Fórum >> Típusok >> 159

Shadin2015-06-03 16:44:24 // 68014
Nem hogy roh@adjon meg :-(
vzolee2015-06-03 15:05:06 // 68013
Sajnos nem.
gpek2015-06-03 14:22:35 // 68012
Jaj nem válaszba szerettem volna...
gpek2015-06-03 14:21:33 // 68011
Blue&Me-be be lehet valahogy állítani hogy a fonról játszon le muzsikát az autó?
Shadin2015-06-03 13:50:33 // 68009
Azért mond elektronika hibát, mert az izzító gyertya öregedésével csökken annak ellenállása, (gyári ~1,2Ohm, használt, de még jó is lehet futottak még kategória ~0,8Ohm) amiből azt érzékeli (gondolm), hogy megszaladt az áramerősség. 99%-ban a gyertya a hibás ami simán mérhető kiszedés nélkül is, le kell szedni a kupakot és megnézni az ellenállását, amelyik szakadt az szar...
Shadin2015-06-03 13:43:47 // 68008
Nem jellemző hiba, de abból is van egy a polcomon, mielőtt vennél, próbáld ki.
Liquid2015-06-03 12:41:10 // 68007
egy csónakban evezünk :)
denil12015-06-03 12:13:33 // 68006
Én meg benzin párti vagyok :)
De sajna nem volt elfogadható benzines motor a 159-be. Az 1.8Tbi meg még nagyon drága. Pedig az kéne nekem is....
Liquid2015-06-03 12:09:36 // 68005
kezdi beenni magát az agyadba a benzingőz :D
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-03 11:50:11 // 68004
dejzel párti vagyok, de mennyire jó beülni a benyásba, berakni a kulcsot, rányomni a start gombra, nincs pamacs, se rángatás, se várakozás...csendben teszi a dolgát...cserébe eszik :D
denil12015-06-03 11:44:52 // 68003
Sziasztok!

Alapvetően kidobta a gép,h meg kéne nézni a vezérlőelektronikát de mielőtt vennénk egy másikat mi is meg akarjuk tisztítani a vezetékeket,hátha tényleg csak kontakthiba.

Emellett a tünetek a következők:
Indításnál miután elalszik az izzításjelző lámpa, beindulás után újra előjön és ki is írja,h " pre-heating plugs not available". Ezek után az első néhány másodpercben az alapjárat kicsit ingadozik és 1 kis füstpamacs is jön hátulról de az tényleg csak a beindítást követően aztán semmi.

Ebből először gyertyákra gondoltam, de aztán a számítógép megerősített abban,h ez elektronika lesz. (vagy kontakt). Tudomásom szerint elméletileg itt az lehet a hiba, hogy vmelyik gyertya nem kap elég feszültséget így abban az égéstérben nem lesz elég forró a levegő és ezért egyenetlen addig az alapjárat amíg az az égéstér magától fel nem melegszik annyira mint a többi.
Ezt igazolni látszik az a tény is,h amikor ilyen hiba nélkül indítom be az autót akkor azonnal stabil alapjárattal ketyegek (1db füstpamacs akkor is van de gondolom ez nem hiba ). Ez a hiba egyébként nem állandó és legtöbbször csak 1 napi állás után jön elő.
.......................2015-06-03 11:29:56 // 68002
ha ritkán jelentkezik az csak kontakthiba

de ha Alkatrész kell akkor Erhardot nyugodtan zaklathatod
http://alfaamore.hu/tagok/1928
Liquid2015-06-03 11:25:50 // 68001
mik a tüneteid? vagy a computerben van ilyen hiba?
denil12015-06-03 11:16:45 // 68000
Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata,hogy 159-es 2.4Jtdm-be mennyibe kerül egy izzitórelé?
Akár használtan akár újba. Esélyes,h azzal van problémám de egyelőre csak ritkán jelentkezik de mielőtt bejönnek a nagy hidegek szeretném majd orvosolni a problémát.

Köszi
gpek2015-06-03 09:16:41 // 67999
Bírom hogy mindenki meg tudja mondani a frankót.
David | Centocinquantanove2015-06-03 08:50:58 // 67998
Csak legyen szép a színe és kész... Ez a lényeg :)
Giuntini2015-06-02 23:42:27 // 67997
Mindegy hogy orvos, vagy kicsoda, a nők nagy általánosságban nem törődnek a kocsijaikkal. Ettől függetlenül kivételek vannak.
Dömpi (il dottore)2015-06-02 22:20:21 // 67996
Ezzel én is így vagyok. Egyik orvosnő rokon kocsija azért halt meg, mert nem cseréltek olajat, se vezérlést, semmit (Opel Corsa volt). A férje meg a vadiúj Volvo-ra februárban teszi fel a téligumit, augusztusban jut eszébe nyárira cserélni. Mellesleg úgy vette meg 12 misiért, hogy ki sem nyitotta a csomagtartót (kérdeztem, mekkora a csomagtere, válasz "nem tudom, nem nyitottam ki").
Lali752015-06-02 19:27:09 // 67995
Lehet,de ez tényleg egyben van
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-02 12:51:42 // 67994
nekem meg amilyen kuncsaftok vannak kéne tőlük :P mindenből a legjobbat...
'''''2015-06-02 12:25:33 // 67993
Amilyen orvos ismerőseim vannak,nekem tőlük inkább nem kéne autó. :-)
Lali752015-06-02 10:32:06 // 67992
Nem,szegedi hovány. Nissan márkakereskedés. Valóban orvos hölgy gazdától....😁
'''''2015-06-02 08:25:40 // 67991
Itteni tagtól sikerült venni?
Lali752015-06-02 07:40:37 // 67990
Kihagytam,hogy érdekes,de Győrből Szegedre utaztunk,hogy megfelelő példányt találjunk! 1.9 jtd sw,piros,sport kiviteles. Több infot gpek,övé lett Úgyis. Nekem az a megtisztelő feladat jutott,hogy hazáig vezethettem.
Lali752015-06-02 07:31:03 // 67989
Lezárult a 159 keresgélés,Megtaláltuk a megfelelőt,köszönöm a jelentkezőknek az ajánlatot!
avvocato2015-06-02 07:17:05 // 67988
Nekem a 2.2 jts is kb ennyit fogyaszt, legalábbis az utolsó 6e km alatt kerek 10l volt az átlag.
Giuntini2015-06-01 22:13:37 // 67987
Nekem most a Balatonra oda-vissza 9.2 l-t fogyasztott, 150 -es sebességgel, igaz rengetegszer kellett fékezni, gyorsítani. Meg hát automata.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-01 21:51:19 // 67986
újabb teszt...lassan a végére érek .. és nem zaklatlak vele benneteket, szóval kipróbáltam a Shell Nitro vagy mi a szösz benyát azzal dinamikus vegyesben eddig 9.4-en megáll a TBi...
Liquid2015-06-01 20:57:34 // 67985
az teljesen korrekt, sőt... :)
Trombozis2015-06-01 20:47:45 // 67984
Srácok!

Találkozott valaki olyannal (mielőtt mondanátok, hogy gógli...már megtettem, lehet nem voltam alapos), hogy refi folyamatosan világít? A konzolon nem jelzi vissza. Biztit kiszedtem, akkor is működött. Megmozgattam az aksi melletti bizti táblát és jó lett. mondjuk cibálni kellett. De nem látom, hogy ott mi okozná vagy melyik relé az. Sajnos a reléket nem néztem végig, arra már nem volt időm, hogy melyik mihez beszél. :-o

Köszi szépen!
'''''2015-06-01 19:42:12 // 67983
Szerintem a mostani verzióval kicsit többet mint a régivel de olyan 8 körülre saccolom.Nem mérem és mindig nyomom is neki.Évi 4000km-nél nekem nem nagyon számít. (ezt most tényleg nem nagyzolásból mondom)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-01 16:02:50 // 67982
neked mennyit eszik egyébként a csippes ördög?
'''''2015-06-01 15:59:13 // 67981
Szeretem a 159-em mert lassan olyan lesz mint amilyennek én szeretném és egyre jobban bírom a veterán spidert is.Viszont csak hétvégén van időm de akkor meg a család az első.Minek egy harmadik.
'''''2015-06-01 15:57:14 // 67980
Na az még elmenne. :-) Kár,hogy kicsit más az árfekvése.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-01 15:40:33 // 67979
egy Quattroporte-val :)))
yani🍀2015-06-01 15:32:28 // 67978
Tele vagy problémákkal...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-01 13:48:11 // 67977
normális használat mellett 200000-500000-ig elmegy, kímélni kell és szinte sosem megy tönkre
'''''2015-06-01 13:20:22 // 67976
Nem tudja,mit akar! :-) Tőlem meg azt kérdezi,milyennel mennék majd szívesen ha vesz valamit. Már így sem férek el a garázsban.Egy seggel úgy sem tudok ennyit használni. :-)
Már nem is akarom hallani,mit talál ki megint.
David | Centocinquantanove2015-06-01 13:04:05 // 67975
Az enyém 224.000-nél jár, a turbo még az eredeti van benne.

kb 155.000-ig németországban haladt a jószág (gondolom javarészt pályán), utána 186.000-ig az első magyar tulaj napi 2x 40 km-re használta (nem városban tötymörgős), auóta nálam van és 2x 18 km-ra használom országúton.
A turbo normálisan működik, nincs hangja, nyomást tartja, szóval kipp kopp.
Hozzáteszem, hogy amit a kolléga is írt előttem, hogy induláskor és leállítás előtt mindig várok 1-1 percet, és hidegen sosem gyalázom, 2000-2200prm körül már elváltok amíg a víz nincs legalább 70 fokos.
Greentimus2015-06-01 12:27:30 // 67974
Ha igaz, akkor 217.000 km-ig 90%-ban autópályán használták az autót. Mi pedig a km felét autóúton, autópályán tesszük bele, de előfordul a Körúton tötymörgés is + Pesten belül nagyrészt a Soroksári úton csorgok végig Dunaharasztiba.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-01 12:19:02 // 67973
évi pár ezerre nem mind1? :)))
'''''2015-06-01 12:04:20 // 67972
Most épp a 3.2 fogyasztása nem tetszik neki.Nem mintha nem lenne mindegy.
.......................2015-06-01 11:55:48 // 67971
városi használatal még 200 ekm ert sem szoktak bírni ,
a gépkönyv is írja a városi használat az nehéz körülmény ,vagyis nagy igénybevétel
.......................2015-06-01 11:54:30 // 67970
ha autópályán használod a turbo a motor teljes élettartamát kibírja
vagyis 400..500 ekm ert
Greentimus2015-06-01 11:50:37 // 67969
Normál körülmények között (indítás után és leállítás előtt 1 perc jár a motor alap járaton, 15 ezer km-ként olajcsere, hidegen nem nyomjuk neki) mennyit bír ki hozzányúlás nélkül a turbo, illetve mennyibe kerül a felújítása? Biztos van már néhány tapasztalat a fórumban.
.......................2015-06-01 11:01:10 // 67968
úgy emlékszem ebbe mentek bele oldalról
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-01 10:46:39 // 67967
eddig 3.2-est kerestetek, ez meg 2.0 elég nagy a kontraszt :)))
'''''2015-06-01 10:21:54 // 67966
Tudom,hogy brera de ismeri esetleg valaki? Faterom épp ezt nézte ki.
.......................2015-06-01 10:19:18 // 67965
nekem már 1750 töl megindul,de csak akkor ha sokat autópályázom
(ki van kötve a szívosori kis pillangók,mindíg nyitva van)
ha egy hónapig csak városozom ,bekormolódik a VGT és 2000 töl van töltönyomás csak
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak