Fórum >> Típusok >> 159

159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-06-19 22:46:45 // 37240
Én az ex verdámmal fogtam vaddisznót, őzet fácánt, és volt fent vad riasztóm :( de 500ft hátha hat valamit, egy próbát megér :)
Lexlutor2013-06-19 22:45:50 // 37239
A csatija neked is ott van a tartály fölött a nyúlványon. (2-es képen)
droberto2013-06-19 22:41:47 // 37238
Én Kemo M175-öt vettem, mint amilyen Tibcsinek is van. Ez piac leghangosabb (135 dB) típusa (lagalábbis kutatásom alapján), és 160°-ban sugároz.
Itt vettem, itt a legolcsóbb.
Sajna még mindig nem jött meg. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 22:37:50 // 37237
a druszámnak pl ősszel halt be valamikor beindult 2 perc után aztán 800 méter után off valamikor meg 2 órát várt és elment vele 150km-et, valakinek ha egy kis gödröt fogott állt meg ...szerintem semmi köze a hőfoknak ehhez
Ildiko2013-06-19 22:36:16 // 37236
Sziasztok! A hétvégén szóba került valamiféle vadriasztó egy fácánnal való találkozás kapcsán. Egy kollégám évente minimum egyszer ütközik egy példánnyal, általában őzzel vagy fácánnal. Ez a riasztó valóban hatásos? Hogyan működik? Milyet érdemes beszereltetnie?
Piritu - 1.000.0002013-06-19 22:34:24 // 37235
Kicsit több az a 40 fok :-(
Mint írtam, a Spider hőmérője live adatot mutat, nincs 90-re odaszögezve. Ott jól látni, hogy egy szerpentinen, vagy álló helyzetben rendesen feljebb kúszik. Ilyenkor az elöl bejövő levegő ugyan erre melegíti a motorteret is.
Ha mindig 40 fok van miért lesz jó pár perc állás után? Főleg tegnapelőtt, amikor 37 fok volt kint is.
Még egy dolog, amit észrevettem: Ha kikapcsoltam a klímát (nem fűti külön a motorteret) kétszer annyit tudtam menni, mint vele a városban. Tehát valószínűleg akkor is melegebb volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 22:27:50 // 37234
s mikori a barátod Mareája 96-os? max 2002-ig gyártották ...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 22:24:12 // 37233
mi köze van ehhez? a lendkerék recés részéről veszi a jelet ott amúgy is van 40 fok télen nyáron ...
GTPeti2013-06-19 22:24:05 // 37232
Na, azért ez nem egészen van így. A 156 topicban legalább tizen cserélték már... A barátom Marea-jában is elszállt...
Piritu - 1.000.0002013-06-19 22:23:53 // 37231
Mit gondolsz miért írok/blogolok ennyit róla? :-DD
Lexlutor2013-06-19 22:23:47 // 37230
Akkor én be fogom faragni. Nekem nem jelez.
GTPeti2013-06-19 22:23:11 // 37229
Ez így van. És a legrosszabb az egészben, hogy nem arról van szó, hogy 2013-ban nem vagyunk képesek egy vacak tekercset gyártani, hanem szándékosan kreálnak bele egy gyenge pontot. Nem egy korrekt mentalitás... (De a világ sem "korrekt", úgyhogy nem meglepő.)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 22:22:20 // 37228
eddig 3 dejzel Alfám volt egyiken sem kellett cserélni ...valaki holnap beírja hogy megállt az autója mondjuk az AC relé hiba miatt akkor mindenki AC relét fog venni :)))
droberto2013-06-19 22:22:00 // 37227
Nincs, se lámpamosó spricni szippantyú: :)
Piritu - 1.000.0002013-06-19 22:21:45 // 37226
És továbbra is tartom, hogy az extrém igénybevétel is közrejátszott az elhullásban.
Nem sok vassal mennek 36 fokban 160-220-at órákon keresztül.
Piritu - 1.000.0002013-06-19 22:19:49 // 37225
Bakker, lehet, hogy a Párduc is akkor készült? :-DDD
Nálam eddig 100%-os meghibásodás a jellemző :-(
(A szervizben is rögtön erre tippelt a szerelő, mondván, hogy az esetek nagy százalékában ezt cserélve lesz jó. Mondjuk Grandepuntókat emlegetett)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 22:16:27 // 37224
mint írtam a 97-2003-ig bezárólag jellemző ...
Piritu - 1.000.0002013-06-19 22:15:56 // 37223
OFF
9001-es vagy 16949-es
ON
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 22:14:59 // 37222
akkor gyűjtögessétek a csomiba a dolgokat én szeretem az ilyen embereket :P
amivel nem lehet haza menni ha beszarik és gyakori rendelések:
- magasnyomású kapcsoló
- közös nyomócső kapcsoló
- üa szűrő
- szívósor
és ezek szerint a főtengely jeladó de ha már ott van akkor a veztengely jeladó is...
aki mindet viszi extra kedvezményt adok :))))
Pityukoma2013-06-19 22:14:50 // 37221
Jó éjt, léptem.
Piritu - 1.000.0002013-06-19 22:13:55 // 37220
Azért a többi topikban hetente jelentkezik valaki, és kérdezi, hogy mi lehet az oka...
Az alkatrészt, és a Peti által leírt gyártást figyelembe véve nagy hasonlóságot találok az egyik termékünkhöz. Ott 0,1% szakadás van "beprogramozva" a használat során...
Pityukoma2013-06-19 22:11:38 // 37219
A mázlista :-)
Pityukoma2013-06-19 22:10:32 // 37218
Nem értek hozzá csak ugatom:-)
Ezt hozza az ISO! Van két másik klíma gépünk is, de azokat nem használhatjuk mert csak manuálisan vezérelhetőek. És az emberi tényező a leggyengébb láncszem.

Off: pont most van nálunk ISO audit. Fingatnak rendesen :-( On.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 22:09:26 // 37217
egy embernek ment eddig tönkre ... szóval no para :)
Csabi2013-06-19 22:08:07 // 37216
Az enyémben van érzékelő, ha kevés van benne ,akkor villan a sárga lámpácska a "multifunkciós kijelzőn"
Pityukoma2013-06-19 22:04:57 // 37214
Ja-ja mondjuk szerszám sincs nálam csak egy csavarhúzó amit a készletbe csomagoltak :-)
Mikor még Cromáztam egy komplett szerszámos ládát hordtam magammal. Amikor elütöttem egy rókát Olasz honban akkor jól jött :-)
droberto2013-06-19 22:01:42 // 37213
Pityukomáéknak Non-PlusUltra klíma gépük van ért is hozzá ráadásul sokkol minket a tudásával! :)))
Szerintem Coolby nézz be ebbe a DAF szervízbe! :)
Piritu - 1.000.0002013-06-19 22:00:23 // 37212
Az tiszta sor, hogy sok mindennel lehet baj. (Meg szerszám se árt, "szerencsére" speciálisabbnál speciális csavarok vannak mindenfelé, hogy esélyed se legyen az út szélén.)
DE, az eddig itt összehozott típushiba listából nem sok olyan van, amivel még ne lehetne hazamenni. Ha az első jeleket komolyan veszi az ember nem marad fekve, és még több száz km-ről is hazajut.
Pityukoma2013-06-19 21:59:23 // 37211
No majd olajcserekor meglesem és lefotózom. Lehet hallgatok GTPetire és veszek egy újat. Úgy is meg akarom csinálni a haspáncélt, mert lehorzsoltam és az egyik csavar kiszakadt. úgyhogy most én akarom az olajat cserélni benne.
droberto2013-06-19 21:58:37 // 37210
Nekem ne derengjen 1 percig se! :)
Egyébként ilyen
Erről a derengésről szanaszét oxidálódott villamos rendszerű 2-es golf hátsó lámpa jut eszembe...
droberto2013-06-19 21:58:28 // 37209
Szerintem valami baja lehet, mert az AC-re se vitte magával a gépét! :)))
(Engem is érdekelne.)
Egyébként a Peti írt róla.
Lexlutor2013-06-19 21:56:21 // 37208
Megnéztem droberto blogját (lökös nélküli képen), neki sincs benne. Lehet hogy extra? Utánajárok ennek. Különben mihez lenne a csati mellette. Meg a sülyesztés is ott van a tarály oldalában.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 21:55:54 // 37207
tök felesleges ennyi erővel tele vehetnéd pótalkatrészekkel a csomagtartót :)
Csabi2013-06-19 21:53:18 // 37206
Ez már valami! :) Itt akkor nincs tévesztés.Kell keressek egy helyet/szervizt a közelben akinek van ilyen,vagy ehhez hasonló gépe.
GTPeti2013-06-19 21:52:33 // 37205
A 156-ban az út szélén is cserélhető (féloldalasan padkára állva). De szerintem sokkal jobb prevenciós célból néha betenni egy újat és a régit tartaléknak használni.
Piritu - 1.000.0002013-06-19 21:52:24 // 37204
Elég régi cucca lehet, mert mindegyik gép ilyen, amit az elmúlt években láttam.
Piritu - 1.000.0002013-06-19 21:50:02 // 37203
Fogalmam sincs, hogy hol van. Meg se néztem. Már másodszor hagy ott többszáz km-re itthonról. Aztán hazafelé megint hiszti. Kezdi hozni az "Alfa hírnevet".
(Állítólag könnyű kicserélni, valahol a blokk hátulján van, könnyű hozzáférni.)
Csabi2013-06-19 21:48:48 // 37202
No igen, de az általam látogatott klímásnak nincs ilyen gépe, csak azért jártam eddig hozzá, mert mindig rugalmas volt, nem kellett várnom, rögtön foglalkozott velem...
Pityukoma2013-06-19 21:48:16 // 37201
Nem tudom, de valószínűnek tartom hogy nincs. A kezelésiben sem találtam róla infót hogy lenne. Pedig egy állati jó dolog! Na ezt nagyon hiányolom, simán elcserélném a szmog érzékelőmre :-D
Annak idején a 164-esemben volt ! Nagyon szerettem. Mikor jelezte hogy kevés akkor még 4x tudtam használni mielőtt végleg kifogyott.
Piritu - 1.000.0002013-06-19 21:47:14 // 37200
A gond az, hogy a nyári 3x fokban nem nagyon van lehetőség hagyni kihűlni. Főleg nem a városi forgalomban a lámpánál állva, a balra kanyarodó belső sávban.
Autópályán meg 160-nál egy váltás és előzés közben leálló motornál, köszönöm szépen, ha 10 perc múlva újraindítható.
Innentől ez már nem előjel, hanem maga a BAJ. Előjel az lenne, ha lenne hibaüzenet, vagy bármi, MIELŐTT leáll. Gyakorlatilag pár percre mozgásképtelen az autó.
Lexlutor2013-06-19 21:41:08 // 37199
Nekem is ez lesz a következő lépés.
Lexlutor2013-06-19 21:40:01 // 37198
Ablakmosó tartályban van nektek érzékelő? Nekem csak a helye van ott, és egy vak dugó.
Pityukoma2013-06-19 21:38:39 // 37197
Mikor Tibcsi166 építette bele a vasába a memóriás ülést és a tükröt akkor neki is kellett csinálni MES-el egy proxi rendezést. Csak ezután működött. Lehet nem jól írtam, de nem találom a HSZ-ét amiben leírta.
Pityukoma2013-06-19 21:30:32 // 37196
Szia:-) Látható helyen van ez a jeladó? Esetleg van róla fotód? (Téged ismerve biztos)
Ha esetleg az út szélén is kicserélhető helyen van, akkor lehet hogy tartalékolok egyet a csomagtartóba. Igen kellemetlen lenne a családi nyaraláskor valami szervizbe vitetnem a drágám.
Lexlutor2013-06-19 21:26:30 // 37195
Beépítettem a gyári mosót , ha valakit érdekel.
Mosó beépítése

Relé, biztositék a helyén, de még nem megy. Lehet Mes-el engedélyezni kell?
Direktbe adok áramot szépen működik.
GTPeti2013-06-19 21:24:00 // 37194
Piritu esete ellenére én ezzel a vitatkoznék. Pont a főtengely-jeladó az, aminek általában van előjele, mielőtt végleg beadja a kulcsot: Melegen leáll a motor. Mikor lehűl, minden tökéletes. Piritué szerintem extrém eset (szerencsére).
Pityukoma2013-06-19 21:21:28 // 37193
Szia! Nos a klímával kapcsolatban: az AC-ről hazafelé úgy éreztem mintha nem úgy hűtene mint tavaly. De nem voltam benne biztos. Gondoltam lehet hogy tévedek és csak az emlékem csal.
Mikor megvettem a vasat (2010.08.03.) kerestem rajta a klíma info matricáját, de nem találtam. Van egy kollégám aki a Fiat Magyarország-nál dolgozott mint tréner. Szóltam neki hogy kérdezze meg nekem a feltöltési mennyiséget (alv.szám-motorkód-éjárat alapján), másnapra el is küldték: 460gramm R134A.
Csak nem bírtam magammal, ma bent maradtam egy kicsit és rá tettem a klíma gépet. A gép szoftvere szerint 500gramm kell bele. Na most kinek higgyek? A gépre hagyatkoztam.
250gramm gázt és 4ml olajat szedett le a rendszerből. És még működött! No nem úgy mint most, de azért hideget fújt. A feltöltéskor 500gramm gáz, 8ml olaj és 6ml UV adalékot töltött bele a gép. 15 percig vákumolt és 24mb volt a vákum esése. A végén egy nagy OK-val dicsérte meg a vasamat. Hazafelé úton (nem mértem) jéghideg levegőt fújt be, úgyhogy nem is nagyon akartam kiszállni belőle.

Ezek szerint az a 800gramm igen sok lenne bele.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 20:54:20 // 37192
jaja egyszerre szedi le a cuccot
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 20:53:46 // 37191
ezt kereste a Phedran is a manus de sehol sem találta :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak