itten van e:
Dömpi (il dottore)2014-06-06 22:04:35 // 54604
Dömpi (il dottore)2014-06-06 22:02:01 // 54603
ő itt nem szokott járni
Dömpi (il dottore)2014-06-06 22:01:34 // 54602
ja, 6 év sok idő ám :)
GTPeti2014-06-06 22:01:08 // 54601
Nekem sem volt még. Sőt nem is nagyon hallottam olyanról, hogy egy 8V-s cartársnak korongozva lett. De majd jön pl. Ferke és megmondja a tutit.
Dömpi (il dottore)2014-06-06 22:01:02 // 54600
csak egy régi polgárvédelmi cucc, mustárgázt nem bírnám ki benne
Dömpi (il dottore)2014-06-06 22:00:06 // 54599
szakmai kérdés:
a 8V-nél írva vagyon, hogy a szelephézagokat ellenőrizni-állítani kell...ezt mennyire kell komolyan venni?
Csakmert nekem még nem volt (legálabb is nálam még nem - de kétlem, hogy előző tulaj ellenőriztette volna). Mikor említettem a szerelőmnek, úgy nézett rám, mint egy idiótára, majd megjegyezte, hogy "ha ragaszkodsz hozzá, megnézhetjük".
Ha jól tudom, a beállításhoz le kell szedni a szívósort. Vagy nem?
a 8V-nél írva vagyon, hogy a szelephézagokat ellenőrizni-állítani kell...ezt mennyire kell komolyan venni?
Csakmert nekem még nem volt (legálabb is nálam még nem - de kétlem, hogy előző tulaj ellenőriztette volna). Mikor említettem a szerelőmnek, úgy nézett rám, mint egy idiótára, majd megjegyezte, hogy "ha ragaszkodsz hozzá, megnézhetjük".
Ha jól tudom, a beállításhoz le kell szedni a szívósort. Vagy nem?
Liquid2014-06-06 21:57:33 // 54598
látom régen volt a középső kisbaba és kijöttél a gyakorlatból :D
GTPeti2014-06-06 21:57:14 // 54597
Látom megvan hozzá a felszerelésed. :))))
Dömpi (il dottore)2014-06-06 21:56:04 // 54596
Dömpi (il dottore)2014-06-06 21:54:54 // 54595
persze, csakhogy nyitott állapotban szorult meg...azért fojtott le
még jó, hogy 8V-m van, így nem teszi tönkre a nem létező örvénycsappantyúkat
még jó, hogy 8V-m van, így nem teszi tönkre a nem létező örvénycsappantyúkat
GTPeti2014-06-06 21:52:53 // 54594
Az sz@r dolog ha megszorul, mert még a végén nem nyomja tele korommal a szívósort. :)
Dömpi (il dottore)2014-06-06 21:51:24 // 54593
Zsunior!
Én már jártam úgy, hogy megszorult...kb. olyan, mint mikor szervízüzemmódba teszi a comp. a kocsit.
Bazi rossz, mikor 5 km alatt gyorsítasz fel 60-ra :(
Én azóta évente 1x kipucolom.
Én már jártam úgy, hogy megszorult...kb. olyan, mint mikor szervízüzemmódba teszi a comp. a kocsit.
Bazi rossz, mikor 5 km alatt gyorsítasz fel 60-ra :(
Én azóta évente 1x kipucolom.
Dömpi (il dottore)2014-06-06 21:44:34 // 54592
khm...alfám van :)
GTPeti2014-06-06 21:43:39 // 54591
Na végre, már éppen kérdezni akartam, hogy mikor térünk már végre vissza a topic EREDETI témájához. :))))
Shadin2014-06-06 21:35:44 // 54590
Ez a gyári módosítás, nem jön lámpa.
Alfa GT-Csaba2014-06-06 20:39:30 // 54589
Szerintem meg nem árt takaritani 2-3 évente ,mert megragadhat a lerakódott koromtól és lehet hogy ezért pusztul el benne az elektron mágnes.
Alfa GT-Csaba2014-06-06 20:36:52 // 54588
Miért nem csinálsz ,kb 5 perc és olyan lyukat fúrsz rá amilyet akarsz!Én 1 db 8mm-st fúrtam rá ,nem dobott hibát a gép tőle de rendesen leszükitette a füst útját a gyári teljes keresztmetszetű lyukhoz képest.
David | Centocinquantanove2014-06-06 20:17:18 // 54587
Köszi Shadin. És ettől elvileg nem jő elő a motorlámpa (elégtelen légáram)? Csakmert nekem a 8 millissel előjön...
Shadin2014-06-06 19:37:42 // 54586
Változott az elv 2011 környékén és a 8v ill. 16v esetében is tömítésnek a szűkítőt adják el. Gyári módosítás.
Zsunior2014-06-06 19:04:54 // 54585
Szuper, köszi!:)
David | Centocinquantanove2014-06-06 18:54:06 // 54584
EGR szelepet nem kell piszkálni, mert a takarítástól nem lesz jobb, sem rosszabb. Tehát nem érdemes. Ha jó akkor azért, ha nem jó, akkor csere.
Részecskeszűrő regen közben a lényeg, hogy lehetőség szerint ne állítsd le a motort. Különösebb pörgetést nem igényel, normál használat (1500-2500 rpm) mellett is tökéletesen tud regenerálni. Ha városi tötymörgésben kezdi az pech, mert ilyen körülmények között nem túl hatékony, de nem nagy gáz így sem, mert legközelebb annyival hamarabb kezdi.
Részecskeszűrő regen közben a lényeg, hogy lehetőség szerint ne állítsd le a motort. Különösebb pörgetést nem igényel, normál használat (1500-2500 rpm) mellett is tökéletesen tud regenerálni. Ha városi tötymörgésben kezdi az pech, mert ilyen körülmények között nem túl hatékony, de nem nagy gáz így sem, mert legközelebb annyival hamarabb kezdi.
David | Centocinquantanove2014-06-06 18:49:34 // 54583
Erhard! Hozzád fordulnék egy kérdéssel, mivel te vagy ebben a szakember... :)
Ha rendelek tőled az EGR szelep kilépő oldalára azt a rombusz alakú normál (értsd nem falazós, nem szűkítős) tömítésnek használt lemezkét, az nálatok is így néz ki?
Ilyet rendeltem (így megfogalmazva) a Unixtól, robbantott rajz szerint, elvileg gyári alkatrész, és ezt kaptam, de ez nem ugyanolyan, mint ami nekem volt benne eredetileg...
Változtattak ezen az alkatrészen a gyárban azóta, vagy rosszat kaptam?
A régiben nekem középen 1 nagy (teljes áteresztő) furat volt, ebben 3 kicsi...
Ha rendelek tőled az EGR szelep kilépő oldalára azt a rombusz alakú normál (értsd nem falazós, nem szűkítős) tömítésnek használt lemezkét, az nálatok is így néz ki?
Ilyet rendeltem (így megfogalmazva) a Unixtól, robbantott rajz szerint, elvileg gyári alkatrész, és ezt kaptam, de ez nem ugyanolyan, mint ami nekem volt benne eredetileg...
Változtattak ezen az alkatrészen a gyárban azóta, vagy rosszat kaptam?
A régiben nekem középen 1 nagy (teljes áteresztő) furat volt, ebben 3 kicsi...
Zsunior2014-06-06 18:31:24 // 54582
Kedves Dízelmágusok! :)
Tapasztalatot igénylő kérdéssel fordulok hozzátok:
EGR szelepet milyen időközönként ajánlott tisztíttatni? Ráér olajcserénként, vagy van erre valami külön tapasztalat? Érdemes egyáltalán?
Második kérdésem, amikor a részecskeszűrő regenerálódik, hogyan érdemes használni az autót? Kicsit érdemes forgatni, vagy nem kell csinálni vele semmit? :)
Előre is grazie!
Tapasztalatot igénylő kérdéssel fordulok hozzátok:
EGR szelepet milyen időközönként ajánlott tisztíttatni? Ráér olajcserénként, vagy van erre valami külön tapasztalat? Érdemes egyáltalán?
Második kérdésem, amikor a részecskeszűrő regenerálódik, hogyan érdemes használni az autót? Kicsit érdemes forgatni, vagy nem kell csinálni vele semmit? :)
Előre is grazie!
Giuntini2014-06-06 13:09:21 // 54580
De ez után a táv után megfogadtam, hogy többé nem teszem. Akkoriban, ez 92-ben volt Graz után nem volt autópálya, visszafelé Fehérvárig irtózatosan kellett figyelni, 13 óra vezetés után elég veszélyes volt. Ma már minden sokkal könnyebb, itt felmész a pályára, Nápolynál meg lemész róla. Velencénél annak idején vesztettél több mint egy órát a tangenzialén ma már ott az elkerülő.
Piritu - 1.000.0002014-06-06 12:05:21 // 54579
Tőlünk "csak" 1850 km :-)
Mondjuk a 156SW-vel is megtettük, de akkor aludtunk egyet éjjel. mindkét alkalommal meglepett, hogy meglett a 100-as átlag.
Mondjuk a 156SW-vel is megtettük, de akkor aludtunk egyet éjjel. mindkét alkalommal meglepett, hogy meglett a 100-as átlag.
Liquid2014-06-06 11:00:21 // 54578
nekem ilyenem van, működik korrektül MES-sel, és az androidos Torque-kel is.
ValeRossi462014-06-06 10:54:49 // 54577
Ezek kemény dolgok ám..Én 7,5 tonnással vettem érintőre a nullás korlátot. Akkor csak belföldet jártam vele,de pihenő nem igazán fért bele.Kihajtották az embert. Na utána ott hagytam a céget!
vzsiros2014-06-06 10:29:41 // 54576
Ezek az ODB 2 BT csatlakozók jók az 59-hez?
Használ valaki valami jó androidos app-ot ezen jelek értelmezésére?
ebay keresésem eredménye ;-)
Használ valaki valami jó androidos app-ot ezen jelek értelmezésére?
ebay keresésem eredménye ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-06 10:26:06 // 54575
nekem nem tudom mennyi a rekord alvás nélkül de mikor futárkodtam Szfvár-Brugge onnan átküldtek Berlin fölé és és onnan haza egy huzamban hazafelé el is aludtam Bécs előtt a szalagkorlát ébresztett fel érintőre vettem :) azt tudom hogy több, mint egy napos vezetés volt....utána hagytam abba...
Volt kétnapos is alvással az meg Szfvár-Brugge itt alvás 4 óra aztán Lyon át a Mont Blanc alatt és Torino-Miláno-Home...
Volt kétnapos is alvással az meg Szfvár-Brugge itt alvás 4 óra aztán Lyon át a Mont Blanc alatt és Torino-Miláno-Home...
David | Centocinquantanove2014-06-06 10:15:26 // 54574
A Veyronnál is mondták valamelyik műszorban, hogy full sebességen (értsd 400 körül) kb 15 perc alatt issza ki a teljes tankot... :)
A dragster énis vagy 6x megnéztem egymás után, vicces :) A corvettnél már megadtam volna hamarabb is a 300-as időt, ha megnézed kb 298-nál váltott éppen sebességet, ezzel bukva 1-2 másodpercet!
A dragster énis vagy 6x megnéztem egymás után, vicces :) A corvettnél már megadtam volna hamarabb is a 300-as időt, ha megnézed kb 298-nál váltott éppen sebességet, ezzel bukva 1-2 másodpercet!
vzsiros2014-06-06 09:11:47 // 54573
kénytelenek leszünk ;-)
Liquid2014-06-06 09:10:41 // 54572
valami V8-as állatot béreljetek :)
vzsiros2014-06-06 09:07:40 // 54571
de, megbeszéltük a menyasszonyommal, hogy végig megyünk a 66os úton, 2-3 éven belül. Csakhogy kint nem lehet 159-et bérelni... :( óriási szívfájdalom.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-06 08:47:16 // 54569
18 óra? nekem 20 óra volt alvás nélkül 140 alatt nem igazán mentünk, egyszer álltam meg tankolni...szfvár--graz-velnce-brescia-genova-nice-nimes-perpignan-barcelona
vzsiros2014-06-06 08:22:34 // 54568
nekem 156-al volt egy Budapest - Brüsszel egyhuzamban. 1 ebéd / tankolás megállással összesen. Sajna az 59-el még nem mentünk ekkora távra. És a kora őszi tervezett Toszkána sem éri még el ezt a távot.
ValeRossi462014-06-06 07:49:49 // 54567
Király videó! Hayabusát volt szerencsém kipróbálni...komolyan megijedtem attól az erőtől,ami azt a kb 300 kilót mozgatja. Nem is mertem megvenni! :)
Piritu - 1.000.0002014-06-06 07:28:55 // 54566
Szerintem teljesen felesleges. Ez az egész kicsit olyan, mint amikor tolómérővel tesztelnek a német autós műsorban. Ez a tulajok önigazolásához kell, hogy mondhassa: "enyém a hatodik leggyorsabb autó 300-ra!"
Ennél - szerintem - mindig komolyabb egy szerény kijelentés: "Ferrarim van."
:-))
Ennél - szerintem - mindig komolyabb egy szerény kijelentés: "Ferrarim van."
:-))
Piritu - 1.000.0002014-06-06 07:25:56 // 54565
Ha nem csak 159 ér, akkor én a 200-es Barcelonába menetelt is betenném a 146-al. 18 óra menet plusz 6 óra alvás a kocsiban :-DD
Giuntini2014-06-06 07:22:08 // 54564
Annak idején Sorrento-Budapest 15 óra, kiszállásokkal (tankolás, ebéd , kávézás) , és akkor még Graz felé kellett menni, mert úgy volt rövidebb és biztonságosabb. Mindez egy Fiat Croma D-vel (75 LE szívódízel).
Giuntini2014-06-06 07:13:04 // 54563
Ha a kilométer óra szerint vannak, akkor nem biztos a sorrend. A másik, hol egy Ferrari? A La Ferrari az összes utcai sportkocsit agyonütné.
Piritu - 1.000.0002014-06-06 06:58:55 // 54562
Nincs ilyen rajz. Az ábrák csak tájékoztatóak, sokszor nem is úgy néz i az alkatrész.
.......................2014-06-05 23:24:40 // 54560
Ja az SLR hangja überbrutál animál
.......................2014-06-05 23:24:02 // 54559
Qurva jó a video ,
A dragster takmutató a 1/4 milen lemegy koppra ,like :)
A dragster takmutató a 1/4 milen lemegy koppra ,like :)
.......................2014-06-05 23:14:06 // 54558
Ja egyik sem jó semmire,kis fos belül
Bár bugattiban még nem ültem
Bár bugattiban még nem ültem
.......................2014-06-05 23:12:29 // 54557
Szereléshez az eLearn való
Liquid2014-06-05 23:05:06 // 54556
az a helyzet hogy a Bugattinál inkább a 0-200, illetve a 0-300 amire gyúrtak :)
vagy mint a Koenigsegg Agera 0-300-0 21s :)
vagy mint a Koenigsegg Agera 0-300-0 21s :)
GTPeti2014-06-05 22:51:46 // 54555
A német barátom szokta mondani, akinek 159 SW-je van:
Ha most lehetne kapni újonnan 159-et (ami nála a 2.4 SW TI Q4-et jelenti), akkor azonnal vennék egyet...
Ha most lehetne kapni újonnan 159-et (ami nála a 2.4 SW TI Q4-et jelenti), akkor azonnal vennék egyet...