fél év sok idő :-) Ahogy írtad a hozzáértésüket lehet hogy üllőnek használják:-DD
Rönyó kamion márkaszerviz akkor vszínű vizsgáztatnak is, ha igen akkor OMH kalibrációt az NKH rendszeresen ellenőrzi. Ami ugye 6 havonta lejár és újra kell hitelesíteni. Így már értem hogy össze-vissza mér... fél év sok idő :-) Ahogy írtad a hozzáértésüket lehet hogy üllőnek használják:-DD
droberto2012-05-23 23:26:44 // 21574
Ami még egy picit elbaltázott dolog, hogy a szélvédő alsó része széltől nem védett, s így a keletkező légáramlatok a szélvégőmosót és az esőt is, visszanyomják a szélvédőre törlés után.
Kellet volna egy törés a motorház fedél végére... A Clió is ugyan ilyen ebben a tekintetben!
Kellet volna egy törés a motorház fedél végére... A Clió is ugyan ilyen ebben a tekintetben!
droberto2012-05-23 23:22:51 // 21573
Nektek is nyöszög a középkonzol, ha a jobb lábszáratokat neki rakjátok? Ez engem nagyon zavar! Arra gondoltam, hogy valamit be kéne szorítani/tömni a konzol függőleges lapja és a konzol szélső éle közé...
Más ötlet?
Más ötlet?
droberto2012-05-23 22:51:04 // 21572
Ma óriási élményben volt részünk: Liftes parkolóházban parkoltunk! :)))
Ilyet eddig még csak képeken láttam!
Igaz 2.000,-Ft-om bánta (4 óra)! :(
Egyébkét bassza meg az V. kerületi önkormányzat a faszfej parkolócégeit! GRRR!!!
A rakparton nem tudtam ráfordulni a parkolóra a dupla záróvonal és a felettébb sok rendőr miatt. A hotelek parkolójában a 850,-Ft/órás parkolódíjból, és a 2 m széles parkolóiból köszönöm nem kértem. A közterületen levő automaták csak aprót fogodnak el, papírpénzt nem. Váltani persze senki nem tudott két háztömbnyi körzetben. A paraszt surmó porkoló őr, meg már írta volna fel a rendszámomat a gépébe. Még jó, hogy nem egyedül voltam. Nagy nehezen összekuncsorogtam a pénzt, erre meg kiderült, hogy max 3 órát lehet parkolni egyhuzamban. (16-20h-ig volt programom) Hurrá! Lehet gratulálni Rogán Úrnak!!!
Ja, és kb. egy órát bolyongtam a dugóban, mint gólyafos a levegőben!
Ilyet eddig még csak képeken láttam!
Igaz 2.000,-Ft-om bánta (4 óra)! :(
Egyébkét bassza meg az V. kerületi önkormányzat a faszfej parkolócégeit! GRRR!!!
A rakparton nem tudtam ráfordulni a parkolóra a dupla záróvonal és a felettébb sok rendőr miatt. A hotelek parkolójában a 850,-Ft/órás parkolódíjból, és a 2 m széles parkolóiból köszönöm nem kértem. A közterületen levő automaták csak aprót fogodnak el, papírpénzt nem. Váltani persze senki nem tudott két háztömbnyi körzetben. A paraszt surmó porkoló őr, meg már írta volna fel a rendszámomat a gépébe. Még jó, hogy nem egyedül voltam. Nagy nehezen összekuncsorogtam a pénzt, erre meg kiderült, hogy max 3 órát lehet parkolni egyhuzamban. (16-20h-ig volt programom) Hurrá! Lehet gratulálni Rogán Úrnak!!!
Ja, és kb. egy órát bolyongtam a dugóban, mint gólyafos a levegőben!
droberto2012-05-23 22:34:42 // 21570
Egy Renault kamionos márkaszervíz.
Ez volt a sarokba állítva! :)
Ez volt a sarokba állítva! :)
droberto2012-05-23 22:31:22 // 21569
Elméletileg át lehet állítani egy kar segítségével bal oldalas közlekedésre!
Csabi2012-05-23 21:57:57 // 21568
"többi kolonc" az mit jelent ? :)
'''''2012-05-23 19:55:26 // 21567
Ma kitisztították az egr-t és a többi koloncot meg az egyik izzítógyertyát is kicserélték.Sajna holnap kapom vissza mert ez ma 11-től 15.20-ig nem sikerült nekik. Majd holnap kiderül mi tartott ennyi ideig.Remélem a hullámzó gyorsulás is elmúlik.
GTPeti2012-05-23 13:02:23 // 21566
Ez melyik szervíz volt?
(Lámpaállítás, vagy úgy, hogy elétolják a gépet, vagy házilag, de alaposan.)
(Lámpaállítás, vagy úgy, hogy elétolják a gépet, vagy házilag, de alaposan.)
'''''2012-05-23 11:26:16 // 21564
Hat évet volt nálam egy 166-os.Nagyon szar volt a lámpa fényereje.Már a refire sem villantott vissza senki.Négyszer voltam a lámpaállítás miatt szervizben.Eladtam és pár hónap múlva hívott az új tulaj,hogy az égők rosszul voltak berakva és befelé világított.
Buksi2012-05-23 10:44:50 // 21563
Ezért csinálok mindent sajátkezűleg az autómon! Mindenféle jött-ment szervízbe nem megyek! Egyetlen egy szerelőbem bízom meg vakon, de hozzá szerencsére csak akkor megyek, ha már tényleg nagy a baj! :)
.....2012-05-23 10:32:02 // 21562
És még rosszabb lesz, mintha hozzá sem nyúltak volna ...
Buksi2012-05-23 10:13:57 // 21561
Azért az durva, hogy ezek a szakik már egy fényszórót sem tudnak beállítani! Nevetséges!
droberto2012-05-23 08:35:39 // 21559
Ha meg hátraülnek vagy csomagot viszek, akkor meg meg is lincselnek!
És viszem tovább szeretett márkánk jó hírét!
Mert hisz tudjátok: A FIAT-ok fényszóróját nem lehet jól beállítani!
Még ilyet...
És viszem tovább szeretett márkánk jó hírét!
Mert hisz tudjátok: A FIAT-ok fényszóróját nem lehet jól beállítani!
Még ilyet...
droberto2012-05-23 08:33:48 // 21558
Így legalább már nem csak az Alfások fognak villogni! :)
droberto2012-05-23 08:27:46 // 21557
Jó reggelt!
Most jöttem fényszóróállításról.
Ugye az volt a bajom, hogy nem látok este jól mert túl lefele világít a tompított.
Erről most nem fogok blogot írni... Finoman szólva sem vagyok elégedett!
Főnökkel lebeszélem minden OK, tompított-reflektor és a ködlámpa is megy műszerrel.
Erre beállok jó közel a falhoz, a főnök eltűnik és egy fiatal (max. 20 éves) srác odaáll, hogy ő csinálja, gondoltam ő ennek a felelőse...
Nagy nehezen rá tudtam, venni, hogy letolhassam a hátulját egy ~15 mm vastag kazánlemezről! Kezdtem csóválni a fejem.
Nagyban magyarázom, hogy hol, és mivel tudja állítani a ködlámpát erre egy idősebb szaki megszólal, hogy ennek az autónak magasabban van a hátulja... Ekkor már arcom kezdett eltorzulni.
A gyerek a faltól ~2m-re álló autómon - a műszert és mindennemű mérést nélkülözve - elkezdte tekergetni az állító csavarokat. A fény nyaláb magasságát ~10 cm-rel felállította az eredetihez képest. Közben az idősebb szaki csak azt hajtogatta, hogy sok lesz az, sok lesz az. A válasz erre az volt, hogy majd az állítóval leállítom akkor. Ekkor már kissé lila volt a fejem!
Nagy nehezen rávettem, hogy toljuk azért elé a műszert is. Kissé hadakozott, hogy az csal, továbbá ez ilyen FIAT betegség, hogy nem lehet vele beállítani.
Mondani se kell, hogy jócskán a vonal felé vitt!
Ekkorra már láttam szemeim előtt, hogy majd keresek én egy korrekt (korszerű, projektoros) beállítást és otthon majd magam megcsinálom.
Azért még a ködlámpával is bepróbálkoztam, hogy hátha...
Nem csalódtam! A gyerek elé állt, megcsóválta a fejét és közölte, hogy ez hibátlan!
Fizetnem nem kellet, tehát megköszöntem szépen, és eljöttem!
Legalább megtudtam, hogy a műszer, hogyan működik!
NO COMMENT!
Most jöttem fényszóróállításról.
Ugye az volt a bajom, hogy nem látok este jól mert túl lefele világít a tompított.
Erről most nem fogok blogot írni... Finoman szólva sem vagyok elégedett!
Főnökkel lebeszélem minden OK, tompított-reflektor és a ködlámpa is megy műszerrel.
Erre beállok jó közel a falhoz, a főnök eltűnik és egy fiatal (max. 20 éves) srác odaáll, hogy ő csinálja, gondoltam ő ennek a felelőse...
Nagy nehezen rá tudtam, venni, hogy letolhassam a hátulját egy ~15 mm vastag kazánlemezről! Kezdtem csóválni a fejem.
Nagyban magyarázom, hogy hol, és mivel tudja állítani a ködlámpát erre egy idősebb szaki megszólal, hogy ennek az autónak magasabban van a hátulja... Ekkor már arcom kezdett eltorzulni.
A gyerek a faltól ~2m-re álló autómon - a műszert és mindennemű mérést nélkülözve - elkezdte tekergetni az állító csavarokat. A fény nyaláb magasságát ~10 cm-rel felállította az eredetihez képest. Közben az idősebb szaki csak azt hajtogatta, hogy sok lesz az, sok lesz az. A válasz erre az volt, hogy majd az állítóval leállítom akkor. Ekkor már kissé lila volt a fejem!
Nagy nehezen rávettem, hogy toljuk azért elé a műszert is. Kissé hadakozott, hogy az csal, továbbá ez ilyen FIAT betegség, hogy nem lehet vele beállítani.
Mondani se kell, hogy jócskán a vonal felé vitt!
Ekkorra már láttam szemeim előtt, hogy majd keresek én egy korrekt (korszerű, projektoros) beállítást és otthon majd magam megcsinálom.
Azért még a ködlámpával is bepróbálkoztam, hogy hátha...
Nem csalódtam! A gyerek elé állt, megcsóválta a fejét és közölte, hogy ez hibátlan!
Fizetnem nem kellet, tehát megköszöntem szépen, és eljöttem!
Legalább megtudtam, hogy a műszer, hogyan működik!
NO COMMENT!