köszönöm a válaszokat.
azt nem egészen értem, hogy hogy tud fogyasztani autópályán 8L-elt. Nekem elég soknak tűnik. Gondolom lábfüggő.
Ezt ismeri valaki?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtdm_16v-7181420
tdave0082013-09-14 12:10:02 // 40855
Shadin2013-09-14 11:20:09 // 40854
Elnézést, a Hajdúszoboszló hosszú ú-val van :-( my fault
Shadin2013-09-14 11:18:56 // 40853
Azért azon sem kell csodálkozni, ha mondjuk ~8L körül fogyaszt, bár ez csak nálam fordul elő :-) Napi oda-vissza 60Km ingázás, fele pálya fele BP. mondjuk "nehéz" lábbal, 225/50R17 kerekeken. Enyém 100KW-os belga egy kicsit felhúzva. Full pálya BP-Debrecen (Hajduszoboszló)-BP 130-as átlag(!) szintén ~8. No fene :-)
Kényelmes hosszú távon, de valaki megmondhatná, hogy a deréktámasz mire jó? Nekem tök nullába is sok. Üléslap elég hosszú, állítható, jól támaszt. Tempomat állat.
Futómű alkatrészek drágábbak többit nem tudom. EGR kb. ugyanannyi :-)
Figyelni: indításnál-leállításnál kasztni remeg (erősebben) esetleg csattog elől valami az ~150e, járó motornál tökig kitekert kormánynál "sír" ~130e. vagy 13e. 2000rpm-nál rángat kis gázon ~2580FT vagy végtelen szopás. Vásárlásnál mindenképpen segít(ene) egy alapos vallatás. Utolsó szerviz, regen állapotok, olajcsere, befecsk. korrekciók, hibakódok stb...
Kényelmes hosszú távon, de valaki megmondhatná, hogy a deréktámasz mire jó? Nekem tök nullába is sok. Üléslap elég hosszú, állítható, jól támaszt. Tempomat állat.
Futómű alkatrészek drágábbak többit nem tudom. EGR kb. ugyanannyi :-)
Figyelni: indításnál-leállításnál kasztni remeg (erősebben) esetleg csattog elől valami az ~150e, járó motornál tökig kitekert kormánynál "sír" ~130e. vagy 13e. 2000rpm-nál rángat kis gázon ~2580FT vagy végtelen szopás. Vásárlásnál mindenképpen segít(ene) egy alapos vallatás. Utolsó szerviz, regen állapotok, olajcsere, befecsk. korrekciók, hibakódok stb...
Svéd2013-09-14 09:08:09 // 40852
Jó reggelt,elkezdett "sipolni" a kinyomócsapágyam,egyenlöre még csak hidegen csinálja,kb 2 percig.:/
mizooo2013-09-14 08:38:48 // 40851
Jah és Alfi156-hoz tennék még hozzá, meg kell nézni, hogy az extrák valóban megtalálhatók e az autóban! 80%-uknak fogalma sincs miket írkálnak fel a netre és csak magyarázkodnak utánna, hogy nem is ő töltötte fel stb. Mindent meg kell nézni, ki kell próbálni.
mizooo2013-09-14 08:36:41 // 40850
80% Főút és M0 100-120 Km/h 20%tötymörgés a feltúrt faluban, 450 Km-enként regen -> 6.8 L már egy ideje gyári méretű gumival klímával. 225/45 R17 Gumival ez 6.7 volt.
Persze ha a rövid utakat kiveszem belőle mondhatok 6.2-6.3-as értékeket is mert hosszú távokon elmegy ennyivel, de ha van benne város akkor felnyomja picit az átlagot.
A kuplungot figyelgesd induláskor gáz nélkül, hogyan indul az autó ráz. Indításkor/leállításkor ráz e. Kormányműnél látható e olajsár az ~130 000 Forintos alkualap lehet :). Én vinnék diagnosztikát és ki is olvasnám vétel előtt, de alapvetően látszik egy autón, ha jó állapotban van és akkor a Km annyira nem játszik. A futóművel más gond nem nagyon szokott lenni, csak a kormánymű. Esetleg a kerékcsapágyak szoktak elfogyni egy idő után, azok búghatnak.
Az árak hasonlóak a többi modellhez képest, elég borsos :(
Mennyire kényelmes hosszú távon? Ez az autó hosszú távra van kitalálva. Egyszerűen imádok beülni és elindulni valahova, és már a barátaim is szívesen autókáznak velem. Néha a volánt is átengedem egy jóbarátomnak és jön a mosoly mindig :). Csendben aránylag jó dinamikával kényelmesen falhatod a kanyarokat vele :)
üdv!
Persze ha a rövid utakat kiveszem belőle mondhatok 6.2-6.3-as értékeket is mert hosszú távokon elmegy ennyivel, de ha van benne város akkor felnyomja picit az átlagot.
A kuplungot figyelgesd induláskor gáz nélkül, hogyan indul az autó ráz. Indításkor/leállításkor ráz e. Kormányműnél látható e olajsár az ~130 000 Forintos alkualap lehet :). Én vinnék diagnosztikát és ki is olvasnám vétel előtt, de alapvetően látszik egy autón, ha jó állapotban van és akkor a Km annyira nem játszik. A futóművel más gond nem nagyon szokott lenni, csak a kormánymű. Esetleg a kerékcsapágyak szoktak elfogyni egy idő után, azok búghatnak.
Az árak hasonlóak a többi modellhez képest, elég borsos :(
Mennyire kényelmes hosszú távon? Ez az autó hosszú távra van kitalálva. Egyszerűen imádok beülni és elindulni valahova, és már a barátaim is szívesen autókáznak velem. Néha a volánt is átengedem egy jóbarátomnak és jön a mosoly mindig :). Csendben aránylag jó dinamikával kényelmesen falhatod a kanyarokat vele :)
üdv!
ALFI1562013-09-14 08:27:37 // 40849
Pályán a fogyasztás 6-7-között van.Sokkal másabb mint a 47.Teljessen más.Egy másik kávéház.Vásárláskor ire figyelj?Én azt mondom,hogy én mire figyelek.Magyarországon vásárolt legyen és visszaellenőrizhető múltu,visszaellenőrízhető szervízkönyvel.Ha ezt kinti vásárlásnál is meg tehetem akkor megvenném.Extrás legyen mert hiába van a használton 40db eladó de csak annyit ütsz be a részletes keresőbe,hogy xenon,tempomat már is csak egy párat ad ki.
tdave0082013-09-13 22:42:03 // 40848
sziasztok,
Gondolkodom egy 159-es vásárlásán. 1.9Mjet 16V motorral és sedant szeretnék.
Kérdéseim:
Mennyi nektek az átlag fogyasztás? (80%-ban pályán fogom használni, az lenne a legfontosabb.)
Mi az, amire vásárláskor figyelnem kell?
Mennyivel drágábbak átlagosan az alkatrészek a 47-eshez képest?
Mennyire kényelmes, komfortos belülről hosszútávon?
köszönöm
Gondolkodom egy 159-es vásárlásán. 1.9Mjet 16V motorral és sedant szeretnék.
Kérdéseim:
Mennyi nektek az átlag fogyasztás? (80%-ban pályán fogom használni, az lenne a legfontosabb.)
Mi az, amire vásárláskor figyelnem kell?
Mennyivel drágábbak átlagosan az alkatrészek a 47-eshez képest?
Mennyire kényelmes, komfortos belülről hosszútávon?
köszönöm
David | Centocinquantanove2013-09-13 17:32:12 // 40847
OFF
Castrolt :)
ON
Castrolt :)
ON
Vermacy2013-09-13 17:27:05 // 40846
Sztem ezzel nincs is baj! Egyik autómárkát sem a fanatikusok tartják el, hanem a vásárlók...
Shadin2013-09-13 17:23:22 // 40845
Száz szónak is egy a vége, azért ÉN beletettem volna a seggem egy 530xd-be ha nem lett volna annyira drága. Nem olyan szép mint az Alfa, de számottevően magasabb a presztízse. HIHI :-)
Vermacy2013-09-13 16:57:05 // 40844
Nem baxtatásnak szántam, hanem élcelődésnek, ne haragudj!
"Na én erre mondom, hogy aki az "xy"-t jobbnak tartja az alfánál, az minek vett alfát!"
Nem ezt írtam! A piac tartja jobbnak, ahogy a Saab-nál is jobbnak tartottak/tanak sok-sok prémium és nem prémium márkát!
mindegy...
"Na én erre mondom, hogy aki az "xy"-t jobbnak tartja az alfánál, az minek vett alfát!"
Nem ezt írtam! A piac tartja jobbnak, ahogy a Saab-nál is jobbnak tartottak/tanak sok-sok prémium és nem prémium márkát!
mindegy...
Vermacy2013-09-13 16:48:28 // 40843
Nem mondtam Én sem, hogy BMW-t vennék! A piac és a nyeresége mutatja azt, hogy "tudnak vmit".
Dömpi (il dottore)2013-09-13 16:42:33 // 40842
Nem kell ám baxtatni!
nem azt írtam, hogy a fórumon szentségtörés más autómárkák neveit leírni, csak azt, hogy az utóbbi napokban túl sokszor kerültek elő más autómárkák olyan szövegkörnyezetben, hogy " bezzeg az xy-nál így meg úgy", "az xy-nál csak ekkor, meg akkor".
Na én erre mondom, hogy aki az "xy"-t jobbnak tartja az alfánál, az minek vett alfát! Vegye meg az "xy"-t, vagy ha nincs rá pénze, csak egy "szarolasz"-ra, akkor meg minek fórumozik egy alfa-fun oldalon.
Ennyi, és nem több.
nem azt írtam, hogy a fórumon szentségtörés más autómárkák neveit leírni, csak azt, hogy az utóbbi napokban túl sokszor kerültek elő más autómárkák olyan szövegkörnyezetben, hogy " bezzeg az xy-nál így meg úgy", "az xy-nál csak ekkor, meg akkor".
Na én erre mondom, hogy aki az "xy"-t jobbnak tartja az alfánál, az minek vett alfát! Vegye meg az "xy"-t, vagy ha nincs rá pénze, csak egy "szarolasz"-ra, akkor meg minek fórumozik egy alfa-fun oldalon.
Ennyi, és nem több.
Dömpi (il dottore)2013-09-13 16:37:07 // 40841
előbb vennék egy chrisler 300C-t mint bömbölőt...az legalább "házon belül" van, és éppúgy ritka, de feltűnő egyéniség az utakon, mint az alfa.
Vermacy2013-09-13 15:42:08 // 40840
Ezt majd úgyis Szerdzsó fogja megmondani! "Sajnos", mert közgazdász s nem csípi a verdákat, de talán így életben marad a márka!
Kommerszesedésnél azt értem, hogy nem Felícia szintjére süllyed, hanem BMW-jére, mai azért inkább csak az embélma miatt kedvelt/szép...
Kommerszesedésnél azt értem, hogy nem Felícia szintjére süllyed, hanem BMW-jére, mai azért inkább csak az embélma miatt kedvelt/szép...
Vermacy2013-09-13 15:39:55 // 40839
Nálam 35E-nél egy csíkot ugrott vissza. Aztán olajcsere. Már Lanciánál (Dömpinek :o)) is bíztam a Fedcomp olajszintjelzőjében és amint ellenőriztem, hogy valóban annyi, amennyit mutat, akkor itt is fogok!
Pedig a Prisma '86-os volt és pár éve váltam meg tőle...
Pedig a Prisma '86-os volt és pár éve váltam meg tőle...
Liquid2013-09-13 15:36:21 // 40838
nem feltétlenül kell kommerszesedni, csak kissé szélesebb paletta kellene szerintem
Shadin2013-09-13 15:36:12 // 40837
Nem nálam. DobosHunor cartársnak a 156-osa viccelődik :-(
Ezeket találtuk benne, de jelenleg nem állnak fenn. Törlés után próbakőr után sem jött hiba. Viszont nagyon erős fehér füst ill. padló gázon 0,6 a max töltés. Egyik oldalon sípol, a másikon csörög a turbó.
Úgy hisszük csere :-(
ECU ISO Code: FD 86 02 16 70
2013.09.13. 13:31:38
CONNECTED TO:
Alfa Romeo 156 2.4 JTD
Bosch EDC15 Diesel Injection (2.4)
--------------------------------------------------------------
ECU ISO code: FD 86 02 16 70
FIAT drawing number: 46479991
Hardware number: 0281001588
Hardware version: 00
Software number: 1037357649
Software version: 0000
Homologation number: 5U932$
ECU programming date: 09/11/1997
READING ERROR CODES:
1: U1600 - Electronic key
Anomaly concerning the electronic key ECU immobilizer function. The electronic key ECU has not received the key code or the code is not included among the memorized ones.
Possible causes:
- Key non original or broken
- Ignition coil antenna disconnected or damaged
- Electronic key ECU supply
The reason for this fault is that ECU did not receive signal from the sensor. The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
2: P0380 - Preheating control unit
No help available
The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
3: P0235 - Boost pressure sensor
Boost control solenoid or boost pressure sensor faulty
The reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
4: P0191 - Fuel high pressure sensor
Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance
The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
5: P0655 - Engine Overheat Light circuit
Engine Hot Lamp Output Control Circuit
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
6: P1320 - Cam/crank signal synchronization
The RPM/TDC and Camshaft Position signals are out of sync. This may be caused by:
1)incorrect Crankshaft/Camshaft mechanical timing, improperly installed TDC or Camshaft sensor, or misaligned distributor (if used).
2) missing or corrupted signal from the Camshaft Pos. or RPM/TDC sensor. Check for proper signal from both sensors.
A) If either of the signals is bad check the sensor and the signal circuit to the ECU
B)If both signals appear normal, refer to the specific help page.
The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
CLEARING STORED FAULT CODES...
READING ERROR CODES:
No fault codes
Ezeket találtuk benne, de jelenleg nem állnak fenn. Törlés után próbakőr után sem jött hiba. Viszont nagyon erős fehér füst ill. padló gázon 0,6 a max töltés. Egyik oldalon sípol, a másikon csörög a turbó.
Úgy hisszük csere :-(
ECU ISO Code: FD 86 02 16 70
2013.09.13. 13:31:38
CONNECTED TO:
Alfa Romeo 156 2.4 JTD
Bosch EDC15 Diesel Injection (2.4)
--------------------------------------------------------------
ECU ISO code: FD 86 02 16 70
FIAT drawing number: 46479991
Hardware number: 0281001588
Hardware version: 00
Software number: 1037357649
Software version: 0000
Homologation number: 5U932$
ECU programming date: 09/11/1997
READING ERROR CODES:
1: U1600 - Electronic key
Anomaly concerning the electronic key ECU immobilizer function. The electronic key ECU has not received the key code or the code is not included among the memorized ones.
Possible causes:
- Key non original or broken
- Ignition coil antenna disconnected or damaged
- Electronic key ECU supply
The reason for this fault is that ECU did not receive signal from the sensor. The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
2: P0380 - Preheating control unit
No help available
The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
3: P0235 - Boost pressure sensor
Boost control solenoid or boost pressure sensor faulty
The reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
4: P0191 - Fuel high pressure sensor
Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance
The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
5: P0655 - Engine Overheat Light circuit
Engine Hot Lamp Output Control Circuit
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
6: P1320 - Cam/crank signal synchronization
The RPM/TDC and Camshaft Position signals are out of sync. This may be caused by:
1)incorrect Crankshaft/Camshaft mechanical timing, improperly installed TDC or Camshaft sensor, or misaligned distributor (if used).
2) missing or corrupted signal from the Camshaft Pos. or RPM/TDC sensor. Check for proper signal from both sensors.
A) If either of the signals is bad check the sensor and the signal circuit to the ECU
B)If both signals appear normal, refer to the specific help page.
The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
CLEARING STORED FAULT CODES...
READING ERROR CODES:
No fault codes
Vermacy2013-09-13 15:33:35 // 40836
nincs ;-)
Tanulni sosem szégyen, a BMW pedig az egyik legnyereségesebb és legfejleődőképesebb autómárka. HA az ALFA nem akar a Saab sorsára jutni, akkor sajna sokat el kell hagynia az egyéniségéből és kommerszesednie kell. Azt kell gyártania, amit a fizetőképes kereslet kifizet és KERES!
Tanulni sosem szégyen, a BMW pedig az egyik legnyereségesebb és legfejleődőképesebb autómárka. HA az ALFA nem akar a Saab sorsára jutni, akkor sajna sokat el kell hagynia az egyéniségéből és kommerszesednie kell. Azt kell gyártania, amit a fizetőképes kereslet kifizet és KERES!
Liquid2013-09-13 15:14:36 // 40835
ajaj, ez nem náald van, ugye? :(
Dömpi (il dottore)2013-09-13 15:09:05 // 40834
ajajj! :(
Dömpi (il dottore)2013-09-13 15:06:35 // 40833
nem vagyok gyári-fanatikus, úgyhogy tetszik
Dömpi (il dottore)2013-09-13 15:05:26 // 40832
én ma reggel ellenőriztem mindkét paripát. Réka 1.6 TS-ébe kellet vagy 8 dl, mert a min szint felett volt egy hangyaf*sznyival.
Dömpi (il dottore)2013-09-13 15:03:58 // 40831
nehéz az érzelmeim szavakba önteni...:):):)
viszont ma 180-nál beállt mögém egy 5ös bömbölő, majd szépen lemaradt. Biztosan valami gyíkarc lehetett a sofőr, mert simán lealázhatott volna...de hát sokszor a megfelelő fellépés is elegendő a hiányzó kraft pótlására :)
viszont ma 180-nál beállt mögém egy 5ös bömbölő, majd szépen lemaradt. Biztosan valami gyíkarc lehetett a sofőr, mert simán lealázhatott volna...de hát sokszor a megfelelő fellépés is elegendő a hiányzó kraft pótlására :)
Dömpi (il dottore)2013-09-13 15:01:15 // 40830
semmit, januártól januárig zéró fogyás
Shadin2013-09-13 14:34:41 // 40829
Skacok, a csörgő turbó és a fehér füst égett olajszaggal mire utal?
Ildiko2013-09-13 11:09:20 // 40828
Az utolsó kép nagyon tuti. :)
Piritu - 1.000.0002013-09-13 10:58:31 // 40827
Voltunk a doktor bácsinál a karcolások miatt.
Eltüntetni nem lehet, de nagy valószínűséggel ki lehet polírozni, mert az alapozó nem sérült.
Hétfőn délelőtt megpróbálják, aztán az eredmény alapján döntünk a továbbiakról. Ha nem okvetlenül kell, nem festeném a tetőt.
Eltüntetni nem lehet, de nagy valószínűséggel ki lehet polírozni, mert az alapozó nem sérült.
Hétfőn délelőtt megpróbálják, aztán az eredmény alapján döntünk a továbbiakról. Ha nem okvetlenül kell, nem festeném a tetőt.
Alfonis2013-09-13 10:43:32 // 40826
Mar az is jo ha ugyanott marad a szint es nem no. Foleg akinel 350 kmkent regel...:P
mzo2013-09-13 10:32:31 // 40825
:) nem, mondom puszta kiváncsiság.
Shadin2013-09-13 10:26:10 // 40824
EGR :-D
David | Centocinquantanove2013-09-13 10:24:54 // 40823
Ez most provokáció? :)
Shadin2013-09-13 10:17:03 // 40822
Jobb ha fogy mintha nem :-)
Nekem 15-20e -1liter
Nekem 15-20e -1liter
Shadin2013-09-13 10:15:56 // 40821
Persze, mert pótolja gázolajjal :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-13 09:32:41 // 40820
4,5 kell bele...mindig is annyi kellett
mzo2013-09-13 09:17:45 // 40819
Tényleg az 1.9-be mennyi olaj kell? A szervizkönyv és a netes találat szerint 4,6 L. Szamosiéknal viszont a szerelo 5 l töltött bele, és amikor rákérdeztem akkor azt mondta hogy a 4,6 hülyeség, nem értenek hozzá. Így most max felett van egy picivel. Jó ettől még nem lesz baja a motornak csak érdekel, hogy Alfáéknál ez vmi bevett szokás hogy picivel túltöltik, aztán majd úgyis elfogyasztja a motor, vagy csak lusta volt méricskélni a szerelő?
Liquid2013-09-13 09:05:09 // 40818
nekem nincs nagy tapasztalatom, csak kb. 13e km-t mentem az 1. olajcsere óta, de a kijező szerint fullon van
Piritu - 1.000.0002013-09-13 08:50:26 // 40817
Semmit :-P
Lehet, hogy a Párduc a maga 107 ezrével még nem mérvadó, de a 156 nálam volt 190ezerig, abba se kellett, a Pók (TS) se kért 3-4 decinél többet két olajcsere közt.
Lehet, hogy a Párduc a maga 107 ezrével még nem mérvadó, de a 156 nálam volt 190ezerig, abba se kellett, a Pók (TS) se kért 3-4 decinél többet két olajcsere közt.
'''''2013-09-13 08:22:26 // 40816
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-13 07:13:26 // 40815
használat függő mikor hajtottam a 2,4-et akkor fél litert hozzá kellett önteni vagy elégeti de inkább a turbónál ereszti el...
mzo2013-09-13 06:27:10 // 40814
Szia, csak kíváncsiságból, milyen olajat használsz? :)
mizooo2013-09-13 05:48:23 // 40813
Csabi2013-09-12 23:41:24 // 40812
hm érdekes...nem tudom melyik a jobb...valamennyi olajfogyasztásnak kell lennie főleg 10-15km alatt...
David | Centocinquantanove2013-09-12 23:35:04 // 40811
15 E bocsi! Pedig nem a gyári ajánlottat töltöm bele! De tényleg nem akarok visszakanyarodni az olajügyre!
David | Centocinquantanove2013-09-12 23:32:54 // 40810
Nekem 25E km alatt egy deci nem fogy... kopp kopp! :)
Alfonis2013-09-12 23:30:27 // 40808
miiiii? Én semmit. Maxra feltöltöm 15 km és még mindig max.
Alfonis2013-09-12 23:28:49 // 40807
Dömpi! Alfába vetett hitet rendíthetetlen, de kérünk ne termeld feleslegesen stressz hormonjaid miattunk mikor más autómárkákat említünk.
Ma elkezdjük a terápiát 3 autómárkával, kérlek figyelj a levegővételre miközben a nevüket olvasod.
Lada, Skoda, Seat
mit tapasztaltál? :D
Ma elkezdjük a terápiát 3 autómárkával, kérlek figyelj a levegővételre miközben a nevüket olvasod.
Lada, Skoda, Seat
mit tapasztaltál? :D
Csabi2013-09-12 23:27:23 // 40806
Amúgy Ti mennyi olajat szoktatok utántölteni, ha szoktatok?
Nálam olajcserekor a max.-ig töltöm...aztán 10e kilométer alatt több részletben 1liter elfogy, h a maxon tartsam a szintet...
Nálam olajcserekor a max.-ig töltöm...aztán 10e kilométer alatt több részletben 1liter elfogy, h a maxon tartsam a szintet...