Fórum >> Típusok >> 159

Dömpi (il dottore)2013-06-19 23:58:56 // 37253
Májusban az enyémet is csontra leszívták (a klímagázt!) meg az olajat, majd újratöltötték.
Holnap megyek a klímáshoz délután 5-re, mert ugyanazt csinálja, mint Coolby-nak.
Nekem is 500 gr-al töltötték fel, + olaj + festék, mint Pityukomának.
Mondjuk nálam a klímásom ventilátor-problémára gyanakszik...de majd meglátjuk.
Dömpi (il dottore)2013-06-19 23:55:30 // 37252
de őz ellen is jó???
droberto2013-06-19 23:41:11 // 37251
Nem egy olcsó mulatság ez a LED-es izzó.
De legalább már van.
Dömpi (il dottore)2013-06-19 23:34:48 // 37250
Olaszban ez a standard nyár. Bírnia kell egy olasz verdának ... a -20-at már kevésbé
droberto2013-06-19 23:27:06 // 37249
Addig is kapsz egy ilyet. :)))
Piritu - 1.000.0002013-06-19 23:06:24 // 37248
Jó éjt mindenkinek, léptem!
Liquid2013-06-19 22:59:53 // 37247
azért kíváncsi volnék egy valós tesztre, nagyon nem hiszek az ilyenekben
droberto2013-06-19 22:56:47 // 37246
Nem mivel, igen hangos, mehet menet közben is!
Kérdés, hogy hova szereljem.
A bajom vele az, hogy ő nem szereti a vizet én meg igen. :)
Liquid2013-06-19 22:54:02 // 37245
ez nem csak álló helyzetben ér valamit?
droberto2013-06-19 22:53:35 // 37244
Egye fene, felveszem ezt az érzékelőt a "Kell" listámra! :)
droberto2013-06-19 22:50:25 // 37243
Emlékszem, ilyen vastag bundája van. Máshol gégecső van, így nem is értettem.
Piritu - 1.000.0002013-06-19 22:48:08 // 37242
A dolog úgy működik, hogy több száz menet vékony rézhuzal van feltekerve. A tekercselés során feszítve van a szál, hogy ne legyen laza a tekercs. A szálak több helyen keresztezik egymást. Aztán az egészet kiöntik valami műanyaggal, hogy egyben maradjon, és védve legyen a külső hatások ellen. (Meg hogy ne tudjon lötyögni)
Az egymásra tekert szálak a feszítés és egyéb hatások miatt - nagyon kis arányban ugyan de - elvágják egymást. Ha felmelegszik a tekercs, a hőtágulás miatt eltávolodik a két vég egymástól pár század mm-re = szakadás. Kihűlés után újra összeér = működik Akár 10-15 fok is elég.
A kérdés mindössze az, hogy mikor éri olyan külső hatás, amitől a szakadás létrejön. Ez lehet extrém meleg, vagy külső erőhatás, rázkódás is.
droberto2013-06-19 22:47:48 // 37241
Pénteken megyünk egy Salgótarján melletti kis faluba (Ceredre) egy apartmanházba hétvégére.
Alig várom már.
Megveszem az első pályamatricámat (amóta nincs 4 napos még nem vettem :() is.
Remélem a Mátra (21,. majd 23-as út) szavatolja a csodálatos ámde, kátyúmentes élményautózást. Illetve bízok abban is, hogy a jég és a nyestek is elkerülnek minket. :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2013-06-19 22:46:45 // 37240
Én az ex verdámmal fogtam vaddisznót, őzet fácánt, és volt fent vad riasztóm :( de 500ft hátha hat valamit, egy próbát megér :)
Lexlutor2013-06-19 22:45:50 // 37239
A csatija neked is ott van a tartály fölött a nyúlványon. (2-es képen)
droberto2013-06-19 22:41:47 // 37238
Én Kemo M175-öt vettem, mint amilyen Tibcsinek is van. Ez piac leghangosabb (135 dB) típusa (lagalábbis kutatásom alapján), és 160°-ban sugároz.
Itt vettem, itt a legolcsóbb.
Sajna még mindig nem jött meg. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 22:37:50 // 37237
a druszámnak pl ősszel halt be valamikor beindult 2 perc után aztán 800 méter után off valamikor meg 2 órát várt és elment vele 150km-et, valakinek ha egy kis gödröt fogott állt meg ...szerintem semmi köze a hőfoknak ehhez
Ildiko2013-06-19 22:36:16 // 37236
Sziasztok! A hétvégén szóba került valamiféle vadriasztó egy fácánnal való találkozás kapcsán. Egy kollégám évente minimum egyszer ütközik egy példánnyal, általában őzzel vagy fácánnal. Ez a riasztó valóban hatásos? Hogyan működik? Milyet érdemes beszereltetnie?
Piritu - 1.000.0002013-06-19 22:34:24 // 37235
Kicsit több az a 40 fok :-(
Mint írtam, a Spider hőmérője live adatot mutat, nincs 90-re odaszögezve. Ott jól látni, hogy egy szerpentinen, vagy álló helyzetben rendesen feljebb kúszik. Ilyenkor az elöl bejövő levegő ugyan erre melegíti a motorteret is.
Ha mindig 40 fok van miért lesz jó pár perc állás után? Főleg tegnapelőtt, amikor 37 fok volt kint is.
Még egy dolog, amit észrevettem: Ha kikapcsoltam a klímát (nem fűti külön a motorteret) kétszer annyit tudtam menni, mint vele a városban. Tehát valószínűleg akkor is melegebb volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 22:27:50 // 37234
s mikori a barátod Mareája 96-os? max 2002-ig gyártották ...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 22:24:12 // 37233
mi köze van ehhez? a lendkerék recés részéről veszi a jelet ott amúgy is van 40 fok télen nyáron ...
GTPeti2013-06-19 22:24:05 // 37232
Na, azért ez nem egészen van így. A 156 topicban legalább tizen cserélték már... A barátom Marea-jában is elszállt...
Piritu - 1.000.0002013-06-19 22:23:53 // 37231
Mit gondolsz miért írok/blogolok ennyit róla? :-DD
Lexlutor2013-06-19 22:23:47 // 37230
Akkor én be fogom faragni. Nekem nem jelez.
GTPeti2013-06-19 22:23:11 // 37229
Ez így van. És a legrosszabb az egészben, hogy nem arról van szó, hogy 2013-ban nem vagyunk képesek egy vacak tekercset gyártani, hanem szándékosan kreálnak bele egy gyenge pontot. Nem egy korrekt mentalitás... (De a világ sem "korrekt", úgyhogy nem meglepő.)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 22:22:20 // 37228
eddig 3 dejzel Alfám volt egyiken sem kellett cserélni ...valaki holnap beírja hogy megállt az autója mondjuk az AC relé hiba miatt akkor mindenki AC relét fog venni :)))
droberto2013-06-19 22:22:00 // 37227
Nincs, se lámpamosó spricni szippantyú: :)
Piritu - 1.000.0002013-06-19 22:21:45 // 37226
És továbbra is tartom, hogy az extrém igénybevétel is közrejátszott az elhullásban.
Nem sok vassal mennek 36 fokban 160-220-at órákon keresztül.
Piritu - 1.000.0002013-06-19 22:19:49 // 37225
Bakker, lehet, hogy a Párduc is akkor készült? :-DDD
Nálam eddig 100%-os meghibásodás a jellemző :-(
(A szervizben is rögtön erre tippelt a szerelő, mondván, hogy az esetek nagy százalékában ezt cserélve lesz jó. Mondjuk Grandepuntókat emlegetett)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 22:16:27 // 37224
mint írtam a 97-2003-ig bezárólag jellemző ...
Piritu - 1.000.0002013-06-19 22:15:56 // 37223
OFF
9001-es vagy 16949-es
ON
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 22:14:59 // 37222
akkor gyűjtögessétek a csomiba a dolgokat én szeretem az ilyen embereket :P
amivel nem lehet haza menni ha beszarik és gyakori rendelések:
- magasnyomású kapcsoló
- közös nyomócső kapcsoló
- üa szűrő
- szívósor
és ezek szerint a főtengely jeladó de ha már ott van akkor a veztengely jeladó is...
aki mindet viszi extra kedvezményt adok :))))
Pityukoma2013-06-19 22:14:50 // 37221
Jó éjt, léptem.
Piritu - 1.000.0002013-06-19 22:13:55 // 37220
Azért a többi topikban hetente jelentkezik valaki, és kérdezi, hogy mi lehet az oka...
Az alkatrészt, és a Peti által leírt gyártást figyelembe véve nagy hasonlóságot találok az egyik termékünkhöz. Ott 0,1% szakadás van "beprogramozva" a használat során...
Pityukoma2013-06-19 22:11:38 // 37219
A mázlista :-)
Pityukoma2013-06-19 22:10:32 // 37218
Nem értek hozzá csak ugatom:-)
Ezt hozza az ISO! Van két másik klíma gépünk is, de azokat nem használhatjuk mert csak manuálisan vezérelhetőek. És az emberi tényező a leggyengébb láncszem.

Off: pont most van nálunk ISO audit. Fingatnak rendesen :-( On.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 22:09:26 // 37217
egy embernek ment eddig tönkre ... szóval no para :)
Csabi2013-06-19 22:08:07 // 37216
Az enyémben van érzékelő, ha kevés van benne ,akkor villan a sárga lámpácska a "multifunkciós kijelzőn"
Pityukoma2013-06-19 22:04:57 // 37214
Ja-ja mondjuk szerszám sincs nálam csak egy csavarhúzó amit a készletbe csomagoltak :-)
Mikor még Cromáztam egy komplett szerszámos ládát hordtam magammal. Amikor elütöttem egy rókát Olasz honban akkor jól jött :-)
droberto2013-06-19 22:01:42 // 37213
Pityukomáéknak Non-PlusUltra klíma gépük van ért is hozzá ráadásul sokkol minket a tudásával! :)))
Szerintem Coolby nézz be ebbe a DAF szervízbe! :)
Piritu - 1.000.0002013-06-19 22:00:23 // 37212
Az tiszta sor, hogy sok mindennel lehet baj. (Meg szerszám se árt, "szerencsére" speciálisabbnál speciális csavarok vannak mindenfelé, hogy esélyed se legyen az út szélén.)
DE, az eddig itt összehozott típushiba listából nem sok olyan van, amivel még ne lehetne hazamenni. Ha az első jeleket komolyan veszi az ember nem marad fekve, és még több száz km-ről is hazajut.
Pityukoma2013-06-19 21:59:23 // 37211
No majd olajcserekor meglesem és lefotózom. Lehet hallgatok GTPetire és veszek egy újat. Úgy is meg akarom csinálni a haspáncélt, mert lehorzsoltam és az egyik csavar kiszakadt. úgyhogy most én akarom az olajat cserélni benne.
droberto2013-06-19 21:58:37 // 37210
Nekem ne derengjen 1 percig se! :)
Egyébként ilyen
Erről a derengésről szanaszét oxidálódott villamos rendszerű 2-es golf hátsó lámpa jut eszembe...
droberto2013-06-19 21:58:28 // 37209
Szerintem valami baja lehet, mert az AC-re se vitte magával a gépét! :)))
(Engem is érdekelne.)
Egyébként a Peti írt róla.
Lexlutor2013-06-19 21:56:21 // 37208
Megnéztem droberto blogját (lökös nélküli képen), neki sincs benne. Lehet hogy extra? Utánajárok ennek. Különben mihez lenne a csati mellette. Meg a sülyesztés is ott van a tarály oldalában.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-06-19 21:55:54 // 37207
tök felesleges ennyi erővel tele vehetnéd pótalkatrészekkel a csomagtartót :)
Csabi2013-06-19 21:53:18 // 37206
Ez már valami! :) Itt akkor nincs tévesztés.Kell keressek egy helyet/szervizt a közelben akinek van ilyen,vagy ehhez hasonló gépe.
GTPeti2013-06-19 21:52:33 // 37205
A 156-ban az út szélén is cserélhető (féloldalasan padkára állva). De szerintem sokkal jobb prevenciós célból néha betenni egy újat és a régit tartaléknak használni.
Piritu - 1.000.0002013-06-19 21:52:24 // 37204
Elég régi cucca lehet, mert mindegyik gép ilyen, amit az elmúlt években láttam.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak