Fórum >> Típusok >> 159

Pityukoma2012-12-03 16:53:10 // 27620
Hú azt nem írtam, de természetesen tedd ki üresbe a váltót mielőtt leállítod a motort.
Pityukoma2012-12-03 16:39:52 // 27619
Nem lesz baja a váltónak. Simán lediferár, egyedül a kuplung ráengedést kell óvatosan, kímélve a kuplungot. Esetleg ha van a környékeden olyan gumis aki a helyén tud centírozni akkor ő is meg tudja pörgetni a centír géppel. Ennek a hátránya az hogy a gumi oldalfelületét kicsit megégeti a dörzshajtás ha nem jól csinálja ( a már felpörgött hajtó kereket tolja neki a guminak). Ezért én inkább az otthoni próbát javallom. Nagyon fontos a stabil bakolás. Erre a célra SZVSZ a legjobb egy nagy felületű fa gerenda darab a bölcső alá.
Piritu - 1.000.0002012-12-03 16:06:49 // 27618
Eszembe sem jutott másikat venni. Ez tetszik.
33ezret mentek.
droberto2012-12-03 15:48:09 // 27617
Köszönöm a tippeket! Nagyon hasznosak.
A felemelős tesztet bírja a váltó, illetve nem akar a földön levő kerék is elindulni?
droberto2012-12-03 15:40:39 // 27616
Miért nem TS850-et veszel, elvileg sokkal jobbak már?
Mennyi km-t alatt ment el a 4,5 mm?
Piritu - 1.000.0002012-12-03 14:36:51 // 27615
No, voltam a gumisnál. A felnik sérülés nélkül túlélték az incidenst, a gumik futófelületén megvan a nyoma. Megrendeltem az újakat, de nem "csak" a sérülések miatt, hanem már elérték a téli kopásjelzőt. Maradok a TS830-nál, beváltak.
Pityukoma2012-12-02 21:40:55 // 27614
Menj egy forgalom mentes útra gyorsíts kb 40-60-ra és jobbra-balra cibáld meg a kormányt (ne aprókat, inkább nagyobbakat) így billenésre kényszeríted a csapágyat. Ha ekkor változik a hang akkor biztos hogy baja van a csapágynak. Hogy melyik oldal? Emeld fel egyesével mindkét oldalt úgy hogy az egyik kerék a földön maradjon, (bakot tegyél alá és a másik oldalra kerékéket, kézi legyen behúzva!!!) indítsd be, tedd 4.-be pörgesd meg a kereket kb80-ig és állítsd le a motort. Így a motor zaj megszűnik viszont a csapágyat hallod. Egyértelműen lehet hallani a hibás és a jó csapágy közti különbséget.
droberto2012-12-02 21:14:42 // 27613
Már láttam. :)
Ez komolyan mondom botrányos!
Még, hogy kénmentes üa.?!?
Piritu - 1.000.0002012-12-02 21:10:04 // 27612
Ez a kép kimaradt onnan:
droberto2012-12-02 21:08:25 // 27611
Pont most olvastam! :)
Már nincs is nagy kedvem Görögbe kocsival menni. :)
A kátyú biztosításom 30k-ig fizet csak! :)
Piritu - 1.000.0002012-12-02 21:08:21 // 27610
Az élményeimről írtam bár blogot a Párduchoz.
Piritu - 1.000.0002012-12-02 21:06:54 // 27608
Semmi különös, csak Bulgáriában találtam egy 8-10 centis lépcsőt egy 4 sávos úton. Kicsit feljebb volt a híd, mint az út :-(
Piritu - 1.000.0002012-12-02 21:01:02 // 27606
Kerékcsapágy? Nekem is cserések lesznek :-P
droberto2012-12-02 20:50:24 // 27603
Ha az erősödés alatt a fordulatszám növekedést érted, akkor igen!
Csabi2012-12-02 20:44:48 // 27602
Sajnálom , h neked sem bírta tovább, pedig precízen javítottad.
Azt hogy hol szakadt el nem is kerestük,valszeg ismét a feszítő pálca környékén. Egyszerűen a régi párnára ragasztotta rá az újat, mivel a régi feltépésénél a szivacs is jött volna vele, +így jobb volt a tapadási felület. A támlában is ez a megoldás volt a nyerő, sajna képeket nem tudtam készíteni, mert annyira profin és gyorsan csinálta, valamint az üléshuzatot is csak annyira fejtette le, h feltudja ragasztani az újat, sok mindent én sem láttam.
"A gyári vezetékeket forrasztottátok rá a párnára?"
Ezt hogy érted? A gyári csatlakozó után (ami az ülés alatt a légzsák csati mellett van) egyszerűen elvágta a kábelt és onnan "hozta" a delejt az új szettnek, ennyi...A kapcsoló szépen elfér a gyári alatt, jól kézre áll...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-02 20:41:25 // 27601
a kerékcsapágy hang erősödik a sebesség növekedésével
droberto2012-12-02 20:32:24 // 27599
Erhard, az első kerékcsapágy mennyire kelendő a 159-nél?
A múltkor már említett, jobb elölről menet közben jövő hangot, csapágy hangnak gondolom.
Ugye ez akkor is hallható, ha nem megy a motor. 30 alatt lehet hallani, hogy forgó alkatrész adja ki, 80 felett már inkább folyamatos fütyülés hallható. A fékre is ráférne egy tisztítás, de nem hiszem, hogy az a hang forrása. A belső homokinetikus féltengelycsukló állapotára még kíváncsi vagyok....
droberto2012-12-02 20:23:26 // 27598
Ja, támlában levő maradt a gyári?
droberto2012-12-02 20:21:31 // 27597
A Pech szériám hétvégén sem ért véget. ;(
Az én ülésfűtés javításom sem volt tartós! A mai napon ismét elköszön! Pont ebben a percben akartam leírni.
Úgy látszik a 159 fűtőpárnája forrasztással nem javítható.
Mindenkitől elnézést kérek, akikben hiú ábrándod keltettem.
Ugyanott szakadt el?
A szénszálas fűtésről már én is olvastam, de megmondom őszintén, hogy tartok a gyáritól eltérő megoldásoktól.
Fotóid nincsenek?
A gyári vezetékeket forrasztottátok rá a párnára?
Csabi2012-12-02 20:10:00 // 27596
Pénteken kiváltásra került a rossz gyári ülésfűtésem,egy karbonszálas szettre.Nagy előnye, h nem egy fűtőszál fut benne, hanem a két szélén fut egy-egy vastagabb szál amit összeköt egy karbon háló, ha a hálóban egy-egy szál elszakad attól még a többi fűt...
A gyári paraméterektől érzésre semmiben nem tér el, ugyanolyan gyorsan bemelegszik.
Neten a legolcsóbb ára 10.800Huf+6000Huf-ért beépítette a szaki
Szóval aki utólag beépíthető ülésfűtésen gondolkodik annak csak ajánlani tudom...
Nyilván a tartósságáról még nem tudok beszámolni, de 2év garanciát adtak rá...

Keetec CSH-1
droberto2012-12-02 20:00:24 // 27595
Nincs mit! :)
Hogy miért azt, azt írtam! :)
droberto2012-12-02 19:57:34 // 27594
Tudom, hogy igazad van, de ezt így 2012-ben nehéz megemészteni.
Még egy DVD is tönkremehet.
Az a legegyszerűbb, legjobb ilyen program?
droberto2012-12-02 19:55:42 // 27593
Majd megnézem ott is!
droberto2012-12-02 19:14:52 // 27592
Nyugi! Kapcsold nyugodtan, már megy a 4-es! :)
Laci.732012-12-02 15:54:55 // 27591
Szia!
Köszi a linket!:) Néztem hogy neked nagy 2 dines 6,1" autó hifit is be lehetett volna szerelni. Miért a régi hagyományos autómagnót szerelted be?
'''''2012-12-02 15:35:01 // 27590
Paksi kolléga,készüljön fel!Valószínűleg vészhelyzet lesz az erőműben.Este beindítom a karácsonyi világítást a házon. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-01 19:47:02 // 27589
nos meg volt a szerviz a jobb felső gyári lengőkar kukás lett a bal felsőnek semmi baja, az ATE fékbetéteket kivettük és azzal a lendülettel vissza is kerültek kb még az 1/3-a vissza van így 40-50e km után is, a fékkopásjelzőt megpucoltuk mind a két oldalon, a zsírozás elmaradt a jövő 7re de megnéztem nekem is ZF kormánymű lakik alatta úgy látszik már cserélték 1x....jah meg felkerültek a téli gumák jók a gyári felnik alig kell rájuk súly
Tibcsi1662012-12-01 18:01:10 // 27588
Csak egy jó tanács mindenkinek. Minden nap mentsétek az adataitokat egy másik adathordozóra. (Nekem pont egy nagy cég teljes adatmentése az egyik fő munkám)

Én pl. minden nap csinálok mentést a teljes doku könyvtáramról (sima MS robocopy csak a módosított file-okat képes tükrözni pár perc alatt) . Mindegy hol tárolod az adatokat akármi meg tud halni másnapra. Én már láttam szétesni RAID tömböt is (igaz 20 év alatt csak 1szer) úgy, hogy csak a KÜRT tudta utána összerakni (persze jó nagy pénzért) Tehát ne bízzatok 100% semmilyen adathordozóban, mindegy mit mond a gyártó !!
Tibcsi1662012-12-01 17:04:10 // 27587
Hát akkor emeld fel a bal oldalt is;) Ott szépen kijönnek a fogak. Simán lehet zsírozni ott.
GTPeti2012-12-01 13:56:54 // 27586
Mit ér egy adathalmaz, ha nem tudod, mi mihez tartozik?
droberto2012-12-01 13:28:13 // 27584
Töprengtem az alternatívákon.
Szerintem úgy csinálom, hogy először adatvisszaállítok (GTB), és utána lefuttatom ezt a Voyager Recovery Tool-t (csak találjam meg a NET rejtett bugyraiban).
Így tűnik biztonságosnak. Ezektől a Firmware update-ektől mindig tartok egy kicsit.
GTPeti2012-12-01 12:51:13 // 27583
A régi Voyager recovery toolja nem egy általános flash recovery tool, hanem a controller ("őskínai low-cost") specifikus bugját kompenzálja. Vagyis nem keres adatokat, egyszerűen vmi címet visszaállít, onnantól újra működik a stick. Állítólag. :)
droberto2012-12-01 12:47:58 // 27582
ELearn barátunknak köszönd! :)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-12-01 12:26:29 // 27579
Koszi, a nagyresze mar kijott csak az indito kulcsnal nem akarja valamiert .
droberto2012-12-01 12:23:38 // 27578
Úgy emlékszem, hogy a gyári keret kiszedéséhet le kell szedni a középkonzol műnyanyag/alu burkolatát (csavaros). Ennek a csavarjaihoz pedig a váltó körüli műnyanyag/alu burkolat kipattintásával férsz hozzá.
Úgy tudom, hogy már írtam a pontos menetét. Megkeresem neked! :)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-12-01 12:13:39 // 27577
Valak mar szedett szet kozepkonzolt ?
Mi a trukkje , mert cd cserelnek es megakadtam .
Graben&Zsu2012-12-01 11:59:02 // 27576
Music&........Alfa......

Cabrióból így én is tudom nyomniiiiiiiiiiii! :D
droberto2012-12-01 11:57:25 // 27575
OKs! Rendben!
Vsz tényleg a fájlrenszer köszönt el.
Egyenlőre még csempézem a W8-at. :)
Shadin2012-12-01 11:42:59 // 27574
Egy 300Gb-s HDD lementése 2 napomba került a múlt héten...
Shadin2012-12-01 11:41:48 // 27573
Nem formáz, többet nem ront rajta. Csak FAT tábla nélkül tényleges adat tartalmat bogarászik. Nem gyors ellenben hatékony. Ez portable verzió, egy másik USB eszköz kell a rossz mellett bedugva., ha elakadsz hívj fel.
droberto2012-12-01 11:29:52 // 27572
Azt semmiképp se!
droberto2012-12-01 11:29:33 // 27571
Thx! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak