Shadin2013-10-10 11:03:53 // 41971
sargagumi.hu az öreg korrekt és alapos és olasz műszere van :-) csak ott tudták a 156-osomat is jól beállítani.
vzolee2013-10-10 10:10:50 // 41970
Most voltam gumisnál, lecseréltük az új Nokian WR D3-ra (205/55 R16). Continental volt rajta (ugyanez a méret). Az elsők két széle kopott el jobban, többet kell fújnom bele. A jobb hátsó külseje még mindig jobban kopott, el kell mennem újra futómű állításra. Tud valaki Pesten/környékén, vagy Egerben jó futóművest?
Piritu - 1.000.0002013-10-10 10:06:27 // 41969
A nitrogénes töltés szerintem egy nagy kamu. Egy időben töltettem, aztán felhagytam vele. Semmi, de semmi előnyét sem láttam. A gumi se fogyott/kopott másként, a fogyasztást sem befolyásolta.
Vermacy2013-10-10 09:32:14 // 41968
Köszönöm, már csócsálom is!
Vermacy2013-10-10 09:28:19 // 41967
225/45R18 a nyári
A téli a lenti méret. Ennyi nem számíthat, egyébként nem hidegen pumpálom.
A téli a lenti méret. Ennyi nem számíthat, egyébként nem hidegen pumpálom.
Dömpi (il dottore)2013-10-10 09:09:56 // 41966
nem ide tartozik, e-mail ment
Dömpi (il dottore)2013-10-10 09:02:35 // 41965
3,1 ??? Nem félsz, hogy nyáron a nagy melegben felmelegszik és szétszáll???
Nem akarok kötekedni, de én a 255/35 19-et fújom 3,0-ra. A tiéd meg, ha jól tévedek 225/50 R17.
Nem akarok kötekedni, de én a 255/35 19-et fújom 3,0-ra. A tiéd meg, ha jól tévedek 225/50 R17.
Vermacy2013-10-10 08:49:03 // 41963
Egyik télen én Nitrogénnel töltettem és semmi nyomáskülönbséget nem tapasztaltam a mínuzs 20 és a plusz egy-két fok között...
Vermacy2013-10-10 08:47:14 // 41962
Nyáron elöl 3,1, hátul 2,9. Télen 2-3 barokkal kevesebb...
Vermacy2013-10-10 08:46:10 // 41961
OFF-Off...
Az se rossz. Tudnál beszállítói elérhetőséget küldeni?
Előre is Köszönöm!
Tegnap prezentálták a német kollégáink a "lényeget", hogy még nem tudunk semmit, se PFMEA, se szerződés, de a gépeket már meg kell rendelni... :')
Az se rossz. Tudnál beszállítói elérhetőséget küldeni?
Előre is Köszönöm!
Tegnap prezentálták a német kollégáink a "lényeget", hogy még nem tudunk semmit, se PFMEA, se szerződés, de a gépeket már meg kell rendelni... :')
Vermacy2013-10-10 08:44:14 // 41960
Nálam egyik télen a hátsó volt szálszakadásos. Lehet, összefügg az elinduláskori kattanással...
Piritu - 1.000.0002013-10-09 22:02:17 // 41959
Jupiter1552013-10-09 21:47:21 // 41958
Köszi a válaszokat (kormány), bár sokkal okosabb nem lettem tőlük :D
Lenne még egy kérdés: Nem-multi kormányt ki lehet cserélni multira és mennyire bonyolult muttavány?
Köszi
Lenne még egy kérdés: Nem-multi kormányt ki lehet cserélni multira és mennyire bonyolult muttavány?
Köszi
panza2013-10-09 21:33:38 // 41957
Szintén zenész! Jövőre én sem szeretném kihagyni!
Szabolcs 1592013-10-09 21:24:43 // 41956
VTT LESZ ÉN TUTI MEGYEK IDÉN NEM JUTOTTAM EL
Totti (NagyVad)2013-10-09 21:24:00 // 41955
Semmi baj azért javítottalak hogy tiszta legyen mi micsoda! :-)
Piritu - 1.000.0002013-10-09 21:22:39 // 41954
Ha lehetne, most nyomnék egy "like"-ot!
De mivel nem szabad, ezért nem teszem :-))
De mivel nem szabad, ezért nem teszem :-))
Piritu - 1.000.0002013-10-09 21:21:36 // 41953
Elnézést, összecseréltem. Nekem már sok ez a sok rövidítés :-DD
Totti (NagyVad)2013-10-09 21:17:24 // 41952
Igazán nincs mit!
Ildiko2013-10-09 21:13:47 // 41951
Köszönöm. Jól hangzik. :)
Totti (NagyVad)2013-10-09 21:13:07 // 41950
Olyasmi:-)
Én meg remélem hogy jövőre össze tudjuk hozni! :-)
Én meg remélem hogy jövőre össze tudjuk hozni! :-)
Ildiko2013-10-09 21:12:35 // 41949
A VTT-t amúgy ismét májusra tervezzük? (Ennek a másik talinak a tervezett időpontja június 14-15.)
Totti (NagyVad)2013-10-09 21:12:07 // 41948
Szabolcs 1592013-10-09 21:10:06 // 41947
szia hol tudtál venni szivosort ,remélem ez lesz a rángatásod hibája
Liquid2013-10-09 21:08:11 // 41945
lassan olyan lesz mint a Júdeai Népi Fron, meg a Nemzeti Front, meg a Népe Front :DDD
SZ.V.A.T-ra remélem jövőre eljutok végre
SZ.V.A.T-ra remélem jövőre eljutok végre
Totti (NagyVad)2013-10-09 21:05:00 // 41944
Tévedés az a TNT! A SZ.V.A.T. az egy teljesen típus független tali volt és lesz is!
Ildiko2013-10-09 21:03:28 // 41943
Köszi. (Már szervezik az időpontot.)
Piritu - 1.000.0002013-10-09 21:02:25 // 41942
A Sz.V.A.T. a nagyvad topik (164-166) találkozója.
Ildiko2013-10-09 20:57:59 // 41941
Sziasztok!
Jártam ma az Alfa Club honlapján, mert szívesen elmennék a mozis programra, meg akartam nézni van-e már pontos program. Közületek jönne valaki? Nov. 9. szo Aréna Plaza VIP moziterem - Rush, Hajsza a győzelemért.
Közben láttam, hogy szerveznek Sz.V.A.T (Székesfehérvár - Velence Alfa Találkozó) júniusra a Drótszamárban. Ez nem a mi VTT-nk ugye?? Mert remélem, lesz VTT jövőre is!
Jártam ma az Alfa Club honlapján, mert szívesen elmennék a mozis programra, meg akartam nézni van-e már pontos program. Közületek jönne valaki? Nov. 9. szo Aréna Plaza VIP moziterem - Rush, Hajsza a győzelemért.
Közben láttam, hogy szerveznek Sz.V.A.T (Székesfehérvár - Velence Alfa Találkozó) júniusra a Drótszamárban. Ez nem a mi VTT-nk ugye?? Mert remélem, lesz VTT jövőre is!
Dömpi (il dottore)2013-10-09 20:50:22 // 41940
ja, két évet melóztam ezen a projekten, nem beszélve az elmúlt napokról, és még majd most jön a java
apropó offos verdák!
A napokban a téma kapcsán 2x jártam B.Pesten egymás után az új céges J Astra-val. 1.7 CDTI.
EKKORA SZ@RT!!!
23e km van benne.
Kigyorsításkor szó szerint krepeg - zavaróan ocsmány a hangja, rohadtul fapados, a bajuszkapcsolók mint a durungok, a kuplungot kinyomva ugrik egyet előre, a kormányzása olyan puha, hogy ha nem fogod a kormányt lemegy az útról...k*rva szar az egész. A pill. fogyasztásmérő szerintem csak kamu benne. Egyszerűen nem hiszem el, hogy 6-ban 110-nél 2,6 L/100 km a fogyasztás...még jó hogy nem termeli!
Szóval még egyszer jön itt valaki a fórumon azzal, hogy az alfa így, meg úgy, de bezzeg az opelben...komolyan átnyúlok a monitoron :)
apropó offos verdák!
A napokban a téma kapcsán 2x jártam B.Pesten egymás után az új céges J Astra-val. 1.7 CDTI.
EKKORA SZ@RT!!!
23e km van benne.
Kigyorsításkor szó szerint krepeg - zavaróan ocsmány a hangja, rohadtul fapados, a bajuszkapcsolók mint a durungok, a kuplungot kinyomva ugrik egyet előre, a kormányzása olyan puha, hogy ha nem fogod a kormányt lemegy az útról...k*rva szar az egész. A pill. fogyasztásmérő szerintem csak kamu benne. Egyszerűen nem hiszem el, hogy 6-ban 110-nél 2,6 L/100 km a fogyasztás...még jó hogy nem termeli!
Szóval még egyszer jön itt valaki a fórumon azzal, hogy az alfa így, meg úgy, de bezzeg az opelben...komolyan átnyúlok a monitoron :)
Liquid2013-10-09 20:28:06 // 41939
én is mindig a keményebb értékre fújom
Liquid2013-10-09 20:26:06 // 41938
wazze benne vagy a TV-ben :))
Dömpi (il dottore)2013-10-09 20:18:04 // 41937
lengőkar, féltengelyek cserélve -> blog
mzo2013-10-09 20:02:38 // 41936
Csatlakozom, én is kíváncsi vagyok mik lesznek a fejlemények!
Shadin2013-10-09 19:54:14 // 41935
Nekem a 156 nyalta le jobb elől belül a gumit ilyen durván. A lengőkar cserék megoldották. Az a futómű állítás márpedig nem lehet "zöld".
Piritu - 1.000.0002013-10-09 19:53:30 // 41934
Várjuk az tapasztalatokat!
Shadin2013-10-09 19:51:56 // 41933
Megjött a műanyag alig használt szívósorom. LMM, mozgatómotor+konzol rajta. Fém lapátkák, hibátlan mechanika. Utolsó esély a rángatásnak... Szép estét!
David | Centocinquantanove2013-10-09 19:51:21 // 41932
A téliket amúgyis normál+0.2 barra kell fújni utasítás szerint... De nekem ez nyári. Most fújtam rá még, óra szerint 2.5 meg egy kicsi van benne. Most mondhatom, hogy normálisan néz ki, de látszatra én nyomnék bele még, csak nem merek.
Eddig utasítás szerint 2.3-2.4-re fújtam, de a két széle jobban is kopott, tehát nem elég ez neki... Jórészt egyedül max 2en autózunk és mégis...
Eddig utasítás szerint 2.3-2.4-re fújtam, de a két széle jobban is kopott, tehát nem elég ez neki... Jórészt egyedül max 2en autózunk és mégis...
Piritu - 1.000.0002013-10-09 19:44:14 // 41931
Nekem ez még nem tűnt fel. Általában két hónap után is ugyan annyit mérek.
Piritu - 1.000.0002013-10-09 19:39:42 // 41930
A max nyomás cefetül ront a komforton. A múlt héten németbe menet próbából én is felfújtam, Soprontól hazáig majd kirázta a lelkemet. Aztán leeresztettem és visszakaptam a menetkomfortot.
(A teszt sikerült, a kocsi NEM fogyasztott kevesebbet autópályán, mint "normál" nyomással.)
(A teszt sikerült, a kocsi NEM fogyasztott kevesebbet autópályán, mint "normál" nyomással.)
Dömpi (il dottore)2013-10-09 18:53:34 // 41929
no meg ha 2,6-ra fújod, mire lekapod a szelepről a tömlőt, addigra az már csak 2,5 :)
Dömpi (il dottore)2013-10-09 18:52:41 // 41928
én mindig teljes terhelésre fújom, pedig rendszerint egyedül megyek vele ... de már a fiatnál is így csináltam
Piritu - 1.000.0002013-10-09 18:47:44 // 41927
2,5 az a 2,6 :-(
Piritu - 1.000.0002013-10-09 18:46:58 // 41926
Dömpi (il dottore)2013-10-09 18:43:43 // 41925
nincs jól légtelenítve...?
Dömpi (il dottore)2013-10-09 18:41:51 // 41924
nem kevés a 2,4? Én legalább 2,6-ra fújom az ugyanilyen méretű télimet.
Angelo Bianco2013-10-09 18:39:08 // 41923
És milyen gumikon gördül az autód?!
Piritu - 1.000.0002013-10-09 18:38:12 // 41922
Tuti, hogy valami ilyesmi lesz.