Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2013-03-01 14:32:53 // 31853
mozgatni azért tudja az biztos, van ennél (lóerőben) gyengébb változat is, inkább az érdekes hogy mennyire nem dinamikus, és mennyit kajál
Dömpi (il dottore)2013-03-01 14:29:59 // 31852
Szemre az enyém is az, de ha végighúzod az ujjad, mégsem. Mint utóbb kiderült a lecsapódó pára miatt színeződik el és tűnik kormosnak.
DonPimpa2013-03-01 14:24:43 // 31850
Sziasztok, gondolkodom rajta, hogy 147-ről 159-re váltsak, róla tud esetleg valaki valamit?:

159 SW 1.8 Impression

Milyen ez az 1.8-as motor, megmozgatja ezt a nem pici gépet?

Köszi előre is!
Liquid2013-03-01 13:57:15 // 31849
a középső a refi és a helyzetjelző, a belső az index
Fairlane2013-03-01 13:52:25 // 31848
Egy pár nagyon buta kérdés....
Valaki leírná hogy a 159 első lámpában a három "szem"-ből melyik micsoda?
A külső projektoros gondolom a tompított... és innen befele?
Ezeknek plexi az előlapja, vagy üveg?
Liquid2013-03-01 13:48:51 // 31847
ezt így még nem figyeltem meg, de tényleg így hidegben mintha kevésbé kormolna...
vagy érződik az adalék hatása? fene tudja.
Azé kormol ha kergetve van, de pl. a havas izmozásos video-n szinte egyáltalán nem füstöl.
Csabi2013-03-01 13:17:29 // 31846
Nekem is kormos DPF-el, de csak regen után...nagynyomásúval mindig kiveretem a kormot a kipuff végekből, és addig tiszta míg nem regenerál...szerintem a rendszerbe bekerülő olaj(kartergáz, turbónál esetleg) okozza...
Shadin2013-03-01 13:03:55 // 31845
És nekem miért?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-01 12:53:16 // 31844
érdekes így télen nekem alig kormos nyáron a meleg levegő miatt kormolódik ezek szerint
Liquid2013-03-01 12:14:00 // 31843
146.000km, kormos a cső mint állat, DPF inactivated
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-01 11:47:45 // 31842
170e km kicsit kormos a cső, nyitott rendszer :)))
Shadin2013-03-01 10:41:17 // 31841
180e+ km és kormos a cső. DPF elvileg rendben működik.
Liquid2013-03-01 09:33:27 // 31840
nálam is így volt, fel kell feszegetni, a bal oldalon kezdtem meg
.......................2013-03-01 09:22:45 // 31839
A Breràban jó ersősen felfelé kell húzni a hàtsó ülőlapot,
Nagy fém klipszek fogjàk
.......................2013-03-01 09:19:56 // 31838
Tisztítàskor valamit füstöl,de az fehéres füst inkàbb
Shadin2013-03-01 09:11:37 // 31837
Én is nyári gumit akarok már...
Coolby2013-03-01 08:00:21 // 31836
Nekem van DPF-em és kormos a cső vége... sosem láttam még kormolni magam mögött, de a csővég kormos ezért nem is nyúlkálok oda...
Sandree802013-03-01 07:57:15 // 31835
Dömpi, Szosza

Köszi a gumis válaszokat, végre nekem is 18-as pacskereim lesznek nyáron :)
Norby2013-03-01 07:18:45 // 31834
Köszi, majd rákérdezek nála!
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-01 07:18:12 // 31833
jut eszembe Phedra olyan érzés mint ha nem menne az 59 után, hosszabb de könnyebben fordul, zörögnek bent a biztonsági övek stb, amúgy nem rossz egyterű de minőségre messze az 59-től...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-01 07:14:55 // 31832
teljesen egyet tudok érteni ha valaki megbombázna irreálisan olcsó Giu felnikkel akkor megvenném (és eladnám jó drágán:) és fúrkálódnék, de előbb keresnék 59 felnit ...vagy Phedrát :P
Gábor792013-02-28 23:55:16 // 31831
Akkor biza jó sok kiütött dízel jár az utakon... köztük az enyém is :-)
Ez a "kiütés" miben nyilvánul meg?
(egyébként ahogy írtam, kmost elvileg nem füstöl, csak tisztításkor... viszont erről mintha olvastam volna, hogy ilyen létezik, mármint hogy tisztításkor füstöl... de nem esküszöm rá)
Dömpi (il dottore)2013-02-28 23:20:15 // 31830
Lehet.

Tiplizek csucsukálni, mert holnap lesz egy strapás meetingem és jó lenne észen lenni.

Jó éjt.
Piritu - 1.000.0002013-02-28 23:11:28 // 31829
Valami műanyag reteszelő van benne, ami nekem nem ugrott ki. Pedig még s klasszikus piros pajszer is előkerült. Szerintem nálad is ez lett megfeszegetve és valamennyit engedett :-(
Piritu - 1.000.0002013-02-28 23:10:03 // 31828
Tavaly, amikor a gumisnál voltam, a vajuvés szervizesek átjöttek rácsodálkozni a fémesen csillogó csőre :-)
Dömpi (il dottore)2013-02-28 23:09:14 // 31827
pedig nekem is jó lenne,mert az előző tulaj kivette valahogy de nem jól rakta vissza, ezért néhány mm-ert kotyog vertikális irányban.
Dömpi (il dottore)2013-02-28 23:07:38 // 31826
Nekem 138k, de ha az ujjam végighúzom a kipuff végén belül, nem lesz kormos.
Piritu - 1.000.0002013-02-28 23:07:33 // 31825
Nekem nem sikerült kivenni, pedig több leírást is néztem :-(
Piritu - 1.000.0002013-02-28 22:57:12 // 31824
Így van, 88 ezer km után még fémszínű a cső és fénylik a dob belseje.
Dömpi (il dottore)2013-02-28 22:49:04 // 31823
Bocsi, rosszul emlékeztem, gyárilag csak ez ajánlott 18"-os kerékre.

Liquid2013-02-28 22:47:01 // 31822
ne is mondd, várom én is hogy visszakerülhessenk a nagy kerekek, és ne érjen le mindenhol :)
Pityukoma2013-02-28 22:34:32 // 31821
Ma egy lépést megint megtettem a kipufogó projektben. Megleptem magam egy gyári hőterelő lemezzel:

Bontókban is kerestem, de sajna nem találtam sehol. Azt mondták azért nincs, mert ahol ez van az alvázon pont ott darabolják fel negyedeléskor szegény alanyt :-( ezért nagyon ritka hogy megússza épségben. Nekik meg nem érték hogy vigyázzanak rá. Murva drága volt, de olyan kicsi a hely a cső és a pótkerék dob között hogy oda körülményes valami mást beszabni. Így hát maradt a gyári.
.......................2013-02-28 22:21:05 // 31820
Valamit nem értek,ha DPF es a gép akkor SEMMI koromnak nem szabad jönni a kipufogón,
Va kormol akkor az biza ki van ütve ..
.......................2013-02-28 22:18:45 // 31819
Igen ,helyes a 18 as méret,
Nekem is az a téli,
Szép nagy malomkerék,és jó nehéz...
droberto2013-02-28 22:15:29 // 31818
Inkább nézd meg a könyvében, hogy azon az ágon mi van és, hogy azoknak mi a teljesítménye. Illetve számold ki, hogy amit rátennél mekkora többletfogyasztást jelentene.
Pityukoma2013-02-28 22:15:11 // 31817
Dönteni nem tudod. Kiszedni igen. Valaki a jó múltkor betette a képet hogy hogyan kell, de egyszerűen nem találom, és nem emlékszem ki volt. Tibcsi166 már szedte ki, mert épített a hátsó ülésbe fűtést.
Piritu - 1.000.0002013-02-28 22:14:05 // 31816
Örülök, hogy nem vagyok egyedül a gyári, aki a gyári megoldásokat részesíti előnyben :-)

Alig várom már a tavaszt, hogy felrakhassam az új felniket.
Sandree802013-02-28 22:13:45 // 31815
És még milyen méretről tudsz?

Thx:
Sandree80
droberto2013-02-28 22:13:20 // 31814
Alapvetően én is gondolkodom. Persze van az az eset amikor képes vagyok felrúgni az elveim.
Dömpi (il dottore)2013-02-28 22:11:10 // 31813
igen, ez is egy verzió
Dömpi (il dottore)2013-02-28 22:09:15 // 31812
Igazából a méret tök mindegy, a lényeg, hogy gyári 159, és nem GIU.

Amúgy én nem azt mondtam, hogy ne tegye fel senki és hogy ne furkálja senki. Én csupán azt mondtam, hogy én gyáva voltam ebbe belemenni.
Én alapvetóen annak a híve vagyok, hogy amit már fúrogatni, tágítani, egyébként illesztgetni stb. kell, az már nem az igazi. Vagy passzol, mert oda készült, vagy nem. DE EZ SZIGORÚAN AZ ÉN MEGLÁTÁSOM A SAJÁT DOLGAIM KAPCSÁN.
droberto2013-02-28 22:07:24 // 31811
Így van. Aki nem tud választani a 159-es gyári felni kínálatából, az nyugodtan nekifeküdhet a pisztolyfúrónak. Félre tud menni néhány tizedet a furat, de ahogy a szosza is mondta, ennek nincs jelentősége. A felnit az agy központosítja, ott van illesztve, a csavarok csak rögzítik az agyhoz.
Aki nagyon parás, az meg fúrja oszloposon és egy jó Setup után rögzítse a felnit az átbökés előtt.
Sandree802013-02-28 22:06:59 // 31810
Sziasztok!

Ugye jól tudom, hogy 159-re a gyári 18-as gumiméret a 235/45R18?

Köszönettel:
Sandree80
droberto2013-02-28 21:58:46 // 31809
Szerintem EGR sanszos! Inkább mint befecs. szelep.
Dömpi (il dottore)2013-02-28 21:55:54 // 31808
Furcsán csörög - legalább is a felvételen úgy hangzik.
droberto2013-02-28 21:55:46 // 31807
Szerintem a többségnek 16-os kereke van.
Dömpi (il dottore)2013-02-28 21:54:39 // 31806
Én is lomhábbnak érzem az enyém, de szerintem az Agip dejzel miatt. Gondoltam visszatérek a régi benzinkútra, mivel újra megnyitott. De nem volt prémium cuccuk (még nincs szerződés a szállítóval) így a simát tankoltam. Az előző tulaj idejében a sima cucc is jobb volt mint máshol a prémium.
Hát most úgy tűnik nem így van. "Szeretheti" az Arkangyal, mert nagyon sokat zabál belőle :)
Amúgy +10 fokban a téli gumi is felpuhul és túlzotan ragaszkodik az aszfalthoz.
Asszem mi mindkét vason két hét múlva benyárizunk.
Holnapviszem is a feleségem 147-esének a nyári pacskereit a gumishoz. Üt az egyik felni, csak nem írtuk fel ősszel melyik. Most mindet meg kell sergetni.
Gábor792013-02-28 21:51:54 // 31805
Hengerfej téma update: elkészült végre a vas, használatba is vettem azóta.
Összerakás után gyakorlatilag 3. próbálkozásra indult és nagyon szépen ketyegett. Először füstölt egy kicsit, később viszont ez teljesen megszűnt... és ez azóta is így maradt (pedig korábban azért kormolt egy cseppet). Ma egy kollégám jött utánam, kértem, hogy figyelje, de komoly gázadás alkalmával sem jött semmi. Viszont az út vége felé (kb. 25km után) elkezdte a dpf tisztítást... na akkor viszont kormolt rendesen...

Összességében egyébként kb. 100ezerbe volt a hf téma, még nem számoltam pontosan utána. Ebből azt hiszem 58.000 volt a hf felújítás (teljes felújítás), a többi anyagköltség... (tömítések, csavar, szimering stb.).

Remélem a következő hozzászólásom ebben a témában az lesz, hogy "mentem vele 100e km-t és azóta is minden rendben" :-)
Pityukoma2013-02-28 21:43:25 // 31804
Szia, Scaniamen Cartárs már megcsinálta az övét. Ő tud segíteni neked.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak