Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2015-04-13 11:16:09 // 66640
ettől nem buggyan meg a bio része? nehezen tudom elképzelni
Erhard 242 (Pure Energy)2015-04-13 09:24:29 // 66638
mivel abban is van bio szar van rá esély
Erhard 242 (Pure Energy)2015-04-13 08:30:03 // 66636
egyszer volt szó a fórumon, hogy megromlik e az üzemanyag egy idő után... akkor azt mondtam hogy nem, de sajnos igen...akartam füvet nyírni a 7végén és a fél éves benzin megpusztult :((( szar ethanol...áhhh
gecsa2015-04-13 07:17:22 // 66635
és a köbcenti növekedésével még nagyobb különbség lesz a kettő között...
Szabolcs 1592015-04-13 04:14:19 // 66634
Németorszag ban 1,9 16 v jtdm 2007 es Euro 4 es sulyadom éves 300 Euro biztosittas 92 Euro Havonta casco val ,van egy Benzines Off os verdänk is 2000 16v 136 le 2002 évjárat 135 euro az éves súlyadó 52 euro a biztosítás havonta :))))))))
Piritu - 1.000.0002015-04-12 21:20:38 // 66633
Jó éjt mindenkinek!

Holnap este már németből jelentkezem be :-))
Liquid2015-04-12 21:04:27 // 66632
jaja, kolegával megnéztük, nekem is 1000EUR lenne az éves
Piritu - 1.000.0002015-04-12 21:01:56 // 66631
Nem lenne olcsóbb napi használatra venni egy kis benzines OFF-os vasat?
Haddel2015-04-12 20:52:08 // 66630
Nekem is át kell idén rendszámozni osztrákra.Már néztem a havi biztosítás majdnem annyi lesz mint itthon az éves :S
gecsa2015-04-12 20:45:49 // 66629
nem véletlen kétszer erősebb a féltengely, mint a jtd-ken... :D
Erhard 242 (Pure Energy)2015-04-12 20:43:48 // 66628
tőlünk nyugatra mindenhol cefet drága a kötelező magánemberre... az üzemanyag a fizetéshez képest meg cefet olcsó :)
gecsa2015-04-12 20:42:12 // 66627
durván olcsóbb...
Liquid2015-04-12 20:40:17 // 66626
Az de durva. Azt tudtam hogy Ausztriában is qrva drága egy 2.4-es 159 éves sarca, de azt nem tudtam, hogy a benyás esetleg olcsóbb. No majd holnap megkérdem a kollegát.
Vermacy2015-04-12 20:39:35 // 66625
205??? Az szép!
gecsa2015-04-12 19:46:40 // 66624
mondjuk euro 4 esetén egy 007es autónál éves adó benzinesnél ~160€, dpfes euro4es dízel ugyanígy 370€.. a biztosítás is kb 1.5szöröse dízel esetén, ami benzinesnél pl nekem kalkulálva kb 50€/hó... szóval nem kicsi a különbség.. ha nem részecskeszűrős a dízel, akkor meg még egy képcsővel drágább...
gecsa2015-04-12 19:41:33 // 66623
azóta már nem az enyém, kb 20k ment bele, nem volt gond...
gecsa2015-04-12 19:40:13 // 66622
GtPeti blogjával indíts.... ;)
Poló2015-04-12 19:15:24 // 66621
205/55 R16: 17,5 kg (Speedline 156 sportcsomagos felni 3-4 mm-es gumival)
215/40 R18: 18,6 kg (OZ Superturismo LM 8x18, szinte új Hankook gumi)
boli1112015-04-12 19:12:24 // 66620
Milyen kiosztásra gondolsz, ami fordított lenne?
A csatlakozó fordítva rá sem megy :)
Piritu - 1.000.0002015-04-12 19:08:44 // 66619
Mit értesz újabbon? Nekem megy 8.1-en a másfél éves ELM327.
norbi04092015-04-12 19:02:02 // 66618
Viszem Zèhez az autót, egyben majd ezt a szabadonfutós dolgot is mondom nekik. Szerintem a szíjat is kicserèltetem...
Jelenleg nekem is dayco van...úgylatszik nem a legjobb választás. Szíjcsere óta rendben van?
Liquid2015-04-12 18:56:56 // 66617
Win8.1-hez nincs drivere az újabbaknak. A lemezen sincs.
Az hogy lehet hogy más a kiosztás? Sztem fordítva próbáltad :)
Liquid2015-04-12 18:55:08 // 66616
Sajna V6-ügyben nagyon nincs kollektív tapasztalat. Olcsóbb a V6 sarca mint a 2.4JTDm-é?
Mert abból is van Q4.
boli1112015-04-12 18:47:52 // 66615
Úgy tünik veled is egy rugóra jár az agyam. Én is erősen gondolkodom, hogy olyannal fogom megnézetni (elsőre biztosan), aki már csinált ilyet. Nálam biztos, hogy rutinosabb.
A szerviz visszajelzést meg valahogy ki fogom bírni, amíg töröltethetem.
UI: nem haragszom, hisz igazad van. :)
gecsa2015-04-12 18:43:40 // 66614
ne haragudj meg, hogy ezt mondom, de amennyiben ezek az alapvető install, és beállítási dolgok is problémát jelentenek, akkor inkább szakemberrel olvastasd ki mindig a gépet, mivel a program ugyan tud magyar nyelvet, de úgy sem árt hozzá némi szakmai hozzáértés, és a prog nem mindenhol noobuser-biztos.. könnyen lehet vele elég mélyen zsebbenyúlós károkat okozni.. volt itt már füstölős laptop, és elolvadt ecu is... nagyon olvass utána, mielőtt elkezded használni.. a hozzáadott cd kb mindegyik kínai utángyártott kábel esetén üres. ezért lehet venni háromezeré' is kábelt.. portbeállítás, a kapcsolódási fázisok helytelen sorrendje, és esetlegesen tört szoftver használata is tud okozni ilyen hibaüzenetet.. egyébként az én kábelemet a winfos felismerte, nem igényelt semmi extra szoftvert a mes-en kívül..
Piritu - 1.000.0002015-04-12 18:34:55 // 66613
Javaslom a progi próbálgatását szimulált üzemben. Kicsit ki tudod ismerni. Az "Aktuátor" üzemmóddal óvatosan, ott be lehet kapcsolni dolgokat. Egyes hírek szerint pl. a légzsákot is :-)
boli1112015-04-12 18:30:43 // 66612
Én is így gondoltam.
1-2 pipát kivettem a kézikönyve szerint. Kíváncsi leszek, hogy ez megoldja-e a gondom. De ezt csak a jövő héten fogom kipróbálni.
boli1112015-04-12 18:29:33 // 66611
Ez az ellenállás okozná, hogy a kapcsolódáskor hibaüzenet jön és nem tud kapcsolódni?
Piritu - 1.000.0002015-04-12 18:22:00 // 66610
Attól Free, hogy nincs regisztrálva :-)
Cserébe nem minden fog működni vele.
.......................2015-04-12 18:16:13 // 66609
Egyes típusoknál Ki kell szedni 2 ellenállást
GTPeti vagy az én blogomban

elm327
boli1112015-04-12 17:45:20 // 66608
A FREE verziónál is kell regisztrálni?
boli1112015-04-12 17:39:19 // 66607
Közben megtaláltam. Ha jól olvasom megcsináltam őket. Bár az oldalnak van egy nagy hátránya. Angol nyelvű, így nem teljesen értem, hogy mi a ...-t is akarnak? :D
Ha jól látom, regisztrálnom is kellene a programot. De licens key-em nincs.
boli1112015-04-12 17:11:19 // 66605
Nem csináltam semmit.
Mi a "MES" honlapcíme?
Piritu - 1.000.0002015-04-12 17:08:32 // 66604
Gondolom a MES oldalán lévő installációs beállításokat elvégezted. Akkor működnie kell.
boli1112015-04-12 17:00:42 // 66603
Megérkezett az ELM327-es kábelem. Letöltöttem a Multiecuscan nevű programot. Viszont valami nem jó.
Ha eltekintünk két dologtól:
- a kábelhez kapott lemez olvashatatlan, így a netről kellett az illesztőprogramot leszednem
- a kocsiban levő csatlakozó formája nem egyezik az ELM formájával. A középen levő vályat és a 2*8 tüske igen, de a felső része más formájú.

Kapcsolódáskor a következő üzenetet kapom:
Ellenőrizze a csatlakozókat vagy a port beállítást.
Van ötletetek?
gecsa2015-04-12 13:06:58 // 66602
a generátort kivenni jó móka.. :D nekem a 156on volt ilyen gondom, szervízben oldották meg.. nem egy ördöglakat, de nem is 5 perc meló.. ha kint a generátor, akkor tényleg pát perc, de ugye azt ki kell szedni, és vissza is kell rakni.. :D

nekem megoldotta egy darabog a gondot, kb 70k km után jelentkezett újra, de akkor már elég volt csak a szíjcsere. dayco szíj volt még Erhardtól..
Hege2015-04-12 12:45:48 // 66601
Igen lehet cserélni, csak legyen hozzá meg a spéci szerszámod a tárcsa leszedéséhez. Múlthónapba cseréltem, mert megállt. Kivettem a generátort és elvittem a szervizbe kb 5 perc se volt a csere. A tárcsát előtte megvettem és vittem magammal.
norbi04092015-04-12 12:42:22 // 66600
Neked mi volt a gond? Milyen gyártmány volt a szíj? Cserélted aztán csókolom? :)
gecsa2015-04-12 12:16:36 // 66599
nekem akad, mert a 205ös virsliket ha megérkezik a turbonyomás, akkor nagyon le akarja vetkőzni... :D az asr lámpa meg beleég a retinámba.. :D
gecsa2015-04-12 12:14:48 // 66598
igen
igen
norbi04092015-04-12 10:26:07 // 66597
Sziasztok! Volt már olyan valakinek, hogy indításkor megcsusszan a hosszbordás szíj? Ősszel lett cserélve, így elég idegesítő...:/
Valamint generátor szabadonfutót lehet csak így magában cserélni? Elméletileg azon csusszan meg...
Vermacy2015-04-12 10:06:12 // 66596
Értelek. Nekem nincs gondom az emelkedővel viszont, hogy nem olasz a 3,2 az már lélektanilag megvisel...
Haddel2015-04-12 10:06:11 // 66595
Kb 30e km-t, Michelin Alpin A4. Most azon gondolkodom, 215 széles gumit kéne,venni,csak nem tudom,nem nézne-e nagyon kunyhón ki,ha a másik kettő meg még a 205-ös. Vagy előre rakni a keskenyeket,és hátra a szélest? Vagy egyszerüen megint 205-öst venni? Olyan bizonytalan vagyok, vagy mégse?😃
gecsa2015-04-12 09:39:53 // 66594
Jó a tibi, de ha csak elöl kapar, akkor maradok a 166nál 3.2 v6-al.. :-) a gond az, ha pl itt el akarok menni csak a városközpontig, akkor le kell nyomnom egy 14%-os lejtőt. Na már, ha csak eső esik,és meg kell állni a közepén, akkor ott elindulni fronhajtással jó muri. Az asr is szokta szeretni..:-) és ez csak a városközpont.. és nem volt hó... a jtdre meg a gatyádat is leadózod itt németben.. de még mindig nem tudom, hogy hova érdemes bepillantani egy 159be vásárlás előtt.. :-) :-) :-)
Vermacy2015-04-12 08:29:08 // 66593
Mennyit mentél a két szezon alatt és milyen gumik voltak?
Vermacy2015-04-12 08:25:07 // 66592
Ilyet nézegettem Én is is, de a TiBi óta elbizonytalanodta, hogy jó választás lenne-e. NA meg lehet, Voyager lesz belőle :(
Vermacy2015-04-12 08:22:54 // 66591
Vidd el felnishez! Nekem a 18-as garnitúrát hozták helyre 45-ért gumiszereléssel együtt, pedig le is volt padkázva...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak