David | Centocinquantanove2013-10-28 09:19:54 // 42754
Nézd meg, hogy milyen fordulaton és turbonyomás értéken kezdi a rángatást nálad.
Shadin2013-10-28 09:04:12 // 42753
Meleg időben elég gyakran, 20 fok alatt ritkán csinálja, de nincs mi megszoruljon, mert már mindent cseréltem/ellenőriztem.
David | Centocinquantanove2013-10-28 08:40:00 // 42752
Nekem sem igazán rángat, csak nagyon nagyon ritkán. Olyankor tolok neki egy kövéret vagy visszaváltok. Az én meglátásom az az, hogy olyankor rángat amikor a fordulat és a turbónyomás egy mágikus értéknél együtt áll. A fordulat 1500-on, a turbó meg 0,5-0,6 bar környékén. Ez is csak 4. sebességben leginkább. Kizárólag ekkor rángat. Ha valamelyik érték máshol van, akkor eszébe nem jut, hogy egyet is rántson. Ami még közrejátszhat szerintem, az a hőmérséklet. Hidegebb időjárás után ha jön egy enyhület, akkor rendre hajlamosabb a rángatásra.
Néha néha kell nyomni egy padlósat, kiforgatni rendesen a motort, hagy mozogjon a szelep és akkor kisebb eséllyel szorul meg, minthogyha simogatod a gázt. Amúgymeg a lendkerék kímélése céljából sosem megyek tartsan 1500-ös fordulaton, inkább 1750-2000-ig, ebben a tartományban a fogyi is jobb.
Nekem minden szűkítő és minden egyéb gyári, nincsen belekókányolva semmi és ki sincs szedve semmi, és nagyon ritka amikor berángat.
Néha néha kell nyomni egy padlósat, kiforgatni rendesen a motort, hagy mozogjon a szelep és akkor kisebb eséllyel szorul meg, minthogyha simogatod a gázt. Amúgymeg a lendkerék kímélése céljából sosem megyek tartsan 1500-ös fordulaton, inkább 1750-2000-ig, ebben a tartományban a fogyi is jobb.
Nekem minden szűkítő és minden egyéb gyári, nincsen belekókányolva semmi és ki sincs szedve semmi, és nagyon ritka amikor berángat.
Shadin2013-10-28 08:27:43 // 42751
Tulajdonképpen a padlógáz tényleg megoldja...
Vermacy2013-10-28 06:58:35 // 42750
Én lassú kanyarodáskor hallok hasonlót ugyanonnan. Nálam átlépte a 120 ezret az óra, így vszínűsítem, hogy futóműfelújítás...
DE, csak jobb oldalról, balról semmi!
DE, csak jobb oldalról, balról semmi!
Vermacy2013-10-28 06:56:22 // 42749
Vermacy2013-10-28 06:53:53 // 42748
Nekem Péntek óta a Sottozérók dolgoznak. Még nem indokolt, de a következő két hétben nem lesz időm cserélni (minden esetben centíroztatok is).
Péntek este mentem be Sárvárra tankolni, mondom kifordulok, mert a faluban még messze látszanak a fényszórók. Aztán kiderült, hogy nem 50-el jön, de akkor már kint voltam és nyomtam egy kövéret 2-esben, majd 3-asban. Miután 110-nél sem maradt le, hát toltam még neki. Szép lassan el kezdett lemaradni, majd az elkerülőn, 0-ról már sok nem látszott az Angel Eyeból. Miután hazatértem, a konyhaablakból pont ráláttam, ahogyan kullog haza :-). Dupla volt a boldogság, mert tele a tank "Nitro"-val és Luxus mosás száradt a verdán. :-)
Talán a fényezés is meg lesz oldva pár héten belül...
Péntek este mentem be Sárvárra tankolni, mondom kifordulok, mert a faluban még messze látszanak a fényszórók. Aztán kiderült, hogy nem 50-el jön, de akkor már kint voltam és nyomtam egy kövéret 2-esben, majd 3-asban. Miután 110-nél sem maradt le, hát toltam még neki. Szép lassan el kezdett lemaradni, majd az elkerülőn, 0-ról már sok nem látszott az Angel Eyeból. Miután hazatértem, a konyhaablakból pont ráláttam, ahogyan kullog haza :-). Dupla volt a boldogság, mert tele a tank "Nitro"-val és Luxus mosás száradt a verdán. :-)
Talán a fényezés is meg lesz oldva pár héten belül...
Piritu - 1.000.0002013-10-27 21:52:56 // 42747
Ah, már megvolt a kollektív csere. No, majd lájtosan, fogyira hajtva :-(((((
GTPeti2013-10-27 21:52:09 // 42746
...bár ha a cég fizeti, az megint más. Ott lehet mondani, hogy rizikóminimalizálás és kész. :)
Piritu - 1.000.0002013-10-27 21:51:59 // 42745
GTPeti2013-10-27 21:51:31 // 42744
Napközben 20 fok van itt No-ban, én tuti nem télin indulnék útnak...
Piritu - 1.000.0002013-10-27 21:50:16 // 42743
Azért 20 fokban, 160 felett, a német rücskös beton pályán látható a fogyás ezer km alatt :-(
Alfonis2013-10-27 21:43:39 // 42742
na azért annyira nem kopnak azok. vaaagy? :D
Piritu - 1.000.0002013-10-27 21:36:24 // 42741
Holnap téli gumikkal vágok neki az útnak. Lehet, hogy nem lesz száguldozás, nem akarom, hogy elfogyjon, mire odaérünk :-(
Alfonis2013-10-27 21:34:22 // 42740
cseréltessem már a téli gummákat hétvégén otthon vagy ne? :D Itt linzben még szép idő van :P
Csabi2013-10-27 21:32:32 // 42739
A másik baj pedig az,h a tényleges nyitottságról fogalma nincs az ECUnak...
A mágnesre küldött feszültség nagyságát tudja csak...aztán vagy kinyit tőle az EGR vagy nem, vagy csak pár százalékra, ha már szorul...
Ha meg nem nyit ki, akkor azt már ismerjük...jön a lámpa egy idő után....
A megoldás: ne simogasd a gázpedált :)
A mágnesre küldött feszültség nagyságát tudja csak...aztán vagy kinyit tőle az EGR vagy nem, vagy csak pár százalékra, ha már szorul...
Ha meg nem nyit ki, akkor azt már ismerjük...jön a lámpa egy idő után....
A megoldás: ne simogasd a gázpedált :)
GTPeti2013-10-27 21:13:38 // 42738
Gute Fahrt!
(Kellemes oktatást! ;)
(Kellemes oktatást! ;)
Alfonis2013-10-27 21:06:27 // 42737
wow. jó utat :)
Piritu - 1.000.0002013-10-27 20:59:44 // 42736
Reggel újfent a kerekeink alá vesszük az utat. Megyünk a Fekete-erdőbe, röpke ezer km. :-))
dangerel2013-10-27 20:54:43 // 42735
Alfonis2013-10-27 20:53:56 // 42734
mondjuk igen Dömpinek egyedi felszereltsége van. De viszont olyan tulaj aki törődik az autóval. amikor 159 et kerestem annyi leéltet láttam tényleg vicc amik vannak használtautón...
Shadin2013-10-27 20:44:12 // 42733
Hát akkor más programozás. Egy Fiatos szerelő azt mondta, hogy rossz a 159 EGR programja, mert egyből 40%-ra nyitja, hogy kisebb legyen a késlekedés, és utána kezd el szabályozni. Ricsinek már mondtam, lehet, hogy ki lehet programozni.
ALFI1562013-10-27 20:38:08 // 42732
Ha az évjáratot nézem akkor érhet töbet 2-nél.De ha azt nézem,hogy se xenon,se bőr se tempomat meg manuál klíma akkor talán kettő körül lehet.De kinek mit ér.Az autó eladás/vétel az ilyen.
Piritu - 1.000.0002013-10-27 20:33:42 // 42731
Az enyém az utolsók közül való volt, és E4-es volt. Lapáttal.
Alfonis2013-10-27 20:33:06 // 42730
ha az 1,4misi akkor a Dömpié 3,4 Misi! :P
kettőnél többet ér az...
kettőnél többet ér az...
ALFI1562013-10-27 20:25:09 // 42729
Szép.
Hogy mennyit ér?A fene tudja.........Talán kettőt.
Hogy mennyit ér?A fene tudja.........Talán kettőt.
Liquid2013-10-27 20:23:35 // 42728
kivéve ha valami gyökér kamionos előzi a másikat, és közben egy fócvágen/bimmer jön a seggedbe és bizonyítani akar :D
GTPeti2013-10-27 20:21:44 // 42727
Az automatától eltekintve kéne. B)
(Egy dízelnek pályán használva nem kell aut. Budaörsnél beteszem 5ösbe/6osba, Lindaunál kiveszem. :)
(Egy dízelnek pályán használva nem kell aut. Budaörsnél beteszem 5ösbe/6osba, Lindaunál kiveszem. :)
Liquid2013-10-27 20:20:13 // 42726
sose, mert nincs benne :)
Az a helyzet hogy akkor derül ki mennyire füstöl, amikor már nincs bent a DPF hogy benyelje...
Az a helyzet hogy akkor derül ki mennyire füstöl, amikor már nincs bent a DPF hogy benyelje...
Liquid2013-10-27 20:19:03 // 42725
nemrossz, de pár éve mikor próbáltam egy 166-ot, akkor úgy éreztem még nem vagyok elég öreg hozzá :D
GTPeti2013-10-27 20:16:42 // 42724
Nálad mennyinként "ürít"?
Liquid2013-10-27 20:15:45 // 42723
ha a dpf nem tömítődik el túl gyorsan akkor sztem nincs gáz
Dömpi (il dottore)2013-10-27 20:09:17 // 42722
Shadin2013-10-27 20:03:09 // 42721
Igen, 16V
Shadin2013-10-27 20:02:32 // 42720
156-ban nem volt lapátka, csak E3-as volt, nyilván máshogy hangolva. Ez egy komplex hiba, E4 közeli.
zoltankublik2013-10-27 19:49:11 // 42719
Hali, ha valaki ilyet akar venni az egr lefalazásához az szóljon
http://viewitem.eim.ebay.hu/Alfa-Romeo-Diesel-EGR-Valve-Blanking-Plate-166-156-147-159-GT-Diesel/331050170416/item
http://viewitem.eim.ebay.hu/VD-EGR-blanking-plate-ALFA-ROMEO-147-156-159-166-SPIDER-19-JTD--24-20v-/300996556682/item
http://viewitem.eim.ebay.hu/Alfa-Romeo-Diesel-EGR-Valve-Blanking-Plate-166-156-147-159-GT-Diesel/331050170416/item
http://viewitem.eim.ebay.hu/VD-EGR-blanking-plate-ALFA-ROMEO-147-156-159-166-SPIDER-19-JTD--24-20v-/300996556682/item
Dömpi (il dottore)2013-10-27 19:26:01 // 42718
Köszi!
Dömpi (il dottore)2013-10-27 19:25:46 // 42717
A tiéd 16V, nem?
Piritu - 1.000.0002013-10-27 19:23:58 // 42716
Ezt a szűkítős dolgot nem értem. A 156-omban is ugyan ez az 1,9 motor volt. Csak én mentem 185ezret egr-el, lapáttal, sose rángatott. Ha az egr lenne az igazi ok, akkor ott miért nem csinálta? Nem lehet, hogy egyszerűen a dpf miatt más a program és túl szegényre lett tervezve a "keverék", hogy minél kevesebb legyen a korom? A szűkítő csak ezt hekkeli meg?
Dömpi (il dottore)2013-10-27 19:20:58 // 42715
Nem rángat, de ha legközelebb pucolom, az EGR-t, akkor gondoltam berakok egy szűkítőt.
Alfonis2013-10-27 19:14:34 // 42713
nekem is ilyen volt, de sz.tem zavaró. És ha tempomattal tolod akkor annak meg még be is zavar a késői gázadás. :S
Alfonis2013-10-27 19:13:17 // 42712
EGR szűkítő? neked is rángat? a méreteket pontosan nemtom amivel én dugóztam. a blogomban az egr es témánál vannak fotók, ott látod h hol lehet szűkíteni pikk pakk megvan. a szűkítő vagy a dugó bele... :P
egy téglalap alakú lemez is jó lenne 2 lyukkal a szélén. :D csak kilógnának az élei:P
egy téglalap alakú lemez is jó lenne 2 lyukkal a szélén. :D csak kilógnának az élei:P
Shadin2013-10-27 19:11:25 // 42711
Ha ezt tudom akkor nem bombázom szét a fél motorteret a szívósor lapátkák miatt. Próbáltál már szűkíteni az EGR-en? Jobban a gyári szűkítőnél??
Dömpi (il dottore)2013-10-27 19:09:16 // 42710
Mekkore, és milyen szűkítő való 8V-be? Esetleg cikkszámot tud valaki küldeni?
Dömpi (il dottore)2013-10-27 19:08:35 // 42709
Srácok!
Pár napja fékezéskor gumis nyöszörgést hallok jobb elölről. Mi a fene ez?
(néhány hete pont jobb elöl lett cserélve az alsó lengőkarom vadiúj TRW-re, szilenttel együtt)
Ötlet?
Pár napja fékezéskor gumis nyöszörgést hallok jobb elölről. Mi a fene ez?
(néhány hete pont jobb elöl lett cserélve az alsó lengőkarom vadiúj TRW-re, szilenttel együtt)
Ötlet?
David | Centocinquantanove2013-10-27 18:09:13 // 42708
Sajna tud a 8V is, annyi hogy ha engedsz vagy nyomsz a gázpedálon azonnal abbahagyja, legalábbis nálam, ezért engem annyira nem zavar ez a történet. Persze, ha valaki megtalálná a tuti 100%-os megoldást, hogy ez se legyen, és még meg is éri megcsinálni, akkor valószínűleg megcsinálnám... :))
Shadin2013-10-27 17:34:01 // 42707
Kezelés előtt. A beszűkülés 2000rpm-en van, hideg motor ~15fok,, +-3,5 is van, egy perc melegedés után lemegy +-1,9-re
Kezelés után. Hasonló kondícióknál +-0,9 induláskor és +-0,7-0,8 kis melegedés után.
Utolsó diag. hideg motornál mutató hőfok mutató megmozdulásáig alapjáraton indításkor +-1, a végén pedig +-03-04. Viszont egész érdekesen rohangál össze-vissza a korrekció a hengerpárok között.
Aki ért hozzá mondjon valamit. Van, vagy nincs értelme hozzányúlni. Alapjárat stabil minden körülmények között, füst, nehéz indítás nincs...
Kezelés után. Hasonló kondícióknál +-0,9 induláskor és +-0,7-0,8 kis melegedés után.
Utolsó diag. hideg motornál mutató hőfok mutató megmozdulásáig alapjáraton indításkor +-1, a végén pedig +-03-04. Viszont egész érdekesen rohangál össze-vissza a korrekció a hengerpárok között.
Aki ért hozzá mondjon valamit. Van, vagy nincs értelme hozzányúlni. Alapjárat stabil minden körülmények között, füst, nehéz indítás nincs...
'''''2013-10-27 16:42:52 // 42706
Gondolom elkapott valamit az elejével.:-)
ALFI1562013-10-27 16:36:19 // 42705
Több olyan 2.4 hírdetést láttam már,hogy motorcserés.Pl.ez is.Mi a fene ez a motorcserélgetés 2.4-be?
Online tag
2
Vendég2
417