Shadin2012-10-08 09:23:48 // 25504
Van egy olyan első utastéri lámpatestem szemcsitartóval együtt szürke színben, este megnézem. A búra ragasztott a peremein, valaki letépte kiszedéskor mert rossz helyen nyúlkált alá :-)
droberto2012-10-08 09:23:04 // 25503
Ejha, puccos kis lakás! :)
Grat hozzá!
Ezt a vas is meghálálja!
Grat hozzá!
Ezt a vas is meghálálja!
Andy2012-10-08 09:10:18 // 25502
Nem bírom ki, hogy ne írjam meg. Nektek súlyos parátok van ezzel a km óra állással. Nagyjából Én is meg a fiam is teszünk rá mit ír a hirdető. Nem km-óra állást veszünk hanem állapotot. Amúgy meg kiolvasás nélkül nem veszünk semmit.
Ám hiszed (hiszitek) vagy sem, az Én 2002 vasamban 140.000 km van. Reális. Tottiéban ami 2001-es 110.000. Szintén reális.
Miért ne lehetne egy dízelben ennyi??? Azért mert Te (Ti) többet mentek?????
Ugyan már. Az öregem a vadi új dízel pólójába 3 év alatt rakott 10.000 km-et. De biztos visszatekerte az órát...
Fiam kérdése az adott autó általános állapotára vonatkozott, illetve a Szombathelyi kereskedésre.
Ennyi! Erről valakinek érdemi infója????
Ja!! Egy 5-6 éves autó nem lehet törött????? Hol éltek ti?? Ehhh...
Ám hiszed (hiszitek) vagy sem, az Én 2002 vasamban 140.000 km van. Reális. Tottiéban ami 2001-es 110.000. Szintén reális.
Miért ne lehetne egy dízelben ennyi??? Azért mert Te (Ti) többet mentek?????
Ugyan már. Az öregem a vadi új dízel pólójába 3 év alatt rakott 10.000 km-et. De biztos visszatekerte az órát...
Fiam kérdése az adott autó általános állapotára vonatkozott, illetve a Szombathelyi kereskedésre.
Ennyi! Erről valakinek érdemi infója????
Ja!! Egy 5-6 éves autó nem lehet törött????? Hol éltek ti?? Ehhh...
.......................2012-10-08 09:00:17 // 25501
Ti még mindíg elhiszitek ezt hogy egy 6 éves diesel kocsiban 105ezer km van?
aki dieselt vesz min 30ekm ert megy egy évben, 2006 kocsiban az min 180ezer
aki dieselt vesz min 30ekm ert megy egy évben, 2006 kocsiban az min 180ezer
Coolby2012-10-08 08:19:05 // 25500
Coolby2012-10-08 08:18:23 // 25499
végre megérdemelt helyen áll a vas, nem az utcán :) éljen-éljen
Zsunior2012-10-08 08:17:18 // 25498
Sas szemetek van :))
A térdlégzsák elég aggasztó valóban.. Valószínűleg akkor ez nem kerül megnézésre :)
Köszönöm
A térdlégzsák elég aggasztó valóban.. Valószínűleg akkor ez nem kerül megnézésre :)
Köszönöm
Coolby2012-10-08 08:14:52 // 25497
rosszul értettem, nem xenonod van, sorry :) reggel van még :D
Coolby2012-10-08 08:14:08 // 25496
Helló!
Először is grat a géphez!
Teljesen jókat ír droberto cartárs, de leírok én is ezt-azt, és akkor többféléből, hátha több lejön :)
1. Izzót könnyű kivenni. Ha jól értem xenonod van. Lecsavarod ugye kis műanyag kupakot és ott látsz egy téglatest alakú fém izét (ez az ízzó segge), amire rámegy egy kábel. Az egészet egy hajtogatott drót szál fogja a helyére, ami kiakaszható, ami után a téglatestet megfogva kihúzható az izzó. Hogy a kábelt róla előtte vagy utána húzod le, az lényegtelen, kijön ígyis úgyis.
2. Ezt mi is szeretnénk tudni mi a gond, nem tudni. Lehet porlasztóhiba.
3. Kiolvasnám én is. Nem típushiba, ez egyedi gond. Utána kell járni.
Többire pedig pláne nagyon jót írt cartárs, szóval hallgass rá :)
Először is grat a géphez!
Teljesen jókat ír droberto cartárs, de leírok én is ezt-azt, és akkor többféléből, hátha több lejön :)
1. Izzót könnyű kivenni. Ha jól értem xenonod van. Lecsavarod ugye kis műanyag kupakot és ott látsz egy téglatest alakú fém izét (ez az ízzó segge), amire rámegy egy kábel. Az egészet egy hajtogatott drót szál fogja a helyére, ami kiakaszható, ami után a téglatestet megfogva kihúzható az izzó. Hogy a kábelt róla előtte vagy utána húzod le, az lényegtelen, kijön ígyis úgyis.
2. Ezt mi is szeretnénk tudni mi a gond, nem tudni. Lehet porlasztóhiba.
3. Kiolvasnám én is. Nem típushiba, ez egyedi gond. Utána kell járni.
Többire pedig pláne nagyon jót írt cartárs, szóval hallgass rá :)
Coolby2012-10-08 08:05:45 // 25495
Miket észre nem veszel, de jogos a térdlégzsák eltérő, ez gyanús... A váltógombra pedig igazat tudok adni, ugyan én sem tudom enyémben mennyi a kilóméter (100e volt benne papíron, de tutti több van benne), de nem néz ki ilyen kopottan a váltógomb...
droberto2012-10-08 07:56:58 // 25494
Ezt így képekről nehéz eldönteni. Én vsz. nem mennék el megnézni, mert:
- Vsz. lecsó volt, mert fekete a térdlégzsák.
- 2006-os, ergo 6 éves. Ki hiszi el egy 10 millás premiummárkáról, hogy (főleg, ha NY-Európai) évi 17 ezret futott. A váltót elnézve a valós futás ennek min a duplája lehet. (Bár igazából a karbantartottság igazolhatósága fontosabb.) Csupán bizalmatlanságot gerjeszt.
- Vsz. lecsó volt, mert fekete a térdlégzsák.
- 2006-os, ergo 6 éves. Ki hiszi el egy 10 millás premiummárkáról, hogy (főleg, ha NY-Európai) évi 17 ezret futott. A váltót elnézve a valós futás ennek min a duplája lehet. (Bár igazából a karbantartottság igazolhatósága fontosabb.) Csupán bizalmatlanságot gerjeszt.
Zsunior2012-10-08 07:04:28 // 25493
Üdv!
Nem ismeri véletlen valaki ezt az autót, vagy az autókereskedést?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_16v_distinctive-6233527
Így fotóról szépnek tűnik, csak messze van :))
Előre is köszi
Nem ismeri véletlen valaki ezt az autót, vagy az autókereskedést?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_16v_distinctive-6233527
Így fotóról szépnek tűnik, csak messze van :))
Előre is köszi
droberto2012-10-07 22:42:27 // 25492
Szia! Komplex kérdéssor. :)
1. Nem bonyolult cserélni. Úgy kell eljárni, mint bármi másnál. Van elég hely, nem kell leszedd a lökhárítót.
Egy kis segítség a használatiból:
A xenon csere: Az utólagos beépítés bajos, ha meg gyárit akarsz, akkor kell lámpatest, lámpamosó rendszer és magasságállítós hátsó híd.
Hopp, most nézem (a lámpamosóidból ítélve), hogy neked gyárilag Xenonod van.
2. Ezt így a leírásból nehéz megmondani. Szükség lenne egy hibakódkiolvaásra, hogy hátha vanak hibák eltárolva. Ehhez szükséges egy számítógép egy interfész (ELM327) és egy szoftver (MES).
3. Szintén hibakód kiolvasással kezdenék.
4. A kép jó lenne. Egyébként itt a búra és a lámpatest egyben van. Lehet újat is venni, de SZVSZ abszolút felesleges. Egy bontott (pl.: Rolan Trencsik) tökéletesen megteszi az új árának töredékéért. Itt látod, hogy a hátsó hogy néz ki. Az első hasonló szerkezetileg.
5. Féknyereg: Lehet újat venni de nem érdemes, mert drága. Ki kell javítani a fényezést, vagy újra kell festeni. Alupedál: Van ilyen újból (keresd Erhard cartársat) és bontott is. De hogyan tud elkopni egy alupedál?
6. Például úgy, hogy lejtőn állsz, vagy még nem folyt vissza az összes olaj. Hidegen nézd meg a nívó pálcát. Az a jó, hogy ha max. szint alatt van egy picivel. A JTD motorok nem nagyon eszik az olajat.
Hűtőfolyadék: Selénia Paraflu Up kell bele 3,75 l és ugyanennyi ioncserélt víz. Csere után, néhányszor még kell utántölteni, ahogyan dolgozza ki a levegőt.
A csere egyszerű: Haspáncél le, majd a vízhűtő alsó csonkjáról le kell szedni a gumicsövet a leengedéshez.
100% biztos a km óra állás? Leinformáltad a vasat illetve nézted FES/MES-el. Ha nem, akkor a nagy szervízt én azonnal elvégezném.
A fékolajadékot 70k-ként vagy két évente illik cserélni.
A 19-es gumma sajnos nem olcsó 75-100k/db.
Szervíz: Csörit sokan dícsérik, de ő messze van neked. Ez ügyben szerintem kérdezd meg a helyi cartársakat, hogy ki mit ajánl.
Javaslom, hogy innen töltsd le a használatit és olvasd el!
1. Nem bonyolult cserélni. Úgy kell eljárni, mint bármi másnál. Van elég hely, nem kell leszedd a lökhárítót.
Egy kis segítség a használatiból:
A xenon csere: Az utólagos beépítés bajos, ha meg gyárit akarsz, akkor kell lámpatest, lámpamosó rendszer és magasságállítós hátsó híd.
Hopp, most nézem (a lámpamosóidból ítélve), hogy neked gyárilag Xenonod van.
2. Ezt így a leírásból nehéz megmondani. Szükség lenne egy hibakódkiolvaásra, hogy hátha vanak hibák eltárolva. Ehhez szükséges egy számítógép egy interfész (ELM327) és egy szoftver (MES).
3. Szintén hibakód kiolvasással kezdenék.
4. A kép jó lenne. Egyébként itt a búra és a lámpatest egyben van. Lehet újat is venni, de SZVSZ abszolút felesleges. Egy bontott (pl.: Rolan Trencsik) tökéletesen megteszi az új árának töredékéért. Itt látod, hogy a hátsó hogy néz ki. Az első hasonló szerkezetileg.
5. Féknyereg: Lehet újat venni de nem érdemes, mert drága. Ki kell javítani a fényezést, vagy újra kell festeni. Alupedál: Van ilyen újból (keresd Erhard cartársat) és bontott is. De hogyan tud elkopni egy alupedál?
6. Például úgy, hogy lejtőn állsz, vagy még nem folyt vissza az összes olaj. Hidegen nézd meg a nívó pálcát. Az a jó, hogy ha max. szint alatt van egy picivel. A JTD motorok nem nagyon eszik az olajat.
Hűtőfolyadék: Selénia Paraflu Up kell bele 3,75 l és ugyanennyi ioncserélt víz. Csere után, néhányszor még kell utántölteni, ahogyan dolgozza ki a levegőt.
A csere egyszerű: Haspáncél le, majd a vízhűtő alsó csonkjáról le kell szedni a gumicsövet a leengedéshez.
100% biztos a km óra állás? Leinformáltad a vasat illetve nézted FES/MES-el. Ha nem, akkor a nagy szervízt én azonnal elvégezném.
A fékolajadékot 70k-ként vagy két évente illik cserélni.
A 19-es gumma sajnos nem olcsó 75-100k/db.
Szervíz: Csörit sokan dícsérik, de ő messze van neked. Ez ügyben szerintem kérdezd meg a helyi cartársakat, hogy ki mit ajánl.
Javaslom, hogy innen töltsd le a használatit és olvasd el!
Liquid2012-10-07 22:01:04 // 25491
80e-nél kopottak az alupedálok? mennyire?
Keress egy megbízható szerelőt, kerüld el a márkaszervizeket. Nagyságrendekkel olcsóbban kijössz, ráadásul a márkaszervizekben sokszor nem túl hozzáértők, illetve az alkatrészcserénél végetér a tudományuk.
A féknyereg mi ráktól lehet kopott? Biztosan beszerezhető de szerintem egyszerűbb újrafesteni.
Keress egy megbízható szerelőt, kerüld el a márkaszervizeket. Nagyságrendekkel olcsóbban kijössz, ráadásul a márkaszervizekben sokszor nem túl hozzáértők, illetve az alkatrészcserénél végetér a tudományuk.
A féknyereg mi ráktól lehet kopott? Biztosan beszerezhető de szerintem egyszerűbb újrafesteni.
Adam902012-10-07 21:34:33 // 25490
Sziasztok
Új vagyok, ezért nézzétek el ha valami olyasmit kérdezek ami esetleg már elhangozz, vagy ha nagyon buta kérdés lenne.
Szóval nyáron vettünk egy 159-et használtan. Nagyon meg vagyunk vele elégedve, pár apróbb hibától eltekintve. Az autóban 80e kilométer van az előző tulaj 65e-nél szervízelte.
Hibák:
1. Kiment az egyik fényszóró, a leírás alapján ki akartuk cserélni de nem sikerült, valami kiálló fület kelle volna lenyomni de nem akart kijönni az izzó, már azon gondolkoztünk hogy leszerljük a lökhárítót ezáltal kivehető lesz az egész lámpa test. Valaki tudna küldeni leírást izzó cseréről (le akarom cserélni majd mindet xenon amúgy is)
2. Hiba , Erről már azt hiszem olvastam nálatok.
Az adott napon az első indításkor kisebb rángatás érezhető, mintha a motor kapkodna a levegőért, és a fordulatszám is kicsit ingadozik: mi lehet a gond? Garázsban van tartva olyan 22 fok van bent.
3. Hiba, Nem működik a tempomat.
4. Hiba, A belső térben a vezető feletti lámpa takaró műanyaga leesett. Elég nyúcsa, látszik hogy vissza lett ragasztva gondolom, lámpa csere miatt. Ebből be lehet szerezni újat? (Ha nem világos küldök róla képet miről van szó)
5. (Hiba) A piros Alfás féknyereg és az Alfás alupedálok kopottak, Ezekből lehet beszerezni újat?
6. Hiba Az olajszintet néha telinek mutatja néha pedig 1-2 egységet lentebb megy.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most télen a hűtő fojadékot mindenképpen le kell cserélni mert a minimum alatt van.
Debrecenben megkérdeztem egy Fiat szervízt(AutóMéry), azt mondták 23ezer, én ezt egy kicsit sokallom, szerintetek lehet vinni smárkatfüggetlen szervízbe is? Végülis egy ilyen cserét szerintem máshol is el tudnak végezni jóval olcsóbban.
Tavasszal pedig a következő dolgokat kéne cserélni: Szűrők, Motorolaj, Féktárcsa, és Fékbetétek, ebből kifolyólag gondolom Fékolajat is. Valamint az 5hibánál leírtakat is ha be tudják szerezni, illetve 4 db 19" abroncs.
Hol lehet ezt a leg szakszerűbben és lehetőleg emberi áron megcsináltatni.
Várom a véleményeket, és tanácsokat.
Köszi
Üdv Ádám
Új vagyok, ezért nézzétek el ha valami olyasmit kérdezek ami esetleg már elhangozz, vagy ha nagyon buta kérdés lenne.
Szóval nyáron vettünk egy 159-et használtan. Nagyon meg vagyunk vele elégedve, pár apróbb hibától eltekintve. Az autóban 80e kilométer van az előző tulaj 65e-nél szervízelte.
Hibák:
1. Kiment az egyik fényszóró, a leírás alapján ki akartuk cserélni de nem sikerült, valami kiálló fület kelle volna lenyomni de nem akart kijönni az izzó, már azon gondolkoztünk hogy leszerljük a lökhárítót ezáltal kivehető lesz az egész lámpa test. Valaki tudna küldeni leírást izzó cseréről (le akarom cserélni majd mindet xenon amúgy is)
2. Hiba , Erről már azt hiszem olvastam nálatok.
Az adott napon az első indításkor kisebb rángatás érezhető, mintha a motor kapkodna a levegőért, és a fordulatszám is kicsit ingadozik: mi lehet a gond? Garázsban van tartva olyan 22 fok van bent.
3. Hiba, Nem működik a tempomat.
4. Hiba, A belső térben a vezető feletti lámpa takaró műanyaga leesett. Elég nyúcsa, látszik hogy vissza lett ragasztva gondolom, lámpa csere miatt. Ebből be lehet szerezni újat? (Ha nem világos küldök róla képet miről van szó)
5. (Hiba) A piros Alfás féknyereg és az Alfás alupedálok kopottak, Ezekből lehet beszerezni újat?
6. Hiba Az olajszintet néha telinek mutatja néha pedig 1-2 egységet lentebb megy.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most télen a hűtő fojadékot mindenképpen le kell cserélni mert a minimum alatt van.
Debrecenben megkérdeztem egy Fiat szervízt(AutóMéry), azt mondták 23ezer, én ezt egy kicsit sokallom, szerintetek lehet vinni smárkatfüggetlen szervízbe is? Végülis egy ilyen cserét szerintem máshol is el tudnak végezni jóval olcsóbban.
Tavasszal pedig a következő dolgokat kéne cserélni: Szűrők, Motorolaj, Féktárcsa, és Fékbetétek, ebből kifolyólag gondolom Fékolajat is. Valamint az 5hibánál leírtakat is ha be tudják szerezni, illetve 4 db 19" abroncs.
Hol lehet ezt a leg szakszerűbben és lehetőleg emberi áron megcsináltatni.
Várom a véleményeket, és tanácsokat.
Köszi
Üdv Ádám
GTPeti2012-10-07 18:08:00 // 25489
Bocsi, akkor benéztem. B)
Dömpi (il dottore)2012-10-07 18:00:58 // 25488
Tibcsi166-tól kérdeztem. De amúgy igazad van.
GTPeti2012-10-07 17:39:16 // 25487
Én ezt a kérdést inkább a 164-166 topicban tenném fel. ;)
Dömpi (il dottore)2012-10-07 17:36:19 // 25486
Egyéként a 166-nak mik a típushibái?
Dömpi (il dottore)2012-10-07 17:34:26 // 25485
Ha beütöd a használtautón az alfa 166-ot, szűkítesz diesel-re akkor kibob kb 30-35 db kocsit. Ez, amit belinkeltem lényegesn drágább, mit a töbi facelift előtti. Én úgy vélem ebben lehet valós km, a többiben viszont tuti, hogy az írtak legalább a duplája van.
Akinek van kedve nézze meg nyugodtan. Érdemes.
Akinek van kedve nézze meg nyugodtan. Érdemes.
GTPeti2012-10-07 14:31:17 // 25484
Érdekes!
Bár szerintem ezzel nem árt óvatosnak lenni, mert itt már többről van szó, mint adatlekérdezés a MES-sel... Ha a program esetleg mégsem hibamentes, akkor baj van... Erről egy olyan tudna véleményt mondani, aki nap, mint nap chipeket módosítkat. Bár nekik vszínüleg ehhez nem sok kedvük lenne.
Bár szerintem ezzel nem árt óvatosnak lenni, mert itt már többről van szó, mint adatlekérdezés a MES-sel... Ha a program esetleg mégsem hibamentes, akkor baj van... Erről egy olyan tudna véleményt mondani, aki nap, mint nap chipeket módosítkat. Bár nekik vszínüleg ehhez nem sok kedvük lenne.
.....2012-10-07 11:00:59 // 25483
Tibcsi1662012-10-07 08:52:24 // 25482
Sajnos én dolgoztam :( Nálam ez nem kívánságműsor. . Amúgy pont jövő hétvégén megyek Kaposvár felé (Nagyatád) Kár hogy nem jövő hétvégén lesz :(
Tibcsi1662012-10-07 08:47:04 // 25481
Jaa, az jó, ha nincs visszatekerve! Én csak a műszaki állapot miatt írtam, hogy sok, mert így simán rá lehet költeni rögtön pár százat, ha még minden gyári.
Persze kilenc évesen már lehet benne 350eKm is, tehát az sem biztos, hogy nincs tekerve. Ezért jó mérni kompressziót, abból talán kiderül milyen állapotú a motor.
Persze kilenc évesen már lehet benne 350eKm is, tehát az sem biztos, hogy nincs tekerve. Ezért jó mérni kompressziót, abból talán kiderül milyen állapotú a motor.
GTPeti2012-10-07 07:58:37 // 25480
"elég sok ez a 260eKm" Ha valaki őszinte az a baj, ha visszateker az a baj. Füstszűrős történet... :))
'''''2012-10-07 07:55:26 // 25479
Mi is így voltunk.A grande puntót kellett alfára cserélni.Viszonyíts a használtautó.hu áraihoz,ha el szeretnéd adni.
droberto2012-10-07 00:52:13 // 25478
Nagyon sajnálom, hogy a topiclakók nagy része távol maradt az eseménytől! :(
Igazán príma kis rendezvény volt!
Igazán príma kis rendezvény volt!
droberto2012-10-07 00:49:48 // 25477
Azt a szívemre vettem volna. :)
Volt belőle bőven hál' Istennek. :)
Volt belőle bőven hál' Istennek. :)
droberto2012-10-07 00:47:25 // 25476
Nincs mit! Ezüst...
Tibcsi1662012-10-07 00:22:29 // 25475
Nagyon szép és full extra!, de elég sok ez a 260eKm. Ha volt már rajta lengőkar és kuplung csere és kompresszió is jó, akkor OK.
Esetleg 1-2százat alkudnék még. ;)
Esetleg 1-2százat alkudnék még. ;)
Tibcsi1662012-10-07 00:15:07 // 25474
Ebben illetékes vagyok :) 100eKm mentem a régi vassal. A 150LE semmivel sem kevesebb mint az 159 1.9JTDm 16V, mivel a súlyuk kb. egyforma (gyári adatok szerint) De azért persze nem lehet összehasonlítani a 2.4-es 159-essel. Azért ha igazán erős gépet akarsz akkor maradj a 200LE 159-nél. (Persze ennek azért más az ára.)
Amúgy műszakilag szerintem kevesebb gond van a 166 2.4 JTD-vel. Én azt sem tudtam, hogy mi az hogy EGR,DPF,féltengely . . . csak simán mentem 100eKm és kész. Ami komoly gondom volt, az a nagynyomású adagoló, de az egyértelmű üzemanyag gond volt, valahol jól betankoltam valamit. Csere lett a vége, de 140ből az is kijött+munkadíj. Ja és volt még két felső lengőkar cserém, de a pesti utakon ez nem is csoda, sőt az a csoda, hogy az alsókat nem is kellett cserélni.
Amúgy műszakilag szerintem kevesebb gond van a 166 2.4 JTD-vel. Én azt sem tudtam, hogy mi az hogy EGR,DPF,féltengely . . . csak simán mentem 100eKm és kész. Ami komoly gondom volt, az a nagynyomású adagoló, de az egyértelmű üzemanyag gond volt, valahol jól betankoltam valamit. Csere lett a vége, de 140ből az is kijött+munkadíj. Ja és volt még két felső lengőkar cserém, de a pesti utakon ez nem is csoda, sőt az a csoda, hogy az alsókat nem is kellett cserélni.
Dömpi (il dottore)2012-10-06 23:33:22 // 25473
a 150 LE elég egy ekkora vasba?
egy 9 éves gép mennyire zörög kátyús utakon?
Van valakinek tapasztalata?
egy 9 éves gép mennyire zörög kátyús utakon?
Van valakinek tapasztalata?
GTPeti2012-10-06 22:04:59 // 25472
Áá... ez szép dolog! B) Akkor tényleg nincs más út... Reméljük találtok valakit, aki pont egy ilyen egytulajos, kevesett futott autót keres.
Dömpi (il dottore)2012-10-06 21:24:30 // 25471
Nem akarom, hogy azt érezze, az ő álmai nem fontosak. Elkapta a fertőzés! Mit csináljak?
SKrisz2012-10-06 21:10:57 // 25470
Sziasztok,
örülök, hogy a 159 csapatból sokótokkal találkoztam ma Kaposon.Akivel nem tudtam "normálisan" beszélgetni, elnézést kérek, de voltak rohanós / pakolós / másfele figyelős percek a modelles boltnál is, meg az Amore-s pultnál is.
Remélem köv. alkalommal több idő lesz dumálgatni :-)
örülök, hogy a 159 csapatból sokótokkal találkoztam ma Kaposon.Akivel nem tudtam "normálisan" beszélgetni, elnézést kérek, de voltak rohanós / pakolós / másfele figyelős percek a modelles boltnál is, meg az Amore-s pultnál is.
Remélem köv. alkalommal több idő lesz dumálgatni :-)
GTPeti2012-10-06 21:09:42 // 25469
Szerintem a legjobban akkor jártok, ha NEM adjátok el és az asszony továbbhasználja. Szerintem.
Dömpi (il dottore)2012-10-06 20:56:05 // 25468
Sziasztok!
Egy full OFF kérdés:
Feleségemmel vitatkozunk és kíváncsi vagyok a véleményetekre:
Van egy 2007. májusi Ford Fiestánk. Benzin 1,25 Fresh Plus. Megboldogult Édesanyám vette újonnan szalonból. Mikor Ő meghalt, a 4 és fél éves autóban volt 7600 km (!). Azóta feleségem használja, napi 30-35 km-t meg vele, alapvetően városon kívül. A kocsi makulátlan állapotban van, évente olajcsere, pollenszűrőcsere stb, ahogy kell. Most van benne 21000 km.
Szerintetek eladható 1,5 MFt-ért?
ON
Néztem egy 166-ot. Vélemény?
Egy full OFF kérdés:
Feleségemmel vitatkozunk és kíváncsi vagyok a véleményetekre:
Van egy 2007. májusi Ford Fiestánk. Benzin 1,25 Fresh Plus. Megboldogult Édesanyám vette újonnan szalonból. Mikor Ő meghalt, a 4 és fél éves autóban volt 7600 km (!). Azóta feleségem használja, napi 30-35 km-t meg vele, alapvetően városon kívül. A kocsi makulátlan állapotban van, évente olajcsere, pollenszűrőcsere stb, ahogy kell. Most van benne 21000 km.
Szerintetek eladható 1,5 MFt-ért?
ON
Néztem egy 166-ot. Vélemény?
Dömpi (il dottore)2012-10-06 19:32:19 // 25467
Igazából nincs ilyen oka a dolognak.
Annyi csak, hogy amióta megvettük a 159-et, rágja a fülem, hogy neki is Alfa kell. Minden áron 147-et akart.
Én viszont szeretnék egy kicsit több teljesítményt magam alá :) - az ember mindig többet akar :)...
Szóval az 1,9 - igan chippelt - 8V lenne az övé - az 1,25 benyás Fiesta után ez neki erőgép lesz - én meg keresek egy 5-hengeres 166-ot.
Ha már alfát akar, inkább így. A 159 lassan rendben lesz, egy csomót beleinvesztáltam.
Annyi csak, hogy amióta megvettük a 159-et, rágja a fülem, hogy neki is Alfa kell. Minden áron 147-et akart.
Én viszont szeretnék egy kicsit több teljesítményt magam alá :) - az ember mindig többet akar :)...
Szóval az 1,9 - igan chippelt - 8V lenne az övé - az 1,25 benyás Fiesta után ez neki erőgép lesz - én meg keresek egy 5-hengeres 166-ot.
Ha már alfát akar, inkább így. A 159 lassan rendben lesz, egy csomót beleinvesztáltam.
W.2012-10-06 19:26:57 // 25466
A 166 jó döntés! Én is "visszaléptem".. :)
Dömpi (il dottore)2012-10-06 19:24:56 // 25465
Kedves Barátaim!
Lehet, hogy meg fogok válni tőletek.
Ma az a gondolat fogalmazódott meg bennünk az asszonypajtival, hogy megválok a 159-től.
Övé lesz.
Magamnak pedig keresek egy 166-ot - 2,4 jtd :)
OFF
Ha valakit érdekel az OFF-ja (Ford Fiesta - alig futott, kiváló állapotban) keressen.
ON
Szóval azért túl messzire nem megyek :)
Lehet, hogy meg fogok válni tőletek.
Ma az a gondolat fogalmazódott meg bennünk az asszonypajtival, hogy megválok a 159-től.
Övé lesz.
Magamnak pedig keresek egy 166-ot - 2,4 jtd :)
OFF
Ha valakit érdekel az OFF-ja (Ford Fiesta - alig futott, kiváló állapotban) keressen.
ON
Szóval azért túl messzire nem megyek :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-10-06 18:13:54 // 25464
Jó kis találkozó volt ez a kaposújlaki és köszönet Drobertonak hogy megmentett minket az éhhaláltól, finom volt az ebéd :)
'''''2012-10-06 17:10:44 // 25463
Köszönet itt is az ebédért Drobertonak!Nyertél?
.....2012-10-06 12:24:41 // 25462
Pityukoma2012-10-06 12:06:39 // 25461
Nem sajnos ahoz forgatható kamerafej kellene, amit kintről tudok irányítani,az már megjelenít a monitoron egy viszonyítási "mérőlécet" is, de az rohadt drága (kb150K). Az 5+6-os kép az közeli kb.1mm-ről csináltam, azért olyan elrettentő a látvány. A 4+7-es kép inkább tükrözi a valóságot azokon látszik igazán hogy egyenletes mindenhol a lerakódás.
GTPeti2012-10-06 11:51:04 // 25460
Respect! :)) Olyan kép is készült, amin látni, hogy milyen vastag a lerakódás?
Klassz a "kamerád"!
Klassz a "kamerád"!
Pityukoma2012-10-06 09:23:56 // 25459
Dömpi (il dottore)2012-10-05 22:06:47 // 25457
tudod kivel szórakozz ! :)
GTPeti2012-10-05 18:00:08 // 25456
Természetesen nem lehet, csak beugratós kérdés volt. ;)
(Ez lenne az a paraméter, amire az EGR különösen "jótékonyan hat". Akkor is, ha az ember nem tud róla.)
(Ez lenne az a paraméter, amire az EGR különösen "jótékonyan hat". Akkor is, ha az ember nem tud róla.)
Dömpi (il dottore)2012-10-05 10:15:50 // 25455
nem, de legközelebb megnézzük!