a valóságban :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-14 19:13:40 // 46205
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-14 19:11:59 // 46204
nekem nem kell mutatni tán én adtam el az elsőket itt az amorén mikor még 56-om volt ...5-6 éve meg nekem is volt először ...jó az EBC főleg az 56-ra mivel ott gyorsan hullámosodik az első tárcsa :(
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-14 19:09:23 // 46203
jó az EBC de igazából nagy sebességnél van haszna amúgy meg szépen néz ki :)))
Shadin2014-01-14 18:41:22 // 46202
Ez jó lesz :-D
Pityukoma2014-01-14 18:40:36 // 46201
Akkor kipróbálhatjuk hogy melyik variáció a jobb. 136 LE+ chip v. 136LE+Novitec. :-)
Shadin2014-01-14 18:39:56 // 46200
EBC Ultimax...
Ilyet veszek, meg hozzá Yellow Stuff-ot. A küszöb után. Velencére rajta lesz...
Ilyet veszek, meg hozzá Yellow Stuff-ot. A küszöb után. Velencére rajta lesz...
Pityukoma2014-01-14 18:38:01 // 46199
Nekem ATE tárcsák vannak Textar betétekkel. Blogok Erhard ajánlására vettem, nem csalódtam a sokéves tapasztalatában. Tökéletesen meg vagyok elégedve vele. Bár Tibcsi sport EBC fékével nem összehasonlítható. Az brutálisan nagyon jó. tavalyi VTT-n volt szerencsém benn ülni a vasában fékpróba közben, azt hittem kirepülök elöl :-)
Shadin2014-01-14 18:37:23 // 46198
Ez jogos. Akkor viszem mind a 136 széria lovat.
David | Centocinquantanove2014-01-14 18:12:03 // 46197
"No stop signs, speed limit,
nobody's gonna slow me down!"
Ismerős a feeling... ;-)
nobody's gonna slow me down!"
Ismerős a feeling... ;-)
droberto2014-01-14 17:22:02 // 46196
Fék: Olvasd el Csabiii159 28885 sz. hozzászólását, és tisztábban látsz. :)
droberto2014-01-14 17:15:19 // 46195
Az EBC meg galvamizált.
VTT-n Tibcsijén majd látható 1+ év után az állapota. (Kíváncsi vagyok nagyon.)
VTT-n Tibcsijén majd látható 1+ év után az állapota. (Kíváncsi vagyok nagyon.)
droberto2014-01-14 17:12:50 // 46194
Pedig azt hittem kipróbálod a dobozkát.
droberto2014-01-14 17:12:45 // 46193
Ezt passzolom. Itt nem biztos, hogy a gyári a jó, mert pl.: DrB-t cserbenhagyta asszem 80ezernél.
Erhard nekem Ruville-t adott. Bár a tömítése csak papír volt, amit meg kiszedtünk, az meg asszem O-gyűrű.
Erhard nekem Ruville-t adott. Bár a tömítése csak papír volt, amit meg kiszedtünk, az meg asszem O-gyűrű.
Tibcsi1662014-01-14 17:05:02 // 46192
Fék: EBC-ről írtam blog-ot is. Nagyon ajánlom, kicsit drága, de nagyon durván fog és eddig soha nem csikorgott. Szerintem megér ennyit a biztonság!!! Féken és gumin nem szabad spórolni.
Szerintem egy sport autóra sport fék való! A gyári az nem teljesíti ezt a feltételt :)
Szerintem egy sport autóra sport fék való! A gyári az nem teljesíti ezt a feltételt :)
vzolee2014-01-14 16:53:19 // 46191
A 16-os felni épphogy rámegy a 305ös tárcsás fékre, a 330asra nem. Arra a 17-es megy fel épphogy :)
.......................2014-01-14 16:40:41 // 46190
az Alfa vezérlés gyenge pontja a vízpumpa
szerintem érdemes minöségi alkatrészt a motorba tenni
akár eredetit AR
szerintem érdemes minöségi alkatrészt a motorba tenni
akár eredetit AR
Chianti2014-01-14 16:36:17 // 46189
Ahogy néztem, a gyári meg a nem gyári (Dayco) vezérlés között tényleg nem sok eltérés van árban... a Dayco szett viszont tartalmazza a vízpumpát is. Gondolom abból is érdemes gyárit venni, ha nincs benne a szettben...
Chianti2014-01-14 16:22:53 // 46188
Nos ez 1 jó kérdés...elvileg 305-ös tárcsák vannak fent (egy katalógus szerint), de nem vagyok benne biztos...megpróbálom kideríteni. A vezérléssel kapcsolatban annyit még, hogy természetesen komplett Dayco szettről volt szó, ami tartalmazza a vízpumpát is...
Shadin2014-01-14 15:57:56 // 46187
Hívom Ricsit, csipp nélkül tapodtat sem...
ValeRossi462014-01-14 15:42:22 // 46186
csak is egyben mindent!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-14 15:27:31 // 46185
jaja ruville pl :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-14 15:27:10 // 46184
meg a Ferodo is, a Textar is, a Bosch is....
Piritu - 1.000.0002014-01-14 15:17:55 // 46183
Vízpumpa?
droberto2014-01-14 15:10:30 // 46182
Legalább indult volna el...
droberto2014-01-14 15:10:15 // 46181
Vezérlés Dayco vagy gyári.
Minden görgőt cserélj. 200 körül a főtengely ékszíjtárcsát is.
Fékből meg EBC (Turbo Groove tárcsa, Yellowstuff betét).
Minden görgőt cserélj. 200 körül a főtengely ékszíjtárcsát is.
Fékből meg EBC (Turbo Groove tárcsa, Yellowstuff betét).
droberto2014-01-14 15:07:31 // 46180
Engedd meg, hogy itt reagáljak:
Erről beszéltem. Az Alfa sokkal kifinomultabb összetettebb (kisebb tartalékokkal rendelkező) technika mint a "polgári" márkák. Ebbe nem vehetsz, mindenféle szemetet (már bocsánat, de a Moog az a legalja).
Ha gyárit vettél volna, akkor az is kibírt volna ugyanúgy sok százezret, mint elődje. Ha nem gyári akkor meg TRW vagy Lemförder, ha már... De ezt túl a 156 topicba is megmondta volna neked bárki.
Én sem patkányoztam a Fiatomat amiért az Ocap első lengőkarok 5 ezer kilóméter alatt széthullottak.
Erről beszéltem. Az Alfa sokkal kifinomultabb összetettebb (kisebb tartalékokkal rendelkező) technika mint a "polgári" márkák. Ebbe nem vehetsz, mindenféle szemetet (már bocsánat, de a Moog az a legalja).
Ha gyárit vettél volna, akkor az is kibírt volna ugyanúgy sok százezret, mint elődje. Ha nem gyári akkor meg TRW vagy Lemförder, ha már... De ezt túl a 156 topicba is megmondta volna neked bárki.
Én sem patkányoztam a Fiatomat amiért az Ocap első lengőkarok 5 ezer kilóméter alatt széthullottak.
droberto2014-01-14 14:55:28 // 46179
Az nagy kár. :(
Ettől függetlenül próbálj meg pénteken jönni. Szeretnék veled konvojozni. :)
Ettől függetlenül próbálj meg pénteken jönni. Szeretnék veled konvojozni. :)
droberto2014-01-14 14:53:45 // 46178
Jó hírem van a 159VTT-t illetően: idén is megkapjuk az árakból a 10% kedvezményt. :)
Shadin2014-01-14 14:52:32 // 46177
Hallod, csak azt a pörit ette meg életében a lányom :-)
.......................2014-01-14 14:43:08 // 46176
vezérlésben kizárólag gyári AR szettett ajánlok,
nagyságrendekkel kevesebb baj van az Original teile ékkel az AR nál
nagyságrendekkel kevesebb baj van az Original teile ékkel az AR nál
ValeRossi462014-01-14 14:42:04 // 46175
Dayco-t tetettem be Én is,szerelő szerint teljesen ok.
féktárcsa csere nekem is most lesz,Én EBC sport tárcsákat rendelek a napokban,mert csak jót halottam róla. Nem olcsó,de ..........biztonság mindenekelőtt :)
féktárcsa csere nekem is most lesz,Én EBC sport tárcsákat rendelek a napokban,mert csak jót halottam róla. Nem olcsó,de ..........biztonság mindenekelőtt :)
.......................2014-01-14 14:40:38 // 46174
féktárcsában betétben az ATE a legjobb,a 159 re
le van festve teljesen ,igy nem rozsdál a kerékagynál majd
le van festve teljesen ,igy nem rozsdál a kerékagynál majd
vzolee2014-01-14 14:37:54 // 46173
Elveszett az a blog, asszem akkor volt valami szerver varia :/
Remsa betét lett, jól működik, nem is nyikorog.
Remsa betét lett, jól működik, nem is nyikorog.
Piritu - 1.000.0002014-01-14 14:22:38 // 46172
Végül is milyen betét lett és milyen lett a fék a gyárihoz képest? (A blog alapján visszatettétek az eredetit.)
Piritu - 1.000.0002014-01-14 14:04:23 // 46171
Utána néztem, az eddigi kb 700e Alfás km-ben 97 német út volt, ami a magánutakkal együtt sincs több, mint 250e pályás km.
vzolee2014-01-14 13:58:38 // 46170
Milyen féked van? Három féle létezik. Bremboból is kettő (305mm, 330mm) :)
Én cseréltem a 305-öset, blogot is írtam róla márkákkal és fotókkal együtt.
Én cseréltem a 305-öset, blogot is írtam róla márkákkal és fotókkal együtt.
Piritu - 1.000.0002014-01-14 13:39:52 // 46169
Szerintem nem. Tudsz jobb stabrudat?
Vermacy2014-01-14 13:27:12 // 46168
Én gyári féktárcsát kértem, de csikorog-nyikorog néha. Sztem kerüld, kérjél bele kicsit drágábban "márkásabbat". 1,9 16V 2006-ból.
Vezérlést nemTom, milyen...
"Nem fotóztam le a teljes számlát, nehogy "megsértsem" a szervizt.
Amire vittem:
-Vezérlés csere
-Első-hátsó féktárcsa és fékbetét
-Olaj- és szűrőcsere
-Kormánymű (ekkor már cserés volt ~1,5 dl/100km-es szervóolaj fogyasztással)
-Vonóhorog bekötése
-EGR tisztítás
1,9 JtdM, 150 olasz telivérrel.
Igaz, az EGR-t úgy néz ki, megölték... meg még volt pár apróbb bosszúság, de nem gond! Már megtaláltam Csörgőt Palotán és megfelelően vizsgázott a cabrióval :o)"
Vezérlést nemTom, milyen...
"Nem fotóztam le a teljes számlát, nehogy "megsértsem" a szervizt.
Amire vittem:
-Vezérlés csere
-Első-hátsó féktárcsa és fékbetét
-Olaj- és szűrőcsere
-Kormánymű (ekkor már cserés volt ~1,5 dl/100km-es szervóolaj fogyasztással)
-Vonóhorog bekötése
-EGR tisztítás
1,9 JtdM, 150 olasz telivérrel.
Igaz, az EGR-t úgy néz ki, megölték... meg még volt pár apróbb bosszúság, de nem gond! Már megtaláltam Csörgőt Palotán és megfelelően vizsgázott a cabrióval :o)"
vzolee2014-01-14 13:20:21 // 46167
Mert a kispolák tologatás fárasztó volt! :)
Szabolcs 1592014-01-14 13:10:09 // 46166
Mäjus23 . Ân èjjel indulunk a nejemmel münchenböl a vtt re
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-14 13:08:05 // 46165
no para Volvo V50 most vittek hozzá lengőkar hegyeket 2008-as autó, Audi A4 Lemförder szett 170e azt is rendeltek, A6 múlt héten 4 lengő a maradék 4 ma, stb, stb :P
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-14 13:03:32 // 46164
semmi csodálkozni való nincs Te szinte pályáztál azért úgy más a 160e....Gábor kollégám csak a 8-ason járt anno olaszba 60e km alatt 3x cserélt felső lengőkarokat, ebben volt Gyári, TRW, Ocap...
A legjobb példa Halesz esete a 0 km-es GT mennyinél is cserélte a gyárit? tán 40e?
Tudom véletlenül a porosat rakták bele, rossz hold tűnt fel, hamis lengőkart csempésztek az autójába, a mayák tehetnek róla, a világválság valamit kihagytam? :D
A legjobb példa Halesz esete a 0 km-es GT mennyinél is cserélte a gyárit? tán 40e?
Tudom véletlenül a porosat rakták bele, rossz hold tűnt fel, hamis lengőkart csempésztek az autójába, a mayák tehetnek róla, a világválság valamit kihagytam? :D
Piritu - 1.000.0002014-01-14 12:54:48 // 46163
(3 tulajdonosa volt rajtam kívül)
Piritu - 1.000.0002014-01-14 12:54:04 // 46162
Az említett stabród gyári AR emblémás volt.
Igaz, a használata tuti más, mert amíg tönkrement 3 tulajdonosa is volt a kocsinak.
Igaz, a használata tuti más, mert amíg tönkrement 3 tulajdonosa is volt a kocsinak.
.......................2014-01-14 12:47:46 // 46161
egyszerüen szarok az utángyártott olcsó cuccok,
anno a Fiat Bravo gyári lengökart cseréltem 120ekmernél
utána az utángyártott csak 30e km ert bírt ki
ugyanott közlekedve
anno a Fiat Bravo gyári lengökart cseréltem 120ekmernél
utána az utángyártott csak 30e km ert bírt ki
ugyanott közlekedve
Piritu - 1.000.0002014-01-14 12:40:57 // 46160
Mondjuk ezen én is csodálkoztam, mert az eredeti meg 160ezret :-P
Ott valami nem volt kerek. Felmerült bennem az is, hogy, hogy mi van, ha már 5-10 éve a raktárban volt és öregebb volt már, mint ami helyett bekerült? (A Spiderhez kaptam olyan cuccokat is, amin centis por volt. Azt se tegnap rakták be a polcra.)
Ott valami nem volt kerek. Felmerült bennem az is, hogy, hogy mi van, ha már 5-10 éve a raktárban volt és öregebb volt már, mint ami helyett bekerült? (A Spiderhez kaptam olyan cuccokat is, amin centis por volt. Azt se tegnap rakták be a polcra.)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2014-01-14 12:32:43 // 46159
stabrúd gyári, felső lengő moog stab pálca febi.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-01-14 12:26:46 // 46158
az 56-ot amid céges volt pl gyári stabrúd 30-40e km alatt elhalálozott kis hazánkban...
Piritu - 1.000.0002014-01-14 12:17:12 // 46157
Milyen alkatrészeket raktál bele? Jó úton a gyári cucc 200ezret is kibír. Persze a 10ezres készlet az nem...
Liquid2014-01-14 12:14:12 // 46156
az én 156-omon 55e km alatt egy db felső lengőkar lett cserélve, az igaz hogy az előző tulaj cserélt sokmindent.
Milyen alkatrészek kerültek bele? Mert vannak komoly különbségek, strapabírási szempontból.
Milyen alkatrészek kerültek bele? Mert vannak komoly különbségek, strapabírási szempontból.