Fórum >> Típusok >> 159

.......................2014-09-19 07:41:01 // 58856
""A jármű geometriájának, futóművének alkalmankénti ellenőrzése, beállítása.""
De ha gyárilag szar amit az alfa a könyvbe ír?

én azt mondom Liquid ,hogy olyan futómveshez vidd akinek NAGY tapasztalata van ültetett futóművekben
Pl az Audi A4 fórumban is érdemes lenne olvasgatni ,ki milyen geometriát állít az ültetéshez
Piritu - 1.000.0002014-09-19 06:49:03 // 58855
A szervóolaj adja magát a cserére. Megnézed a színét, ha már nem szép tiszta, csere. Anno a 146-omban a szakszervíz egyáltalán nem foglakozott vele, aztán a németeknél szerpentinen egy kanyarban elment a szervó. Volt meglepetés a kanyar közepén. Senkinek se kívánom.
Aztán hazáig random módon hol volt, hol nem. Mint a mesében.Egy olajcsere segített, a kosztól leragadtak a szelepek.
Chianti2014-09-18 23:34:59 // 58854
Nnna ezek mindenképp pozitív hírek, reméljük így is folytatódik a történet....
Pityukoma2014-09-18 22:34:23 // 58853
Semmiképpen ne fordítsd meg a forgásirányt a gumiknál, ahogy Piritu is írta. Az 58827HSZ-ben David által belinkelt oldal tulajdonosával Strausz Pistával napi kapcsolatban vagyok munka szinten. Egy jó hírű kiváló szakember. Amit a weblapjára kiír arra mérget lehet venni :-)
Dömpi (il dottore)2014-09-18 22:13:07 // 58852
Yani, te is a Gulykához vitted ugye?
Neked is egyedileg állította be a futóművet? Nem a gyári értékre, ugye?

Csak kivi vagyok.
Dömpi (il dottore)2014-09-18 22:02:30 // 58851
A 159 gyári futóműbeállítása eléggé sportos, de pont ezért a gumik belső fele jobban kopik.
Nekem pont ezért van picit máshogy beállítva.
Dömpi (il dottore)2014-09-18 22:00:59 // 58850
A 120-140 közötti rázás és remegés támában asszem én vagyok a legtapasztaltabb :(
Javaslom olvasd el a vonatkozó blogjaim.

(Mellesleg én a helyedben az első alsó lengőkar szilentjét nézném meg először)
Dömpi (il dottore)2014-09-18 21:56:03 // 58849
Szevóolajat én a szervószivattyú cserekor, majd a régi visszarakásakor cseréltem :)

Minden esetre a könyv csak utántöltést ír elő.


(én azért 60-90-ezrenként lecserélném)
.......................2014-09-18 21:54:12 // 58848
Én nem adnék egy kínai cuccért 500 dollárt,még a felét sem
yani🍀2014-09-18 21:27:44 // 58847
Igen. Elvileg simán bemegy a kisebb helyére, így nem kell beépítőkeret, vagy másik középkonzol ha gyári navira cserélném. Arról nem is beszélve, hogy Igo fut rajta.
Tud kezelni külső video bemenetet, így köthető rá tolatókamera is.
Igazából a hangja érdekelne.
.......................2014-09-18 21:17:06 // 58846
A GYÁRI színes CONNECT Nav előlapja 5 mm el nagyobb mint a sima dupla din es cd a 159 ben
gondolom ez kisebbhez passzol,de valahogy nemártana informálódni
.......................2014-09-18 21:13:10 // 58845
A mito a gyári Pirelli fűrészfogasra kopik,
Érdekes ugyanott ugyanolyan futóműbeáll al a Nokian nem

a profil nagyban hibás a fűrészfogas kopásért

Ezt tudták a gyárban is ,de szartak rá mert a pirelli haszna fontosabb mint a vevőelégedettség
Liquid2014-09-18 21:07:13 // 58844
így van, neked néne váltanod 4lábra, 300lóhoz már elférne
yani🍀2014-09-18 21:03:36 // 58843
Esetleg valaki cserélte már ilyen típusra a gyári hifit?
Hifi
'''''2014-09-18 21:03:09 // 58842
Mert kevés a 220-240le!
Liquid2014-09-18 21:00:38 // 58841
cserélgetem évszakonként, meg próbaképpen 1 hete megcseréltem ismét, de ugyanúgy kaksi. Amúgy meg pont az a baj hogy nem pörög el :)
.......................2014-09-18 21:00:29 // 58840
Elsősorban az 1 fok feletti kerékdőlés az oka hogy a gumi belső fogai túlterhelődnek,
Bár ez a kerékdőlést szinte minden eljőkerekes elöl hátul használja
Tehát olyan gumma kell ami ezt bírja,
Magyarul a gumi belsö oldalán a fogakat ki kell támasztani eldőlés ellen,
Azt pedig egy az abroncson körbefutó váll teszi meg,
Egyszerübben amerre dől a kerék azon az oldalon nem lehetnek nyitott fogak ,mert kidőlnek a nagy nyomóerő miatt

A Ti ültetén nem javít eze
én azt tanácsolnám cseréld a futóműben szériarugókra ,amik nem ültetnek semmit
'''''2014-09-18 20:57:24 // 58839
Szar a q4 mert nem egyformán pörög el.Cserélned kell majd őket előröl-hátulra. :-P
Liquid2014-09-18 20:55:00 // 58838
dolgozom rajta :D
'''''2014-09-18 20:54:06 // 58837
Kapartasd le egyformán! :-)
Liquid2014-09-18 20:52:43 // 58836
amúgy pont megállapítottam, hogy rohadtul agresszív tudok lenni mostanában ha az Alfában ülök :)
Liquid2014-09-18 20:52:00 // 58835
úgy-úgy, meg gyorsan kell menni és akkor a motorhang, meg egyebek elnyomják :)
Piritu - 1.000.0002014-09-18 20:50:20 // 58834
Fel kell hangosítani a rádiót :-)
Liquid2014-09-18 20:49:35 // 58833
akkor nem szórakozok vele, kibírom télig :)
Piritu - 1.000.0002014-09-18 20:36:42 // 58832
Szerintem ha már fogazott, akkor semmit se tudsz csinálni. Legalábbis anno több gumissal és szervizzel konzultáltam és erre jutottam.
Forgásirányt - tudtommal - nem célszerű megfordítani, mert ilyenkor a szövetvázat érő terhelés is megfordul, ami szálszakadáshoz vezethet.
Liquid2014-09-18 20:28:01 // 58831
én voltam aki felhozta a témát, sajna fűrészfogas mind a 4 :(
De pénzügyileg ez a kisebb gond, mivel 2 kukás a szezon végén, 2 talán még elmehet egy szezont, szóval tavasszal gumit veszek :)
Mi történik ha megfordítom a forgásirányt? Én úgy tanultam/olvastam/mondták/írták hogy nem illik forgatni, mert durvábban kopik. Viszont ha megfordítom akkor az hogy hat a fűrészfogasságra? Mert nagyon zavaró a zakatolás. Conti SC5
mizooo2014-09-18 20:26:18 // 58830
Én is ma mostam le :(... Iszaptenger van eső után felén, Kollégámnak van egy fehér Lancer-e nem értem, hogyan lehet mindig tiszta...
Piritu - 1.000.0002014-09-18 20:21:11 // 58829
Én is ma adtam be a Párducot egy kis tisztogatásra. Öröm volt vele hazajönni, mintha új lenne. Aztán a kapu elé állva elkezdett regenerálni, úgyhogy mentünk még egy kört :-))
Liquid2014-09-18 20:14:49 // 58828
ezek alapvetően jó hírek
Pityukoma2014-09-18 20:09:30 // 58827
Gyerekek olyan retkes a vasam hogy már szégyenlem a pofám :-( A közelmúlt esői rendesen összekenték. Majd hétvégén lesz sika-mika. Kolléganőm (Melinda -a VTT2.0-ról ismerhetitek) Berlinája bezzeg mindig patika tiszta. Nem tudom hogy csinálja...
Pityukoma2014-09-18 19:55:11 // 58826
Nagy segítség mindnyájunknak :-) Szeretem a blogokat olvasni, mindig tanulok valamit belőlük :-)
Piritu - 1.000.0002014-09-18 19:55:08 // 58825
Hopp, ezen oldalról van a sorszám :-DD
A 159 topikban hsz 58627
bocs :-)
Pityukoma2014-09-18 19:53:07 // 58824
Ha minden jól megy, lehet megúszod egy felső töm klt.-el és egy hengerfej síkolással + 1vízpumpa (talán).
Drukkolok nagyon :-)
Pityukoma2014-09-18 19:50:21 // 58823
Szerintem nem erre gondoltál :-)
Piritu - 1.000.0002014-09-18 19:01:10 // 58822
A 120-140-nél érzett rázás nem hinném, hogy a kopással függ össze. A fűrészfogas kopástól olyan lesz a hangja, mintha csapágyas lenne a kerék. Más lesz az oka. Kerék kiegyensúlyozatlanság kiesett, egyrészt mer gondolom,, hogy az új gumi ki lett egyensúlyozva, másrészt az kisebb tempónál érezni. Szerintem inkább meg kéne nézni a féltengely csuklóit.
Milyen gumi van a kocsin? Vannak minták, amelyek hajlamosabbak erre.
tdemeter2014-09-18 18:43:47 // 58819
Nos, mielott Giurtini balesete volt, valaki felhozta itt a fureszfogra kopott gumik temajat.
Nos, korabban mikor a kocsit vettem kicsereltem 2 gumit rajta, mert potn ilyenek voltak, raadsul a futomu rosszul volt beallitva es az egyik oldalon koptatta is rendesen a belso peremet.
Aztan bealitottak a futomuvet es en vettem ra ket gumit.
Azonban az a helyzet, hogy a regi ketto pont ilyen fureszfogas es nagyon hangos is.
A szerelo azt mondta, hogy dobjam le rola es csereljem ki.
Viszont azert erdekelne, hogy mitol kopik fureszfogasra? Nem lehet, hogy valami baja van pl a teleszkopnak? 120-140 kornyeken mindig kicst raz is a kormany, ezt korabban a hasznalt gumiknak tudtam be, de lehet, hogy inkabb a fureszfogak miatt van?
Mit javasoltok, mit csinaljak?
David | Centocinquantanove2014-09-18 18:34:04 // 58817
4,6-4,8 liter körül, én mindig 5 litert veszek és marad pár deci....
tdemeter2014-09-18 18:09:26 // 58816
Nah!
Ez mar valami!
Bizzunk a legjobbakban!
Giuntini2014-09-18 17:31:08 // 58815
A hìrek: két hengerben kevés a kompresszió. Ez valószínüleg attól van hogy àtfúj a hrngerfej miatt
Holnap leveszik a hf-et. Azt mondja hogy meg kell rajta csinàlni a nyomàspróbàt. Motorcseréről egyelőre nincs szó.
Chianti2014-09-18 16:49:35 // 58814
Ezek azért megnyugtató hírek... szorítok és este az első dolgom lesz, hogy benézek ide a fórumra... mondjuk mindig ez az első ha bekapcsolom a gépet... :o)
ValeRossi462014-09-18 16:43:25 // 58813
nem tudom mekkorát raksz be,az enyém 6,2"
de simán bement,és egy műanyag takarót kellett odarakni.
Rivers2014-09-18 16:37:21 // 58812
Beépítő keret? Adnak hozzá az újhoz,csak a régit ki akarom venni roncsolás nélkül,meg persze újat be,de én úgy látom nem megy be anélkül,hogy lebontsam a műszerfalat. (szűkebb a műszerfalrés mint a beépítőkeret.)
ValeRossi462014-09-18 16:20:05 // 58811
mondjuk én csak beépítő keretet vettem és azza raktam be a 2din-es fejegységet.
Laosz1562014-09-18 16:15:25 // 58810
Halihó. Megtudná nekem vki mondani,h 1.9 8v-be mennyi motorolaj megy bele? 5,5L ? es szervo olajat milyen gyakran esedékes cserelni?
Rivers2014-09-18 16:03:23 // 58809
Oké,köszi az instrukciokat,ha kész van jelzek :)
David | Centocinquantanove2014-09-18 15:53:02 // 58808
Ja és még annyi, hogy neked a középső szellőzőt nem kell kivenni csak a két szélsőt, mert azok alatt van a csavar.
David | Centocinquantanove2014-09-18 15:49:26 // 58807
De amúgy egyszerű, csak szánj rá időt!
Ja és arra figyelj, hogy a csavarokat amiket ki vagy be akarsz tekerni figyelj, hogy be ne essen a konzolba, mert annak búcsút inthetsz... :) Alátétekre ugyanez vonatkozik, bár azt egyszerűbb pótolni. :)
A legnehezebb talán a szellőzők kihúzása, de ha ráérzel az elsőnél, akkor a másik meg mint az ágybasz@rás :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak