Fórum >> Típusok >> 159

Giuntini2015-05-25 11:52:49 // 67764
Teljesen egyetértek!
Shadin2015-05-25 11:43:52 // 67763
Van az a pénz amiért van eladó kvázi kifogástalan 159. Bár azért a kifogástalan, makulátlan, csalódásmentes, fényezésmentes (!), törésmentes stb... szavakkal vigyáznék...
Az enyém pl., de talán sokaké itt a fórumon, rendesen karbantartott autó és rohadtul tele van a tökünk azzal, hogy az előbb emlegetett szavakkal aposztrofált szar fos hulladékkal töltik meg a magyar picot bagóért, degradálva ezzel a típust a béka segge alá!!!

Az enyém eladó 2.4 milláért. Óra szerint 153k, valójában 224k ja és ""kifogástalan, makulátlan, csalódásmentes, fényezésmentes (!), törésmentes stb... ""

:-)
Shadin2015-05-25 11:36:05 // 67762
Újonnan boltban, használtan bontóban :-(
Shadin2015-05-25 11:34:47 // 67761
Új volt az autó, mérmint nálam volt friss, és egy Lancia Y 1.2LS-bő ültem át. Talán a második utam volt ez a 164-gyel, de tényleg annyit evett. Tankolva. Soha többé nem volt ilyen kevés. A 159 is az ismerkedési időben 6,8-at evett, aztán soha többé :-DDD
Lali752015-05-25 06:35:57 // 67760
Nem akar valaki eladni 59-est,ami kifogástalan? Nem hiszem el,hogy Ennyi a szívás az autóvétellel.Vagy ami jó,azt nem adják el?
Dömpi (il dottore)2015-05-25 00:00:00 // 67759
Sedan nincs, berlina van!
Liquid2015-05-24 23:22:37 // 67758
Az ELM327 minden 159-hez jó, az hogy USB-s, WIFIs, Bluettoth-os, ebből a szempontból mindegy.
Joel2015-05-24 23:09:40 // 67757
Szép jó estét! Azt szeretném megtudakolni, hogy az elm 327-es Wifi-s obd2 kiolvasó működik-e a 2006-os évjáratú 159-el?
Wasco2015-05-24 23:02:59 // 67756
Az enyémnek se hallani 180-nál se a hangját max. tényleg a gumi és 220e km-ert súrolja lassan a megtett km. (minden gyári még benne). Nekem 150-nél majd egy literrel kevesebbet eszik. Nyilván a tied is javul még hisz nemrég lett felújítva.
Jossi2015-05-24 22:22:37 // 67755
Sziasztok!! Hol lehet beszerezni 159 sedan-hoz jobb oldali kipufogó dob és a kaszni közötti hőterelő lemezt!??
Jossi2015-05-24 21:47:59 // 67754
Köszi, de megjavult magától!!Pedig nem csináltam vele semmit!!
yani🍀2015-05-24 21:29:19 // 67753
Valamelyik CAN-BUS egység nem csatlakozik a rendszerhez, Nekem pl. a B&M csinált ilyet. FES-MES-el ki kell olvasni a rendszert, mi hiányzik!
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-24 21:24:24 // 67752
az idő mindent megszépít :) Ez még a múlt évezredben volt :P
Shadin2015-05-24 20:33:41 // 67751
Komolyan. De tényleg. Én és párom ültünk benne. Normál tempó, nem hajtottam, de nem is finomkodtam.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-24 20:24:58 // 67750
ne túlozz a 64 sosem eszik 8L-et :)
Don Gombóc2015-05-24 20:13:41 // 67749
Mikor hogy sikerül. :-)
Ezért jó Nigériában mert ott olcsó az üzemanyag. :-)
Shadin2015-05-24 20:00:08 // 67748
Én a 164 V6TB-vel tudtam simán 8-as átlagot BP- Zalaegerszeg - BP viszonylatban, nem tojásgázon. BP IX. és XXI. között ingázva meg 16 :-D
Don Gombóc2015-05-24 19:35:20 // 67747
Hát igen. :-(
A környezetvédelmi besorolás megöli az autózás élményét. :-(
8 litert akkor fog enni ha sima közúton kb. 90 és 120 között betartod a szabályokat, és mivel a gyorsítás és lassítás egyenlő arányban vannak így nem eszik sokat.
Az autópálya egy viszonylag magas sebességnél az arányok tekintetében meglepően magas fogyasztást produkál, mivel a a légellenállás plusz az állandó tartós gáz, és turbónyomás megteszik a magukét. A legszarabb fogyasztása az autópályázásnak van eltekintve a városi használattól.
Persze ahogy írod, a város ezeknél már meglehetősen kevés fogyasztással bír.
A 166 V6 TB-nél a nyugger stílusban is, ami 50, max. 60 as sebességet takar, ( No meg az életkort) :-) az 12-13 liter alsó hangon. Népautósokat és bímereseket, vagy kondásokat idegelve, városban simán 18-19 liter volt. Persze euro2, és szarok az üzemanyagra formátumban, de érte a dolog. :-)
Érdekes volt az a honnan indul meg nagyon dolog.
Amikor friss volt a 166 akkor az is 1500-as fordulattól megindult már rendesen, de egy idő után feljebb került a léc, pedig kapott új légtömegmérőt stb, és még is.
Igazából 3500 felett kezdte a hátadat froclizni, de akkor nagyon.
Biztos hogy ezek az euro 5-ös tünemények másként vannak hangolva, itt némi program átírással és egyéb tuniggal lehetne többet kihozni, de sajna felesleges. ( Szerintem. )
Nekem speckó ez az 1,8 ra Audizálás, vagy nevezzük downsizingnek nem tetszik.
Még a 2,0 V6 TB-t is inkább 2,5 V6 TB ként gyártottam volna, pedig így sem volt gyenge.
Jossi2015-05-24 17:59:54 // 67746
Sziasztok!! Megtudja valaki mondani,hogy mi a probléma?? Ugyanis egyik pillanatról a másikra elkezdett villogni a kiló méter óra számlálója!!
Giuntini2015-05-24 17:43:01 // 67745
Én 150-el végig Balatonig 9.5l-es fogyasztást produkáltam. Először léptem oda jobban az új motornak. 150-nél sincs semmi hangja! A gumikat lehet hallani.
Invisible2015-05-24 14:17:28 // 67744
Szido2015-05-24 10:54:36 // 67743
Sziasztok!
Megjelent a "change engine oil" felirat. Természetesen cseréltem én olajat benne, csak nem lett nullázva a számláló. Rákötöttem a kábelt, és az ecuscan-nel próbáltam nullázni, de kiírta, hogy a free verzióval nem lehet. Van valakinek esetleg olyan, ami nem free?
Liquid2015-05-23 22:00:12 // 67742
Nekem valamivel 100 feletti átlagsebességgel 10,4 lett a hazafele átlagom. Siettem :D
G-MANN🍀2015-05-23 21:53:41 // 67741
BP városban nálam evett 12-13-at is simán 😊
Dömpi (il dottore)2015-05-23 21:42:32 // 67740
az enyém meg ennyi...ma Velence-Abony (VTT-ről haza), megállás nélkül:
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-23 21:37:36 // 67739
TBi tapasztalatok...
Ez 8L-et sosem fog enni :)))
Viccet félre téve tényleg dízeles a feeling, csak halkabb és 1200-1300-tól húz 6000-ig szóval nincs az 1800-2100 tartománytól a seggberugós érzet de egységesen húz tiltásig, olyan 4000-től már kezd halkan duruzsolni is, mondjuk hangolhatták volna sportosabbra kipufogóját...kb úgy mehet, mint egy 230 lóra felhúzott 2,4 csak előbb megindul viszont 100-tól kb ugyan azt produkálja, mint egy 2,4, a sperrdifi jól jön a kanyarban...egyenlőre ennyi..
Fogyasztás
Furcsa volt benzint tankolni 8 év után, tempósan előzgetve haladva a városban elkéri a 10-11L-t, városon kívül 2000 alatt elváltva 90-110-es tempónál eszik 8,6-9L-et ezt a 9-es átlagot lehet tartani normál városi tempóval 1400-1500-nál elvált és kis forgalomban, ami nem tetszik a TBi-nek a sok megállás, elindulás és a 3000-es és feletti fordulat...autópályán még nem próbáltam ki majd az is következik...
A Bravo 2.0 dejzel beéri 6-6,4-gyel ugyan úgy hajtogatva a TBi 10-11...
Lexlutor2015-05-23 21:04:14 // 67738
VTT3: Jó móka volt...
GTPeti2015-05-23 19:10:39 // 67737
Nem Opel, max. GM. Vagy Holden. És nekik a Cossworth fejlesztette. Szóvalazé'... 8|
norbi04092015-05-23 17:09:14 // 67736
Ugyan ez a jelenség ha az én barátnőm vezet :) nekem 50-ből egyszer fordul már csak elő...ráálltak a lábaim :)
Greentimus2015-05-23 14:36:22 // 67735
Vezetéstechnikai kérdés:
Nem régóta van jogsim, barátnőmenk régebb óta, de eddig benzinest vezettünk.
Az miért lehet, hogy ha kicsit pörgeti fel 1500-ig vagy akár 2000 fölé jobban egyesben indulásnál a motort a barátnőm, akkor a kuplung benyomásra kicsit visszaránt az autó? Mielőtt 2-esbe rakná. Nálam ritkábban jelentkezik. Szerintem a lábmunkában lehet a hiba, de még nem jöttem rá mi okozza.
Benzinesnél ilyen sosem volt.
Piritu - 1.000.0002015-05-23 13:42:33 // 67734
Mint a betett képem is írja: "Leergewicht" - tehát az üres súly minden folyadékkal és 90%-os tankkal.
.......................2015-05-23 10:38:08 // 67733
Kérdés ,hogy a vezető tömege benne van e?
Másrészt meg kell nézni ,a mai 6hengeres coupék ,német vonalon ugyanilyen tömegűek pl. a Mercinél(mondjuk ott elmegy a lóerő is 400lóig)
Piritu - 1.000.0002015-05-23 06:34:26 // 67732
Én a Brera/Spider adatait tettem be :-)
Liquid2015-05-22 22:47:47 // 67731
a fene se tudja, úgy általában a hasonló mérteű dízel nehezebb
mzo2015-05-22 22:46:47 // 67730
Én nem abban kételkedtem hogy ennyi van leírva, hanem pusztán a gyárilag megadott adatot tartom kicsit mókásnak. ;)
Liquid2015-05-22 22:34:56 // 67729
az 1540kg a sima elsőkerekes V6
Liquid2015-05-22 22:33:38 // 67728
így van, a legnehezebb a 2.4Q4 nem a V6
mzo2015-05-22 21:16:19 // 67727
3.2 1540?? :)))))
.......................2015-05-22 20:42:01 // 67726
Amennyivel könnyebb annyival gyengébb a Tbi
.......................2015-05-22 20:40:26 // 67725
Abból a 90 kg ból levonod a hátsó difit,kardánt,féltengelyeket ,első elosztóművet
Ki is jön ,hogy a TBi blokk nem könnyebb
Piritu - 1.000.0002015-05-22 20:17:26 // 67724
A használati alapján:
1,8 TiBi 1430 kg
3,2 V6 1540 kg
Lexlutor2015-05-22 15:37:27 // 67723
Előre is köszi! Én is agyalok rajta hogy kéne.
'''''2015-05-22 14:26:23 // 67722
Neki az számít,hogy ha odalép,ne gondolkodjon. :-) Van több offos meg veterán is,ez csak hétvégékre kéne max. (Meg nekem a kaposújlaki gyorsulásra. :-) )
.......................2015-05-22 14:16:12 // 67721
Le merem fogadni vogy a v6 Holden alu motor könnyebb mint a TBi öntöttvasblokkja
.......................2015-05-22 14:14:32 // 67720
Hobbiautónak olyan Brerát amiből van automata,tehát 3,2 jts
.......................2015-05-22 14:12:23 // 67719
A V6 Holden blokk,ezért is nehéz hozzá pl vezérmüláncot venni
A 2,2 jts az opel
Liquid2015-05-22 13:43:26 // 67718
így van, ezt én se értem :(
Piritu - 1.000.0002015-05-22 13:24:20 // 67717
No, ezért haragszom az Alfa gyárra. Itt lett volna a Mazda plattformos, hátsókerekes, könnyű Spider lehetősége, ami anno naggyá tette a Spider nevet. Tojnak rá és Fiat lesz belőle.
Liquid2015-05-22 13:21:17 // 67716
igazából nincs, de mivel nincs hátsókerekes...
Piritu - 1.000.0002015-05-22 13:19:23 // 67715
Szerintem egy kabrióhoz pont nincs szükség összkerékre.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak