Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-15 11:39:23 // 29205
nem hát ha az lenne tudod mikor menne el plusz 80-90e km-et :)))
Coolby2013-01-15 11:37:31 // 29204
Átnézem még másik topicot, hogy mi szól EGR kiírás ellen...

Jelenségként nem mondanám, hogy észrevettem, hogy rossz EGR. FES/MES révén, hogy csekkoljam, hogy jól működik-e? %-osan, hogy kell állnie alapjáraton, fordulatokon? Hideg vagy bemelegett motornál eltér? Mert akkor ezt csekkolom majd.
Coolby2013-01-15 11:34:39 // 29203
Köszi, ezeket fel is írtam a listára, hogy akkor csekkolja.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
droberto2013-01-15 11:22:29 // 29201
- főtengely szimering csere
- belső féltengelycsukló átvizsgálás, csere, javítás, vagy zsírzás.
- fék és kuplung folyadék csere.
- a környéken levő mechanizmusok, csuklók zsírzása
- váltóolajcsere, ha még nem cserélted
droberto2013-01-15 11:18:01 // 29200
Egyet értek!
Én még a Chipet is meggondolnám (kivel csináltatnám). Nem barátja a DPF-nek... :)
droberto2013-01-15 11:16:29 // 29199
Jó a kérdés, ezt én is feltettem volna:
- főtengely szimering csere
- belső féltengelycsukló átvizsgálás, csere, javítás, vagy zsírzás.
- fék és kuplung folyadék csere.
- a környéken levő mechanizmusok, csuklók zsírzása
hirtelen ennyi jut eszembe
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Coolby2013-01-15 11:07:26 // 29197
Sziasztok!

A véleményeteket, tanácsotokat akarom kérni. Január végén, február elején viszem az autó kuplung, kettőstömegű lendkerék cserére és felmerült bennem a kérdés, hogyha szét lesz bontva, bár nem értek hozzá, hol-mennyire, de mi az, amit még esetleg kérjek a szerelőtől, hogyha már így állunk, akkor csináljon meg, mert most így egy füst alatt, szétszedett állapotban érdemes, praktikus és ugye olcsóbb is...

Emellett fontolgatom a chip tuning kérdését is, és felmerült, hogy ezzel, ha jól értelmezem (bár most dieselmánia topikban is foglalkoznak ezzel), akkor érdemes párhuzamosan az EGR kiiktatása is és ha jól gondolom, akkor ha már EGR ki van iktatva, akkor a szívósor tisztítása sem lenne utolsó és akkor az onnantól már rendben lesz, jól gondolom? DPF-et egyelőre nem akarom kiírni, teljesen jól működik, városi használat mellett is 700 km felett van az átlagos regenerálásom és nem rángat, frankó teljesen.
droberto2013-01-15 11:07:04 // 29196
Nem én szeretném csinálni!
Nem egyszerű hibátlanul megcsinálni! Nem könnyű vele dolgozni (saját tapasztalat).
Egy haverom most megcsinálta az Arosáját, azzal akivel szélvédő fóliáztattam, de itt-ott vannak benne apró hibák.
droberto2013-01-15 10:58:44 // 29195
Azt gondoltam, hogy nem normális, csak az a fura, hogy a Piritunak - elmondása szerint - már újkora óta ilyen volt.
Még nem szedtem szét (a Multi-Crimpes bilincs miatt), de elméletileg ilyen:
Dömpi (il dottore)2013-01-15 09:58:06 // 29193
Ha iázol szól mindenképp! Nekem is kell!!!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Tibcsi1662013-01-15 09:38:34 // 29191
Most hogy írod, nekem is beugrott ez! Tudod nekem a jobb belső féltengely csuklóm lett cserélve tavaly és ahogy visszagondolok nekem is volt mindig klattyanás a csere előtt. Aztán utána jött a rángatás. Eleinte csak gyorsításnál később pedig már motorféken is. Amig nem rángat addig ne foglalkozz vele. Lehet több ezret is mehetsz még vele.

Én azért nem is foglalkoztam vele mert azt hittem ez így normális, ilyen volt amikor megvettem a vasat, és később már észre sem vettem.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
droberto2013-01-15 09:29:04 // 29189
A ferde(csapott)hátúak ilyenek. Nem jól válik le róla a levegő és ott kavarognak mögötte az örvények, melyek felhordják a port. :)
Mit szólnál akkor, ha nem szürke, hanem fekete lenne a vasad?
droberto2013-01-15 09:21:37 // 29187
Én inkább valami jobb minőségű (pl.: 3M; Lumar) kavicsfólát tennék (én fogok is a polír után) a helyedben a kényes helyekre.
A gyári fólia nem rossz minőség, de igen elméretezték és felrakásuk sem mindig oda történt ahova tervezték. GRRR!


Embléma: Az autó egyik legsérülékenyebb része! :( Kavicsfóliázása mindenképp javallott!
Ha a lakkozás megsérül, akkor 1-2 éven belül teljesen tönkremegy. Sérülés nélkül is képes kifakulni a nap áldásos hatásától.
Én csak UV szűrőset tennék fel (tettem is).
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Dömpi (il dottore)2013-01-15 08:58:31 // 29185
De hogy legyen némi jó is ma reggel!

Az utánpótláscsapat keményen edz:

Dömpi (il dottore)2013-01-15 08:56:55 // 29184
Ezért is várom az alfa SUV-t :) Magyarországra az kell b@sszameg!

De lehet, hogy pár év múlva már T72-es :(
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2013-01-14 22:50:36 // 29181
ezzel alapvetően egyetértek :)

Csak a takarítsanak utat nem jön össze sajna, legalábbis időben nem. Ma reggel pl. visszafordultunk (mentünk volna Bécsbe) mert az M1 durván havas volt, a belső sávot biztosan nem tolták még le, holott egész éjjel havazott. Persze 8-kor már bőszen mentek a hótolók, de ha mindezt 5-kor tették volna meg nem lenne tele a töke az összes közlekedőnek :(
Holnap a 159-cel megyünk.
Liquid2013-01-14 22:48:03 // 29180
én most este hánytam el a garázsnál a havat, hogy holnap reggel ne kelljen korán kelnem, nem volt egyszerű :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Dömpi (il dottore)2013-01-14 22:36:37 // 29178
Reggel nekem is, mert esett kb. 2 cm hó, de mivel nam akartam, hogy lefaggyon, inkább ellapátoltam. Mire végeztem elkezdett esni az ónos eső. Mire munkába indultam sima eső, mire beértem,megint ónos...és ez ment egész nap.
Hát akkor már inkább essen le 40 cm hó, takarítsák le az utakat, maradjin meg 2 hétig, azután jöjjön a tavasz!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Dömpi (il dottore)2013-01-14 21:35:05 // 29176
De jó nektek! Nálunk csak ez a k*rva esőeső esik, de az nagyon :(
Dömpi (il dottore)2013-01-14 21:34:15 // 29175
Az SW-nél felhordja a koszt a hátsó szélvédőig is. Az ebben lévő szemcsék is idővel kikezdhetik szerintem...vagy nem?
Vermacy2013-01-14 20:34:06 // 29174
Azon még gyúrok, de jó ötlet :-)
Vermacy2013-01-14 20:33:41 // 29173

Nem a reggellel van baj, hanem a 30-al tötymörgő szuttyogikkal...
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Vermacy2013-01-14 20:32:13 // 29171

Egyik szemem sír, másik üveg...
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
mizooo2013-01-14 18:48:50 // 29168
Najó, de a hátsót milyen kavics veri? A mostani gépemen is alig több mint 4 évesen a hátsón a kereszt már nem vörös.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
mizooo2013-01-14 18:38:37 // 29165
Sziasztok, ma rendeltem Hong Kong-ból, karosszéria védő fóliát 10X100 cm méretben. Kemény 355 Ft postával. Az első sárvédőkhöz szeretném kijavítani a gyárit mert a jobb oldalon pl. már elég hitvány. Mi a véleményetek az emblémán is segíthet valamennyit ez az egyszerűbb fólia? Vagy oda vegyek kifejezetten UV állót?

üdv
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Boticselli2013-01-14 08:18:23 // 29163
jobb reggelt!:)
képfeltöltés
Lewes2013-01-14 07:18:33 // 29162
Jó reggelt!

Visszatérve a tegnapi beszélgetésünkre, a hiba ma reggel már kb55-60 fokos vízhőmérsékletnél is jelentkezett, nem csak üzem meleg motornál.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
droberto2013-01-14 01:21:24 // 29160
A "Limited Cruising Range" üzenet, az jól értem azt jeleni, hogy korlátozott hatótávolság?
droberto2013-01-14 00:57:12 // 29159
Attól tartok beigazolódott a sejtésem. A múltkor taglalt klattyanó hangért a hajtás felől, a belső féltengely csukló a felelős.
Ha ez így van, akkor már hiába az igyekezet, bilincs és zsírzásügyileg. Bár nyílván romolhat az állapota, és nekem is berázhat gyorsításkor....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak