Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2013-03-02 18:41:21 // 31903
Csatlakozom az autómosók táborához :)
Nagyon ráfért már a takarítás, most hogy végre tiszta, és kulturált volt az idő, felkerült a Q4 jel is :)


droberto, a csavarkupakokat felraktad már, sikerült célszerszámot alkotni?
'''''2013-03-02 17:06:23 // 31902
Nálunk is jó idő volt.Én is az alfákat takarítottam.Szerencsére a belekarcolt feliratot is sikerült kipolírozni.
Boticselli2013-03-02 15:05:44 // 31901
itt Sopronban is jó az idő, mosás és egy kis wax:)
mizooo2013-03-02 11:24:18 // 31900
Jó idő van :) Kezdődik az EGR tisztítás, izzító mérés.
DonPimpa2013-03-02 09:23:35 // 31899
Köszi szépen, megkérdeztem!
Pityukoma2013-03-01 23:33:40 // 31898
Keresd Papajax Cartársat. Ő sokáig használt 159SW-t 1.8-as mocival.
Dömpi (il dottore)2013-03-01 23:30:34 // 31897
Ma este megvolt a szilentcsere. Ha valakit érdekel, részletek a blogomban.
Dömpi (il dottore)2013-03-01 23:27:15 // 31896
Nekem pl. a felszereltségi szintet nem dobja ki...de kidobja, minvolt az első forgalmi rendszáma - hasznos adat, mondhatom :-)
Dömpi (il dottore)2013-03-01 23:25:20 // 31895
Szerintem igen, de nekem emelt fényű H7-es van benne.
Liquid2013-03-01 22:16:31 // 31894
na az zsír lenne :)
Fairlane2013-03-01 21:56:58 // 31893
Na ezt jó hallani.
Sajnos a GT lámpáiról ez nem mondható el... :S
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-01 21:51:42 // 31892
59-ben csak bixenon van szerintem sima nincs
ALFI1562013-03-01 21:34:47 // 31891
Lehet az övébe is tri xenon van csak még nem is nézte,hogy refinél a tompított is átvált hosszúfényre.
Alfonis2013-03-01 21:32:18 // 31890
persze, hogy jól világít. Nekem sima izzó van benne vagyis most ilyen + 30 % os teljesítményű. Tökéletes :)
Norby2013-03-01 21:23:38 // 31889
Nincs mit!
Nem okoskodni akartam,csak nemrég néztem e-Learn-ben
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-01 21:10:21 // 31888
így van a bixenonnál nekünk a belső plusz refi a xenon mellett, ha oda beraknánk egy utólagos xenont akkor trixenon lenne :)
Piritu - 1.000.0002013-03-01 21:04:57 // 31886
Passz, csak 2005-ös eprem van. A Spider alvázszámát ha beírom, mindent kidob, még azt is hogy mi a motorszáma.
Piritu - 1.000.0002013-03-01 21:01:59 // 31885
Csak attól lehet kormos, hogy füstöl, max. nem tűnik fel, mert nagyon kicsit.
Hogy honnan lehet tudni? Passz. Én először megnézném, hogy az előző gazdi nem fúrta-e át egyszerűen.
Fairlane2013-03-01 20:49:48 // 31884
Valóban így van, közben megbizonyosodtam :)
Köszi!
Liquid2013-03-01 20:35:42 // 31883
lehet, majd megcsekkolom
Liquid2013-03-01 20:35:07 // 31882
erre nem tudok érdemben válaszolni, az enyémben bixenon van
Norby2013-03-01 20:31:48 // 31881


Szerintem inkább így van.
Fairlane2013-03-01 20:24:08 // 31880
Ok, köszi!

Egyébként jól világít a nem xenonos 159?
Norby2013-03-01 20:13:19 // 31879
megvan :)
Norby2013-03-01 20:00:19 // 31878
Hogyan?
Nem találom!
Gábor792013-03-01 20:00:18 // 31877
Ha nem füstöl, akkor mitől kormos? :-)

Azt vajon honnan lehet tudni, hogy "kiégett a szűrő"? Feltételezem ilyesmi probléma lehet nálam is (már ha egyáltalán probléma)
Gábor792013-03-01 19:54:29 // 31876
Au... ez szerintem nagyon szép!
Nekem a 156-ban 1.8 benzines volt (140LE), ahhoz megfelelt (persze vérmérséklet függő a dolog). Viszont az néhány 100kg-al kevesebb, mint a 159... szerintem ehhez kevés lehet.
Piritu - 1.000.0002013-03-01 19:51:49 // 31875
Elvileg az ép DPF-en nem fér át a koromrészecske, mert a szűrő azt visszatartja. Ha "átfér" rajta, akkor ott valami nem kerek. (Esetleg kiégett a szűrő?)
Kiégetéskor sem lehetne kormot látni, mert az a szűrő előtti részen ég el széndioxiddá és vízzé.
Kérdés, hogy az előző tulaj mit csinált vele.
Tapasztalataim alapján normál esetben (jó egr és társaival) sem füstöl az 1,9mjet a 156-ban. Ott nincs dpf. A kipuff viszont kormos.
Gábor792013-03-01 19:50:14 // 31874
Hát ezt találtam neten... nem tudom mennyire hiteles a forrás (kerdesek.org)

"Okok: későn vagy sokat fecskendez be a szivattyú; kicsi a befecskendezési nyomás; kenőolaj került a hengerbe; kicsi a sűrítési nyomás; hideg a motor; kevés a levegő (a levegőszűrő piszkos, a szelep nem zár stb.); víz került a hengerbe, stb.

Sok tüzelőanyag vagy kevés levegő és kis befecskendezési nyomás miatt kormozva, feketén füstöl a motor. Azt, hogy tüzelőanyag-felesleg vagy levegőhiány okozza-e a füstölést, arról állapíthatjuk meg, hogy túl sok tüzelőanyag adagolása esetében kissé nő a motor teljesítménye (de a fogyasztás is).

A Diesel-motor akkor füstöl kékesen, ha motorolaj került a hengerbe. Fehéren (vízgőz) füstöl a Diesel-motor, ha víz kerül a hengerbe (rossz hengertömítés, hajszálrepedés).

Világosszürkén füstöl a Diesel-motor, ha hideg a motor vagy nagy az utóbefecskendezés.

A normál füstölés alig látható sötétszürke füst."
Piritu - 1.000.0002013-03-01 19:45:22 // 31873
Végül is nem az a lényeg, hogy mi a felszereltség neve, hanem hogy mi minden van benne. A képek alapján jól felszereltnek tűnik.
Alvázszám alapján tudomásom szerint az eper elvileg "kidobja" a szintet.
Gábor792013-03-01 19:45:10 // 31872
"Nekem még sosem füstölt tisztításkor."

Ezt honnan tudod? :-)
Én csak onnan tudom, hogy füstölt az enyém, hogy a kollégám jött mögöttem és ő mondta. Én semmit nem vettem észre belőle.
Piritu - 1.000.0002013-03-01 19:42:48 // 31871
Tempomat ebben is van, ott a kis kar az index alatt :-P

Az esőszenzor meg nem volt mindig a felszereltség része, pl. nálam sem.
Dömpi (il dottore)2013-03-01 18:30:48 // 31869
Ja, és a navis 2din kijelző nem mérvadó...az enyémben is van.
Azt nézd meg, hogy van-e benne ASR-VDC-HillHold. Ha van, akkor nem impresion. Ha az ajtózár gomb melletti gomb csak "vakdugó" akkor a fentiek nincsenek, és akkor impression.
Szerintem ez Progression lesz. Distinctive biztosan nem, mert abban már sokkal több minden van(esőszenzoros ablaktörlő, tempomat stb.).
Dömpi (il dottore)2013-03-01 18:26:39 // 31868
Ez nem impression. Az enyém impression (manuális klíma, hátul tekerős ablak).
DonPimpa2013-03-01 18:25:00 // 31867
Elszaladtam, megnéztem (egyelőre nem alaposan, mert siettem és lassan zártak is), mentünk vele egy rövid kört, nekem semmi gáz nem tűnt fel --> szerintem lesz még második kör. Ja és koránt sem biztos, hogy Impression, nem tudják a Pappasosok (amúgy hol lehet azt megnézni?) sem...
Scaniamen2013-03-01 18:04:42 // 31866
Sziasztok én úgy veszem észre hogy amig nem volt csippelve addig fém tiszta volt a cső azota pedig fekete.
droberto2013-03-01 17:19:02 // 31865
Impression létére van benne egy két dolog!
droberto2013-03-01 17:08:02 // 31864
Nekem még sosem füstölt tisztításkor.
Ellenben tavaly télen, amikor gyengélkedett az akksi, és csak hosszú indítózás után indult, durva füstpamacsot nyomott ki...
Viszont a vég nem ettől lesz kormos.
droberto2013-03-01 17:06:03 // 31863
Dettó.
Erre nagyon kíváncsi lennék, hogy mitől függ, hogy kormos a vég vagy sem.
Ahogy figyelgetem nincs összefüggésben a futásteljesítménnyel.
Liquid2013-03-01 15:08:18 // 31862
szerintem ha benyásnál maradsz akkor 2.2-et keress inkább, abban már van annyi erő hogy tud dinamikus lenni, vagy a JTDm 1.9 16V is jó választás ha nem kell annyira az erő.
A legjobb szerintem a 2.4JTDm (ha a V6-ot nem nézzük)
DonPimpa2013-03-01 15:02:38 // 31861
Nos a kajáláson én is elgondolkodtam, de szerintem nem ehet többet a 10 éves 147 1.6 TS-nél, amúgy meg az utóbbi 1 évben havi ca. 800km-et megyek saját autóval (és ez várhatóan így is marad), így nem hiszem, hogy megérné pl. egy Diesel. A dinamika már fogósabb kérdés, még ha nem is akarok száguldozni a családdal mögöttem/mellettem...:D
Dömpi (il dottore)2013-03-01 14:54:55 // 31860
Ma este felmegy a csáposra az Arkangyal és kicseréljük elöl a bal alsó hátsó lengőkar szilentet. Már egy ideje beremeg ha kicsit megpörgetem 3-ban és 4-ben.
Tavaly ugyanezt csinálta, akkor a jobb oldalon lett cserélve a szilent. Akkor néztük a balt, és megállapítottuk, még nincs átszakadva, csak kezd berepedni, ergo néhány hónapot még bír. A jobb már akkor kuka volt.
Remélem egy este készen lesz...hacsak valami begyógyult csavar nem fog meg minket hosszabb időre.
Dömpi (il dottore)2013-03-01 14:48:59 // 31859
Ma Budapesten a Margit-hídon elmentem a belső sávban egy szép 159 mellett. Rendszáma KTN 380 volt.
Sajna én a céges "pool" autóval (egy sz@r rönyó megán) voltam, így láthatatlan voltam :)

Minden esetre üdv. a típustársnak!
Dömpi (il dottore)2013-03-01 14:46:23 // 31858
az ilyennek levágnám a kezét!!!
Dömpi (il dottore)2013-03-01 14:45:26 // 31857
Ugyan 2008-as, de még éppen FaceLift előtti (ld. hátsó ülés kialakítása, tetőantenna).
Amúgy szép.

A kérdésedre én nem tudok válaszolni. Viszont ha abból indulok ki, hogy az 1.9 jtdm 8V-s változata a 120 LE-vel lomha, pedig ott van 280 Nm nyomaték, akkor benzinesben a 140 LE nem tudom mit tudhat. Amúgy elég kevés benzines van...legalább is itt az amore-n.
Csabi2013-03-01 14:43:37 // 31856
uhh az durva...részvét...mivel írta fel, vagy karcolta?
'''''2013-03-01 14:41:11 // 31855
Leírom,mert sík ideg vagyok.Tegnap este valami takony kölyök felírta a csomagtartó ajtómra,hogy "MEGHALSZ".Konditerem előtt álltam.Bejárattól 8méterre.Még nem is a parkolóban.Nagy mákja volt,hogy nem léptem épp ki.Még egy vigyorgó szájat is rajzolt alá.Most políroztatnom kell az egészet.
Csabi2013-03-01 14:33:52 // 31854
"A külső projektoros gondolom a tompított"

Ha gyári (bi)xenon, akkor refi is...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak