Piritu - 1.000.0002014-09-02 22:00:37 // 58003
Egy ilyen bonyolult vasnál millió ok lehet. Kellene egy hibaolvasás/élőadat elemzést csinálni, abból több minden kiderülne.
Piritu - 1.000.0002014-09-02 21:58:59 // 58002
"Nincs a fedcompnak külön hibaüzenete generátor hibára, csak az aksi ikon a kijelzőn?" :-O
Mi kellene még? Az üzi így is, úgy is GOTO szerviz-t jelent. A részleteket ott már tudják. (Már a Trabinál is megvolt ez a lámpa.)
Általában a légzsák vezérlő dob magának egy akkufeszültség alacsony hibaüzenetet, ha merül az akku, de az nem biztos, hogy lámpát gyújt.
Mi kellene még? Az üzi így is, úgy is GOTO szerviz-t jelent. A részleteket ott már tudják. (Már a Trabinál is megvolt ez a lámpa.)
Általában a légzsák vezérlő dob magának egy akkufeszültség alacsony hibaüzenetet, ha merül az akku, de az nem biztos, hogy lámpát gyújt.
Dömpi (il dottore)2014-09-02 21:57:16 // 58001
amúgy a pontosság attól is függ mekkora a kereked
Nekem pl. a sebességmérőm a 235/40 ZR19-el pontos (amúgy sokaknak itt), akkor pontos a fogyasztás is.
Kisebb kerékkel pontatlan a sebesség, ergo a valós megtett km több a kocsi által mértnél (camping vs 28-as bringa esete), ezáltal a fogyasztás sem valós, amit kiír a fedcomp.
Nekem pl. a sebességmérőm a 235/40 ZR19-el pontos (amúgy sokaknak itt), akkor pontos a fogyasztás is.
Kisebb kerékkel pontatlan a sebesség, ergo a valós megtett km több a kocsi által mértnél (camping vs 28-as bringa esete), ezáltal a fogyasztás sem valós, amit kiír a fedcomp.
Dömpi (il dottore)2014-09-02 21:53:45 // 58000
eddig benéztem a nickneved :)
folyamatosan magneto-nak olvastam (X-men), de most látom, hogy magento
diszlekszia
folyamatosan magneto-nak olvastam (X-men), de most látom, hogy magento
diszlekszia
Dömpi (il dottore)2014-09-02 21:50:23 // 57999
az enyém nagy átlaga 8.0
és akkor mi van?
most komolyan, mennyibe fáj évi 20 k km esetén 1l plussz tankolásonként?
...bakker, ha jól számolok 90k HUF...hmmm
és akkor mi van?
most komolyan, mennyibe fáj évi 20 k km esetén 1l plussz tankolásonként?
...bakker, ha jól számolok 90k HUF...hmmm
Dömpi (il dottore)2014-09-02 21:44:44 // 57997
én meg portyázó magyar vagyok :)
Piros Madaaar2014-09-02 21:44:01 // 57996
Az enyem 7alatt nem eszik...
Piritu - 1.000.0002014-09-02 21:42:22 // 57995
Gratula a k-hoz! :-))
Piros Madaaar2014-09-02 21:41:33 // 57994
Menyiert a nagy kerdes:-)
mizooo2014-09-02 20:59:40 // 57993
Basszus elvitték az autót amit haverral kinéztünk :(:(:(:(:(:(........... Tuti jó gép volt kíváncs vagyok regel e ide. Ha valaki lát valami épkézláb 2008 körüli 1.9 16V-t szóljon :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-02 20:36:08 // 57992
áhh neked ólomlábad van :) nekem mindig ugyan annyit eszik a gép nincs változás
bizsó1592014-09-02 20:20:51 // 57991
aha mindig ugyanúgy járok reggelente 25km és nem városban ezért fura, talán a dpf szűrő nem lehet eldugulva és ezért eszik többet?
Shadin2014-09-02 20:13:27 // 57990
Ma reggel 8,8 este meg 6.5 (kb. +0,4 mindegyikhez a valós)
tdemeter2014-09-02 20:11:04 // 57989
Szia!
Az enyem legutobb 8.5-ot evett, de volt mar 6.4-es fogyasztasom is.
Siman ossze lehet hozni ha csak varosban nyomod, rovideket mesz, nem varod meg h meleg legyen, stb...
Az enyem legutobb 8.5-ot evett, de volt mar 6.4-es fogyasztasom is.
Siman ossze lehet hozni ha csak varosban nyomod, rovideket mesz, nem varod meg h meleg legyen, stb...
Shadin2014-09-02 20:00:43 // 57988
Hát mer' iskolakezdés van :-D
bizsó1592014-09-02 19:48:39 // 57987
sziasztok valaki segítsen kitalálni mért eszik az autó az átlag 6,5l helyett 7,5 körül??? 1.9 jtdm 8v.
Vermacy2014-09-02 15:53:13 // 57986
Neeee....
Idén már nem szeretnék többet költeni karbantartásra! Még kell vennem téli gumit, meg Puntóra új tetőt...
Idén már nem szeretnék többet költeni karbantartásra! Még kell vennem téli gumit, meg Puntóra új tetőt...
Vermacy2014-09-02 15:51:35 // 57985
Ebben az olvasatban lehet! Miért? Érdekelne?
... labda lecsapva és nincs harag :o)
... labda lecsapva és nincs harag :o)
Csabi2014-09-02 15:47:13 // 57984
Sajna nem ennyire intelligens a rendszer...A generátoron túl azért lehet, csak egy testkábeled lazult le...nézzék át azért a kábelezést is, nehogy potyára vegyél generátort is.
magento2014-09-02 15:35:00 // 57983
OK, holnap többet tudok. A generátor-cserén átestem a 146-ossal is egyszer régen..
Nincs a fedcompnak külön hibaüzenete generátor hibára, csak az aksi ikon a kijelzőn?
Nincs a fedcompnak külön hibaüzenete generátor hibára, csak az aksi ikon a kijelzőn?
Csabi2014-09-02 15:16:41 // 57982
Nem ismeretlen dolog a generátor halála....Itt is már elég sokan átestek rajta, és az 1.9eknél jellemzőbb...
magento2014-09-02 14:50:28 // 57981
Meg is jött az új aksi, be van szerelve, a "felesleges" hibaüzenetek el is tűntek indításnál.... viszont 1 perc alapjárat után megint alacsony töltést írt. Szoktak generátor problémák lenni a típussal?
Végül is megy holnap szerelőhöz, a hétre volt tervezve vezéműszíj csere - a töltés probléma csak épp közben jött...
Végül is megy holnap szerelőhöz, a hétre volt tervezve vezéműszíj csere - a töltés probléma csak épp közben jött...
David | Centocinquantanove2014-09-02 14:46:26 // 57980
David | Centocinquantanove2014-09-02 14:39:50 // 57979
Lehet, hogy nem vagy 100%-ig hetero?! :)) Bocs a személyeskedő poénért, de magas volt a labda.
Vermacy2014-09-02 14:35:19 // 57978
Végig olvastam. Durva. Még jó, hogy Nekem nincs pótkerekem az Alfában! Puntóban van, de gyorsan rendelek oda egy nyári és egy téli gumit külön felnin... Vazze! Most belémb*szták az ideget, de ha nem kamu a cikk (miért is lenne az?), akkor a családban az összes kocsira tolom a pótkerékre az "új" gumit. Márkásat...
Vermacy2014-09-02 14:22:56 // 57977
"A tempomat remek opció. Tudom, hogy a heteroszexuális férfiak mindennél jobban érzik és szeretik a vezetést, szinte egybeolvadnak a vassal, mint portyázó magyarok a lovukkal, de nekem a kétszázadik kilométer autópálya után bizony jól jön, hogy robotpilótára kapcsolok - még ha csak a gázpedál szintjén, akkor is."
:o) Ezt mondom Én is! Már városban is bekapcsolom a tempomatot, ha tehetem ;-)
:o) Ezt mondom Én is! Már városban is bekapcsolom a tempomatot, ha tehetem ;-)
Vermacy2014-09-02 14:09:57 // 57976
Hát ezaz! Szoktam "trollkodni" a vezess.hu hozzászólásaiban és ezt nem volt hajlandó megérteni/felfogni egy S-Cross fun! Mármint, hogy egy "sedan" hiába kevesebb csillagos, mint egy SUV, Én akkor is a sedanban ülnék :o)
Vermacy2014-09-02 14:08:04 // 57975
:o) Sajnos, manapság csak jogok vannak, kötelezettségek meg nincsenek...
DE! Én lehet, ezért is kedvelem a '80-as évek autótermését. Azok még őszinte járgányok voltak mindenféle sallangtól mentesek...
DE! Én lehet, ezért is kedvelem a '80-as évek autótermését. Azok még őszinte járgányok voltak mindenféle sallangtól mentesek...
vzsiros2014-09-02 13:42:42 // 57974
Így igaz. Mert lehet, hogy a ajudi q7 csak 3 csillagot kapott anno a töréstesztre, a honda jazz meg 5-öt, attól még egy ütközésnél kicsit egyenlőtlen lesz a helyzet... Ebben nem áll rosszul a 159!
David | Centocinquantanove2014-09-02 13:34:59 // 57973
Attól még jogod van hülyének lenni... :)
David | Centocinquantanove2014-09-02 13:34:38 // 57972
Ááá nem csak, ahogy Alfa-GT Csaba cartárs is mondta, lehet hogy le akartak húzni, és lehet nem tetszett, hogy célirányosan kértem a dolgot.
Vermacy2014-09-02 13:32:54 // 57971
Mert a gép és a mérnök "dolga", hogy túlélj és megvedd a következő modellt is... :o)
Vermacy2014-09-02 13:32:12 // 57970
DE! Legalább a japán nem romlik el és keveset eszik. Bár itt az Audis volt a "bűnös", ahogyan végigfutottam a cikket, de pont ezért nézegettem Én is másfél tonna feletti verdákat. A fizikával lehet szórakozni, de ütközésnél a súly sokat számít!
Vermacy2014-09-02 13:28:44 // 57969
Sztem üzemanyag lehet a ludas. Nekem alapjáraton volt ingadozás Madaras Tesco kút után. Gyorsan nyomtam is bele prémium dízelt...
David | Centocinquantanove2014-09-02 13:27:26 // 57968
Amit továbbra sem értek... Ha azt akarod, hogy ne avatkozzon be (pl. pályanapokon egy zárt pályán ahol lehet randalírozni, stb), akkor mégis miért avatkozik be?
Vermacy2014-09-02 13:23:47 // 57967
"Közben nézett rám furcsán és ferdeszemmel :)"
Kínai szervizesnél voltál?-)
Kínai szervizesnél voltál?-)
Vermacy2014-09-02 13:21:38 // 57966
Pl. Ferrariban van oly opció, hogy kikapcsolod a "felügyeleti szervet", de vészhelyzet "végén" bekapcsol. Nem saját Ferrari sajnos, hanem még pár éve olvastam neten...
Vermacy2014-09-02 13:20:04 // 57965
2. Elvileg EGR tömődik...
Vermacy2014-09-02 13:19:01 // 57964
:o) Nagyszülőknél szabad a vásár, ott nem Én altatok... >:-)
David | Centocinquantanove2014-09-02 12:56:52 // 57963
Én eleve felelőtlenségnek tartom, azt hogy szeptemberben téligumival járkálnak az emberek, pláne azt, hogy 3 téli + 1 nyári kombinációval.
Persze lehet menni, de akkor ne tessék csodálkozni semmin...
Persze lehet menni, de akkor ne tessék csodálkozni semmin...
vzsiros2014-09-02 12:42:57 // 57962
uff, hogy a Civic-ből semmisesoksenem maradt... Basszus. Tragédia.
totalcar cikk a balesetről...
Az viszont tény, hogy a 159 nem adta volna meg magát ilyen könnyen, mint a Civic.
totalcar cikk a balesetről...
Az viszont tény, hogy a 159 nem adta volna meg magát ilyen könnyen, mint a Civic.
Norby2014-09-02 12:06:20 // 57961
Ilyet nekem is csinál a regenerálás bizonyos szakaszában.
De csak a 159 találkozó óta :(
De csak a 159 találkozó óta :(
Liquid2014-09-02 10:57:32 // 57960
az ülőlapot fel tudod emelni, már nem emlékezem pontosan mi hogy tartja, de nekem is alatta van.
Piros Madaaar2014-09-02 10:47:01 // 57959
Koszi sracok..ehhez gondolom kikell valahogy szedni az ulest.mert amugy nincs:-)
vzsiros2014-09-02 10:30:11 // 57958
igen? vigyem el manuális takaríttatásra, vagy a DPF égetést csinálta, kicsit csúnyán?
megvan a kocsi 9000 km-e, és még egyszer sem csinált ilyet, hogy az erő eltűnt volna, és a fordulatszám meg ingadozik...
De mondjuk egy ideje nézem, hogy mikor látok már DPF kiégetést, és amiket írtatok, hogy hogy lehet észrevenni, nekem még nem jött... Pedig főleg országút / autópályán használom a gépet (a városban biciklivel járok, főleg...)
megvan a kocsi 9000 km-e, és még egyszer sem csinált ilyet, hogy az erő eltűnt volna, és a fordulatszám meg ingadozik...
De mondjuk egy ideje nézem, hogy mikor látok már DPF kiégetést, és amiket írtatok, hogy hogy lehet észrevenni, nekem még nem jött... Pedig főleg országút / autópályán használom a gépet (a városban biciklivel járok, főleg...)
norbi04092014-09-02 10:18:36 // 57957
Vasárnap este munkából hazafelé a szakadó esőben végre tapasztaltam DPF regent...ha minden igaz. :) (Biztos volt már több is, csak nem vettem észre :D)
Munkatársamat vittem haza, menet közben nem éreztem/láttam semmi erre utaló jelet. Aztán amikor megérkeztünk hozzá akkor vettem észre hogy alapjárat megemelkedett kicsit, plusz a turbónyomás sem a nullán volt alapjáratnál. A 2. piros lámpás várakozásnál már az alapjárat és a turbónyomás is a megszokott volt.
Ez az lehetett? :)
Munkatársamat vittem haza, menet közben nem éreztem/láttam semmi erre utaló jelet. Aztán amikor megérkeztünk hozzá akkor vettem észre hogy alapjárat megemelkedett kicsit, plusz a turbónyomás sem a nullán volt alapjáratnál. A 2. piros lámpás várakozásnál már az alapjárat és a turbónyomás is a megszokott volt.
Ez az lehetett? :)
David | Centocinquantanove2014-09-02 09:59:14 // 57956
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-02 09:58:34 // 57955
dpf takarítás
vzsiros2014-09-02 09:56:11 // 57954
Nektek volt már ilyen? Van valakinek ötlete mi a frász volt ez?
Megyek tempomattal a pályán, 140-el, 1800-1900 fordulaton. Egyszer csak elkezd a fordulat fel és alá szánkázni, olyan 1200-2200 közt ugrált. Elkezdte veszíteni a sebességet. Egyszer csak kiírta, "cruise control off" (tempomatnak annyi ;-) ). Ekkor már ideges voltam, hogy mi a frász lehetett. Hibaüzenet, check engine semmi. Gondoltam, kitisztítom a rencert, nyomtam neki egy kövéret, felkúsztunk 3500-4000 fordulatig - itt kisimult a rángatás. Visszaengedtem 140-re, be a tempomatot - és mint ha semmi sem történt volna, mentünk tovább.
(1.9 JTDm 150 harcipaci, Q-tronic)
Vajon mi lehetett? (életében előszöt kényszerből lukoil-nál tankoltam - üzemanyag minőség - ez lehet ok?
Megyek tempomattal a pályán, 140-el, 1800-1900 fordulaton. Egyszer csak elkezd a fordulat fel és alá szánkázni, olyan 1200-2200 közt ugrált. Elkezdte veszíteni a sebességet. Egyszer csak kiírta, "cruise control off" (tempomatnak annyi ;-) ). Ekkor már ideges voltam, hogy mi a frász lehetett. Hibaüzenet, check engine semmi. Gondoltam, kitisztítom a rencert, nyomtam neki egy kövéret, felkúsztunk 3500-4000 fordulatig - itt kisimult a rángatás. Visszaengedtem 140-re, be a tempomatot - és mint ha semmi sem történt volna, mentünk tovább.
(1.9 JTDm 150 harcipaci, Q-tronic)
Vajon mi lehetett? (életében előszöt kényszerből lukoil-nál tankoltam - üzemanyag minőség - ez lehet ok?