Dömpi (il dottore)2012-12-19 08:55:24 // 28140
tudom! van lista a táskámban :)
Csosznorbert2012-12-19 08:49:10 // 28139
viiiiigyázzzzz.... 50 helyett 69, és 90 helyett 108 már 30 ezer HUF.... tapasztalatból mondom :)
Dömpi (il dottore)2012-12-19 08:45:26 // 28138
Én napi 15 km-es etapokat megyek, minimális kisvárosi kolbászolással (fehérember vinnni gyerekek vinni suli/ovi), és tankolástól tankolásig számított (nem comp. adat) átlagfogyi 7,1 - 7,3. Már harmadszor egymásután shell prémium dízelt kap.
Tegnap úgy megindult alattam, hogy csak lestem! Amikor a sünt megláttam, alig akart 150-ről visszalassítani :) (szerencsére a másik sávot mérte)
Tegnap úgy megindult alattam, hogy csak lestem! Amikor a sünt megláttam, alig akart 150-ről visszalassítani :) (szerencsére a másik sávot mérte)
Dömpi (il dottore)2012-12-19 08:40:51 // 28137
Mi az alap, és mihez képest?
Nekem az ablak hátul kurblis, nincs bőr, nincs ülésfűtés és nincs ASR-VDC-Hillhold, nem sötétedik a tükör, és nincs esőérzékelő, meg tempomat sem, a klíma manuális és nem kétzónás és még csak nem is xenonos. Ja, és csak 8V-s.
Viszint van chiptuning, gyári navi, beépített telefon és 19"-os alu. Pöpecül megy, a nyári megbicsaklás óta (kb. 6 000 km) - kopp-kopp-kopp - semmi gond.
Egy felszereltebb 159-hez képest az enyém alap, de az elődjéhez (Fiat Marea) képest csúcs, mert abban még klíma sem volt, mégis jártam vele 11 évig.
Lehet, hogy vehettem volna sokkal felszereltebbet, de lehet, hogy az meg többet állna a szervízben, mint menne alattam.
Én úgy imádom, ahogy van!
Ne azért legyen benne a sok extra, hogy az ember villoghasson az ismerősök előtt, hogy ez is van, meg az is van. Illetve, ha valami nincs, akkor azt ne szégyelld! Ma Magyarországon, több millió ember feleannyiért is összetenné a kezét, mint ami az enyémben van.
Másrészt meg lesz még nekem Giulia-m is valamikor...persze jóval több flelszereltséggel.
Persze próbálj meg minél jobbat kinézni, de a lényeg, hogy szeresd, és hogy az legyen benne, amire tényleg szükséged van.
Nekem az ablak hátul kurblis, nincs bőr, nincs ülésfűtés és nincs ASR-VDC-Hillhold, nem sötétedik a tükör, és nincs esőérzékelő, meg tempomat sem, a klíma manuális és nem kétzónás és még csak nem is xenonos. Ja, és csak 8V-s.
Viszint van chiptuning, gyári navi, beépített telefon és 19"-os alu. Pöpecül megy, a nyári megbicsaklás óta (kb. 6 000 km) - kopp-kopp-kopp - semmi gond.
Egy felszereltebb 159-hez képest az enyém alap, de az elődjéhez (Fiat Marea) képest csúcs, mert abban még klíma sem volt, mégis jártam vele 11 évig.
Lehet, hogy vehettem volna sokkal felszereltebbet, de lehet, hogy az meg többet állna a szervízben, mint menne alattam.
Én úgy imádom, ahogy van!
Ne azért legyen benne a sok extra, hogy az ember villoghasson az ismerősök előtt, hogy ez is van, meg az is van. Illetve, ha valami nincs, akkor azt ne szégyelld! Ma Magyarországon, több millió ember feleannyiért is összetenné a kezét, mint ami az enyémben van.
Másrészt meg lesz még nekem Giulia-m is valamikor...persze jóval több flelszereltséggel.
Persze próbálj meg minél jobbat kinézni, de a lényeg, hogy szeresd, és hogy az legyen benne, amire tényleg szükséged van.
Csabi2012-12-19 08:40:37 // 28136
"Az 1.9-es 59 városi fogyasztása, 205/55-16 gumikon, télen, n x 1-3 km távokon, 10 l/100 km."
Nem értem miért csodálkozol ezen, hideg motorral 1-2km-es távokon,csak nem vártál 7l-es fogyit?!:) Én többnyire országúton használom min20km -es távok,néha városozás, és télen 0,5-1literrel nő az átlagfogyim(8,5-9 l/100 így) Amúgy az is hazudik aki azt mondja , h neki nem nő napi használat mellett.:)
Nem értem miért csodálkozol ezen, hideg motorral 1-2km-es távokon,csak nem vártál 7l-es fogyit?!:) Én többnyire országúton használom min20km -es távok,néha városozás, és télen 0,5-1literrel nő az átlagfogyim(8,5-9 l/100 így) Amúgy az is hazudik aki azt mondja , h neki nem nő napi használat mellett.:)
Csosznorbert2012-12-19 08:39:23 // 28135
.... a km..... sorry :)
Csosznorbert2012-12-19 08:38:36 // 28134
Az enyémhez viszonyitva a füredi sokba kerül... Le is van horzsolva, kisebb felszereltség, az km (állítólag annyi)...
droberto2012-12-19 00:31:26 // 28133
Nálam ez a doboz már rég megtelt. :)))
droberto2012-12-19 00:30:26 // 28132
Picivel könnyebb lett kb 50 kg-val.
Módosítottak az üléseken, a nagyobb beltér érdekében.
Nincs a hátsó támla mögött a csomagtérben az a kis lépcső.
A Pione Frau egy minőségibb bőr típus + a kezed alatt perforált a bőr.
Az állapot a lényeg meg a megfelelő karbantartottság. + legyen a zsebedben min 2-300 zsé + a kerékre valósi garas. ;)
Módosítottak az üléseken, a nagyobb beltér érdekében.
Nincs a hátsó támla mögött a csomagtérben az a kis lépcső.
A Pione Frau egy minőségibb bőr típus + a kezed alatt perforált a bőr.
Az állapot a lényeg meg a megfelelő karbantartottság. + legyen a zsebedben min 2-300 zsé + a kerékre valósi garas. ;)
Csaszi2012-12-19 00:15:54 // 28131
Azt hiszem, elteszem magam holnapra! Jó éjt mindenkinek és köszönöm a tanácsokat, ötleteket!!!
Csoki!
Csoki!
Csaszi2012-12-19 00:11:41 // 28130
Nu, meg azt olvasom itt, hogy valami új anyagot használtak, amitől az sw 100 kilóval lett könnyebb.
Csaszi2012-12-19 00:09:07 // 28129
???
Milyen ráncfelvarrás?
Miket módosítottak?
Uhh! Azt hittem, hogy 2007-től történt valami, több lett az alapfelszereltés (légzsákok száma, hátsó tolatóradar), de ezen kívül sokat nem tudok! :o
A szervizkönyvet nem kértem még el, arra is holnap kerül sor.
És mi az a Pione Frau kormány? Olyanokat írsz, hogy csak lesek!
Azzal egyébként nincsen bajom, hogy holland, vagy olasz, ha szép és jó állapotban van!
Milyen ráncfelvarrás?
Miket módosítottak?
Uhh! Azt hittem, hogy 2007-től történt valami, több lett az alapfelszereltés (légzsákok száma, hátsó tolatóradar), de ezen kívül sokat nem tudok! :o
A szervizkönyvet nem kértem még el, arra is holnap kerül sor.
És mi az a Pione Frau kormány? Olyanokat írsz, hogy csak lesek!
Azzal egyébként nincsen bajom, hogy holland, vagy olasz, ha szép és jó állapotban van!
droberto2012-12-18 23:48:53 // 28128
Az enyém is holland! :)
Az első tényleg kopár, de a csoki bőr igen egyedi! + Extra még a Pione Frau kormány.
A másodikról így sokat nem tudtunk meg.
Szervizkönyve van a kéknek? Az stimmel?
Az alvázszámot kérd el és informáld le a Fiat Mo-nál.
Én a helyedben várnék még egy kicsit, és semmiképpen sem kapkodnék!
Nézz meg többet is!
Gondolom, azt tudod, hogy 2008 tavaszától jött a ráncfelvvarrás...?
Az első tényleg kopár, de a csoki bőr igen egyedi! + Extra még a Pione Frau kormány.
A másodikról így sokat nem tudtunk meg.
Szervizkönyve van a kéknek? Az stimmel?
Az alvázszámot kérd el és informáld le a Fiat Mo-nál.
Én a helyedben várnék még egy kicsit, és semmiképpen sem kapkodnék!
Nézz meg többet is!
Gondolom, azt tudod, hogy 2008 tavaszától jött a ráncfelvvarrás...?
Csaszi2012-12-18 23:14:53 // 28127
Szóval nekem inkább a kék jön be (Diósd), de a szürke (Füred), valóban nem alap! Bár azt még nem láttam, így csak ez az 1 fotó alapján tudok ítélni.
A kéket átnéztem, kipróbáltam, elvittem állapotfelmérésre, és holnap akarom megkuksizni egy végső felmérésen, ahol ki akarom olvasni a km-et.
Igaz, hogy a szürke sokkal jobban felszerelt, de pont 1 évvel idősebb is! :(
Na, de visszatérve a kérdésemhez, még 1x köszi mindenkinek a hozzászólást és segedelmet!
Majd visszatérek, hogy mi történt, és hogyan! Remélhetőleg már kulccsal a kezemben! :)
Csoki mindenkinek!
A kéket átnéztem, kipróbáltam, elvittem állapotfelmérésre, és holnap akarom megkuksizni egy végső felmérésen, ahol ki akarom olvasni a km-et.
Igaz, hogy a szürke sokkal jobban felszerelt, de pont 1 évvel idősebb is! :(
Na, de visszatérve a kérdésemhez, még 1x köszi mindenkinek a hozzászólást és segedelmet!
Majd visszatérek, hogy mi történt, és hogyan! Remélhetőleg már kulccsal a kezemben! :)
Csoki mindenkinek!
droberto2012-12-18 23:14:44 // 28126
Ez komoly. Biztos kőművesek munkás kocsija volt. :)
Viccet félretéve nem ismerem a 147 Soft Touch bevonatának minőségét/tartósságát.
Az biztos, hogy a 90-es évek végi, 2000-es évek eleji, VW konszernes járműveknek nem kell különösebb futásteljesítmény, mostoha használat, azoknál már 2-3 évesen lemállott a bevonat.
Viccet félretéve nem ismerem a 147 Soft Touch bevonatának minőségét/tartósságát.
Az biztos, hogy a 90-es évek végi, 2000-es évek eleji, VW konszernes járműveknek nem kell különösebb futásteljesítmény, mostoha használat, azoknál már 2-3 évesen lemállott a bevonat.
Csaszi2012-12-18 23:08:58 // 28125
Hát, azért gondolom, hogy alap, mert a navi nem gyári (nem, mintha számítana), de még multi kormány sincs benne. Igazából a széria felszereltségen kívül két dolog van. Q-Tronic és bőr.
Se egy sötétedő tükör, se egy multikormány, az ülésfűtésről már nem is beszélek, pedig bőr! :o
De annyira, de annyira nagyon szép, hogy azt nem is tudom elmondani! :D
Ja, amikor az alapról beszélek, akkor inkább "alap"-ról beszélek! :D (jól van na!)
De most komolyan! Tipikusan holland hozzáállás, hogy legyen benne bőr (oda ugyebár az ülésfűtés fölösleges), de más nem kell (a tempomaton kívül).
A vonóhorogból feltlételezem, hogy nem céges autó lehetett. És az eladók szerint a 136e km, ami benne van hihető! Na ezt akarom megnézni holnap!
Ja, amit még erről tudni lehet (eddig a diósdi, gyönyörűszépségesszép kétségről beszéltem, csak az érthetőség kedvéért), az az, hogy a két hátsó gumi különböző mintájú és mellesleg a bal hátsó a kopásjelzőn fut! :o
Se egy sötétedő tükör, se egy multikormány, az ülésfűtésről már nem is beszélek, pedig bőr! :o
De annyira, de annyira nagyon szép, hogy azt nem is tudom elmondani! :D
Ja, amikor az alapról beszélek, akkor inkább "alap"-ról beszélek! :D (jól van na!)
De most komolyan! Tipikusan holland hozzáállás, hogy legyen benne bőr (oda ugyebár az ülésfűtés fölösleges), de más nem kell (a tempomaton kívül).
A vonóhorogból feltlételezem, hogy nem céges autó lehetett. És az eladók szerint a 136e km, ami benne van hihető! Na ezt akarom megnézni holnap!
Ja, amit még erről tudni lehet (eddig a diósdi, gyönyörűszépségesszép kétségről beszéltem, csak az érthetőség kedvéért), az az, hogy a két hátsó gumi különböző mintájú és mellesleg a bal hátsó a kopásjelzőn fut! :o
Dömpi (il dottore)2012-12-18 22:52:39 // 28124
Ez neked alap? akkor én mit szóljak! Mégis imádom!!!
Csaszi2012-12-18 22:47:10 // 28123
Köszi mindenkinek a hozzászólást!
Igen, a felsoroltakat figyeltem és természetesen nem veszek úgy autót, hogy át nem nézettem volna elötte! Ezzel pl már voltam állapotfelmérésen:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_16v_sportiva_automata-6396605
- első és hátsó betét és tárcsa csere esedékes, azon kívül semmi extra.
ezt meg holnap akarom megnézni:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_16v_progression_automata-6364530
a srác szerint villanyoszlopot nézett meg parkolás közben a jobb első sárvédővel! :o
MIND A KETTŐ holland import áldozata...
Az első, nagyon tetszik, bár elég alap a felszereltésg terén. :(
Igen, a felsoroltakat figyeltem és természetesen nem veszek úgy autót, hogy át nem nézettem volna elötte! Ezzel pl már voltam állapotfelmérésen:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_16v_sportiva_automata-6396605
- első és hátsó betét és tárcsa csere esedékes, azon kívül semmi extra.
ezt meg holnap akarom megnézni:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_16v_progression_automata-6364530
a srác szerint villanyoszlopot nézett meg parkolás közben a jobb első sárvédővel! :o
MIND A KETTŐ holland import áldozata...
Az első, nagyon tetszik, bár elég alap a felszereltésg terén. :(
Dömpi (il dottore)2012-12-18 22:41:23 // 28122
droberto2012-12-18 22:37:14 // 28121
Ma sikerült a bal első felnit is lehorzsolnom egy padkán egy párhuzamos parkoláskor. :(
Hál' Istennek nem komoly a sérülés.
Mindig megfogadom, hogy tolatva állok be, de csúcsforgalom volt és siettünk.
Amióta megvan a vas, már több keréksérülést szedtem össze, mint az ezt megelőző 10 évben...
Hál' Istennek nem komoly a sérülés.
Mindig megfogadom, hogy tolatva állok be, de csúcsforgalom volt és siettünk.
Amióta megvan a vas, már több keréksérülést szedtem össze, mint az ezt megelőző 10 évben...
droberto2012-12-18 22:33:29 // 28120
Más:
A tököm kivan a katalógusadatokkal meg a sok rizsagépekkel.
Rájöttem, hogy felesleges áltatnom magam!
Az 1.9-es 59 városi fogyasztása, 205/55-16 gumikon, télen, n x 1-3 km távokon, 10 l/100 km.
Aki mást mond hazudik!
A baj, a sok indulás és a tartós 60°C fok alatti víz-, és olajhőmérséklet.
Kíváncsi lennék egy Webasto állófűtéssel támogatva, 80°C+-os vízzel.
A háttér: A mai shopping túrán 22 km-t mentem a városban, 13-22 óráig vagy ~15 x megállítva a vasat. Ha a 22 km-ból akár 8 km lett volna folyamatos, vagy ne adj Isten konstans haladás, a fogyasztás simán 8,5-9 alá ment volna...
A tököm kivan a katalógusadatokkal meg a sok rizsagépekkel.
Rájöttem, hogy felesleges áltatnom magam!
Az 1.9-es 59 városi fogyasztása, 205/55-16 gumikon, télen, n x 1-3 km távokon, 10 l/100 km.
Aki mást mond hazudik!
A baj, a sok indulás és a tartós 60°C fok alatti víz-, és olajhőmérséklet.
Kíváncsi lennék egy Webasto állófűtéssel támogatva, 80°C+-os vízzel.
A háttér: A mai shopping túrán 22 km-t mentem a városban, 13-22 óráig vagy ~15 x megállítva a vasat. Ha a 22 km-ból akár 8 km lett volna folyamatos, vagy ne adj Isten konstans haladás, a fogyasztás simán 8,5-9 alá ment volna...
droberto2012-12-18 22:24:31 // 28119
A szőnyeget ne felejtsd ki! :)
"vezetőülés felőli ajtó fogantyúja" - Az ugye Soft Touch bevonat. Ezzel kapcsolatban azt figyeltem meg, hogy a fekete sokkal tartósabb mint a bézs.
De ugye minden használatfüggő...
"vezetőülés felőli ajtó fogantyúja" - Az ugye Soft Touch bevonat. Ezzel kapcsolatban azt figyeltem meg, hogy a fekete sokkal tartósabb mint a bézs.
De ugye minden használatfüggő...
Dömpi (il dottore)2012-12-18 22:20:17 // 28118
ja! addig ne vegyél semmit, amíg aknán meg nem nézted!
Dömpi (il dottore)2012-12-18 22:17:13 // 28117
árulkodó jelek:
- hátsó féktárcsák
- kormánykerék
- sebváltógomb
- pedálok taposófelülete
- vezetőülés felőli ajtó fogantyúja, ablakemelők és azok körüli terület
stb.
Ezek javarésze ha kopottabb mint a hirdetett km vagymivel könnyen cserélhetőek, túl új, akkor valami nem ok. Ha így van, és nincs reális, hihető magyarázat, akkor én már nem is szenvednék a laptoppal.
Másrészt ne km-et akarj vanni, hanem állapotot.
Harmadrészt - mivel nálunk relatíve friss az élmény - ajánlom figyelmedbe a feleségem blogbejegyzését a neki vásárolt 147 megvásárlása kapcsán.
- hátsó féktárcsák
- kormánykerék
- sebváltógomb
- pedálok taposófelülete
- vezetőülés felőli ajtó fogantyúja, ablakemelők és azok körüli terület
stb.
Ezek javarésze ha kopottabb mint a hirdetett km vagymivel könnyen cserélhetőek, túl új, akkor valami nem ok. Ha így van, és nincs reális, hihető magyarázat, akkor én már nem is szenvednék a laptoppal.
Másrészt ne km-et akarj vanni, hanem állapotot.
Harmadrészt - mivel nálunk relatíve friss az élmény - ajánlom figyelmedbe a feleségem blogbejegyzését a neki vásárolt 147 megvásárlása kapcsán.
Csosznorbert2012-12-18 21:59:01 // 28116
droberto cartársat meg faggasd bátran.... :D nagy guru a témában :)
droberto2012-12-18 21:57:56 // 28115
Én se tudok ilyenről...
Csosznorbert2012-12-18 21:57:53 // 28114
én lassan elérem a 200 ezer km-t és lekopogom, eddig semmi komoly gondom nem volt vele
droberto2012-12-18 21:57:15 // 28113
Jó döntés, bár a mostani vasad is nagyon szép. :)
Jól mondja a Cartárs, egy interfész, a MES és egy Notebook kell hozzá.
Ha MES által mutatott szám, nagyban eltér a KM óra által mutatott értéktől, vagy az egyszerűen "0"-át mutat, akkor vsz. obrákolták a km órát.
Általános tanácsokkal meg tele van a Topic, olvass vissza. ;)
Ha van kiszemelted, akkor dobjad be a Topicba és szívesen "megkiabáljuk". :)
Jól mondja a Cartárs, egy interfész, a MES és egy Notebook kell hozzá.
Ha MES által mutatott szám, nagyban eltér a KM óra által mutatott értéktől, vagy az egyszerűen "0"-át mutat, akkor vsz. obrákolták a km órát.
Általános tanácsokkal meg tele van a Topic, olvass vissza. ;)
Ha van kiszemelted, akkor dobjad be a Topicba és szívesen "megkiabáljuk". :)
Csaszi2012-12-18 21:54:13 // 28112
Igen, ezt fogom tenni holnap, csak olyanokat olvasok a neten erről a visszatekerésről, hogy lassan a kardomba dőlök! Nagyon kemény, milyen szinten álltak rá a visszatekerésre, és az mégdurvább, hogy milyen szinten! :(
Minden esetre szűrésnek nem rossz! Max abban a tudatban veszek autót, hogy nem vertek át (annyira! :D)
Minden esetre szűrésnek nem rossz! Max abban a tudatban veszek autót, hogy nem vertek át (annyira! :D)
Csosznorbert2012-12-18 21:42:34 // 28110
FES / MES -el ki lehet olvasni mindent. Egy laptop kell és egy pár ezer Ft-os kábel. De vannak itt jobban hozzáértők, majd jönnek és segitenek, csak most az alvázat sasolják a garázsban. :)
Tudtommal a kulcs nem tárol semmi ilyenféle infót.
Tudtommal a kulcs nem tárol semmi ilyenféle infót.
Csaszi2012-12-18 21:35:48 // 28109
Sziasztok!
Arra az elhatározásra jutottam, hogy lecserélem az autómat egy 159 SW-re. 1.9 jtdm 0-tronic 110kw a kiszemelt áldozat. Néztem az itthoni felhozatalt, de nagyon valószínű, hogy külföld lesz belőle. Bár van egy szépség Diósdon (kereskedés), meg holnap este nézek egyet Füreden. Amiért igazából írok most, az egyszerű. Szeretném megtudni a valódi futásteljesítményt, és nem találok a neten semmi infót arról, hogy a kulcs tárolja-e a km-et. Nem tudjátok véletlenül?
Előre is köszi a válaszokat!
Esetleg, ha valami jó tanáccsal láttok el a vásárlás előtt, azt sem bánnám! :)
Köszi még 1x!!!
Üdv!
Csaszi
Arra az elhatározásra jutottam, hogy lecserélem az autómat egy 159 SW-re. 1.9 jtdm 0-tronic 110kw a kiszemelt áldozat. Néztem az itthoni felhozatalt, de nagyon valószínű, hogy külföld lesz belőle. Bár van egy szépség Diósdon (kereskedés), meg holnap este nézek egyet Füreden. Amiért igazából írok most, az egyszerű. Szeretném megtudni a valódi futásteljesítményt, és nem találok a neten semmi infót arról, hogy a kulcs tárolja-e a km-et. Nem tudjátok véletlenül?
Előre is köszi a válaszokat!
Esetleg, ha valami jó tanáccsal láttok el a vásárlás előtt, azt sem bánnám! :)
Köszi még 1x!!!
Üdv!
Csaszi
GTPeti2012-12-18 19:17:58 // 28108
droberto2012-12-18 18:27:52 // 28107
Köszi azért, hogy próbálsz segíteni, de most már nem érdekes. Átlátszó alvázvédőt vettem. :)
Igazából van fotóm róla, csak a kómában levő pendrive-om. :(
Ha az emlékeim nem csalnak, akkor olyan színe van mint a kerékdobon levő libafos színű korrózióvédő anyagnak.
Igazából van fotóm róla, csak a kómában levő pendrive-om. :(
Ha az emlékeim nem csalnak, akkor olyan színe van mint a kerékdobon levő libafos színű korrózióvédő anyagnak.
Piritu - 1.000.0002012-12-18 15:47:29 // 28106
droberto2012-12-17 17:18:17 // 28105
Nincs valakinek egy kép az alvázról?
Milyen színű?
Milyen színű?
Liquid2012-12-16 22:22:32 // 28104
a dízeleknél és a 159-nél nemtom hogy van, még zöldfülű vagyok, de a 156-nál klímánál alapból ment az 1-es, és valamivel 100 fok felett kapcsolt a 2-es
Csabi2012-12-16 21:55:16 // 28103
ha regenerál akkor alapból kapcsol a venti még -20°ban is...
Én úgy tudom, h bizonyos sebesség felett nem is megy a ventilátor, a menetszél miatt...
pl 180-nál nincs értelme...nem fogja növelni a légáramot
Én úgy tudom, h bizonyos sebesség felett nem is megy a ventilátor, a menetszél miatt...
pl 180-nál nincs értelme...nem fogja növelni a légáramot
Liquid2012-12-16 21:44:25 // 28102
időnként kapcsol a venti hidegben is, a 156-nál bizony volt értelme a 2- fokozatnak főleg nyáron nagy melegben klímával 180-nal :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-16 21:31:26 // 28100
nem javítható úgy tervezik hogy ne lehessen...
GTPeti2012-12-16 21:27:17 // 28099
Ha intelligens a SW az ECU-ban, akkor vész esetén kapcsol a második fokozat is. HA...
A 156-nál én ezt nem tudtam elérni, még dugózáskor sem, pedig kúszott fel a hőfok... (Csereérett hűtő + 1 fok. hiánya. Természetesen orvosolva lett a probl.)
A 156-nál én ezt nem tudtam elérni, még dugózáskor sem, pedig kúszott fel a hőfok... (Csereérett hűtő + 1 fok. hiánya. Természetesen orvosolva lett a probl.)
droberto2012-12-16 21:22:55 // 28098
Még, jó, hogy ilyen jó kapcsolataid vannak. :)))
Csabi2012-12-16 21:22:39 // 28097
Liquid kartárs szerintem ezzel foglalkozik, MES-ben kapcsolható...1-2 fokozat...
Általában autban csak az 1-es fokozat kapcsol be, de ha megy a klíma és a nyomás ~20bar fölé megy,akkor kapcsol a 2.fokozat... Vízhőfokra talán soha nem kapcsol a 2. fokozat
Általában autban csak az 1-es fokozat kapcsol be, de ha megy a klíma és a nyomás ~20bar fölé megy,akkor kapcsol a 2.fokozat... Vízhőfokra talán soha nem kapcsol a 2. fokozat
droberto2012-12-16 21:22:24 // 28096
Én nem vagyok ennyire a fogyasztói társadalom elvének híve. Amit lehet javítsuk meg.
A kérdés, hogy a "szabályzó elektronikában" előtét ellenállások vannak-e és, hogy azok az 59-nél cserélhetők, javíthatók-e.
A kérdés, hogy a "szabályzó elektronikában" előtét ellenállások vannak-e és, hogy azok az 59-nél cserélhetők, javíthatók-e.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-16 21:09:08 // 28095
mint fater döglött oroszlánján is beszart még jó hogy újonnan szinte bagó volt...nálunk :P
Erhard 242 (Pure Energy)2012-12-16 21:08:05 // 28094
az utastér ventilátora ha nem megy 1-es fokozaton akkor kukás a venti azon van a szabályzó elektronika...
droberto2012-12-16 21:05:35 // 28093
De várjál, ez a motor vízhűtőké. (Nem tudtam, hogy az is több fokozatú)
A cartársnak az utastér hőcserélőnél levő ventije nem megy 1-es fokozaton.
Nem vagyok egy villamos guru, de SZVSZ ez az előtét ellenállás dolog elég elavultnak tűnik. Egyenáramnál szerintem meg lehetne oldani ezt másképpen is nem kell frekiváltó...
A cartársnak az utastér hőcserélőnél levő ventije nem megy 1-es fokozaton.
Nem vagyok egy villamos guru, de SZVSZ ez az előtét ellenállás dolog elég elavultnak tűnik. Egyenáramnál szerintem meg lehetne oldani ezt másképpen is nem kell frekiváltó...
Piritu - 1.000.0002012-12-16 21:03:00 // 28092
Már csak azért is, mert a 156-ban is és a Spiderben is mindkettő cserés volt. A 159-ben sem lehet tartósabb a cucc.
Piritu - 1.000.0002012-12-16 21:01:47 // 28091
Kikapcsolni nem szeretem, mert akkor párásodhat. Mindig elfelejtem visszakapcsolni. :-D