Fórum >> Típusok >> 159

.......................2014-08-27 09:12:12 // 57615
Az Alfa os gyártott jó és rosszabb autókat is,mint minden más autógyár,
Nem lehet egy egés márka 100 éves múltját leszarolaszozni ,mert egy kétmodell esetleg nem úgy sikerült ,hogy használtan 200 ezerrel törődni kell vele,
Gondolom ő is 2 milla alatt vette,de akkor bezzeg vigyorgott ,hogy fele annyiért vett egy biztonságos kombit,mint egy Audit.
Dömpi (il dottore)2014-08-27 08:34:52 // 57614
Alkohollal a MAP szenzort tisztítottam.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-27 08:26:52 // 57613
mekkora balfx, gyökér ez a TC ipse...hogy törhet le, hogy...hát hogy? Úgy megvett egy visszatekert fost, aminek kopott volt a váltógombja a bontottat meg így sikerült felrakni a neppereknek :))) Meg is érdemli, remélem az automata váltója megy tönkre és locsolhat rá 3-4 kilót legközelebb ....
mizooo2014-08-27 05:15:19 // 57612
Kommenteltem Faszbóókon, hogy ezt azért nagyon nem kellett volna és ha egy VW leszakadt ablakáról, vagy sokadszorra cserélt ajtózáráról lett volna szó akkor lett volna nagy felháborodás.... Erre leoltanak, hogy nem véletlenül van rossz híre! Persze lehetett egy gyengébb időszaka az olasz autóknak is, vagy nem nem tudom... Én csak azt látom, hogy nincs vele több baj mint egy német, vagy japán autóval. Sokan örülnének egy ilyen "szar" minőségű autónak mint ami nekem van.... Az @nyjukat de fel tudnak idegesíteni, sok majom! Amikor Alfával mentettem a haver opeljét többször is........ meg amikor próbáltuk a strandon bottal kiékelni a Golf IV ablakot és közben a másik 3 már fával volt alátámasztva....... a Fater G Astráján a 3. gyújtótrafó szett van legalább és hengerfejes is volt..... STB..... Szánalom!!!!!!!
Chianti2014-08-26 23:13:20 // 57611
Sajnos ez köztudottan igaz majdnem minden mai modern márkára. Minél újabb, annál bonyolultabb, ergo több hibalehetőség. De most őszintén... egy egy ilyen lerobbanás után megfordult valaha is a fejedben, hogy soha többé Alfát, netán olasz verdát? :o)
Piritu - 1.000.0002014-08-26 23:00:48 // 57610
A megelőzés. Előbb kicserélni az alkatrészt, mint mielőtt tönkre megy.
DJ2014-08-26 22:50:59 // 57609
A megoldás...
Piritu - 1.000.0002014-08-26 22:43:23 // 57608
Igazolódott, hogy az automata váltó problémás, több a meghibásodási lehetőség :-DD
Piritu - 1.000.0002014-08-26 22:42:02 // 57607
A zsír újan vett 159-el többször maradtam fekve 100e km alatt, mint az összes többi Alfával 600e alatt.
Ez a "kellemetlen és felettébb idegesítő" dolog.
GTPeti2014-08-26 22:36:20 // 57606
Ha jól látom, még nem volt belinkelve Karotta alfás-videója.
Chianti2014-08-26 22:33:00 // 57605
Épp ma láttam én is a videót, nem nagyon tudok mit hozzáfűzni... kellemetlen és felettébb idegesítő dolgok ezek...
Chianti2014-08-26 22:27:01 // 57604
Sajnos ezt legközelebb csak okt. 18-án tudom megtenni, de mindenképp észben tartom, köszi a tippet... :o)
Piritu - 1.000.0002014-08-26 22:26:08 // 57603
A féktisztító nem igazán optimális. Túl agresszív és túl gyorsan párolog, ezzel megsértheti a vékony platina réteget. Alkoholt célszerű erre a célra használni.
Liquid2014-08-26 22:24:06 // 57602
így van, most menj ki és vágd el a kék vezetéket!...vagy a pirosat :D
Chianti2014-08-26 22:23:26 // 57601
Olvasom itt a hsz-eket és kezdem magam kellemetlenül érezni, ugyanis én még semmit nem szedtem szét és nem pucoltam ki, viszont eddig működik a vas rendesen. Akkor lassan ideje aggódnom, hogy egy időzített bomba ketyeg a motortérben? :o)
tdemeter2014-08-26 22:20:41 // 57600
Ehhez kell barmit csinalnod a napi rutin soran? Vagy csak eleg 1x osszeparositanod aztan csokolom?
Tapot is onnan kap, vagy azt kulon kell neki adni?
mizooo2014-08-26 22:18:41 // 57599
Na én is rendeltem egyet gyorsan :) lesz egy mini is ami működik.
norbi04092014-08-26 22:15:30 // 57598
Rendben, köszi szépen az infót :)
tdemeter2014-08-26 22:14:40 // 57597
na enis rendelek asszem...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 22:03:50 // 57596
van olaj a féktisztítóban
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 22:01:26 // 57594
azzal meg pláne ne olajos bákker...
Dömpi (il dottore)2014-08-26 21:58:52 // 57593
a pucolás annyiból állt, hogy féktisztítóval fújogattam ... de mivel tiszta volt, többet nem is fogom pucolgatni
Csabi2014-08-26 21:57:39 // 57592
Én ilyet használok, de az is jó amit te linkeltél...
megy vele minden...AlfaOBD, torque, MES...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 21:52:44 // 57591
LMM-őt ne is pucold semmi értelme meg többet árthatsz neki, mint használsz...
Dömpi (il dottore)2014-08-26 21:48:34 // 57590
Ma tök jót röhögtem :)

Jöttem haza a melóból. Nem toltam neki, olyan kényelmes 120-as autózásra álltam be a 2x2-sávos autóúton.

Előttem olyan jó 500 m-re a külsőben egy régebbi mazda 6 (a soom-soom), a belsőben pedig egy dacia duster.
A duster előzött volna, a mazda rágyorsított.
Ott erőlködtek egymás mellett vagy 5 km-en keresztül.

Meg is forduét a fejemben, hogy visszaváltok 5-be, lkevvillogom magam elől a duster-t, aztán otthagyom őket francba, de aztán úgy döntöttem inkább nem alacsonyodom le szintjükre, inkább röhögöm tovább a kínlódásukat :)
Dömpi (il dottore)2014-08-26 21:43:17 // 57589
a MAP vs. LMM témához:

MAP szenzorom tisztítása

LMM tisztítása
nekem az LMM szinte patyolat tiszta volt, ellenben a MAP csupa trutyi :(
norbi04092014-08-26 21:39:44 // 57588
Az AlfaOBD-hez milyen eszközt használsz? :) Jó az hozzá amit tdemeter linkelt be a 57356 hozzászólásában? erre gondolok

Vagy ez csak a torque-hez jó és az AlfaOBD-hez más fajta kell? :)
Dömpi (il dottore)2014-08-26 21:22:32 // 57587
jó szerelő lehet :(
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 21:15:59 // 57586
ott nem indulhatok fiat-tal ....de elmegyek Kaposra
Dömpi (il dottore)2014-08-26 21:11:56 // 57585
Gyere el hozzám csüt-péntek-szo-vas! Lesz egy kis barkácsmeló rendesen :)
mizooo2014-08-26 21:09:26 // 57584
Urak, lement pár 100 Km a beszűkítőzött EGR-el. És érdekes dologra lettem figyelmes, amit akárhogyan próbálgatok nem lehet placebo :D.... A gázelvételeknél, motorfékeknél rántott párat az autó mióta megvettem. Gondoltam ez olyan mint a klattyanás... Ez ilyen! Hát most akármilyen agresszívan veszem el a gázt ez nem ránt egyet sem, hanem szépen fékez folyamatosan ahogyan kellene?! :) Na mindegy tesztelgetem még, de egyenlőre esküszöm jobb lett az autó.
'''''2014-08-26 21:07:55 // 57583
Jelentkeztél már a KUL-ra? Feldobtam egy pezsgőt,nem emlékszel? :-)
Piritu - 1.000.0002014-08-26 20:44:42 // 57581
"Érdekes" szerelőd van, ha kiírt üzenet után nem az ECU kiolvasás volt az ELSŐ dolga...
laszlo03092014-08-26 20:40:26 // 57580
hello mindenkinek!

lenne egy kérdésem .alufelni az 159-esen Speedline 60690480 jelőléssel van .de nincs feltüntetve az osztokőr ,tudja netán valaki hogy mennyi ennek a feninek az osztokőre7,5J*17H2-41 még ezt találtam .
kőszőnőm előre is
Facetofacefoto2014-08-26 20:28:11 // 57578
Az a valami nagyon hosszú szöveg kb. 2-3 mp-ig volt látható és azóta se jött elő.
A szenzorokat már állítólag végig nézte ott nem talált hibát.
Ezt az "ECU hibatárolót" köszönöm, továbbítom neki.
GTPeti2014-08-26 20:12:33 // 57577
Pedig ez volt a nap mondása. :))
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 20:03:43 // 57576
akkor még sincs kommandós olaj nah :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-26 20:00:22 // 57575
amit Csabi írt az a pontos megnevezés :)
droberto2014-08-26 19:49:34 // 57574
Én is üdvözlöm. :)
Nem! Csak délutáni hobby. :)
Ráadásul holnap kell menjek megint Tatabányára! Remélem legalább a kipuff festéket el tudom hozni.
mzo2014-08-26 19:48:07 // 57573
Ugy van ahogy irtad. Nekem az LMM (MAP) nem volt olajos, hanem egyfajta szengomboc volt rajta ami szaraz volt. A felso turbocso szivosor talalkozasnal ellenben meg inkabb trutyis volt bar kozel sem annyira mint neked a kepeken? Viszont a téli duna plazas minitalin amikor az Akos autojabol kiszedte az LMM-et na az surun olajos dzsuvas volt. Az a baj hogy a karter gaz pont a turbo ele van vissza vezetve ahogy irtatok is es ezt az olajos cuccot nyomja be a szivosorba. No meg amikor mar nagyon nagyon kopott a motor es nyomja a karterbe az olajgozt akkor fordulhat az elo hogy szep lassan feltolti a coolert is olajjal majd egyszer csak bepumpalja a motorba aztan allitsd le ha tudod. :)
Apropo TC- n lattatok mar Karotta alfas videojat?
Csabi2014-08-26 19:47:37 // 57572
LMM=MAF=légmennyiség=légtömegmérő
MAP=szívócső nyomás érzékelő, igen ami egy redva :)
David | Centocinquantanove2014-08-26 19:33:42 // 57571
Igen... Meg sem indul a mutató.
'''''2014-08-26 19:32:24 // 57570
Asszonynak mutattam,mit művelsz a verdával.Furcsán nézett. :-) Szabin vagy,hogy ennyire ráérsz?
'''''2014-08-26 19:29:29 // 57569
MAF ? Elírtad! :-)
Shadin2014-08-26 19:20:55 // 57568
Amit itt LMM-nek hívunk az szabad fordításban a légmennyiségmérő azaz a MAP szenzor, a nagy vastag meg a légmennyiségmérő azaz MAF. Amennyiben félrebeszélek, pontosítom, a MAP szenzor tiszta redva a szívósorban.
Shadin2014-08-26 19:17:15 // 57567
Ez itten az LMM:

ez pedig a MAF:
Csabi2014-08-26 19:17:03 // 57566
Az a MAP szenzor ami a szívósorban van(Manifold Absolute Pressure) hőmérséklet, és nyomás mérés
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak