Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-15 21:32:42 // 40965
nem is tudom minek gyártottak ECO TS-t nincs hozzá semmi ha baj van...erről jut eszembe ha baj van 166 hátsó jobbos lengőkar nincs,nem gyártják azért ez elég gáz 2008-ban még eladták új autónak...szánalmas az Alfa alkatrész ellátása :(((
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-15 21:29:04 // 40964
akkor meg biz a hidro amíg nem töltődik fel olajjal
Piritu - 1.000.0002013-09-15 21:26:30 // 40963
Erről jut eszembe, a Pók generátora is zenélt egy időben hidegen. Aztán elhagyta.
Piritu - 1.000.0002013-09-15 21:25:14 // 40962
Nincs neki, ECO TS :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-15 21:21:03 // 40961
csapágynak tök mind1 hogy hideg vagy meleg ha szar szól ...az a vezmód lesz
Dömpi (il dottore)2013-09-15 21:11:06 // 40960
Ma ismét meggyőződtem róla, hogy jól működnek a rendszerek és teljesen jó az összhang.
3-ban kihúzattam 80-ig, majd 3000rpm-re a turbóm max. 1,39-ig ment ki és az EGR-em teljesen megfelelően nyitott és zárt, úgy ahogy kell.
Kisvártatva megjött a szerelőm, mert lassan készülünk a jobb alsó lengőkar cserére (ld. blog), de zavar két más dolog is, ami már egy ideje b*ssza a csőröm:
1) 2-dikban és 3-dikban - főleg kanyarodás után - gyorsításkor 2000rpm felett elkezd remegni. Felgyorsítva persze 5-dikben és 6-dikban már semmi, de ha egy ilyen eset eset után visszalassulok és visszaváltok 4-dikbe, akkor 2000 rpm-en tartva szintén remeg. Akkor is remeg, ha pl. 1000 rpm-ről nem visszaváltva, 3-dikból gyorsulok fel. Persze ilyet nem szoktam csinálni, de egyszer kipróbáltam, és beremegett.
2) jobb elölről valami éles, csipogó kopogás hallatszik és már egy apró kis útegyenetlenség is kiozza.
Ma este leteszteltük. Sikerült reprodukáln, úgyhogy 2 hét múlva 7végén nekiesünk: jobb első alsó lengőkar csere, és bal belső féltengelycsukló - jobbost tavaly szétszedtük, annak semmi baja nem volt. A csipogó zörgés okát még keressük. Majd beszámolok, ha kiderítettük.
Még néztük a 147-et, mert hidegen kerregő hangot ad, amíg be nem melegszik. Gondoltunk hidretőkére, de inkább valamelyik görgő lesz. Kérdés, hogy a hosszbordás körben, vagy a vezérlésnél. A 147 jövő hét szombaton megy vallatásra.
3-ban kihúzattam 80-ig, majd 3000rpm-re a turbóm max. 1,39-ig ment ki és az EGR-em teljesen megfelelően nyitott és zárt, úgy ahogy kell.
Kisvártatva megjött a szerelőm, mert lassan készülünk a jobb alsó lengőkar cserére (ld. blog), de zavar két más dolog is, ami már egy ideje b*ssza a csőröm:
1) 2-dikban és 3-dikban - főleg kanyarodás után - gyorsításkor 2000rpm felett elkezd remegni. Felgyorsítva persze 5-dikben és 6-dikban már semmi, de ha egy ilyen eset eset után visszalassulok és visszaváltok 4-dikbe, akkor 2000 rpm-en tartva szintén remeg. Akkor is remeg, ha pl. 1000 rpm-ről nem visszaváltva, 3-dikból gyorsulok fel. Persze ilyet nem szoktam csinálni, de egyszer kipróbáltam, és beremegett.
2) jobb elölről valami éles, csipogó kopogás hallatszik és már egy apró kis útegyenetlenség is kiozza.
Ma este leteszteltük. Sikerült reprodukáln, úgyhogy 2 hét múlva 7végén nekiesünk: jobb első alsó lengőkar csere, és bal belső féltengelycsukló - jobbost tavaly szétszedtük, annak semmi baja nem volt. A csipogó zörgés okát még keressük. Majd beszámolok, ha kiderítettük.
Még néztük a 147-et, mert hidegen kerregő hangot ad, amíg be nem melegszik. Gondoltunk hidretőkére, de inkább valamelyik görgő lesz. Kérdés, hogy a hosszbordás körben, vagy a vezérlésnél. A 147 jövő hét szombaton megy vallatásra.
Liquid2013-09-15 20:34:05 // 40959
kolegám vett hasonlót, neki nincs vele gondja...eddig :)
kb. 1 éve van meg neki
kb. 1 éve van meg neki
Shadin2013-09-15 19:24:22 // 40958
Ezzel az a baj, hogy van is meg nincs is. Írtam egy pár eladónak, egyik fele nem is válaszolt, a másiknál meg éppen nem volt rendelhető. De ettől még a gyári fej minőségét sem lehet elvárni, max a szolgáltatásaival tud hódítani.
GTPeti2013-09-15 18:45:05 // 40957
Én egy 3ajtós (ős) A5-ben ültem. Gyerekeknek való helyek ezek. Mint a GTV-ben. :)
Dömpi (il dottore)2013-09-15 18:41:12 // 40956
nem rossz...egyik ismerősömnek van egy A7, azt mondja, k*rva sz@r hátul ülni. Nagyon alacsony.
GTPeti2013-09-15 18:33:36 // 40955
Kínai cucc, ismeretlen gyártótól, nulla supporttal. :(
David | Centocinquantanove2013-09-15 18:31:05 // 40954
Én egy ilyenben gondolkodtam, de nem merek belevágni...
GTPeti2013-09-15 18:18:19 // 40953
Bevallom egy Mo-n használt "mászkálós" autóba félnék komoly rendszert tenni. Kivéve, ha csak a saját garázsom, a céges őrzött parkoló és max. egy gyors Lidlaldis bevásárlás ovóda/iskola lenne a menetrend. Szóval belváros, utcán parkolás, ilyenek nélkül.
GTPeti2013-09-15 18:12:18 // 40952
Nem tudom. Én beszereléskor egyszer belőttem a P88-at, ez kb. 5 éve lehetett. Azóta csak hallgatom és hallgatom. Persze közben élvezem, de nagyon. B)
Egy rendszeren mindig lehet optimalizálni ezt-azt jobbra cserélni, de a legfontosabb, hogy élvezni lehessen. Ugye erről szól ez az egész.
Egy rendszeren mindig lehet optimalizálni ezt-azt jobbra cserélni, de a legfontosabb, hogy élvezni lehessen. Ugye erről szól ez az egész.
Shadin2013-09-15 18:08:36 // 40951
Akkor bennem van a hiba. Ezeket végigjátszottam és sosem volt az igazi :-(
GTPeti2013-09-15 17:59:46 // 40949
"Én úgy gondolom hogy elkúszik a hangkép mondjuk felhúzott ablakokhoz és álló autóhoz belőtt rendszeren, ha elindulsz vagy lehúzod az ablakot." Hát ilyet még nem hallottam... :)))
A hallgatási pozíció egyrészt nem változik, másrész zenét felhúzott ablakok mellett halgatunk.
"Ne mondd nekem hogy azt a sok paramétert belőtted fülre mérőszalaggal és biztos hogy az a tökéletes és nincs jobb"
Na most erre mit lehet mondani? A távolságot, ami a futásidőt meghatározza még a legnagyobb spílerek is mérőszalaggal mérik... Bár van a fejhez gyári bemérőmikrofon, ami segítségével maga is szépen le tudja mérni. (Ideális esetben a két érték egybe esik.) Vonatkozik ez az EQ-ra. Nekem emellett van egy utóbbi célra készített mérőmikrofonom is. (Fél No. ezt használja.)
A hallgatási pozíció egyrészt nem változik, másrész zenét felhúzott ablakok mellett halgatunk.
"Ne mondd nekem hogy azt a sok paramétert belőtted fülre mérőszalaggal és biztos hogy az a tökéletes és nincs jobb"
Na most erre mit lehet mondani? A távolságot, ami a futásidőt meghatározza még a legnagyobb spílerek is mérőszalaggal mérik... Bár van a fejhez gyári bemérőmikrofon, ami segítségével maga is szépen le tudja mérni. (Ideális esetben a két érték egybe esik.) Vonatkozik ez az EQ-ra. Nekem emellett van egy utóbbi célra készített mérőmikrofonom is. (Fél No. ezt használja.)
Shadin2013-09-15 17:57:05 // 40948
Én mást nem találtam, pedig öltem bele időt...
Shadin2013-09-15 17:56:24 // 40947
Én úgy gondolom hogy elkúszik a hangkép mondjuk felhúzott ablakokhoz és álló autóhoz belőtt rendszeren, ha elindulsz vagy lehúzod az ablakot. De nyilván az is ott van hogy csak amatőr vagyok a témában, csak 6-8 rendszert tettem össze baráti alapon olyan helyen ahol nem számított a pénz. Nekik tetszett. Szerintem nem volt tökéletes. Ne mondd nekem hogy azt a sok paramétert belőtted fülre mérőszalaggal és biztos hogy az a tökéletes és nincs jobb :-) Én a saját 9855R-emet két évig reszeltem és a végén eladtam a kocsival együtt kompletten az Emphaser ETBR12-es ládával meg satöbbi. Kurva boldog volt az új tulaj. Azóta nem akarok rendszert építeni.
GTPeti2013-09-15 17:52:58 // 40946
Ez ilyen szempontból pl. ugyanazt tudja, mint az enyém. Igen, tud korrekt futásidő korrekciót. Hang szempontjából egy nagyon jó és elérhető áron kínált készülék.
GTPeti2013-09-15 17:46:08 // 40944
Mi nem elég?? Már miért ne lenne elég? Pontosan be tudod lőni a távolságokat.
"Elég csak lehúzni az ablakot és tolni kettőt a SUB-on felfelé és máris máshol van..." Ezt nem értem, mit akartál mondani. A sub-on egy jó rendszerben nem kell állítgatni. A futásidőkön pedig pláne nem.
"Elég csak lehúzni az ablakot és tolni kettőt a SUB-on felfelé és máris máshol van..." Ezt nem értem, mit akartál mondani. A sub-on egy jó rendszerben nem kell állítgatni. A futásidőkön pedig pláne nem.
Shadin2013-09-15 17:44:14 // 40943
Szerintem az nem elég. Elég csak lehúzni az ablakot és tolni kettőt a SUB-on felfelé és máris máshol van...
Shadin2013-09-15 17:42:43 // 40942
Kell egy olyan 1 v. 2 DIN-es fej ami "negatív" piros kijelzővel ill. piros gombokkal és (minimum )2 pár (minimum) 5V-os pre out-tal rendelkezik, van hozzá fullos kormány és kijelző illesztő modul, tudja fogadni a B&M-t. Egyenlőre ennyi...
Ha kisebb a vonalkimenet akkor illeszteni kell a Bose-hoz, kicserélni a hangszórókat ezekre
Ha nem illeszthető a Bose-hoz akkor újrakábelezés, polcról erősítő beszerelés gyári helyen mélyláda kialakítás és szintén hangszórók cserélye Hertz típusúra.
Na ehhez már qva öreg vagyok...
Ha kisebb a vonalkimenet akkor illeszteni kell a Bose-hoz, kicserélni a hangszórókat ezekre
Ha nem illeszthető a Bose-hoz akkor újrakábelezés, polcról erősítő beszerelés gyári helyen mélyláda kialakítás és szintén hangszórók cserélye Hertz típusúra.
Na ehhez már qva öreg vagyok...
GTPeti2013-09-15 17:35:34 // 40941
Erre való a futásidő-korrekció a fejegységben. Az összes hangszóró távolsága a hallgatási ponttól külön van beállítva.
Shadin2013-09-15 17:34:36 // 40940
A fázis forgatáson kívül a SUB időkorrekciót mifenével oldod meg?
GTPeti2013-09-15 17:32:35 // 40939
Az enyémben is az... :P
Shadin2013-09-15 17:27:11 // 40938
Egy dolog azért biztos, hogy soha nem tudtam olyan rendszert építeni aminél minden körülmény között is pontos volt a nyomó. Itt az. A korrekciókat rendesen belőtték.
Shadin2013-09-15 17:23:46 // 40936
Ha az a kocsi ami a képen van 2,5 ért vihető akkor már árulom is a testem...
GTPeti2013-09-15 17:23:16 // 40935
2013-2014 van az elején.
Shadin2013-09-15 17:22:59 // 40934
Kedves hirdető!
Kérem segítsen megérteni ezt a hirdetést. A leírásban jobb kormányos, külföldi papírokkal stb autó szerepel, a képen viszont egy bal kormányos autó látható magyar rendszámmal. Melyik az igaz?
Köszönettel:
Kern Zoltán
Kérem segítsen megérteni ezt a hirdetést. A leírásban jobb kormányos, külföldi papírokkal stb autó szerepel, a képen viszont egy bal kormányos autó látható magyar rendszámmal. Melyik az igaz?
Köszönettel:
Kern Zoltán
Shadin2013-09-15 17:22:04 // 40933
2013-as prosiban benne vannak? Nekem volt 9855R-em. Az volt a csúcs! Saját DC-DC konverter lógott a seggéből :-) Erősítő nélkül is ütős volt eleinte.
GTPeti2013-09-15 17:15:39 // 40932
Na ja... Egy low-costságra trimmelt fejegység rendszerint kerámia kondenzátorokkal a jel útjában eléggé viszonylagossát teszi a dolgokat.
GTPeti2013-09-15 17:14:17 // 40931
"Kipakolhatom az egészet..." Ki hát.
Ezért mondom. NE hallgass meg valami normálisat!
(BTW, az Alpine ráadásul maga is elkezdett beépítőkereteket kínálni. Hogy minél tökéletesebb legyen az esztétika. Nem vagyok egy nagy Alpine-mániás, csak tegnap hoztam a Médiából egy prosit.)
Ezért mondom. NE hallgass meg valami normálisat!
(BTW, az Alpine ráadásul maga is elkezdett beépítőkereteket kínálni. Hogy minél tökéletesebb legyen az esztétika. Nem vagyok egy nagy Alpine-mániás, csak tegnap hoztam a Médiából egy prosit.)
Shadin2013-09-15 17:13:09 // 40930
Egyébiránt csak a McIntosh szó benne szépen. Meg némely pop csatorna a rádión és a Faithless CD-im.
Shadin2013-09-15 17:11:44 // 40929
Gyári arculat forever. Nincs opcióm, már megbeszéltük. B&M, Bose mögött csak fejet cserélni halál. Kipakolhatom az egészet...
GTPeti2013-09-15 17:07:13 // 40928
Ha ilyet csinálsz, ez nem jó jel.
Zoli, neked nem szabad meghallgatni egy valamennyire normális hifit. Pl. a 156-omét. :)
Egy McIntosh Reference CD kb. olyan idegen egy gyári fejben, mint egy 3cyl Lupo egy Alfa-talin...
Meanwhile... az Alpine-nak már van dupla DIN-es navi-feje, parametrikus EQ-val és futásidő korrekcióval.
Zoli, neked nem szabad meghallgatni egy valamennyire normális hifit. Pl. a 156-omét. :)
Egy McIntosh Reference CD kb. olyan idegen egy gyári fejben, mint egy 3cyl Lupo egy Alfa-talin...
Meanwhile... az Alpine-nak már van dupla DIN-es navi-feje, parametrikus EQ-val és futásidő korrekcióval.
mizooo2013-09-15 17:06:44 // 40927
Dettó! Most figyelgetnem kell meglazul e újra :S
Shadin2013-09-15 17:06:19 // 40926
Van ott cifrább is, de egy "piros" TI !
Shadin2013-09-15 17:05:24 // 40925
Úgy jöttem haza vagy 100Km-t. Többször álltam meg megrugdosni, mozgatni a kocsit és nem lehetett érezni semmit. Hazaértem, kerékkulcs elő, meghúz, és megszűnt a baj.
Shadin2013-09-15 17:03:12 // 40924
Most jöttem be az autóból két óra zenehallgatás után. :-) Nem tudom eldönteni melyik fej szól jobban. Eszközök: McIntosh Audiophile Test Reference CD, DB mérő (androidon), ismert CD-im és egy Blau meg egy Clarion eredetű fej.
Továbbá végig nyomkodtam a legújabb szerzeményem az AlfaOBD legújabb "kölcsön" verzióját, hátha az jobban tud PROXY-t rendezni és az MY11-es MP3 együtt műxik a B&M Media Player-rel.
Pedig füvet kellett volna nyírnom.
Továbbá végig nyomkodtam a legújabb szerzeményem az AlfaOBD legújabb "kölcsön" verzióját, hátha az jobban tud PROXY-t rendezni és az MY11-es MP3 együtt műxik a B&M Media Player-rel.
Pedig füvet kellett volna nyírnom.
GTPeti2013-09-15 17:00:59 // 40923
"felnikulcs nélküli indítás" Jól felszerelt darab. :)
mizooo2013-09-15 16:54:45 // 40922
Hát szó mi szó majdhogynem lazák voltak a csavarok :S
GTPeti2013-09-15 16:49:17 // 40920
"de én fejben már cseréltem az autó jobb elejét" Alfa-fan inside. :))
Shadin2013-09-15 16:45:03 // 40919
Egyszer régen jobb elölről gyorsításkor - fékezéskor kopogó hang hallatszott, egyenletes sebességnél morgott. Meghúztam a kerékcsavarokat. Nem voltak tök lazák ám. Nyilván nem akarom elbagatellizálni a gondod, de én fejben már cseréltem az autó jobb elejét. Az "Updete" pedig hasonlóra enged következtetni...
Shadin2013-09-15 16:39:39 // 40918
Vagy gyorsan meg kell venni.
mizooo2013-09-15 16:37:22 // 40917
Update: Most voltunk a kerék visszaszerelése után egy próbakörön de semmilyen hangot nem tudtam kicsikarni az autóból. Teljesen csendben volt. A múltkor is és most is Pesten jöttek elő ezek a zajok, ha csak melóba megyek az M0-án nem csinál semmit.
Hát nem vagyok nyugodt!
Hát nem vagyok nyugodt!