58070-es hsz-edre gondoltam.
béke
mex862014-09-05 11:17:07 // 58103
mex862014-09-05 11:01:32 // 58102
nem tartom magam profinak autószerelésben, véletlenül sem. söt... :D
lelkes amatör vagyok. bár azért pár dolgot megoldok vagy legaläbbis rájövök mi hogy, aztän megcsinältatom mässal föképp ha nincs hozzä felszereltségem ami igen gyakran elöfordul.
bär szakmämbol kifolyolag valszeg én is jobban értek ehhez, mint te a projektmenedzseléshez meg a jogäszathoz.
nem is próbälok jogäsz forumon érvényesülni. (ne érts félre, nm azt akarom mondani hogy a 159 fórumon nincs helyed, söt ezerszer több mint nekem, de lehet autószerelési kérdésekben a sajät tapasztalatokon kivül annyira nem kell mindenröl akkora meggyözödéssel állitani valamit)
csak arra még akartam ezzel rämutatni h. nem biztos äm hogy nem tud valaki otthon megoldani valamit eseteleg normälisan, és mindenböl csak az sülhet ki, hogy kókánykodás van meg barbärkodäs.
és arra hogy a 8v nem ördöglakat :)
lelkes amatör vagyok. bár azért pár dolgot megoldok vagy legaläbbis rájövök mi hogy, aztän megcsinältatom mässal föképp ha nincs hozzä felszereltségem ami igen gyakran elöfordul.
bär szakmämbol kifolyolag valszeg én is jobban értek ehhez, mint te a projektmenedzseléshez meg a jogäszathoz.
nem is próbälok jogäsz forumon érvényesülni. (ne érts félre, nm azt akarom mondani hogy a 159 fórumon nincs helyed, söt ezerszer több mint nekem, de lehet autószerelési kérdésekben a sajät tapasztalatokon kivül annyira nem kell mindenröl akkora meggyözödéssel állitani valamit)
csak arra még akartam ezzel rämutatni h. nem biztos äm hogy nem tud valaki otthon megoldani valamit eseteleg normälisan, és mindenböl csak az sülhet ki, hogy kókánykodás van meg barbärkodäs.
és arra hogy a 8v nem ördöglakat :)
Dömpi (il dottore)2014-09-05 10:48:43 // 58101
Mellesleg egyből "leesett", főleg mert a 147-es kapcsán konfrontálódtunk már ezzel a hibával.
Csakhogy én az 58072 HSZ-re reagáltam.
Csakhogy én az 58072 HSZ-re reagáltam.
Dömpi (il dottore)2014-09-05 10:45:31 // 58100
Jogász vagyok, projektmanager-ként dolgozom. Nem vagyok autószerelő, az alapvető dolgokkal sem vagyok tisztában - kivéve azokkal a dolgokkal, amiket itt a fórumon, valamint a szerelő barátom ténykedését nézve tanultam/rámragadt.
Attól még, mert láttam ahogyan a szerelő barátom lecseréli a vezérlésem, valamint ahogyan kicseréli a feleségem 147-esében a hosszbordást még nem állnék neki magam.
Azért mert te profi vagy az autószerelésben (vagy legalább is annak tartod magad), attól még itt a fórumon a többség NEM.
ENNYI.
Attól még, mert láttam ahogyan a szerelő barátom lecseréli a vezérlésem, valamint ahogyan kicseréli a feleségem 147-esében a hosszbordást még nem állnék neki magam.
Azért mert te profi vagy az autószerelésben (vagy legalább is annak tartod magad), attól még itt a fórumon a többség NEM.
ENNYI.
mex862014-09-05 10:24:22 // 58099
azok utän hogy nem esett le egyszerre hogy a kollega a napokban hosszbordäs csicsergésröl beszélt, nem csodälom hogy nem ällnäl neki...
nem vérsziväsból, de ugy gondolom nem sok mindent tapasztaltäl/csinältäl még ilyenformän motorikus téren (vagy sokmindent de nem a szijhajtäsnäl), emiatt is tartassz a dolgoktól ennyire
és ismételten modnom ezzel nm bätoritani akarok senkit, de ne misztifikäljuk tul a dolgokat, akinek van affinitäsa szerszämozottsäga és nem az elsöt csinälja, toväbbra is ällitom hogy ezt is megoldja. akär a garäzsäban is, ahogy Dävid vasän tették.
hibäzni persze mindenki tud, a szerelö is...
nem vérsziväsból, de ugy gondolom nem sok mindent tapasztaltäl/csinältäl még ilyenformän motorikus téren (vagy sokmindent de nem a szijhajtäsnäl), emiatt is tartassz a dolgoktól ennyire
és ismételten modnom ezzel nm bätoritani akarok senkit, de ne misztifikäljuk tul a dolgokat, akinek van affinitäsa szerszämozottsäga és nem az elsöt csinälja, toväbbra is ällitom hogy ezt is megoldja. akär a garäzsäban is, ahogy Dävid vasän tették.
hibäzni persze mindenki tud, a szerelö is...
mex862014-09-05 10:21:12 // 58098
egy 8v-n a vezérlés ugyanannyira (vagy mégkevésbé mert nem tudsz adagolót billegtetni) bonyolult mint egy akärmilyen ezeréves tdi-n vagy dizelen vagy akärmi hasonlon
nem gondolnäm h bärmiben is bonyolultabb, hogy ennyire paräzni kelljen töle.
aki azt megoldotta ezt is meg fogja, ezt bizton ällitom. akär müszerek nélkül is
16v-nek nem ällnék mär igy neki, ott nagyobb a hibäzäsi lehetöség
20v-nek még annyira sem, ott semmihez nincs hely...
ne értsetek félre, nem azt mondtam h mindenki cseréljen othton, de aki csinäl mär egyéb mäs 8v-ken is az sztem nyugodtan nekiällhat semmivel se bonyolultabb.
nyilvän aki annak nekiällt annak ugyis lesz megfelelö felszerszämozottsäga.
mondom ezt ugy hogy nem sok auton cseréltem vezérlést de azokon semmiféle nagy bonyolultsäg nem volt (1 veztengelyeseken)
egyébként meg jobb szeretem én is sokakkal együtt ha magam csinälok valamit (vagy résztveszek benne) amiröl van fogalmam... (mäs a helyzet amiröl tényleg lövésem sincs) mondom ezt harminc x birtokolt autó és nem kevés javittatäs utän.
nem gondolnäm h bärmiben is bonyolultabb, hogy ennyire paräzni kelljen töle.
aki azt megoldotta ezt is meg fogja, ezt bizton ällitom. akär müszerek nélkül is
16v-nek nem ällnék mär igy neki, ott nagyobb a hibäzäsi lehetöség
20v-nek még annyira sem, ott semmihez nincs hely...
ne értsetek félre, nem azt mondtam h mindenki cseréljen othton, de aki csinäl mär egyéb mäs 8v-ken is az sztem nyugodtan nekiällhat semmivel se bonyolultabb.
nyilvän aki annak nekiällt annak ugyis lesz megfelelö felszerszämozottsäga.
mondom ezt ugy hogy nem sok auton cseréltem vezérlést de azokon semmiféle nagy bonyolultsäg nem volt (1 veztengelyeseken)
egyébként meg jobb szeretem én is sokakkal együtt ha magam csinälok valamit (vagy résztveszek benne) amiröl van fogalmam... (mäs a helyzet amiröl tényleg lövésem sincs) mondom ezt harminc x birtokolt autó és nem kevés javittatäs utän.
Giuntini2014-09-05 10:12:30 // 58097
Ezt én is így gondolom. Elég csak egy fog eltérés. Ahogy Piritu is írta, ez nem az otthon szerelhető kategóriába tartozó autó.
Dömpi (il dottore)2014-09-05 10:09:27 // 58096
Szerintem pedig a vezérlés egy 8V esetében sem játék! Elég egy apró hiba és borzalmas dolgok lehetnek a következményei.
Nézd, nekem megéri az a pár ezer Forint munkadíj baráti alapon a szerelőmnek, mintsem motorgenerál vagy motorcsere legyen a vége a házi barkácsolásnak!
Nézd, nekem megéri az a pár ezer Forint munkadíj baráti alapon a szerelőmnek, mintsem motorgenerál vagy motorcsere legyen a vége a házi barkácsolásnak!
Vermacy2014-09-05 09:48:34 // 58095
:o) NemTom. IGazán, ennek nem jártam utána, mert éppen sietős korszak volt és a srác szombat délelőtt oldotta meg a céges parkolóban a helyzetet...
Vermacy2014-09-05 09:47:29 // 58094
Ó bocs! Való igaz, Én a kuplungra és a kettőstömegűre gondoltam...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-05 09:42:58 // 58093
ott vannak a jelölések, ha elrakod egy foggal csúnya hangja lészen :)
Shadin2014-09-05 09:38:18 // 58092
De bizony kell a rögzítő. Ha megbízol az elődben akkor simán felteszed rosszul az újat. Nekem is el volt csúszva. Azóta jobban húz alul :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-05 09:09:16 // 58091
amennyibe kerülnek a szerszámok kb annyi egy vezérléscsere :))) mondjuk nem is feltétlen szükséges hozzá a rögzítő...
Shadin2014-09-05 08:43:59 // 58090
Vezérlés rögzítő készlet. 10e szállítással együtt:
Negatív (E) torx kb5e:
és Pityukomának köszönettel, egy nem tudommianeveszögletestorx készlet M6 és M8 tagja:
Továbbá egy Bosch ESI[tronic] egy Autodata2012 és egy eLearn, amit alaposan megértesz. Minden betűjét, majd kinyomtatod nagyban, kitűzöd a falra és hajrá...
Negatív (E) torx kb5e:
és Pityukomának köszönettel, egy nem tudommianeveszögletestorx készlet M6 és M8 tagja:
Továbbá egy Bosch ESI[tronic] egy Autodata2012 és egy eLearn, amit alaposan megértesz. Minden betűjét, majd kinyomtatod nagyban, kitűzöd a falra és hajrá...
norbi04092014-09-05 08:03:57 // 58089
1 szíj, 2 vezető és 1 feszítőgörgő van a 40ben? :)
Vermacy2014-09-05 07:54:35 // 58088
:-( Pedig már reménykedtem, hogy nem vagyok egyedül ;-)
Az ismert kút mindenképpen fontos! Csak ha nagyon-nagyon muszály (2 évente egyszer), akkor tankolok "nem ismert" helyen, de akkor is csak max. 15-20 litert...
Az ismert kút mindenképpen fontos! Csak ha nagyon-nagyon muszály (2 évente egyszer), akkor tankolok "nem ismert" helyen, de akkor is csak max. 15-20 litert...
Vermacy2014-09-05 07:52:33 // 58087
Nálam az "1"-es tárcsa halt meg...
Vermacy2014-09-05 07:48:23 // 58086
Vett célszerszámot? Az nem 350 körül van?
Vermacy2014-09-05 07:47:55 // 58085
Ezt megmutatom asszonynak :o) Múltkor egy hétig nyaggatott, hogy melyik lehet az...
Vermacy2014-09-05 07:47:15 // 58084
Nekem 40 volt a hosszbordásszíjnál a tárcsa csere (szükséges feszítőkkel), de Nekem nem csiripelt semmi egy percig sem. Egyszercsak megszűnt a kormányszervó...
Vermacy2014-09-05 07:45:56 // 58083
Ha tényleg van benne, akkor egy állással lejjebb tedd az ablaktörlő-kart és onnantól fogva automata. Sztem kiszámíthatatlan a működése főleg szürkületben és éjszaka...
mex862014-09-05 07:11:08 // 58082
nekem volt
jobb lett volna ha nem lett volna...
van autó amiben tud normälisan müködni, a 159 nem ilyen...
jobb lett volna ha nem lett volna...
van autó amiben tud normälisan müködni, a 159 nem ilyen...
mex862014-09-05 07:10:05 // 58081
20v-nek én se ällnék neki de a 8v tényleg nem tul durva
mex862014-09-05 07:09:48 // 58080
hát nemtom, pl a te 8v-d nem egy ördöglakat.
semmi exträt nem lätok a vezérléscseréjében ami miatt ne lehetne nekiällni akär otthon is megfelelö szerszämozottsäg esetén
semmi exträt nem lätok a vezérléscseréjében ami miatt ne lehetne nekiällni akär otthon is megfelelö szerszämozottsäg esetén
Dömpi (il dottore)2014-09-04 21:39:20 // 58079
Vecsésen voltál és nem jöttél el hozzám? Onnan már csak pár km!
afla1592014-09-04 20:05:21 // 58078
Üdv Cartársak!!
Az elmúlt napokban kb 1,5 hete a gépezet egyre nehezebben indul, sőt ma reggel dupla izzítózás után is csak nagyon dadogva röffent be. Vadonatúj NGK izzító gyertyák vannak a masinkába. Tipp???? Akksim is kb 7 hónapos.
Az elmúlt napokban kb 1,5 hete a gépezet egyre nehezebben indul, sőt ma reggel dupla izzítózás után is csak nagyon dadogva röffent be. Vadonatúj NGK izzító gyertyák vannak a masinkába. Tipp???? Akksim is kb 7 hónapos.
Piritu - 1.000.0002014-09-04 20:00:56 // 58077
A 159 mai is bizonyított. Némi dolgom akadt Vecsésen. 2x250 km-t olyan nyugalomban tudtunk le, mintha csak a szomszédba mentünk volna. Cefetül jó utazóautó...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-04 19:28:22 // 58076
3 görgő egy szíj....
Piritu - 1.000.0002014-09-04 19:22:46 // 58075
Ismét "Like" :-))
Meg lehet nézni, hogy a Spidernél - ami tizeniksz évvel régebbi konstrukció - mi mindent csináltam magam. Meg azt is, hogy a 159-nél mit vállaltam be...
Másrészt egy várpalotai kirándulás nem egy olyan tétel, ami miatt kockáztatni kellene. (Meg Pesten is van, aki szóba jöhet.)
Meg lehet nézni, hogy a Spidernél - ami tizeniksz évvel régebbi konstrukció - mi mindent csináltam magam. Meg azt is, hogy a 159-nél mit vállaltam be...
Másrészt egy várpalotai kirándulás nem egy olyan tétel, ami miatt kockáztatni kellene. (Meg Pesten is van, aki szóba jöhet.)
Piritu - 1.000.0002014-09-04 19:17:49 // 58074
Like :-)
Az enyémben a megrendeléskor érvényes lista alapján kellett volna lennie. Amikor megjött majd örömtáncot lejtettem, mert nem volt benne...
Lehet, hogy ez a maszek dilim, de szeretek "gépészkedni".
Az enyémben a megrendeléskor érvényes lista alapján kellett volna lennie. Amikor megjött majd örömtáncot lejtettem, mert nem volt benne...
Lehet, hogy ez a maszek dilim, de szeretek "gépészkedni".
Piritu - 1.000.0002014-09-04 19:12:13 // 58073
???
Bocs, ha félre érthető voltam. "Jó nyálat" írtam, ez az én világomban nem prémiumot jelent, hanem ismert kúton tankolt normál, de megbízható cuccot. Nem isten háta mögötti helyen lévő maszek kis kutat vagy kannásat.
Bocs, ha félre érthető voltam. "Jó nyálat" írtam, ez az én világomban nem prémiumot jelent, hanem ismert kúton tankolt normál, de megbízható cuccot. Nem isten háta mögötti helyen lévő maszek kis kutat vagy kannásat.
norbi04092014-09-04 17:39:30 // 58072
SilentSound2014-09-04 16:18:41 // 58071
Megbízható és hozzáértő, nem lehúzós Alfa specialista szerelőt keresek elsősorban Dél- vagy Kelet-Pesten, ezek esnek útba leginkább.
Múltkor beírtam ide, hogy lett egy check engine hibaüzenetem, amire kaptam két választ is (amit köszönök utólag is), úgyhogy elmentem az eddigi szerelőmhöz, kiolvasta a hibát, miszerint "Fojtószelep vezérlés: szakadt" vagy valami ilyesmit dobott a gép. Mivel ő nem igazán foglalkozott eddig Alfákkal, nem kapta szét az autót, meg nem akart találgatni. Ami tünet egyébként még hozzáadódott a kód kiírásán kívül a dologhoz, hogy bizonyos fordulatszámon hallok egy morgós háttérhangot a motortól, ami nyilvánvalóan nem normális, hisz eddig nem is volt ilyen, szóval minél előbb szeretnék a végére járni és elmenni olyan szervizbe, ahol nem kezdenek el találgatni az én pénztárcám terhére.
Ez alapján van bárkinek bármi tippje, hogy mi a nyűgje az autónak?
Múltkor beírtam ide, hogy lett egy check engine hibaüzenetem, amire kaptam két választ is (amit köszönök utólag is), úgyhogy elmentem az eddigi szerelőmhöz, kiolvasta a hibát, miszerint "Fojtószelep vezérlés: szakadt" vagy valami ilyesmit dobott a gép. Mivel ő nem igazán foglalkozott eddig Alfákkal, nem kapta szét az autót, meg nem akart találgatni. Ami tünet egyébként még hozzáadódott a kód kiírásán kívül a dologhoz, hogy bizonyos fordulatszámon hallok egy morgós háttérhangot a motortól, ami nyilvánvalóan nem normális, hisz eddig nem is volt ilyen, szóval minél előbb szeretnék a végére járni és elmenni olyan szervizbe, ahol nem kezdenek el találgatni az én pénztárcám terhére.
Ez alapján van bárkinek bármi tippje, hogy mi a nyűgje az autónak?
David | Centocinquantanove2014-09-04 15:35:17 // 58070
Nem mondtam, hogy örülök neki, de az előző tulaj se úgy tűnt, hogy tegnap kezdte az autószerelést...
172.000-nél cserélte, 213.000 van benne és köszöni jól van a vezérlés...
Egyébként én már valószínűleg nem otthon fogom csinálni, mert én sem tartom magam annyira, hogy meg tudjam csinálni, de ettől még létezik olyan ember aki viszont képes rá otthon, mert megvan a rutinja és szerszáma hozzá...
Csupán ennyit gondoltam ehhez a témához.
172.000-nél cserélte, 213.000 van benne és köszöni jól van a vezérlés...
Egyébként én már valószínűleg nem otthon fogom csinálni, mert én sem tartom magam annyira, hogy meg tudjam csinálni, de ettől még létezik olyan ember aki viszont képes rá otthon, mert megvan a rutinja és szerszáma hozzá...
Csupán ennyit gondoltam ehhez a témához.
Dömpi (il dottore)2014-09-04 15:27:11 // 58069
Shadin is megcsinálta házilag, de ő azért e tekintetben más kategória. Vett célszerszámot és ért is hozzá.
Azért valljuk be, ahogy Piritu is többször leírta, a 159 már nem a házilag barkácsolható kategória.
Anno a Dacia-t én is szétkaptam otthon (más kérdés, hogy utána szerelő rakta össze), de a 159 esetében egyedül - a szerelőm felügyelete nélkül - max az EGR-t kapom le és takarítom ki.
Szóval kedves barátom, én a helyedben ennek nem örülnék annyira :(
Azért valljuk be, ahogy Piritu is többször leírta, a 159 már nem a házilag barkácsolható kategória.
Anno a Dacia-t én is szétkaptam otthon (más kérdés, hogy utána szerelő rakta össze), de a 159 esetében egyedül - a szerelőm felügyelete nélkül - max az EGR-t kapom le és takarítom ki.
Szóval kedves barátom, én a helyedben ennek nem örülnék annyira :(
David | Centocinquantanove2014-09-04 15:18:14 // 58068
Ott lesz az...
ValeRossi462014-09-04 14:58:35 // 58067
ValeRossi462014-09-04 14:54:04 // 58066
az ablaktörő kart a nulla állásból kapcsold eggyel lejjebb.akkor az van bekapcsolva. De a tükör felett is látnod kéne,kívülről az érzékelőt.
Néha Én is utálom :D
Néha Én is utálom :D
David | Centocinquantanove2014-09-04 14:26:51 // 58065
Miért ne lehetne? Az én autóm előző tulaja otthon a garázsban cserélt vezérlést...
norbi04092014-09-04 13:29:08 // 58064
Nem vezérműszìjra gondoltam, hanem hosszbordásra :)
De amúgy nem :) csak az alkatrészeket szerzem be :)
De amúgy nem :) csak az alkatrészeket szerzem be :)
Dömpi (il dottore)2014-09-04 13:10:05 // 58063
te magad akarsz vezérlést cserélni???
norbi04092014-09-04 12:20:03 // 58062
Szépnapot! :)
Tegnap elkezdett csiripelni a feszítőgörgőm..legalábbis szerintem az. Ahogy felnyitottam a motorháztetőt, láttam, hogy a generátortól jobbra lefelé az a görgő ugrál/pattog és ezzel egyidejűleg jelentkezik a csipogás. Tehát ha nem ugrál/pattog akkor nem is csiripel.
A kérdéseim:
Az valóban a feszítőgörgő?
Hány db vezetőgörgő van?
Szíjból 1725, 1735 vagy 1740 mm-es ajánlott?
....csak mert akkor már kicserélném a szíjat is meg mindent amit kellhet azon a részen. :)
Tegnap elkezdett csiripelni a feszítőgörgőm..legalábbis szerintem az. Ahogy felnyitottam a motorháztetőt, láttam, hogy a generátortól jobbra lefelé az a görgő ugrál/pattog és ezzel egyidejűleg jelentkezik a csipogás. Tehát ha nem ugrál/pattog akkor nem is csiripel.
A kérdéseim:
Az valóban a feszítőgörgő?
Hány db vezetőgörgő van?
Szíjból 1725, 1735 vagy 1740 mm-es ajánlott?
....csak mert akkor már kicserélném a szíjat is meg mindent amit kellhet azon a részen. :)
David | Centocinquantanove2014-09-04 11:01:47 // 58061
Ha mégsincs benne egy percig se bánd... szerintem.
Rivers2014-09-04 10:57:54 // 58060
Cartársak!
Extraként be volt írva az autoba,hogy esőszenzor,vásárláskor nem fordítottam nagy hangsúlyt a megnézésére mert annyira nem érdekelt,de most már elkezdtem keresni,hogy is lehet bekapcsolni,de nem jöttem rá,(elképzelhető nincs is benne)
Tudtok ebben segíteni?
Extraként be volt írva az autoba,hogy esőszenzor,vásárláskor nem fordítottam nagy hangsúlyt a megnézésére mert annyira nem érdekelt,de most már elkezdtem keresni,hogy is lehet bekapcsolni,de nem jöttem rá,(elképzelhető nincs is benne)
Tudtok ebben segíteni?
Vermacy2014-09-04 10:13:00 // 58059
Prémium üzemanyag :o) De régen láttam itt leírva a fórumon, hogy vki ajánlja... :o)
...én is azt tolom, csak asszony meg ne tudja ;-)
...én is azt tolom, csak asszony meg ne tudja ;-)
Giuntini2014-09-04 09:49:22 // 58058
Ezt én is adom. A kényszerregenerálás csak a végső esetben járható út. A szerelőm azt mondja, hogy a szervizben volt már eset, hogy szétugrott a motor. Üveghangon pörgetni hosszú ideig, az valóban nem tesz jót a motornak. Inkább figyelni, és ha elindul a reg. akkor nem leállítani a motort, hanem menni egy kört. Az a jó, hogyha a regenerálás állandó sebességnél történik. Én ebből a szempontból szerencsés vagyok, mert nagyrészt autópályázom. A héten épphogy felértem a pályára, és elkezdtem gyorsítani elindította a regenerálást, és csinálta kb. negyed órán át. Az utóbbi időben kitolódott az intervallum kb. 1000km-re. De ez már a prémium gázolajnak köszönhető. Egy szó mint száz a 159 nem városi autó (főleg a 2.4 nem az), ennek az autónak időnként szüksége van a meghajtásra. Ha valaki csak városban használja az nagyon gyorsan szembetalálja magát Dpf és egyéb problémákkal.
David | Centocinquantanove2014-09-04 09:12:45 // 58057
Nekem egyfolytában dobálja pár napig, főleg azután, hogy a kézi mosóval átdörgölöm a rendszámot és környékét. Az is előfordul, hogy a kettőből az egyik tényleg nem ég, de van úgy, hogy már ég mindkettő, mégis feldobja a hibát...
Annyira nem zavar, hogy ezért lekapjam a rendszámot meg a keretjét is, csak hogy hozzáférjek az izzóhoz...
Annyira nem zavar, hogy ezért lekapjam a rendszámot meg a keretjét is, csak hogy hozzáférjek az izzóhoz...
Piritu - 1.000.0002014-09-04 07:06:55 // 58056
No, ez kicsit rosszul sikeredet, szóval:
(Nem véletlenül jár haza sok cartárs autót szervizeltetni, javíttatni.)
(Nem véletlenül jár haza sok cartárs autót szervizeltetni, javíttatni.)
Piritu - 1.000.0002014-09-04 07:04:19 // 58055
Gondolom arra vagy kíváncsi, hogy hogyan tudsz dpf-et regeneráltatni . Mint írtam neked semmi dolgod vele. Jó nyálat bele és go. Tessék menni annyit egyfolytában, hogy fel tudjon melegedni a rendszer és ha kell elindítja a regenerálást maga. Kb 10 perc az egész, ha addig nem állsz meg kész is van. A regen könnyen felismerhető, hogy miről az napi téma itt a fórumban.
Szerviz is el tudja indtani a kényszer regenerálást is, de az már durva eset. (Egyébként FES/MES-sel otthon is elindítható, csak kicsit füstös és zajos. Erről is találsz infót a fórumban és a cartársak blogjaiban)
Szerviz is el tudja indtani a kényszer regenerálást is, de az már durva eset. (Egyébként FES/MES-sel otthon is elindítható, csak kicsit füstös és zajos. Erről is találsz infót a fórumban és a cartársak blogjaiban)
Piritu - 1.000.0002014-09-04 06:58:34 // 58054
Az a baj, hogy ezer oka lehet. (dpf, EGR, LMM, befecskendező, geometria vezérlés, stb.)
Tippekkel tele ez a fórum is, ha végig olvasod tapasztalni fogod. Hol ez, hol az volt az igazi ok. Egyszerűbb elvinni egy olyan emberhez, aki ért hozzá és megvannak a diagnosztikához szükséges eszközei. A 159 egy mai szemmel nézve is bonyolult autó, nem éppen barkácsolás párti. Csak a FES/MES használata és az általa szolgáltatott adatok értelmezése is külön tudomány...
Olvasd végig a fórumot!
(Nem véletlenül járnak a haza a sok cartárs autót szervizeltetni, javattatni.)
Tippekkel tele ez a fórum is, ha végig olvasod tapasztalni fogod. Hol ez, hol az volt az igazi ok. Egyszerűbb elvinni egy olyan emberhez, aki ért hozzá és megvannak a diagnosztikához szükséges eszközei. A 159 egy mai szemmel nézve is bonyolult autó, nem éppen barkácsolás párti. Csak a FES/MES használata és az általa szolgáltatott adatok értelmezése is külön tudomány...
Olvasd végig a fórumot!
(Nem véletlenül járnak a haza a sok cartárs autót szervizeltetni, javattatni.)