Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-05 07:09:00 // 25453
jah az eltömődés is pontatlan volt stb.....
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-05 07:08:13 // 25452
kezdem azt hinni hogy a gyári ecu egy kínai klón szar, pontatlanul írja a regeneket, az olajelhasználódást, nálam sosem írt hibát a dpf-re, mikor a légmennyiség a valóságban fele volt azt sem dobta be hibának....hát ez mi?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-05 07:04:59 // 25451
sokkal sűrűbben tisztít, mint ahogy azt a program írja amikor még szoptam a dpf-fel onnan láttam hogy pucol, hogy a pillanatnyi fogyi felugrott a duplájára és vagy rángatott az autó, ráraktuk az ecuscanre és azt írta hogy utolsó regenerálás 160km-rel ezelőtt pedig 30-at sem mentem vele......
GTPeti2012-10-04 21:50:51 // 25450
A szívósor-eltömődöttséget is lekérdeztétek?
Dömpi (il dottore)2012-10-04 21:19:39 // 25449
Pár hete néztük diagnosztikai szoftverrel (nem FES/MES), eltömődöttság 67 % volt, 400-valahány km-t mentünk az utolsó regen óta, 5-600 km-enként van regen.
A klasszikus városi használat szinte nulla (kisvárosi van csak - vagyis 50-60-nal lehet tépetni szinte mindenhol) amúgy meg napi 30 km 80-150 közötti tempóban Abony-Cegléd között.
Most mit mondjak. Szerintem jónak mondhatóak a használat körülményei is.
GTPeti2012-10-04 21:12:43 // 25448
Dömpi, pedig szerintem a te autód sem kivétel... De ne legyen igazam!
Dömpi (il dottore)2012-10-04 21:07:18 // 25447
a 8V-ben is le kell kötni a szívósorlapátokat?
amúgy mikor kell lekötni? mi utal arra, ha le kell kötni?
Dömpi (il dottore)2012-10-04 21:00:17 // 25446
Az enyém is chip-pelt (legalább is mindenki ezt mondja), mégis rendben van a DPF-em. Az EGR-el volt gond, de azért, mert túl hímestojásként bántam a géppel és nem mertem 2000 fölé pörgetni. Aztán szóltak, hogy igenis meg kell pörgetni, hogy tiszuljon. Az EGR kapott egy takarítást, azóta rendben van.
Coolby2012-10-04 20:51:59 // 25445
szedjétek le pls összes cuccot, mert most én nem vagyok olyan gép közelben, mire kell, addigra meg el ne tűnjön :)
Coolby2012-10-04 20:51:00 // 25444
hát én is így találtam, elvileg ezt a jelszót írták...
droberto2012-10-04 20:46:16 // 25443
Király vagy! A FoCom-ot már kerestem égen, földön! Köszi!
Forsberg2012-10-04 20:06:20 // 25442
Szuper dolgok vannak az oldalon, köszi! De nem fogadja el a jelszót.
Biztos ez az?
GTPeti2012-10-04 19:04:44 // 25441
Ha a motornak meleg levegő kell, akkor a beszívott levegőt érdemes átkergetni a kipufogócsonk körül. (Az Uno-mon van beszívott levegő termosztát.) Nem az oxigénban szegény és koromban gazdag levegőt lenyomni a torkán. Tehát az alapgondolattal egyetértek, a megvalósítással nagyon nem.
'''''2012-10-04 19:00:30 // 25440
Én is csodálkoztam de a másik chip-es is ezt mondta.Egyenlőre marad,van elég gondom a nitróval.Utána meg indul a víz-alkohol befecskendezés projekt. :-)
GTPeti2012-10-04 18:53:20 // 25439
Nekem is volt vele dolgom igaz csak emailen keresztül. (Egy barátomnak csinált chipet.)
Az, hogy a kipufogógáz jobb a motornak most hallom először. De ám legyen... B)
'''''2012-10-04 18:50:04 // 25438
Télen a motor túl hideg levegőt kap.Kollár Szabi is ezt ajánlotta.Neki azért többen is ismerik itt a nevét.
GTPeti2012-10-04 18:43:16 // 25437
"Egr-t nekem többen is azt ajánlották,hogy ne iktassam ki."

Milyen indoklást fűztek ehhez a "jó"tanácshoz?
156er2012-10-04 18:39:34 // 25436
hát bazz nem sokáig volt fent.... tegnap került fel ha jól rémlik. pedig szépnek tűnt. :)
Shadin2012-10-04 18:23:01 // 25435
Rési sw:

ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 55204663
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037380495
Software version: 3441
Homologation number: 93944
ECU programming date: 03/29/2006

Új sw:

ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 51812907
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037389890
Software version: 3442
Homologation number: 93944
ECU programming date: 08/14/2012
Shadin2012-10-04 18:08:24 // 25434
Ez a mai. Távolság 60km fele város fele pálya.

Tibcsi1662012-10-04 16:35:42 // 25433
Hát persze, mert a mién a legjobb oldal:) Amúgy pedig nekik is Fiat diesel-ük van és ugyan azokkal szívnak mint mi. EGR+DPF
Tibcsi1662012-10-04 16:24:22 // 25432
Igen az MRM2 a csuklókhoz való és a Fiat-okhoz ez van a szervízkönyben. Egy szaki tanácsolta egy fórumon, hogy simán jó fogasléchez.
Coolby2012-10-04 16:23:50 // 25431
OFF

én ezt találtam, ahol mindenféle szoftver fent van és lehet próbálkozni:

http://diag.weboldala.net/

OPCOM2010 a jelszó

amúgy vicces C Vectra fórumban EGR szelep tisztítás kapcsán alfaamore-s blogokat linkelgetnek :)
Tibcsi1662012-10-04 16:16:15 // 25430
Én itt kicseréltem mindegyiket csavarosra. Elég nehéz hozzáférni oldalról.
Tibcsi1662012-10-04 16:14:11 // 25429
Ez nekem is szokott menni ha hozzá lehet férni fogóval. De én nem szeretem és ha lehet kicserélem őket.
Tibcsi1662012-10-04 16:12:30 // 25428
OFF

Ez engem is érdekelne, bátyám Passat-jával nem tudom összehozni
Tibcsi1662012-10-04 16:11:17 // 25427
Jaa igen EGR lezáráshoz át kell írni a vezérlést (ki kell iktatni a szoftverből)
Chiptuningos megcsinálja simán.
Tibcsi1662012-10-04 16:08:41 // 25426
Te semmiképp ne állj neki! Egy profi szerelő egy nap alatt megcsinálja. Az Én szerelőm sosem szerelt még ilyen motort, de 1 nap alatt simán cserélt rajta vezérlést, szíjakat és kipucolta a szívósort. Nálam nem nagyon volt eldugulva pedig óra szerint kb. 80ekm ment a kocsi gyári állapotban. (DPF+EGR)



A Tied már 100e fölött van óra szerint, viszont ha nem rángat és jól megy szerintem nem érdemes szétszedni. Nagy meló! Inkább EGR lezár DPF ki :) És akkor nem koszolódik tovább ;)
Coolby2012-10-04 16:01:13 // 25425
OFF

egy teljesen pofátlan OFF-os kérdés, de nem tudja valaki, hogy az ELM327-es kábelt össze lehet-e hozni egy C Vectrával és milyen progival érdemes próbálkozni. Fater gépére is ránéznék, ha működne a dolog...

OFF
droberto2012-10-04 15:35:19 // 25424
Részvét! :(
Coolby2012-10-04 15:00:51 // 25423
úhh, szétverne az ideg...
'''''2012-10-04 14:38:13 // 25422
Épp most jöttem a políros mestertől.Tegnap asszony Giujába valami balf@sz belement.Valószínű fordulásnál kapta éppen el.Most van egy 10cm széles és 50cm hosszú karcolás a lökös sarkán.Sajna nem lehet festés nélkül helyrehozni.4.000Km van benne és már felszentelték.Szétbasz az ideg. Bocs a félig off-ért.
.....2012-10-04 14:32:42 // 25421
Igen, 1x használatos.
droberto2012-10-04 14:28:32 // 25420
Nekem eddig még nem gyűlt meg vele a bajom. :)
Lefele csavarhúzóval szoktam veszem, visszafele kombinált fogóval teszem.
.......................2012-10-04 14:27:05 // 25419
nem ki meló a szívosor csere
'''''2012-10-04 13:58:51 // 25418
Ha jól tudom,a szívócsonk kiszerelésnél meg is kell picit dönteni a motort.Ha nincs gondod vele,hagyd a fenébe a tisztítást.A szűkítőt meg simán berakja a szaki,ahhoz hozzáfér.A vezérlés átírását meg bentről megoldják. :-)
Coolby2012-10-04 13:55:05 // 25417
valószínű ez a gyorscsatis vacak, amit sokszor oldás után lehetetlen visszarakni, plusz szopás is...
Coolby2012-10-04 13:53:27 // 25416
Akkor máris előrébb vagyok, mert az EGR szűkítőt már olasz barátom is betette. Ez a szívósor tisztítás ez szopó melónak tűnik, ahogy itt leírjátok, pedig ezt vidéki autószerelőmmel akartam megcsináltatni, aki amúgy is utálja Alfákat, hogy nehezen szerelhető (bár enyémet még nem is látta, csak hallotta, hogy ezt vettem :)). Mondjuk én mondom neki, hogy örüljön, hogy nehéz szerelni, tovább tart, több pénzt kap... Egyébként mechanikus szerelésekre hozzá fogom vinni, mert ügyes, és nem kifejezés, hogy töredékéért dolgozik, mint itt Pesten a szakik...
droberto2012-10-04 13:34:38 // 25415
A bilincs csak roncsolással oldható?
'''''2012-10-04 13:34:16 // 25414
Chip után is maradhat a dpf csak nagyobb az esélye,hogy eltömődik,hiszen több anyagot is kap az autó.Egr-t nekem többen is azt ajánlották,hogy ne iktassam ki.Szűkítőt rakhatsz bele.Szívócsonkot nehéz leszedni.Nekem már cserélték.A működésé lapátok a szívócsonkban a beszívott levegő mennyiségét szabályozzák.Néha leül a koksz és megszorulnak majd eldeformálódnak a lapátok.Ilyenkor általában már kapod a hibaüzenetet.Ha kiakasztod a lapátokat mozgató rudazatot a mozgató motorjától,akkor utána nyitott állásban kell lefixálnod a lapátokat.
droberto2012-10-04 13:33:45 // 25413
Szükségeltetnek hozzá kábelkötegek, GPS antenna + adapter és egy SW átírás. :(
droberto2012-10-04 13:31:23 // 25412
Vsz. befigyelt egy sikertelen regenerálás, ami lehúzza az átlagot.
droberto2012-10-04 13:30:19 // 25411
A mi könyvünk pedig a féltengelycsuklókhoz ezt írja: Kívül Tutela All Star, bellül Tutela All 700.
A kormányműre Tibcsi166 Tutela MRM 2-t rakott. (Szerinte jó ez a csuklókhoz is.)
Egyes Fiat-os oldalakon kormányszerkezethez K 854-et írnak.
Ha lesz időm utánajárok a dolgoknak, mert én is zsírzás előtt állok.
Én még a váltórudazat csuklóit fújkáltam be folyékony zsírral a motortérben.
droberto2012-10-04 13:26:09 // 25410
Nincs ezzel semmi probléma! :)
droberto2012-10-04 13:24:50 // 25409
Szépnek tűnik, meg kéne nézni!
Coolby2012-10-04 13:02:06 // 25408
Az ePER csak nekem nem működik most?
Coolby2012-10-04 13:00:37 // 25407
Mondjuk a szívósor tisztításnak nem állnék neki én, sztem...
Csosznorbert2012-10-04 12:29:48 // 25406
szivósor tisztiást gondold meg, 1x új vezérmű szij kell, meg aztán szivtam vele, és a cél elött feladtam, az olajcsapdát nem tudtam leszedni :((
Csosznorbert2012-10-04 12:28:40 // 25405
én mikor fullba falaztam az EGR-t akkor dobta a motor kontroll lámpát mindig. vertem rá 2db 9mm likat, azóta jó :)))
Roberto159 sw2012-10-04 12:21:38 // 25404
Sziasztok.Cseréltmár valaki gyári rádiot 159-esbe?Az enyémben csak sima rádiovan de kiszeretném cserélni gyári képernyösre.lehetséges ez?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak