Fórum >> Típusok >> 159

'''''2012-05-29 19:14:25 // 21656
Csak eredeti méretű van matricában.Esetleg a nagymotor rendszám lehet még de azt nem tudom,hogy létezik-e matricában.pe-Ti kartárs Giuján van,ott megnézheted.
Júlia2012-05-29 19:08:48 // 21655
Sziasztok!

kis rendszámot szeretnék előre az autóra tud ebben segíteni valaki?Jelenleg matrica van rajta,de normál méretű.Macerás ezt beszerezni vagy inkább költséges?Aki tapasztalt ez ügyben kérem ossza meg velem.:)Köszi
SKrisz2012-05-28 21:27:26 // 21654
A bologomban van még egy pár ilyen kép :)

imi1562012-05-28 18:59:56 // 21653
Jó kép:-))!
Csosznorbert2012-05-28 18:26:44 // 21652
vedd le automatikról :)
Csosznorbert2012-05-28 18:24:08 // 21651
nááááá, itt Szhelyen :))))
'''''2012-05-28 16:32:48 // 21650
A nagy kijelzőn a nappali és esti fényerőt lehet állítani illetve fixálni valahogy?Szürkületben össze-vissza vált és kicsit idegesít.
droberto2012-05-28 13:40:33 // 21649
Két szupermodel csókja!
5*
:)
SKrisz2012-05-28 12:59:14 // 21648


:-)
droberto2012-05-28 12:54:37 // 21647
Meglepő módon, én is csak 2 hete egyszer próbáltam (dízelt ugye felesleges eddig hajszolni). Nekem is 5k körül állt meg. Pontosan nem emlékszem, nem volt egy nagy élmény. Az viszont furcsa volt, hogy a leszabályzás nem a megszokott, el-el vesszük az üzemanyagot állapot volt.
'''''2012-05-28 11:23:28 // 21646
Ma kipróbáltam mennyit pörög a gép.Ötezernél áll meg a fordulat.Azt hittem megy tovább is picivel.Nektek?
'''''2012-05-28 07:19:47 // 21645
Lássuk a többi áldozatot!Ez elég alap gép,lesz jobb is ennyiért.
Piritu - 1.000.0002012-05-27 22:54:28 // 21644
Progression - én inkább a jobban felszereltet keresnék. pl a tempomat nagyon hiányozna.
'''''2012-05-27 21:22:41 // 21642
Lehet,szar a gépem de nekem nem jelenít meg semmit!Belinkeltél egyáltalán valamit?
Robbye2012-05-27 19:40:57 // 21641
Ő lenne az egyik
Vikking 3112012-05-26 21:03:18 // 21640
A Viper meg a mi kutyánk kölyke (mostmár...), az se valami minőségi cucc... :P
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-26 19:51:33 // 21639
minőségre bizony kb olyan :P
Vikking 3112012-05-26 17:23:03 // 21638
ANNYIRA nem rossz;))
Szerintem...;)))
Vikking 3112012-05-26 17:21:51 // 21637
Ez így van. Meg mellé eszik tizenhuszon litert...
A tbi lehet érdekes, a v6-ot csak a megbízhatóság szempotnjából említettem.

A v6-nak ebben az értelemben nem sok haszna volt, valljuk be. Pedig a GTA-k után jól hangzott a "200 ló felett csak összkerék" koncepció, de ahhoz legalább 280-300 ló kellett volna, hogy maradandót alkosson pl a 2.4-gyel szemben...
Aztán a 210 lovas jtd-nél jól szembe is köpték magukat meg a koncepciójukat, de ez már más kérdés...
.......................2012-05-26 16:54:26 // 21636
A v6 3,2 ugye összkerekes ,260 ló a hajtáson elvész 75..80Le marad 180
a 2,4Jtdm elö kerekes 200(csippelve 230) ló a hajtáson elvész 55..60 ló ,marad 145 (csippelve 170ló marad)
szóval én nem venném ,csak a hanja miatt nem ér meg 5..6 liter túlfogyasztást
(mellesleg az 5 hengeres is szépen szól)
GTPeti2012-05-26 16:49:59 // 21635
Melyik bótos? R-Hard? :)
Csosznorbert2012-05-26 16:49:15 // 21634
és a bóóótos bácsi aszonta ma hogy a 159 egy prémium kategória.... :)))
Csosznorbert2012-05-26 16:48:35 // 21633
Szóval akkor mégiscsak jó az a diesel? :))))
Vikking 3112012-05-26 16:37:23 // 21632
Ezzel abszolúte egyetértek! Ráadásul a gázolaj büdös is;)))

Esetleg az ezer litert fogyasztó v6 jöhet(ne) szóba, de azt nem tudom, mennyire megbízható. Vagy a tbi, de az drága is meg ritka is...
papajax2012-05-26 16:25:51 // 21631
Semmi gond azzal, hogy téged nem győzött meg, hisz én szívesebben járnék 200lóerővel. :-)
Az a véleményem, hogy a 159 benzinesek közül ez a biztonságosabb választás, a dieselektől pedig félek, mivel tele vannak minden környezetvédelmi előírt szarral és nincs kedvem küszködni velük.
Ugyanakkor csak dieselem volt előtte.
Úgy voltam vele, hogy jó nekem ez az egyszerű standard népautó motor, hátha ezzel nem lesz gond....
Részemről pontot tettem a végére. :-)
Vikking 3112012-05-26 16:05:41 // 21630
Ne érts félre, nem leszóltam. De az tény, hogy nem versenyautó, és sok közönséges gépnél sem jobbak az adatai. Kompromisszumnak kiváló, a fogyasztás oké, de nem egy erögép.

Persze a 156 teljesen jó 140 lóval, de az legalább 250-300 kilóval könnyebb... az is tény, hogy fogyasztani sem fogyaszt kevesebbet viszont. Söt...

èn is vezettem már ilyet, de nem gyözött meg.
papajax2012-05-26 15:56:04 // 21629
A kompromisszum ott van, hogy ugyanakkor sokkal jobban megy, viszont sok rá a teljesítményadó....:)
.......................2012-05-26 15:20:30 // 21628
..ennyit eszik a 2,4 JTDM is kb.
.......................2012-05-26 15:10:35 // 21627
..visszaszivom az 1,8 MPI gázos ötletét
német fórumon csak rosszakat írnak erröl a megoldásról,tönkremegy a szelepülék állítólag
Robbye2012-05-26 14:55:34 // 21626
Köszönöm a megoszló véleményeket :D jót nevettem GTpeti hozzászolásán a nyomatékrol!! :D :DA kiszemelt áldozatokrol rakok fel majd képet meg adatokat akkor több a tudnivaló.Előre is köszönöm.
papajax2012-05-26 14:52:09 // 21625
Mindenféle elfogultság nélkül írom, hogy az "irtó gyenge" azért túlzás!!
Nem szaggatja az aszfaltot, de dinamikus és 210-et megy evvel a motorral is.
Síelni is voltam vele tetőbox stb. és kielégítő volt minden tekintetben.
Van egy Marea Weekendem is 2.4Td.
Természetesen hiányzik az 5henger, meg a turbó, de a tapasztalat szerint veri a Marist, viszont a gyorsulás és a hang élményét tekintve jobb a Maris....
Nekem egy jó kompromisszum.
Az esetek 80%- ban városban használom és a műhelyem 4km távolságra van az otthonomtól......
Fogyasztás nálam:

Város:
óvatosan: 8.5L
normál módon:9.6L
küldve:11L

Országút:
óvatosan:6L
normál:7.6L
küldve:10L

Vegyes:
átlag:9L

Ezek az adatok nem pontosak, csak ezekre emlékszem.
Nem akarok senkit meggyőzni arról, hogy ilyen konfigot vegyen, csak gondoltam, hogy a saját tapasztalat többet ér, mint egy papíron leírt adatok alapján alkotott vélemény.
Alapvetően Diesel párti vagyok, csak ez eladó volt meg olcsó, komolyabb átvizsgálás után megállapított jó állapotú, beleférős mennyiségű javított elemekkel .
Vikking 3112012-05-26 13:47:56 // 21624
A GM-é :P

De akkor a Corvette is egy opel :P
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-26 13:43:06 // 21623
nem mindenki akar száguldozni fateromnak tökéletes lenne :)
GTPeti2012-05-26 13:32:41 // 21622
Persze, mikor a sofőr azt mondja, hogy
"Nyomatékosan megkérlek, hogy gyorsulj végre egy kicsit!!" B)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-26 13:30:44 // 21621
de legalább van nyomaték
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-26 13:30:06 // 21620
s kinek a tulajdona a Holden? :)
GTPeti2012-05-26 13:29:56 // 21619
A 159 1.9 8V 120LE sem lehet egy versenyautó. :)
Vikking 3112012-05-26 12:54:04 // 21618
(HOLDEN!!! NEM OPEL!!!!)
1.8 lpgvel? Ilyet még nem láttam... alapból irtó gyenge bele az a motor, hát még ha elgázosítják milyen lehet... ha csak 5%ot veszít, az már csak 133 ló... Mikor azt mondják, hogy az 1.9 JTS van kb azon a szinten, ahol a 156 1.6 twin spark volt...

Még a v6ot elgázosítani... bár büncselekmény, de ott jut is, marad is...
cseko762012-05-26 12:34:00 // 21617
nekem nem volt gond velük :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-26 12:18:26 // 21616
szerintem meg mindegyik autónál kopó alkatrész a DPF, lendkerék teljesen mind1 1.9, 2.0 vagy 2,4
.......................2012-05-26 10:20:07 // 21615
Attól függ mennyi LE öt szeretnél
én személy szerint a 2.0 JTDM et ajánlom
vagy a 1.8 benzinest LPG vel

az 1,9 és 2,4 JTDM ekkel sok a gond az EGR el,DPF el,kettöstömegüvel
a benzinesek Opel eredetüek,sokat fogyasztanak

A JTS ek nem jók ,nem bírják a km ert
Robbye2012-05-26 10:00:05 // 21614
Sziasztok boldog Alfa tulaj vagyok, birtokomban van egy 156 és szeretnék mellé egy társat egy 159-es személyébe melyik konstrukciót ajánljátok?Sportwagont szeretnék de diesel vagy benzines ez a nagy kérdésem.Kérlek benneteket tapasztalatbol mit ajánlotok.
Petya159ti2012-05-25 21:51:01 // 21613
Csak arra céloztam hogy ezzel a műszerrel teljesen jól be lehet állítani a fényszórót,persze aki ért hozzá.Ha beállítás után sem látsz jól akkor más lehet a probléma....
droberto2012-05-25 21:48:01 // 21612
A műszerrel csak ellenőrzöl, nem állítasz.
Nem értem mire célzol?
A szóban forgó eszköz nagyban segíti a megfelelő beálllítást. Műszer nélkül is be lehet precízen állítani egy megfelelő fal elé pontosan beállva, méreteket felmérve, figyelembe véve a lámpatest hány %-os.
Petya159ti2012-05-25 21:38:12 // 21611
Ha ismernéd az ilyen fényszóró állítók működését akkor nem okozna gondot,hogy ott áll a sarokban és esetleg poros.Egyáltalán nem befolyásolja a megfelelő működését.Semmi közöm a Renault szervizhez csak ugy megjegyeztem!
GTPeti2012-05-25 21:34:00 // 21610
Na ugye... B)
'''''2012-05-25 21:33:19 // 21609
Ma kipróbáltam a 2T olajat az üzemanyagba keverve.Az autó fordulaton kicsit halkabb,alapjáraton nem hallani különbséget.Ami nekem igazán tetszett,hogy nagyon megfogta a füstöt!Nem is hittem el először,úgyhogy ma keményen meg lett hajtva. :-)
Pityukoma2012-05-25 21:25:21 // 21608
Szia :-) Csak 1 ötlet: vedd le a szíjat és úgy próbáld meg. Az előző vasam fél OFF-os JTD volt, 1 évig szenvedtem mire rá jöttem hogy a generátor szabadonfutója állt be. Az is csak alapjáraton rázott. Ha ráleheltem a gázpedálra azonnal elmúlt. Tényleg csak 1 ötlet hátha bejön :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-25 19:51:10 // 21607
vagy lehet valami bagatel dolog is csavar nincs lehúzva valahol.....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak