Fórum >> Típusok >> 159

Nimitz2012-06-10 23:18:36 // 21804
Ma este jöttem haza az M7-en. Elindult egy regenerálás és néha úgy rángatott mintha egy henger nem menne, de gázadásra enyhült a rángatás.
Ez mi a fütyi? Találkozott már valaki a jelenséggel?
Köszi! Jó éjszakát!
marci162012-06-10 20:55:38 // 21803
ok kösz, keresem majd.
Piritu - 1.000.0002012-06-10 20:51:42 // 21802
Akkor goto Phon, ő bont 159-et is. (viszonylag fiatalokat is)
marci162012-06-10 20:47:59 // 21801
kösz. Elolvastam. Nekem azt mondták a muszáj cserélni, mert visszafelé dolgozik és horribilis összegeket mondod, ezért kérdezném, hogy kb. mennyiért lehetne venni újan/vagy használtan.
Piritu - 1.000.0002012-06-10 20:41:06 // 21800
Olvass el lentebb a 21760 sz. hsz-t!
marci162012-06-10 20:38:49 // 21799
sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni? Valószínűleg szervoszívattyú csere vár az autómra. Kb ez mennyibe fog kerülni? Érdemes-e használtat beszerezni? Igaz-e, hogy "típushiba" ez az 159-nél? Előre is kösz.
'''''2012-06-10 13:57:33 // 21798
Szerintem igen.Két véget azért tegyél a csövek végére.
stukker19872012-06-10 13:13:28 // 21797
Igen csak optika lenne. Lehet hogy 2 sima csőre kellene nekem is váltani?!
'''''2012-06-10 13:05:15 // 21796
Nekem tetszik a hangja.2500-3500 között lett csak hangosabb.Egyébként minek neked a második dob?Elég lenne egy cső és rajta a kipuffvég.Gondolom csak az optika miatt szeretnéd.
stukker19872012-06-10 13:00:20 // 21795
hangja egyébként milyen lett?
stukker19872012-06-10 12:58:48 // 21794
hasonlóra számítok,itt a kérdés inkább arra irányult,hogy a kipuf mibe kerülhet?!
'''''2012-06-10 12:53:00 // 21793
Nekem a munkadíj 5000Ft volt,hogy kivették a két dobot és a helyére cső ment.Ez sem lehet sokkal drágább.
stukker19872012-06-10 12:43:56 // 21792
üdv! Valaki próbálkozott már dupla hátsó dobot felrakni sima 1-es helyett? kb milyen költsége van egy ilyen akciónak?
Blade1592012-06-10 00:04:55 // 21791
hát nekem 2 darab kellene!:) akkor már csak 8 kell a kedvezményhez!:)
Pityukoma2012-06-09 20:32:28 // 21790
Szia :-) Itt válaszolok, mert itt tudok csak képet csatolni.
Ezek vannak:
A harmadik képen Gáspár "Tibe"-vel (Éjfúria párja) nagy jókedv közepette AC-ben. Itt láthatod arányaiban mekkora.
Ez pedig most van készülőben:
Amit ALFA159 Cartárs elsőként belinkelt, ott csináltattam/csináltatom. Pont nem készült el az Alfacity-re :-( viszont lehet hogy neked éppen így jó, mert még oda tudsz telón szólni hogy neked is kéne (persze ha tetszik az utolsó). Ha pedig a meglévők érdekelnek azt oda tudom neked adni a következő talin.
Ja és még egy: ha valakit még érdekel közületek, összefoghatnánk mert 10db-tól kedvezményt adnak.
ALFI1562012-06-09 17:30:56 // 21789
Attól TI amitől az 59 is.Futómű,fék,kerék,belső kormány,pedálok stb.....
Itt
'''''2012-06-09 13:39:01 // 21788
Totti autóján is láttam.Szerintem ő is tud segíteni neked.
Blade1592012-06-09 13:20:13 // 21787
írtam pityukomának remélem lesz neki zászlóval együtt! :) köszi nektek már egy éve ilyet keresek.
'''''2012-06-09 13:00:25 // 21786
Itt vagy itt vagy itt már nézted?
Csosznorbert2012-06-09 12:40:38 // 21785
Keresd pityukomát, neki van.
Blade1592012-06-09 11:26:19 // 21784
hali. nem tudja valami honnan tudnék szerezni oldalablakra szerelhető Alfa zászlót?előre is köszi a segítséget!
'''''2012-06-09 11:12:57 // 21783
Ez mitől TI?Nem ismerem annyira a Brerákat de ezen a kerekeken kívül én nem látok semmit.
Jimmi T.2012-06-09 06:51:15 // 21782
egy kis érdekesség
1750 tibi
Alfa GT-Csaba2012-06-08 20:30:02 // 21781
Nézesd meg a gáz mennyiségét,nekem is az volt a baj,most olyan hideget nyom hogy lederesedik a befúvó rács :-)!!!!
Piritu - 1.000.0002012-06-08 20:26:16 // 21780
Akkor ott valami nem kerek :-(
Csabi2012-06-08 19:04:07 // 21779
FES-ben ránézel az üzemi nyomásra,ha ~13-20bar között van akkor oké. Az elpárologtató hőmérsékletét is megtudod nézni(3-10°C)
GTPeti2012-06-08 18:08:07 // 21777
159SW teszt. Gondolom már volt párszor. :)
Piritu - 1.000.0002012-06-08 18:00:04 // 21776
Mit takar a "minimum beállításon" ?
droberto2012-06-08 17:55:14 // 21775
A mai nagy melegben majdhogynem alig győzte le a klíma - minimum beállításon - az utastér melegét. Konkrétan nem lehetett azt mondani, hogy fázom. Mondhatni, épp elviselhető volt a hőmérséklet.
Normális ez, vagy rá kellene nézessek a gázmennyiségre?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-08 10:39:50 // 21774
egy kiherélt 2,4-es pont 7-8l-et fog elkérni a 2,2-es meg 10-12-őt fenntartási költségekről meg kár litániákat írni kb pont annyi mind a kettőnek
Liquid2012-06-08 10:35:20 // 21773
Nálam is fontos szempont ez.
Viszont a legfontosabb az, hogy ne legyen gyengébb mint a mostani, ezért jött a képbe a 2.2 és a 2.4, de inkább ez utóbbi. Csak a benzines felem még tiltakozik :)
Tozo2012-06-08 10:32:18 // 21772
Közben meg is oldódott a probléma. Compra rá lett rakva, nyomsászenzor hiba.
EGR melletti szenzor ki lett takarítva és megy szépen :-). 1500rpm-nél kicsi gáznál rángatott, megszünt ez is!
ALFI1562012-06-08 10:11:12 // 21771
Szerintem a legfontosabb a választásnál és számomra a legfontosabb szempont,hogy melyikből találsz normálisat ami tulaj nem kereskedő.Normálissan karba volt tartva mert ha nem akkor csak szívás lessz.Megfelelően extrázott jó a szín stb....Mert nem egyszerű JÓ kocsit találni.
Lewes2012-06-08 09:52:44 // 21770
Hello!

1,9 JTS, 5 éves autóban két kormányösszekötő cserém volt, kormánymű felújítás, vezérlésmódosítók cseréje a többi tulképpen kötelező szervíz. Az ülésfütés kifogástalanul megy. A lánc nem csörög ( a hibakódokat erre fogták rá, közben pedig vezérlésmódosító volt a ludas )
Kocsi km-e 120e, ebből az enyém 20e az 1 év alatt. Átlagfogyasztás a gyárinak kb megfelel: 8,7 litya, ennek a fele város, de az sokszor hideg motorral ( rövid távok), fele országút. Kevésbé pörgetve szerintem ez simán lejjebb vihető, lábméret :) Üdv.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-08 06:37:17 // 21768
a JTS-t én elkerülném a 2,4-el is vannak szívások de az olcsó pénzből megúszható....a futóműve elég jó az enyémben 160e van és még az eredeti lengőkarok laknak benne
Csosznorbert2012-06-08 00:36:25 // 21767
Félre ne érts kérlek. de az ülésfütés hibája alatt is a 2.2 JTS-ről beszélsz ugye? Mert az én vasam (1.9 JTDm) lassan 6 éves de a farom felgyújtja simán. A többi felsorolt dolog nagy része is sztem csak kezelés és használat kérdése. 191.000 km-nél kezdem most hallani néha a kettőstömegü koppanásait.
DPF regenerelálható, ettől függetlenül ahogy lesz anyagi lehetőségem, kidobom és progiirás.
Az EGR kiszerelés és pucolás meg egy laikusnak sem okozhat gondot.
Ezek az én véleményeim persze, és senkit nem szeretnék a döntésében se pozitivan se negativan befolyásolni.
A 159 nekem nagyon bejön, hát még a páromnak.... mindig a corsáját akarja rámsózni helyette :)))))
Éjfúria2012-06-07 22:59:46 // 21766
Ilyen nekünk akksicsere után volt, de a következő beindításnál már nem jelezte.
.......................2012-06-07 22:34:31 // 21765
2,2 es nagyon pörgős városi motor,ami pályán sem gyenge(kb6000 et forog 200 nál)
2,4 jtdm pedig inkább autópálya faló
ha 15ezer km nél kevesebbett mennék mindenképpen a 3,2 est venném összkerékkel
DE a nagy benzines 15 öt eszik!
A futómű überbrutál erős,és nagyon kényelmes még 19 es kerekekkel is
tipushibák
kormánymü beázik berozsdál megszorul
ülésfűtés 3 év után nem megy
2,4 jtdm : DPF eldugul,EGR megszorul,szívósor kikopik,kettős tömegű kimegy
2,2 JTS: vezlánc megnyúlik ,ketőstömegű lendkerék
Liquid2012-06-07 22:13:29 // 21764
Hello 159-esek! :)

Egy kis infót kérnék tőletek.
Komolyan elgondolkodtunk a vérfrissítésen, és mindkettőnknek a 159 teccik nagyon. Alapvetően a 2.2 JTS és a 2.4JTDm ami szóba jöhet (esetleg a 3.2, de az ritka és a 4kerék se hiányzik).
Alapvetően arra lennék kiváncsi hogy fenntartásilag mire lehet számítani, mondjuk a 156-hoz képest. Pl. a futómű mennyire bírja a gyűrődést, milyen szervízigénye van, mire érdemes figyelni stb. Ha bármi észrevételetek, infótok van, megköszönöm. Akár ide, akár az üzenőfalamra, akár mailben.
Előre is köszi!
Piritu - 1.000.0002012-06-07 21:21:45 // 21763
Egy comp kiolvasást javaslok. A lámpához tartozik egy hibaüzenet, amin el lehet indulni a hibakereséssel.
Piritu - 1.000.0002012-06-07 21:20:04 // 21762
Meg pl a szívósorra, amit nemrég cserélt rajta Bilux :-(
GTPeti2012-06-07 21:04:19 // 21761
Az EGR-re gondolt. Igaz Piritu? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-07 20:55:08 // 21760
pont ezért nem értem :)
Tozo2012-06-07 20:50:59 // 21759
Szép estét!
Kaptam egy "Have engine checked" hibaüzenetet ma délután, mindenféle előzmény nélkül. Autó megy rendesen, gyorsul szépen, nem venni nagyon észre semmit, azon kívül, mintha alapjáraton kicsit egyenetlenebb lenne, mintha menne a klímája. Akksit levettem fél órára, nem változott semmit. Mindezt tette az után, hogy kapott új emblémákat...
Merjem így használni? Szerintetek?
Piritu - 1.000.0002012-06-07 12:50:02 // 21758
Pont ezért írtam, amit írtam :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-07 12:09:20 // 21757
no para két fajta 59 tulaj létezik az aki már szopott a DPF miatt meg aki szopni fog...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-06-07 11:57:47 // 21756
56-ban nincs DPF tehát az nem szarhatott be :)
sas-1592012-06-07 11:18:24 // 21755
tesómnak érkezik nemsokára egy Volvo S60 D3 motorral.
kíváncsi vagyok találkozik-e ő is ezekkel a problémákkal.
na nem mintha jobban kellene egy Volvo. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak