Fórum >> Típusok >> 159

droberto2014-09-13 22:46:49 // 58615
Én pont azért fújom maxra, hogy csökkenjen a gördülési ellenállás, és annak a veszélye, hogy eléri a felnit egy kátyúnak az éle. :)
661 vs. 671: Ez -1,5% százalékos óracsalást (= látszólagos fogyasztásnövekedést jelent). De, ha a mislen már kopott volt, a diff már lehet 20-25 mm is, ami már 3-3,5%-os fogyasztástöbbletet okoz. A gumi szerkezetéből adódó különböző deformálódásról nem is beszélve.
Bár a 255 meg szélesebb volt, a briccsstón meg laposabb. A fene tudja.... de én azért pumpálnék bele az biztos. :)
dev1662014-09-13 22:32:07 // 58614
hirtelen ezek jutottak eszembe:
van rá esély, h más érzékelő jele miatt nem olvas hihető értéket az LMM-ből az ECU, ekkor nem az LMM környékén kell keresni a hibaokot. Az is lehet, hogy az LMM vezetékezésével van a gond illetve előfordul, hogy a vadiúj gyári bosch LMM-ek selejtesek (vagy hamisak), nekem 2 ilyennel is volt dolgom már, ilyenkor vészüzemmódba vált és nem hagyja felpörgetni a motort.

Én első körben lehúznám az LMM-et és megnézném, hogy az erőtlenség továbbra is jelentkezik-e. kormolni fog, de szednie kell a lábát lehúzott lmm-mel, ha tényleg az lmm volt a bűnös.
dev1662014-09-13 22:19:06 // 58613
Szép jó estét cartársak! Próbált már valaki JTD-ben diesel rendszertisztító adalékot? A sok hiedelem és mendemonda ellenére az injektortiszító adalék nálam kiválóan bevált, ezért arra gondoltam adok egy esélyt a rendszertisztítónak is, ami elvileg megtisztítja a szivattyúkat, csöveket, tankot. Tudom, megvan a veszélye, h túl gyorsan oldja fel a tankban lévő megkötött szennyeződéseket, ami eltömítheti a szűrőt, de éppen ezért érdekelne a valós használati tapasztalat, hogy ez tényleg bekövetkezik-e egy olyan modern dízelben, amibe nem tankolnak úton útfélen mindenféle szötymőket és nem járta körbe 20-szor a bolygót.

STP-re gondoltam, de a Liqui Moly-val is szóba került.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-13 22:08:55 // 58612
nekem is olyan van de csendes...esőben csúszik ...ez ami nem tetszik benne
MatthewGT2014-09-13 21:53:31 // 58611
Üdv! Faternak van egy 2011es 1,9 jtdm 170 lovas vasa...probléma a következő: 80tól felfelé úgy gyorsul mint egy trabant...sárga check lámpa világít...kiolvasták:légtömegmérő hibakód!Légtömegmérő csere...kód kiütése 2km múlva ugyanb aza szindróma...! :S Tapasztalt már vki ilyet, vélemény mi a gond vagy hiba??? SOS be...Hol érdemes megnézetni?
Liquid2014-09-13 21:52:28 // 58610
Conto SportContact5, ezzel vettem 2 éve nyáron. Elvben akkor tavasszal vette a csávó a garnitúrát ebayen Ausztriában. Idén tavasszal figyeltem fel a zakatolásra.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-13 21:43:44 // 58609
az zsír, milyen gumi van rajta?
Liquid2014-09-13 21:37:53 // 58608
Totti szerint fűrészfogas a gumi, de úgy néz ki mind a 4. Más már nem lehet mert a csapágyak ellenőrizve, 1 jobb hátsó cserélve.
Mindkét difiben olaj cserélve, féltengelyek szétszedve, ellenőrizve, kenve stb.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-13 20:43:00 // 58607
mi zakatol? csapágy?
Liquid2014-09-13 20:41:47 // 58606
cseréltem kerekeket, elsőket hátra ugyanazon oldalon. Sajna maradt a zakatolás, kíváncsi vagyok mi lesz a téligumikkal...
Viszont szomorúan konstatáltam hogy a négyből 2 kopásjelzőn van belül, 2 még talán eladható lesz, de a lényeg hogy tavasszal új gumik... :(
Liquid2014-09-13 20:38:32 // 58605
az a dolga hogy tekerje a kereket helyetted :) bírni kell neki.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-13 19:34:07 // 58604
akkor ő nem rajong a formákért...
mizooo2014-09-13 18:42:10 // 58603
Na haverom sem lesz Alfás egy darabig az tuti. Mivel ami fasza 159-volt azt elvitték előlünk a többi pedig nem volt okés így vette egy Mondeo MK4 2.0TDCI-t. Kivi vagyok a DPF hogy fogja bírni neki a városban? Állítólag menüből lehet regent indítani. Tipikus céges autó amúgy semmi lelke nincs szegénynek, remélem legalább megbízható lesz neki.
Dömpi (il dottore)2014-09-13 18:36:36 // 58602
Az 1 tizedet arra értem, hogy Csabi mérőjével 2,4 volt hátul, elöl meg 2,6, a könyv szerint meg közepes terhelésnél hátul kell 2,5 elöl meg 2,7.

Tavaly én is 3-ra fújtam a Michelin-t, vihettem is ősszel a az alufelniket görgőztetni potom 12 000-ért a két jobbost.

Amúgy az átmérőkülönbség: +10 mm

255/35 ZR19: 661 mm

235/40 ZR19: 671 mm
'''''2014-09-13 16:20:21 // 58601
Én is sokat tekergetem,amíg ki-be állok de eddig semmi gond.
KollerT2014-09-13 14:26:04 // 58600
(Szervo, mélygarázs)
Sziasztok! Az új mélygarázs parkolóba csak 4-5 csiki -csukival tudok beállni. Nem adja meg magát a szervo? Természetesen állóhelyzetben nem tekergetem. Nincs tapasztalatotok? Drága mulatság, ha elromlik?
Chianti2014-09-13 14:02:10 // 58599
Átérzem a helyzeted és nagyon szorítok, hogy ne legyen komoly baja!
Chianti2014-09-13 14:00:47 // 58598
Miért kellett kicserélni?
Giuntini2014-09-13 13:37:37 // 58597
En még nem cseréltem mielőtt megvettem cseréltek.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-09-13 12:28:34 // 58596
mikor cseréltél rajta vezérlést?
Giuntini2014-09-13 11:12:32 // 58595
Hű de szar lent lenni a Balatonon az Alfa nélkül. Közben pedig reménykedem, hátha megúszta a hengerfej repedés nélkül, hátha nem ment bele a viszonylag frissen cserélt olajba a víz, és nem kell még a gatyámat is kifizetni rá. Csak jövő hét elején szedik szét.
Shadin2014-09-13 10:25:11 // 58594
Ha valaki megszorulna, a raktárkészletem nőtt egy 1.9-eshez való légtömegmérővel.
droberto2014-09-12 22:26:37 // 58593
Miért 1 tized? Több mint fél bar?
Egyforma gumink van, az enyém is új volt.
Nézted már, hogy mennyivel nagyobb átmérőjű, mint a régi mislen?
droberto2014-09-12 22:22:28 // 58592
Azoknál is elreped.
'''''2014-09-12 22:07:42 // 58591
Tudja valaki,honnan lehet a motortérben indító áramot lenyúlni?Kéne a lefújó szelephez,hogy csak akkor működjön ha az autó is megy.
tdemeter2014-09-12 21:57:49 // 58590
Dömpi (il dottore)2014-09-12 21:51:28 // 58589
Robi, fejből vágom az értékeket!

1 tized nem csinál ilyet. Inkább az, hogy új gumik, és tavaly nyáron a Michelin már kopott volt. Ráadásul a Bridgestone nem olyan üa.-takarékos, mint a Michelin.
yani🍀2014-09-12 21:49:59 // 58587
Szerintetek erre ki lehet cserélni az első emblémát?
droberto2014-09-12 21:47:13 // 58585
Szerintem még mindig keréknyomás. :)
Én 3 bar-al járok és 7,1-7,3 a vegyes, bár ez inkább hosszútáv.
Én 27-et is láttam már.
Dömpi (il dottore)2014-09-12 21:46:31 // 58584
Csekkoltam, ez lesz a befutó!
Köszi Csabi!

(hogy én hogy úúúúúúúútálom Pestet! ... Pestiek, bocsi, ne vegyétek személyesre - mellesleg Budát jobban utálom közlekedésileg, az nekem egy totális fekete doboz, Pest még csak-csak)
Dömpi (il dottore)2014-09-12 21:33:03 // 58582
Most néztem végig a google street view-val, egészen jó.
Holnap kipróbálom.
Dömpi (il dottore)2014-09-12 21:29:54 // 58581
Hát azon az úton elég nagy a forgalom...SZVSZ nem tudnék egyívben megforulni.
Csabi2014-09-12 21:26:39 // 58580
Ott ahol eddig "kétszer" fordultál balra, csak egyszer fordulj, 50méter után megfordulsz és utána mehetsz jobbra...Ez miért nem járható?
mzo2014-09-12 21:25:05 // 58579
a tatai út oké, a kámfor és Berlini út találkozásánál a vasúti átjáró előtt van egy nagyon rövid kb 20 méteres nagyon ótvarszar kockaköves szakasz (azon max 20-al illik átdöcögni, de így túlélhető), utána a berlini út közepes szlalompályának mondható az Elem utca már oké egy két kerülgetéssel, utána ha átmegy az ember a Elem-Szerencs utcai vasúti átjárón (ahol mindig menetirány szerint jobbra érdemes kihúzódni, ha már 19-es kerék :) ) szóval utána a szerencs utca az M3-mig már tükörsima új aszfalt. :)
tdemeter2014-09-12 21:19:24 // 58578
Mit mond az utvonaltervezo?
tdemeter2014-09-12 21:12:35 // 58577
Hat erre nehez gombot varrni!:)
Sajnos ujabban az en labam is nehezebb mint volt.:)
Varom mar a csekket ;)
Dömpi (il dottore)2014-09-12 21:11:32 // 58576
Hungáriát el akarom kerülni.

Minőségileg milyen a Berlini út -> Elem út -> Szerencs út verzió?
mzo2014-09-12 21:04:42 // 58575
én végig mennék a tatain ki a hungáriáig át a hungária feljáró alatt majd a felüljáróra felkanyarodva sima az út az M3 bevezetőig.
Dömpi (il dottore)2014-09-12 20:58:58 // 58574
örök hála! :)
Dömpi (il dottore)2014-09-12 20:55:53 // 58573
Jó, de neked mekkora a felnid? 17? Nekem 19!
Dömpi (il dottore)2014-09-12 20:54:30 // 58572
Bakker! Mindig Prémiumot tankolok!

MOL/Shell

Viszont most sima dízelt tankoltam. Abony-Budapest XIII. ker. (98,8 km) átlagseb. 79 km/h, átlagfogyi 6,5.
Szóval akkor hosszú távon normális a fogyi, csak a napi ingajárat (2x18 km) magas.
Szerintem az lesz, hogy csak simán nehezedett a lábam :)
Dömpi (il dottore)2014-09-12 20:49:23 // 58571
Sziasztok!
Budapestiektől kellene SOS segítség!

Hazafelé jövet a suliból eddig az Ógyalla u. felüljáró felől a Kassai térnél, a Nagy Lajos király útról az első lámpás kereszteződésben közvetlenül fordultam balra vissza a Kacsó Pongrác útra az M3 bevezető felé.

Ma egyik osztálytársam ment 3 kocsinyival előttem és kiszedték a zsaruk. Én elmentem melletük, majd kisvártatva hívott, hogy alig tudta megúszni a büntetést, mert ott nem lehet úgy "kétszer" balra fordulni.

Kérdés: hogyan lehet legegyszerűbben rámenni a ebben a kereszteződésben a Kacsó Pongrácra/M3 bevezetőre?


Avagy a bekarikázott pontról mi a legegyszerűbb útvonal az M3 bevezetőre az M0 irányába?

Fontos szempont, hogy 19"-os felniken gurulok, ergo csak jó utat ajánljatok!

Köszi előre is!
Csabi2014-09-12 20:29:45 // 58570
Igen,a fém panel belső tömítését eszi meg az idő és a víz.
Csabi2014-09-12 20:27:56 // 58569
-ajtókárpit leszerelés
-alu ajtóborító alsó csavarjait ki kell csavarni, a felül levő csavarokat csak meglazítani (elég csak alul, mert ott éri víz, és ott porlad el az eredeti tömítés)
-az ajtóborítást így már eltudtam húzni az ajtótól és öntapados szilikon tömítőszalagot ragasztottam az illeszkedő belső felületre, ahol a régi tömítés volt...
-visszacsavaroztam a burkolatot, és még kapott szilikon tömítőt is (sziloplaszt, akrill...)
-ajtókárpit visszacsavaroz..és kész
a képet loptam egy másik kartárstól, ő csak simán szilózta körbe
Shadin2014-09-12 20:23:04 // 58568
Köszi, de az valószínűleg még drága lesz...
danikab622014-09-12 20:09:30 // 58567
Sziasztok
Ismeri valaki ezt az autót?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_16v_distinctive_automata-8230217

Egyik kollégámat érdekelné :)
mzo2014-09-12 20:02:19 // 58566
Hmm, pont azt akartam kérdezni, hogy a fenébe jöhet át víz az ajtó belső fém paneljén, hisz az az üveg síkján belül van. Hiszen a víznek a fém panel és az ajtó külső borítása között kéne hogy távozzon. De akkor gondolom ennek a fém panelnek a tömítését kell javítani? Nem az ajtó kárpit tömítését. Ugyi? :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak