Sziasztok,
örülök, hogy a 159 csapatból sokótokkal találkoztam ma Kaposon.Akivel nem tudtam "normálisan" beszélgetni, elnézést kérek, de voltak rohanós / pakolós / másfele figyelős percek a modelles boltnál is, meg az Amore-s pultnál is.
Remélem köv. alkalommal több idő lesz dumálgatni :-)
SKrisz2012-10-06 21:10:57 // 25470
GTPeti2012-10-06 21:09:42 // 25469
Szerintem a legjobban akkor jártok, ha NEM adjátok el és az asszony továbbhasználja. Szerintem.
Dömpi (il dottore)2012-10-06 20:56:05 // 25468
Sziasztok!
Egy full OFF kérdés:
Feleségemmel vitatkozunk és kíváncsi vagyok a véleményetekre:
Van egy 2007. májusi Ford Fiestánk. Benzin 1,25 Fresh Plus. Megboldogult Édesanyám vette újonnan szalonból. Mikor Ő meghalt, a 4 és fél éves autóban volt 7600 km (!). Azóta feleségem használja, napi 30-35 km-t meg vele, alapvetően városon kívül. A kocsi makulátlan állapotban van, évente olajcsere, pollenszűrőcsere stb, ahogy kell. Most van benne 21000 km.
Szerintetek eladható 1,5 MFt-ért?
ON
Néztem egy 166-ot. Vélemény?
Egy full OFF kérdés:
Feleségemmel vitatkozunk és kíváncsi vagyok a véleményetekre:
Van egy 2007. májusi Ford Fiestánk. Benzin 1,25 Fresh Plus. Megboldogult Édesanyám vette újonnan szalonból. Mikor Ő meghalt, a 4 és fél éves autóban volt 7600 km (!). Azóta feleségem használja, napi 30-35 km-t meg vele, alapvetően városon kívül. A kocsi makulátlan állapotban van, évente olajcsere, pollenszűrőcsere stb, ahogy kell. Most van benne 21000 km.
Szerintetek eladható 1,5 MFt-ért?
ON
Néztem egy 166-ot. Vélemény?
Dömpi (il dottore)2012-10-06 19:32:19 // 25467
Igazából nincs ilyen oka a dolognak.
Annyi csak, hogy amióta megvettük a 159-et, rágja a fülem, hogy neki is Alfa kell. Minden áron 147-et akart.
Én viszont szeretnék egy kicsit több teljesítményt magam alá :) - az ember mindig többet akar :)...
Szóval az 1,9 - igan chippelt - 8V lenne az övé - az 1,25 benyás Fiesta után ez neki erőgép lesz - én meg keresek egy 5-hengeres 166-ot.
Ha már alfát akar, inkább így. A 159 lassan rendben lesz, egy csomót beleinvesztáltam.
Annyi csak, hogy amióta megvettük a 159-et, rágja a fülem, hogy neki is Alfa kell. Minden áron 147-et akart.
Én viszont szeretnék egy kicsit több teljesítményt magam alá :) - az ember mindig többet akar :)...
Szóval az 1,9 - igan chippelt - 8V lenne az övé - az 1,25 benyás Fiesta után ez neki erőgép lesz - én meg keresek egy 5-hengeres 166-ot.
Ha már alfát akar, inkább így. A 159 lassan rendben lesz, egy csomót beleinvesztáltam.
W.2012-10-06 19:26:57 // 25466
A 166 jó döntés! Én is "visszaléptem".. :)
Dömpi (il dottore)2012-10-06 19:24:56 // 25465
Kedves Barátaim!
Lehet, hogy meg fogok válni tőletek.
Ma az a gondolat fogalmazódott meg bennünk az asszonypajtival, hogy megválok a 159-től.
Övé lesz.
Magamnak pedig keresek egy 166-ot - 2,4 jtd :)
OFF
Ha valakit érdekel az OFF-ja (Ford Fiesta - alig futott, kiváló állapotban) keressen.
ON
Szóval azért túl messzire nem megyek :)
Lehet, hogy meg fogok válni tőletek.
Ma az a gondolat fogalmazódott meg bennünk az asszonypajtival, hogy megválok a 159-től.
Övé lesz.
Magamnak pedig keresek egy 166-ot - 2,4 jtd :)
OFF
Ha valakit érdekel az OFF-ja (Ford Fiesta - alig futott, kiváló állapotban) keressen.
ON
Szóval azért túl messzire nem megyek :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-06 18:13:54 // 25464
Jó kis találkozó volt ez a kaposújlaki és köszönet Drobertonak hogy megmentett minket az éhhaláltól, finom volt az ebéd :)
'''''2012-10-06 17:10:44 // 25463
Köszönet itt is az ebédért Drobertonak!Nyertél?
.....2012-10-06 12:24:41 // 25462
Pityukoma2012-10-06 12:06:39 // 25461
Nem sajnos ahoz forgatható kamerafej kellene, amit kintről tudok irányítani,az már megjelenít a monitoron egy viszonyítási "mérőlécet" is, de az rohadt drága (kb150K). Az 5+6-os kép az közeli kb.1mm-ről csináltam, azért olyan elrettentő a látvány. A 4+7-es kép inkább tükrözi a valóságot azokon látszik igazán hogy egyenletes mindenhol a lerakódás.
GTPeti2012-10-06 11:51:04 // 25460
Respect! :)) Olyan kép is készült, amin látni, hogy milyen vastag a lerakódás?
Klassz a "kamerád"!
Klassz a "kamerád"!
Pityukoma2012-10-06 09:23:56 // 25459
Dömpi (il dottore)2012-10-05 22:06:47 // 25457
tudod kivel szórakozz ! :)
GTPeti2012-10-05 18:00:08 // 25456
Természetesen nem lehet, csak beugratós kérdés volt. ;)
(Ez lenne az a paraméter, amire az EGR különösen "jótékonyan hat". Akkor is, ha az ember nem tud róla.)
(Ez lenne az a paraméter, amire az EGR különösen "jótékonyan hat". Akkor is, ha az ember nem tud róla.)
Dömpi (il dottore)2012-10-05 10:15:50 // 25455
nem, de legközelebb megnézzük!
Shadin2012-10-05 09:55:00 // 25454
olyat is lehet? én nem találtam.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-05 07:09:00 // 25453
jah az eltömődés is pontatlan volt stb.....
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-05 07:08:13 // 25452
kezdem azt hinni hogy a gyári ecu egy kínai klón szar, pontatlanul írja a regeneket, az olajelhasználódást, nálam sosem írt hibát a dpf-re, mikor a légmennyiség a valóságban fele volt azt sem dobta be hibának....hát ez mi?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-05 07:04:59 // 25451
sokkal sűrűbben tisztít, mint ahogy azt a program írja amikor még szoptam a dpf-fel onnan láttam hogy pucol, hogy a pillanatnyi fogyi felugrott a duplájára és vagy rángatott az autó, ráraktuk az ecuscanre és azt írta hogy utolsó regenerálás 160km-rel ezelőtt pedig 30-at sem mentem vele......
GTPeti2012-10-04 21:50:51 // 25450
A szívósor-eltömődöttséget is lekérdeztétek?
Dömpi (il dottore)2012-10-04 21:19:39 // 25449
Pár hete néztük diagnosztikai szoftverrel (nem FES/MES), eltömődöttság 67 % volt, 400-valahány km-t mentünk az utolsó regen óta, 5-600 km-enként van regen.
A klasszikus városi használat szinte nulla (kisvárosi van csak - vagyis 50-60-nal lehet tépetni szinte mindenhol) amúgy meg napi 30 km 80-150 közötti tempóban Abony-Cegléd között.
Most mit mondjak. Szerintem jónak mondhatóak a használat körülményei is.
A klasszikus városi használat szinte nulla (kisvárosi van csak - vagyis 50-60-nal lehet tépetni szinte mindenhol) amúgy meg napi 30 km 80-150 közötti tempóban Abony-Cegléd között.
Most mit mondjak. Szerintem jónak mondhatóak a használat körülményei is.
GTPeti2012-10-04 21:12:43 // 25448
Dömpi, pedig szerintem a te autód sem kivétel... De ne legyen igazam!
Dömpi (il dottore)2012-10-04 21:07:18 // 25447
a 8V-ben is le kell kötni a szívósorlapátokat?
amúgy mikor kell lekötni? mi utal arra, ha le kell kötni?
amúgy mikor kell lekötni? mi utal arra, ha le kell kötni?
Dömpi (il dottore)2012-10-04 21:00:17 // 25446
Az enyém is chip-pelt (legalább is mindenki ezt mondja), mégis rendben van a DPF-em. Az EGR-el volt gond, de azért, mert túl hímestojásként bántam a géppel és nem mertem 2000 fölé pörgetni. Aztán szóltak, hogy igenis meg kell pörgetni, hogy tiszuljon. Az EGR kapott egy takarítást, azóta rendben van.
Coolby2012-10-04 20:51:59 // 25445
szedjétek le pls összes cuccot, mert most én nem vagyok olyan gép közelben, mire kell, addigra meg el ne tűnjön :)
Coolby2012-10-04 20:51:00 // 25444
hát én is így találtam, elvileg ezt a jelszót írták...
droberto2012-10-04 20:46:16 // 25443
Király vagy! A FoCom-ot már kerestem égen, földön! Köszi!
Forsberg2012-10-04 20:06:20 // 25442
Szuper dolgok vannak az oldalon, köszi! De nem fogadja el a jelszót.
Biztos ez az?
Biztos ez az?
GTPeti2012-10-04 19:04:44 // 25441
Ha a motornak meleg levegő kell, akkor a beszívott levegőt érdemes átkergetni a kipufogócsonk körül. (Az Uno-mon van beszívott levegő termosztát.) Nem az oxigénban szegény és koromban gazdag levegőt lenyomni a torkán. Tehát az alapgondolattal egyetértek, a megvalósítással nagyon nem.
'''''2012-10-04 19:00:30 // 25440
Én is csodálkoztam de a másik chip-es is ezt mondta.Egyenlőre marad,van elég gondom a nitróval.Utána meg indul a víz-alkohol befecskendezés projekt. :-)
GTPeti2012-10-04 18:53:20 // 25439
Nekem is volt vele dolgom igaz csak emailen keresztül. (Egy barátomnak csinált chipet.)
Az, hogy a kipufogógáz jobb a motornak most hallom először. De ám legyen... B)
Az, hogy a kipufogógáz jobb a motornak most hallom először. De ám legyen... B)
'''''2012-10-04 18:50:04 // 25438
Télen a motor túl hideg levegőt kap.Kollár Szabi is ezt ajánlotta.Neki azért többen is ismerik itt a nevét.
GTPeti2012-10-04 18:43:16 // 25437
"Egr-t nekem többen is azt ajánlották,hogy ne iktassam ki."
Milyen indoklást fűztek ehhez a "jó"tanácshoz?
Milyen indoklást fűztek ehhez a "jó"tanácshoz?
156er2012-10-04 18:39:34 // 25436
hát bazz nem sokáig volt fent.... tegnap került fel ha jól rémlik. pedig szépnek tűnt. :)
Shadin2012-10-04 18:23:01 // 25435
Rési sw:
ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 55204663
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037380495
Software version: 3441
Homologation number: 93944
ECU programming date: 03/29/2006
Új sw:
ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 51812907
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037389890
Software version: 3442
Homologation number: 93944
ECU programming date: 08/14/2012
ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 55204663
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037380495
Software version: 3441
Homologation number: 93944
ECU programming date: 03/29/2006
Új sw:
ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 51812907
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037389890
Software version: 3442
Homologation number: 93944
ECU programming date: 08/14/2012
Shadin2012-10-04 18:08:24 // 25434
Tibcsi1662012-10-04 16:35:42 // 25433
Hát persze, mert a mién a legjobb oldal:) Amúgy pedig nekik is Fiat diesel-ük van és ugyan azokkal szívnak mint mi. EGR+DPF
Tibcsi1662012-10-04 16:24:22 // 25432
Igen az MRM2 a csuklókhoz való és a Fiat-okhoz ez van a szervízkönyben. Egy szaki tanácsolta egy fórumon, hogy simán jó fogasléchez.
Coolby2012-10-04 16:23:50 // 25431
OFF
én ezt találtam, ahol mindenféle szoftver fent van és lehet próbálkozni:
http://diag.weboldala.net/
OPCOM2010 a jelszó
amúgy vicces C Vectra fórumban EGR szelep tisztítás kapcsán alfaamore-s blogokat linkelgetnek :)
én ezt találtam, ahol mindenféle szoftver fent van és lehet próbálkozni:
http://diag.weboldala.net/
OPCOM2010 a jelszó
amúgy vicces C Vectra fórumban EGR szelep tisztítás kapcsán alfaamore-s blogokat linkelgetnek :)
Tibcsi1662012-10-04 16:16:15 // 25430
Én itt kicseréltem mindegyiket csavarosra. Elég nehéz hozzáférni oldalról.
Tibcsi1662012-10-04 16:14:11 // 25429
Ez nekem is szokott menni ha hozzá lehet férni fogóval. De én nem szeretem és ha lehet kicserélem őket.
Tibcsi1662012-10-04 16:12:30 // 25428
OFF
Ez engem is érdekelne, bátyám Passat-jával nem tudom összehozni
Ez engem is érdekelne, bátyám Passat-jával nem tudom összehozni
Tibcsi1662012-10-04 16:11:17 // 25427
Jaa igen EGR lezáráshoz át kell írni a vezérlést (ki kell iktatni a szoftverből)
Chiptuningos megcsinálja simán.
Chiptuningos megcsinálja simán.
Tibcsi1662012-10-04 16:08:41 // 25426
Te semmiképp ne állj neki! Egy profi szerelő egy nap alatt megcsinálja. Az Én szerelőm sosem szerelt még ilyen motort, de 1 nap alatt simán cserélt rajta vezérlést, szíjakat és kipucolta a szívósort. Nálam nem nagyon volt eldugulva pedig óra szerint kb. 80ekm ment a kocsi gyári állapotban. (DPF+EGR)
A Tied már 100e fölött van óra szerint, viszont ha nem rángat és jól megy szerintem nem érdemes szétszedni. Nagy meló! Inkább EGR lezár DPF ki :) És akkor nem koszolódik tovább ;)
A Tied már 100e fölött van óra szerint, viszont ha nem rángat és jól megy szerintem nem érdemes szétszedni. Nagy meló! Inkább EGR lezár DPF ki :) És akkor nem koszolódik tovább ;)
Coolby2012-10-04 16:01:13 // 25425
OFF
egy teljesen pofátlan OFF-os kérdés, de nem tudja valaki, hogy az ELM327-es kábelt össze lehet-e hozni egy C Vectrával és milyen progival érdemes próbálkozni. Fater gépére is ránéznék, ha működne a dolog...
OFF
egy teljesen pofátlan OFF-os kérdés, de nem tudja valaki, hogy az ELM327-es kábelt össze lehet-e hozni egy C Vectrával és milyen progival érdemes próbálkozni. Fater gépére is ránéznék, ha működne a dolog...
OFF
Coolby2012-10-04 15:00:51 // 25423
úhh, szétverne az ideg...
'''''2012-10-04 14:38:13 // 25422
Épp most jöttem a políros mestertől.Tegnap asszony Giujába valami balf@sz belement.Valószínű fordulásnál kapta éppen el.Most van egy 10cm széles és 50cm hosszú karcolás a lökös sarkán.Sajna nem lehet festés nélkül helyrehozni.4.000Km van benne és már felszentelték.Szétbasz az ideg. Bocs a félig off-ért.
Online tag
2
Vendég2
599