Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2014-12-15 23:21:53 // 62364
vagy csak nem megfelelő benzines volt :) Pl. a Panda se szereti, viszont a TS gyönyörűen üvölt 6000 felett :)
.......................2014-12-15 23:07:44 // 62363
A dieselnek nem tesz jót a pörgetés,
persze vannak akik 4000 felett padlógázon 40 fokban nyomják 220 al autópányán
De szerintem a diesel nem erre való..
Azért vetted ,hogy sprórolj vele ,nem?
norbi04092014-12-15 23:06:54 // 62362
De néha azért elűzöd az unalmát, gondolom :)
norbi04092014-12-15 22:57:51 // 62361
Egy MK3 mondejó, 1.8 125 pacival 180 nm nyomatékkal.
Az menetkészen kb 1400 kiló...első kocsim volt, így viszonyítási alap semmi és abban a hiszemben voltam, hogy megy mint a barom...
Aztán beültem a 159-be és ahogy belepréselődtem az ülésbe...hmmmm, az az érzés :)
GTPeti2014-12-15 22:52:42 // 62360
Az én GTV-mben is gyakran unatkozik a vezmód. 8|
droberto2014-12-15 22:47:16 // 62359
Mid volt?
Nem mindegyik vas kívánja a pörgetést. :)
droberto2014-12-15 22:46:08 // 62358
Néha-néha le ajánlott leforgatni, megfelő karbantartás mellett kívánja rendesen. Lent meg a nyomaték öl.
norbi04092014-12-15 22:43:10 // 62357
7ezerig :O
Az előző autóm benzines volt, de azt sem pörgettem 5ezer fölé :D
Lehet enyhe tata szindrómám van?
norbi04092014-12-15 22:40:19 // 62356
A turbónyomás engem is le tud kötni néha :) de azért első helyen van az út persze :)
A vízhőfokra is rá-rá pillantok már reflexszerűen mióta bibi volt a termosztáttal ( lekopogom, csere óta 90-nál áll mint a cövek)

A 2500-3000 szintén él nálam is. :)
Egy olyat hallottam a minap 159 dízelekkel kapcsolatban, hogy "ezeket hajtani kell, mert ha lágyszívű vagy vele, megeszi a korom és a penész" :D
norbi04092014-12-15 22:33:47 // 62355
1500 alatti fordulatot én is igyekszem kerülni, ha jól tudom ez alatt nem tetszik a lendkeréknek :)
Magát a váltást hogy tolod? Sebességbe becsapkodós gyors kuplungozásos? Vagy a nyugis? :D bár ez mondjuk gondolom nagyban függ a stresszszinttől és egyéb láb nehézségektől :D
Piritu - 1.000.0002014-12-15 22:31:09 // 62354
Érdekes a kérdés. Nincs általános recept.
Szerintem a mindenkori szituáció határozza meg. Ha siet az ember, akkor elmegy 4ezerig (vagy a TS 7-ig. Aááááááá, de tud hiányozni az a hang!). Ma pl. autópályára felhajtva, a német tempót felvéve is ez volt a helyzet.
Ha lájtos a menet, akkor már 2 alatt jön a következő. A lényeg, hogy felváltva ne rángasson, az nem tesz jót az erőátvitelnek.
Dömpi (il dottore)2014-12-15 22:21:19 // 62352
"Persze azért én sem bámulom a fordulatszámmérőt :D"

Én meg csak azt nézem...meg a turbónyomást, meg a vízhőfokot...a km-órát? Na azt nem nagyon :)

Én nyáron 2500-3000 között (persze az 1-2-t alább), ilyenkor télen "tatásabbra veszem".
Liquid2014-12-15 22:17:32 // 62351
attól függ mennyire vagyok agresszív, vannak-e előttem, városban vagyok-e stb :)
1500 alatt igyekszem nem használni, onnan felfelé leszabályzásig bármi megesik :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-15 22:11:33 // 62350
valamikor 5500-nál :D
Liquid2014-12-15 22:09:57 // 62349
a 359000 is szép szám :)
Piritu - 1.000.0002014-12-15 22:09:05 // 62348
Akkor bejáratottnak tekintheted. Lehet tolni neki! :-))
norbi04092014-12-15 22:03:47 // 62347
Lehet hülye kérdés...de csak kíváncsiság.
Ti mekkora fordulatszámnál váltatok feljebb normál haladásnál? :) Olvasok eztis aztis neten, hogy hol érdemes. Ugye még anno jogsizásnál az hangzott el, gondolom nem csak nálam, hogy a max fordulat 2/3-ánál kellene válatni. :) Persze azért én sem bámulom a fordulatszámmérőt :D
Valamint szerintetek, mi esik jobban a váltónak, kuplungnak, kettős tömegűnek stbnek? A villámgyors sebességpakolgatások vagy a nyugis precíz féle? :)
GTPeti2014-12-15 22:00:55 // 62346
159000-nél el ne felejtsd nullázni a számlálót! :D
Piritu - 1.000.0002014-12-15 21:52:45 // 62345
A 159159-re gyúrok :-))
tirex2014-12-15 21:45:44 // 62344
De jó nektek. Az enyémben lassan hármas lesz az elején. :((
tdemeter2014-12-15 21:45:29 // 62343
Nemreg menet kozben vettem eszre, hogy az ora 122222-ot mutat.
Gondoltam gyorsan elokapom a fenykepezot, de mire kattintottam, mar 122223 volt:)
Errol lekestem...
droberto2014-12-15 21:43:03 // 62342
Őket linkeltem én is.
Liquid2014-12-15 21:42:23 // 62341
az szép, ilyen képem van nekem is :)
Idén február 27-én készült.
droberto2014-12-15 21:40:52 // 62340
Sok különbség nincs minőség terén a kettő közt.
Esztergával igény esetén tudnak nagyon precíz menetet készíteni. Nyílván lassan és drágán.
Liquid2014-12-15 21:38:10 // 62339
aha, akkor csak visszakapcsolni lehet, okés :)
tdemeter2014-12-15 21:36:10 // 62338
minden jo ha jo a vege:)
droberto2014-12-15 21:35:19 // 62337
Dávid ne viccezzé má'! :)
Próbálram az Emilnek segíteni, két ártatlan linkkel de még inkább lelkileg.
Nehogymá màsfél óránál több legyen pàr vacak csavavar forgácsolása. Kell hozzá vagy 3 féle eszterga kés, meg max hőkezelés, galvanizálás.
tirex2014-12-15 21:32:04 // 62336
Na akkor köszönöm mindenkinek aki hozzászólt és segített, álmomban nem gondoltam volna hogy az utastérben van ilyen kapcsoló, pláne nem az ülés alatt.
tirex2014-12-15 21:24:54 // 62335
Mekkora sügér vagyok.Én meg áthúztam a szervízbe kötéllel. Jó reklámot csináltam szegény alfáknak. Ezer bocs. :(((
tirex2014-12-15 21:22:41 // 62334
Ja, egyébként délelőtt jártam vele, kitakarítottam és amikor indultunk volna pestre vásárolni már nem indult. BASZKI, IGAZAD LESZ. CSÁSZÁR VAGY. :))))
.......................2014-12-15 21:22:34 // 62333
Neki mentél valaminek?
Normálban balesetkor a lassulástól kimozdul egy olyó ,így megszakad az áramkör a szivattyú megáll,így elvileg csökken a tűzveszély
a bizonsági üzemanyagkapcsoló a vezetőülés alatt van
Elvileg ha leold benyomva visszakapcsolható
Piritu - 1.000.0002014-12-15 21:20:02 // 62332
Az összes Alfámban van/volt ilyen.
tirex2014-12-15 21:17:48 // 62330
Köszönöm, úgy látom át kell lapozzam. Majd holnap felhívom a szerelősrácot hátha nem tudja. Bár ha nagy gond lenne akkor már hívott volna.
tirex2014-12-15 21:15:02 // 62329
Ja tervben volt hol kib..szuk csak elszaladt az alfára szánt költségvetés a vezérlésszett, hátsórugók, fékbettét, komplett olajcsere stb.-vel. fel kéne töltődjön a kassza de így nem nagyon fog. :)). Azt írta ki németül hogy kioldott az üzemanyagzár. Van egy szimbólum hozzá ami új. egí üzemanyagtöltő ikon áthúzva vagy ilyesmi.
Piritu - 1.000.0002014-12-15 21:12:35 // 62328
A sofőrülés alatt. Használati uatsítás 82. oldal :-))
norbi04092014-12-15 21:10:03 // 62327
A mostani "téli" hőmérsékletekben is ennyit áll? és semmi gond? :)
Nekem Electric Power aksi van most benne. (nem álltalam, szóval nem tudom mikori)
tirex2014-12-15 21:09:17 // 62326
Őőőő, az hol is van? Azt se tudtam hogy van ilyen beépítve. Jó tudni.
.......................2014-12-15 21:08:30 // 62325
Mi zárt le mit?
Pontosabban?
mondjuk írhatnál hibakódot
Ja,nem mondták még ,h aDpf et baszd ki a picsába
Az minden baj forrása
Piritu - 1.000.0002014-12-15 21:07:01 // 62324
Nem csak az ülés alatti üzemanyag kapcsoló oldott ki? Takarításkor megesik az ilyesmi. (vagy véletlenül belerúg az ember)
tirex2014-12-15 21:00:42 // 62323
Jó estét mindenkinek. A 7végén csodálatos dolgot produkált a gyönyörűség. Lezárta az üzemanyagrendszert oszt csá. Azóta a dokibácsinál van de még nem jelentkeztek hogy mi a baja. Előtte már hetekkel írta a partikelfilter meg izzításhibát de működött indult gond nélkül aztán most úgy döntött hogy járjak gyalog. Járt már valaki így?
Piritu - 1.000.0002014-12-15 20:54:39 // 62322
Már nem kell sok, hogy 159 legyen :-))
Piritu - 1.000.0002014-12-15 20:43:12 // 62321
Hopp! Megvan az Giulia formaterve! :-)))
Hege2014-12-15 20:41:44 // 62320
A gyerek holnap 5 éves és ilyen tortát kért, ezt kell bevinni az oviba.
Haddel2014-12-15 20:29:23 // 62319
Nekem mindig 2-3 hetet áll az autó.Egyszer merült le eddig csak az aksi.
tdemeter2014-12-15 20:17:17 // 62318
Hat abszolut megertelek.:( Az egesz total abszurd szerintem.
Kitartast kivanok neked!
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-15 20:11:05 // 62317
egyébként a minap jártam így a punteszen raktam volna vissza a porlasztókat fax egy megoldás mivel 2 porlasztót fog le egy sin amit egy kiálló menetes szárra kell lefogatni egy imbusz anyával ... na én húztam, húztam mondtam is mennyire könnyű és a végén eltörött a menetes szár...faxa volt a többit inkább a szerelőre bíztam aki cefet örült nekem gyári csavarra nem akartunk várni így megoldotta ...mindent meg lehet oldani :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2014-12-15 20:04:52 // 62316
mivel nem kettőstömegű a lendkerék semmi extra nem kell ....
GTPeti2014-12-15 19:52:50 // 62315
Őket is meg kéne kérdezni, egyedi csavarok gyártásával foglalkoznak.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak