Hát nem tudom, mondom én mentem az enyémmel egyszer 180 körül és még a piros közelében sem voltam olyannyira, hogy ne ment volna el legalább 200-ig, pedig papíron 193 km/h a vége.
Több youtube videjón is láttam ezt a 230 körüli sebességeket (saját órája szerint), de nem tudom, hogy a 120 vagy a 150 lovas produkálja e, csippelt vagy sem, stb.
David | Centocinquantanove2013-11-05 15:54:48 // 43106
WarbiRunner (Gyuri)2013-11-05 15:25:59 // 43105
Ok, köszönöm! Még nincs belőve az árkategória sem, az még sokmindentől függ. Azt látom a ha.hu-n is hogy nagy választék nincs, főleg hogy csak berlina jöhet nálam szóba 59-ből és 56-ból is. Sietni sehova nem sietek, egyelőre ötlet szinten mozog a dolog, nálam innen még egy év is eltelhet mire döntésre jutok :-).
A Piritu blogjába bekukkantok, mert ha csere lesz, akkor előfordulhat, hogy 56 - 59 dilemma lesz.
A Piritu blogjába bekukkantok, mert ha csere lesz, akkor előfordulhat, hogy 56 - 59 dilemma lesz.
vzolee2013-11-05 14:37:21 // 43104
Egyszer próbáltam, nem forgattam el pirosig. Váltottam volna én és megnéztem volna mi a vége, csak kijöttek elém :/ Ja és ez óra szerinti 200 volt.
vzolee2013-11-05 14:35:10 // 43103
Nem tudom, azóta nem próbáltam, akkor meg feltartottak :/ Nem szoktam amúgy gyorsan menni, nem járok a németekhez ;)
.......................2013-11-05 14:22:34 // 43102
szétpörgeted ?
jót nem tesz neki
jót nem tesz neki
.......................2013-11-05 14:18:57 // 43101
állítóla (ha lehet hinni a német fórumokban ) a 2,0 jtdm fékpadi mérések szerint akár 185 lovat is tud alapból,
ami nagy pozitivum,hogy a DPF a Motor nyakán van igy már NINCS vele gond,ami a 159 ben nagon nagy szó!!!
fogyi ugyanaz mint az 1,9 es jtdm
a váltó a Kritikus hogy húzható e még,
ha az M40 váló van rajta (ami a 2,4 jtd em van) akkor simál csippelhetö 200 lóra
a Motor maga húzható simán
ami nagy pozitivum,hogy a DPF a Motor nyakán van igy már NINCS vele gond,ami a 159 ben nagon nagy szó!!!
fogyi ugyanaz mint az 1,9 es jtdm
a váltó a Kritikus hogy húzható e még,
ha az M40 váló van rajta (ami a 2,4 jtd em van) akkor simál csippelhetö 200 lóra
a Motor maga húzható simán
Liquid2013-11-05 13:59:40 // 43100
a 2.0JTdm elég ritka, Piritu blogjait nézegesd meg, Ő hasonlítgatta az 1.9-es 156-tal.
WarbiRunner (Gyuri)2013-11-05 13:57:01 // 43099
Én is, csak a 146-al, annak nem kell akkora kifutó ehhez :-P
Node komolyra véve, érdekelne a tapasztalat a 170 lovas mJet-ekről. 150 lovast vezettem pár 100km-t hegyek közt, az nekem kevés volt dinamikára. Mi a helyzet a 170 lovassal? Nézegetem "titokban" a 159-eket (is). Milyen motorral érdemes? A 170 lovas szimpatikus, de fogalmam nincs mit tud (esetleg húzható e még tovább). Mennyire bevált motor ez? Van olyan tartós mint az 1.9?
Node komolyra véve, érdekelne a tapasztalat a 170 lovas mJet-ekről. 150 lovast vezettem pár 100km-t hegyek közt, az nekem kevés volt dinamikára. Mi a helyzet a 170 lovassal? Nézegetem "titokban" a 159-eket (is). Milyen motorral érdemes? A 170 lovas szimpatikus, de fogalmam nincs mit tud (esetleg húzható e még tovább). Mennyire bevált motor ez? Van olyan tartós mint az 1.9?
Liquid2013-11-05 13:15:45 // 43098
ValeRossi462013-11-05 12:30:21 // 43097
ha az a német szutyok nem jön ki elém,meg is tudtam volna nézni...de utána már forgalom volt és mire felgyorsult volna,el kellett vennem...
de megyek még arra :D
de megyek még arra :D
David | Centocinquantanove2013-11-05 12:04:54 // 43096
Hatodikban végülis mennyi a vége? Hallottam már 231-ről is meg 237-ről is...
GPS szerint kérdezem, mert az a tuti...
Nálam csak 170-180 felé volt a csúcs amit mentem vele, nem szeretem agyonhajtani, de érdekelne, hogy végülis mennyi az 1.9-es 8V v. 16V végsebessége...
GPS szerint kérdezem, mert az a tuti...
Nálam csak 170-180 felé volt a csúcs amit mentem vele, nem szeretem agyonhajtani, de érdekelne, hogy végülis mennyi az 1.9-es 8V v. 16V végsebessége...
mex862013-11-05 11:53:03 // 43095
ez a menetdinamika kérdés engem is érdekel mert a próbauton nem annyira tudtam eldönteni mi lesz, de gyengébbnek tünt a 159 mint a mostanim.
én egy alapol 150 lovas de picit valszeg huzott 2.4-es 166bol ülök ät 2.4es 159be, hät kiv leszek.
a probauton gyengébbnek érzödött meg a fogyi több de egyältalän nem vészes 7,4et mutatott a fedcomp
és ez már meg van okositva olyan téren hogy egr dugozva, szivosor cserélve azután
szal a sullyal nem lehet sokmindent kezdeni.
viszont csütörtökön hozom el végre :):):)
és ma beszéltem a volt tulajjal ismét, a leömlö miatt sem kell aggodnom mert azt is megcsinältäk hengerfejcserekor :)
tök jo szinte minden tipushiba kipipälva, kormänymü, leömlö, AGR, szivosor :)
mi várhat még, DPF, kéttömegü, xenon bär ezek bärmilyen OFFosnäl elöjöhetnek
én egy alapol 150 lovas de picit valszeg huzott 2.4-es 166bol ülök ät 2.4es 159be, hät kiv leszek.
a probauton gyengébbnek érzödött meg a fogyi több de egyältalän nem vészes 7,4et mutatott a fedcomp
és ez már meg van okositva olyan téren hogy egr dugozva, szivosor cserélve azután
szal a sullyal nem lehet sokmindent kezdeni.
viszont csütörtökön hozom el végre :):):)
és ma beszéltem a volt tulajjal ismét, a leömlö miatt sem kell aggodnom mert azt is megcsinältäk hengerfejcserekor :)
tök jo szinte minden tipushiba kipipälva, kormänymü, leömlö, AGR, szivosor :)
mi várhat még, DPF, kéttömegü, xenon bär ezek bärmilyen OFFosnäl elöjöhetnek
vzolee2013-11-05 11:49:19 // 43094
Én is mentem az 1,9 8V-vel 5.ben 200at. Tovább én sem tudtam nézni, mert engem is feltartottak :/
ValeRossi462013-11-05 11:25:08 // 43093
Óra annyit mutatott,kicsit a piros határán volt már :D
David | Centocinquantanove2013-11-05 11:20:18 // 43092
1.9-es 5.ben 210km/h???!
Az igen!
:O
Az igen!
:O
ValeRossi462013-11-05 11:16:16 // 43091
Rángatás nekem is volt,de amióta ledugóztam az EGR-t nincs..sokkal jobb a vas.
Most hogy voltam vele Svájcban,végre tesztelhettem pályán ilyen távon (2100 km)
az adatok : átlag sebesség 104 ,átlag fogyi 5,8 liter.. teljesen megvagyok elégedve...
Megakartam nézni a végét is,de mire 5ből felváltottam volna 210nél kijött elém egy Panamera...hogy szidtam..és még nem is ment :(
Most hogy voltam vele Svájcban,végre tesztelhettem pályán ilyen távon (2100 km)
az adatok : átlag sebesség 104 ,átlag fogyi 5,8 liter.. teljesen megvagyok elégedve...
Megakartam nézni a végét is,de mire 5ből felváltottam volna 210nél kijött elém egy Panamera...hogy szidtam..és még nem is ment :(
Shadin2013-11-05 10:36:53 // 43090
Én a 116 lovas 156-ból ültem át a159-be és egy darabig rosszul éreztem magam. Bár a 156-ban Novitec doboz dolgozott a 159 pedig a buta belga. Utóbbinak nem tett jót ebben a tekintetben a plusz 2-300Kg.
Shadin2013-11-05 10:31:59 // 43089
A rángatás maradt sajna ugyan olyan, ezért leszűkítettem az EGR-t. A menetdinamika lett jobb. Nincs benne egy deka hullámzás sem, folyamatosan gyorsít. Egyébként nem tudom mennyit számíthat az hogy a lapátkás szívócsatornán kb. harmadával több levegő tud áramolni, merthogy a lapátok oldalairól eltűnt 4-4 mm korom a tisztítást követően.
Szabolcs 1592013-11-05 06:49:36 // 43088
Bayorba rosenheimbe vagyok
_ÁRPÁD_2013-11-04 23:25:01 // 43087
Igen olvastam már , de én konkrétan arra az időszakra gondolok amíg fel nem épül a túrónyomás. Ott ez a 140paci könnyedebben vinné az 56-ost, mint a 170paci az 59-est. De lehet hogy érzéki csalódás. :D
Piritu - 1.000.0002013-11-04 23:16:56 // 43086
Anno a 150 lovassal hasonlítottam össze: klatty
_ÁRPÁD_2013-11-04 23:12:48 // 43085
Köszönöm Cartásak !
Még egyenlőre csak ismerkedünk :) de azt már tudom hogy az 56-om (ami most a páromhoz került) alsó tartományban "szerintem" fürgébb.
Még egyenlőre csak ismerkedünk :) de azt már tudom hogy az 56-om (ami most a páromhoz került) alsó tartományban "szerintem" fürgébb.
Liquid2013-11-04 22:57:52 // 43084
Isten hozott! :)
Piritu - 1.000.0002013-11-04 22:53:03 // 43083
Üdv a klubban! :-)
_ÁRPÁD_2013-11-04 22:30:59 // 43082
Sziasztok! A mai nappal csatlakoztam az '59-ek táborába :)
Dömpi (il dottore)2013-11-04 22:24:02 // 43081
Ne viccelj, én a 2 alfára fizetek ennyit itthon!
Dömpi (il dottore)2013-11-04 22:22:09 // 43080
Nagyon kevés? Egyet mondj! Csak egyet!
(nem a 1972-es mustangra gondolok...az újakra)
(nem a 1972-es mustangra gondolok...az újakra)
Dömpi (il dottore)2013-11-04 22:20:56 // 43079
Remélem nem így fog kinézni, mert akkor nem sokáig maradok alfás :-(, csak amíg az Arkanyal szét nem esik alattam.
GTPeti2013-11-04 21:54:11 // 43078
Na az durva. Úgy tudom arrafelé (BeNeLux) emiatt divat a lízingelés.
mizooo2013-11-04 21:49:05 // 43077
Hát igen de ez azért nem főzés ;) kíváncsi vagyok sikerül e letölteni egyenlőre és értelmezni valamit belőle.
Alfonis2013-11-04 21:42:46 // 43076
csoda, hogy annyian szívnak. Máshogy hogyan :D
Svéd2013-11-04 21:36:03 // 43075
Itt hollandiában,az állam felé fizetendő összköltség,a 2.4-es 159-re 369€/hó!!!!!!!!!
mzo2013-11-04 21:31:52 // 43074
Ha ilyen lesz akkor nekem tetszik! :) Egyébként szerintem a formatervel nem lesz baj, bármilyen is lesz.
Azon hogy jobb lett az autó mit értesz, enyhült esetleg a rángatás, vagy menetdinamika?
Azon hogy jobb lett az autó mit értesz, enyhült esetleg a rángatás, vagy menetdinamika?
GTPeti2013-11-04 20:48:29 // 43073
Erhard, itt is megkérdezném, hogy miért nem méltatsz egy rövid válaszra, ha privátban kérdezlek? Nem létkérdés, de csak ismerjük egymást vagy 7 éve, emiatt zavar egy kicsit.
Tisztelettel: GTP
Tisztelettel: GTP
Piritu - 1.000.0002013-11-04 20:37:12 // 43072
Az előző képen hátulról egy északi szomszédunk autója jutott eszembe, erről meg egy négykarikás. Ha a belseje is ilyen lesz elvesztettek egy vevőt.
Csabi2013-11-04 20:35:38 // 43071
Meg kell hagyni, itthon (Mo) jól lementek az árak. Ma megnéztem a 2014-es tarifákat 10ezer párszáz forintért van kötelező a 2,4-re, persze éves. (Allianz, Bónusz 6)
Teljes körű Casco 100-ért, 50ezer önrésszel, ez már nem annyira olcsó, de az alkatrész árak sem...:)
Teljes körű Casco 100-ért, 50ezer önrésszel, ez már nem annyira olcsó, de az alkatrész árak sem...:)
GTPeti2013-11-04 20:33:30 // 43070
A kiolvasás kb. annyi mint főzésnél elővenni a fiókból a fakanalat. :)
Csabi2013-11-04 20:30:43 // 43069
Bátor vagy! :) Nem mernék kísérletezni vele...
GTPeti2013-11-04 20:21:23 // 43068
Te hol vagy No-n belül?
Eddig azt hittem, hogy a GTV-m drága adó és biztosítás szempontjából, de azért még így is alig több, mint a felére jön ki cakk-pakk, mint a tiéd. (Bónusz 0)
(Ebből az adó nálam 150 euro/év, az Euro 4 + benzin miatt.) Ez az egész teljes casco-val értendő.
Eddig azt hittem, hogy a GTV-m drága adó és biztosítás szempontjából, de azért még így is alig több, mint a felére jön ki cakk-pakk, mint a tiéd. (Bónusz 0)
(Ebből az adó nálam 150 euro/év, az Euro 4 + benzin miatt.) Ez az egész teljes casco-val értendő.
mizooo2013-11-04 20:21:14 // 43067
Szabolcs 1592013-11-04 20:14:16 // 43066
140per hó igen
Shadin2013-11-04 20:12:15 // 43065
Képzeljétek, EGR és szívósor csere után sokkal jobban viselkedik az autó, még annak ellenére is, hogy vissza van téve az eredeti 136 lovas sw. Nem olyan jó, de majdnem, ott ahol én autózom...
Szabolcs 1592013-11-04 20:11:54 // 43064
nem olcso az bisztos az éves sulyadóm meg 300euro ugye ebbe ben van a pálya használat is de kor is sokkkkkk
GTPeti2013-11-04 20:07:25 // 43062
Az elég durva. SZVSZ olyan 1000 euro + 150-300 euro biztosításra tippeltem volna.
Alfonis2013-11-04 20:01:06 // 43061
140 EURO / hó? aztaq.... az 1680 E egy évben ami 290 el is 487200... itthon ez mennyi is lenne? max 200 mindennel együtt.... a különbség csak 287200. Egy jó nyaralás kijönne belőle... :D
Wahnsinn!!!!!!!!!
Wahnsinn!!!!!!!!!
Szabolcs 1592013-11-04 19:49:17 // 43060
magyar kocsit nem csesztetik mert nem ebbe az országba müszakizzák
Alfonis2013-11-04 19:44:50 // 43059
most olvastam. Téma - EGR :D
"olyan mintha az ágyban fingasz egyet és utána a saját fejedre húzod a takarót."
"olyan mintha az ágyban fingasz egyet és utána a saját fejedre húzod a takarót."
GTPeti2013-11-04 19:36:33 // 43058
Ez egy legalább 2 éves fotosop a Giuliettából készítve. A neten SZVSZ perpill NINCS gyári forrásból származó kép a Giuliáról. Egy sem. :(
mizooo2013-11-04 19:24:07 // 43057
Ha az Amerikaiak tetszését is el akarják nyerni akkor lehet baj :( nagyon kevés szép autójuk van....