az enyém meg ennyi...ma Velence-Abony (VTT-ről haza), megállás nélkül:
Dömpi (il dottore)2015-05-23 21:42:32 // 67740
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-23 21:37:36 // 67739
TBi tapasztalatok...
Ez 8L-et sosem fog enni :)))
Viccet félre téve tényleg dízeles a feeling, csak halkabb és 1200-1300-tól húz 6000-ig szóval nincs az 1800-2100 tartománytól a seggberugós érzet de egységesen húz tiltásig, olyan 4000-től már kezd halkan duruzsolni is, mondjuk hangolhatták volna sportosabbra kipufogóját...kb úgy mehet, mint egy 230 lóra felhúzott 2,4 csak előbb megindul viszont 100-tól kb ugyan azt produkálja, mint egy 2,4, a sperrdifi jól jön a kanyarban...egyenlőre ennyi..
Fogyasztás
Furcsa volt benzint tankolni 8 év után, tempósan előzgetve haladva a városban elkéri a 10-11L-t, városon kívül 2000 alatt elváltva 90-110-es tempónál eszik 8,6-9L-et ezt a 9-es átlagot lehet tartani normál városi tempóval 1400-1500-nál elvált és kis forgalomban, ami nem tetszik a TBi-nek a sok megállás, elindulás és a 3000-es és feletti fordulat...autópályán még nem próbáltam ki majd az is következik...
A Bravo 2.0 dejzel beéri 6-6,4-gyel ugyan úgy hajtogatva a TBi 10-11...
Ez 8L-et sosem fog enni :)))
Viccet félre téve tényleg dízeles a feeling, csak halkabb és 1200-1300-tól húz 6000-ig szóval nincs az 1800-2100 tartománytól a seggberugós érzet de egységesen húz tiltásig, olyan 4000-től már kezd halkan duruzsolni is, mondjuk hangolhatták volna sportosabbra kipufogóját...kb úgy mehet, mint egy 230 lóra felhúzott 2,4 csak előbb megindul viszont 100-tól kb ugyan azt produkálja, mint egy 2,4, a sperrdifi jól jön a kanyarban...egyenlőre ennyi..
Fogyasztás
Furcsa volt benzint tankolni 8 év után, tempósan előzgetve haladva a városban elkéri a 10-11L-t, városon kívül 2000 alatt elváltva 90-110-es tempónál eszik 8,6-9L-et ezt a 9-es átlagot lehet tartani normál városi tempóval 1400-1500-nál elvált és kis forgalomban, ami nem tetszik a TBi-nek a sok megállás, elindulás és a 3000-es és feletti fordulat...autópályán még nem próbáltam ki majd az is következik...
A Bravo 2.0 dejzel beéri 6-6,4-gyel ugyan úgy hajtogatva a TBi 10-11...
Lexlutor2015-05-23 21:04:14 // 67738
GTPeti2015-05-23 19:10:39 // 67737
Nem Opel, max. GM. Vagy Holden. És nekik a Cossworth fejlesztette. Szóvalazé'... 8|
norbi04092015-05-23 17:09:14 // 67736
Ugyan ez a jelenség ha az én barátnőm vezet :) nekem 50-ből egyszer fordul már csak elő...ráálltak a lábaim :)
Greentimus2015-05-23 14:36:22 // 67735
Vezetéstechnikai kérdés:
Nem régóta van jogsim, barátnőmenk régebb óta, de eddig benzinest vezettünk.
Az miért lehet, hogy ha kicsit pörgeti fel 1500-ig vagy akár 2000 fölé jobban egyesben indulásnál a motort a barátnőm, akkor a kuplung benyomásra kicsit visszaránt az autó? Mielőtt 2-esbe rakná. Nálam ritkábban jelentkezik. Szerintem a lábmunkában lehet a hiba, de még nem jöttem rá mi okozza.
Benzinesnél ilyen sosem volt.
Nem régóta van jogsim, barátnőmenk régebb óta, de eddig benzinest vezettünk.
Az miért lehet, hogy ha kicsit pörgeti fel 1500-ig vagy akár 2000 fölé jobban egyesben indulásnál a motort a barátnőm, akkor a kuplung benyomásra kicsit visszaránt az autó? Mielőtt 2-esbe rakná. Nálam ritkábban jelentkezik. Szerintem a lábmunkában lehet a hiba, de még nem jöttem rá mi okozza.
Benzinesnél ilyen sosem volt.
Piritu - 1.000.0002015-05-23 13:42:33 // 67734
Mint a betett képem is írja: "Leergewicht" - tehát az üres súly minden folyadékkal és 90%-os tankkal.
.......................2015-05-23 10:38:08 // 67733
Kérdés ,hogy a vezető tömege benne van e?
Másrészt meg kell nézni ,a mai 6hengeres coupék ,német vonalon ugyanilyen tömegűek pl. a Mercinél(mondjuk ott elmegy a lóerő is 400lóig)
Másrészt meg kell nézni ,a mai 6hengeres coupék ,német vonalon ugyanilyen tömegűek pl. a Mercinél(mondjuk ott elmegy a lóerő is 400lóig)
Piritu - 1.000.0002015-05-23 06:34:26 // 67732
Én a Brera/Spider adatait tettem be :-)
Liquid2015-05-22 22:47:47 // 67731
a fene se tudja, úgy általában a hasonló mérteű dízel nehezebb
mzo2015-05-22 22:46:47 // 67730
Én nem abban kételkedtem hogy ennyi van leírva, hanem pusztán a gyárilag megadott adatot tartom kicsit mókásnak. ;)
Liquid2015-05-22 22:34:56 // 67729
az 1540kg a sima elsőkerekes V6
Liquid2015-05-22 22:33:38 // 67728
mzo2015-05-22 21:16:19 // 67727
3.2 1540?? :)))))
.......................2015-05-22 20:42:01 // 67726
Amennyivel könnyebb annyival gyengébb a Tbi
.......................2015-05-22 20:40:26 // 67725
Abból a 90 kg ból levonod a hátsó difit,kardánt,féltengelyeket ,első elosztóművet
Ki is jön ,hogy a TBi blokk nem könnyebb
Ki is jön ,hogy a TBi blokk nem könnyebb
Piritu - 1.000.0002015-05-22 20:17:26 // 67724
Lexlutor2015-05-22 15:37:27 // 67723
Előre is köszi! Én is agyalok rajta hogy kéne.
'''''2015-05-22 14:26:23 // 67722
Neki az számít,hogy ha odalép,ne gondolkodjon. :-) Van több offos meg veterán is,ez csak hétvégékre kéne max. (Meg nekem a kaposújlaki gyorsulásra. :-) )
.......................2015-05-22 14:16:12 // 67721
Le merem fogadni vogy a v6 Holden alu motor könnyebb mint a TBi öntöttvasblokkja
.......................2015-05-22 14:14:32 // 67720
Hobbiautónak olyan Brerát amiből van automata,tehát 3,2 jts
.......................2015-05-22 14:12:23 // 67719
A V6 Holden blokk,ezért is nehéz hozzá pl vezérmüláncot venni
A 2,2 jts az opel
A 2,2 jts az opel
Liquid2015-05-22 13:43:26 // 67718
így van, ezt én se értem :(
Piritu - 1.000.0002015-05-22 13:24:20 // 67717
No, ezért haragszom az Alfa gyárra. Itt lett volna a Mazda plattformos, hátsókerekes, könnyű Spider lehetősége, ami anno naggyá tette a Spider nevet. Tojnak rá és Fiat lesz belőle.
Liquid2015-05-22 13:21:17 // 67716
igazából nincs, de mivel nincs hátsókerekes...
Piritu - 1.000.0002015-05-22 13:19:23 // 67715
Szerintem egy kabrióhoz pont nincs szükség összkerékre.
Liquid2015-05-22 13:11:55 // 67714
a V6 viszont Q4-es :)
Piritu - 1.000.0002015-05-22 12:56:14 // 67713
Én a súly miatt szavaznék a TiBi-re. Valószínűleg könnyebb és kevésbé lesz orrnehéz az autó.
denil12015-05-22 12:50:31 // 67712
Ha élvezkedős autó kell neki amit nem használ mindennap akkor 3.2
Ha sűrűn akarja használni, akár mindennap akkor 1.8Tbi de azok elég drágák még.
Egyébként meg amelyikből talál patika állapotot :)
Ha sűrűn akarja használni, akár mindennap akkor 1.8Tbi de azok elég drágák még.
Egyébként meg amelyikből talál patika állapotot :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-22 12:01:14 // 67711
nem eléggond az? :)))
'''''2015-05-22 11:36:58 // 67709
Kis segítség kéne.
Öregem megint rákattant a brerákra (spider).Ti mit vennétek ha a fogyasztás nem számít: 2.4, 1.8tbi vagy 3.2?
3.2 nézte mert szereti a lovakat .Tudom,hogy az opel motoros és láncos de ezen kívül mi a gond azokkal?
Öregem megint rákattant a brerákra (spider).Ti mit vennétek ha a fogyasztás nem számít: 2.4, 1.8tbi vagy 3.2?
3.2 nézte mert szereti a lovakat .Tudom,hogy az opel motoros és láncos de ezen kívül mi a gond azokkal?
Trombozis2015-05-22 11:02:31 // 67708
Megböngészem a blogod. ;-)
Trombozis2015-05-22 10:59:53 // 67707
De, amúgy igen, jó nagy hülye vagyok. Van itt a városban két 59 megkrdezem tőlük mi van nekik a kocsijukban... :)
Liquid2015-05-22 09:58:09 // 67705
jaja, egész szépen rohadnak :)
Valahogy soha se tetszettek.
Valahogy soha se tetszettek.
Shadin2015-05-22 09:52:03 // 67704
A Merci nem evilági autó.
.......................2015-05-22 08:08:25 // 67703
V12 utcai alfában sosem volt,bmw ben igen
Pl. ettől prémium
Láttad már a e90 professional naviját ?kristálytiszta hatalmas kijelző,atom nagy felbontással
,a 159 C64 grafikás navit kinevetik ,egy vicc is
Még 2turbós diesel sem volt alfában
Hathengeres diesel sincs Alfában
A 159 vonallal tök jó irányba indultak el ,aztán most vissza az egész
Pl. ettől prémium
Láttad már a e90 professional naviját ?kristálytiszta hatalmas kijelző,atom nagy felbontással
,a 159 C64 grafikás navit kinevetik ,egy vicc is
Még 2turbós diesel sem volt alfában
Hathengeres diesel sincs Alfában
A 159 vonallal tök jó irányba indultak el ,aztán most vissza az egész
yani🍀2015-05-22 07:58:07 // 67702
Sajnos az egész konzolt cserélni kell. Én ezért döntöttem a nem gyári navi mellett.
.......................2015-05-22 07:56:03 // 67701
Érdekes Merciről szó sem esik
Csak a Bmw vs. Alfa vonal megy
Csak a Bmw vs. Alfa vonal megy
FireAlfa2015-05-22 07:20:51 // 67700
Trombozis2015-05-22 06:40:13 // 67699
Jó lenne, de sajnos dolgozom hétvégén. :-\
Dömpi (il dottore)2015-05-21 22:56:57 // 67698
Azt nem tudom hogy teljes konzolt kell-e, vagy csak a borítását.
Ha eljössz holna/holnapután a VTT-re, akkor lemérhetjük.
Ha eljössz holna/holnapután a VTT-re, akkor lemérhetjük.
Trombozis2015-05-21 22:31:46 // 67697
Oh great! Sima CD-s van. :-/ Akkor, ha veszem az újabbat, akkor ahogy yani is írta konzol csere...komoly. :-O :-) Sírni tudnék az ilyen hülyeségektől. :D Köszi szépen!
Dömpi (il dottore)2015-05-21 22:15:58 // 67696
Ha neked sima CD-s van, akkor nem fog beférni a helyére...
DVD-t nem játszik, de mp3-at igen.
Ha már ilyet veszel, vedd az újabbat, az blutooth-os. Ez nem. Ebbe van ugyan telefon, de kell bele egy SIM-kártya. Nekem pl. egy feltöltőkártyás van benne, csak arra használom, hogy átirányítom a telefonhívásokat a kocsi telójára, így ott tudok hívást fogadni, de onnan nemigen telefonálok kifelé.
DVD-t nem játszik, de mp3-at igen.
Ha már ilyet veszel, vedd az újabbat, az blutooth-os. Ez nem. Ebbe van ugyan telefon, de kell bele egy SIM-kártya. Nekem pl. egy feltöltőkártyás van benne, csak arra használom, hogy átirányítom a telefonhívásokat a kocsi telójára, így ott tudok hívást fogadni, de onnan nemigen telefonálok kifelé.
Trombozis2015-05-21 22:07:34 // 67695
Dömpi (il dottore)2015-05-21 21:53:24 // 67694
Neked nem a váltó ment szét a JTS-ben, akkor meg miért félsz úgy tőle, mint ördög a szentelvíztől?
denil12015-05-21 16:04:51 // 67693
Na megnézem én azt a helyet :)))
Attis2015-05-21 15:55:09 // 67692
Van kb. két hely, amit 3 irányból fa vesz körül. :) Csak ne fújjon a szél, mert könnyen letöri az ágakat. :(
Giuntini2015-05-21 15:41:16 // 67691
Ehhez a témához én is hozzászólnék. nagyon sokan fikázzák a BMW-ket, pedig nálam is egyetlen alternatívaként a 3-as BMW jöhetett volna szóba. De nem jöhetett, mert annyira az Alfa volt a vágyam. Azok a 3-asok is amik bekerülnek használtan az országba, jóval 200ezres futásteljesítményen vannak túl. Ezen kívül a Bangle féle 3-as nem volt egy eltalált konstrukció.Ezt a tulajok erősítik meg. Amikor kipróbáltam a haveromét (320D), nagy csalódás volt. Egy kisautó a 159 mellett. És ezt nem a méretre mondom, hanem érzésre. Az egy tévedés, és ezt a marketing sulykolta az emberekbe, ha prémiumról beszélünk, akkor csak a három német létezik. Az Alfára a jó meghatározás: rétegautó! Az autózás szerelmeseié. Akik képesek megbocsájtani a hibákat is. Az Alfa történelmével a BMW-é nem említhető egy lapon. Az Alfa egyéniség, az is marad mindig, a BMW pedig sajnos mára egy mindenkinek megfelelő autó akar lenni. És ezért nem kéne. A legnagyobb dicséret, ami történt mostanában, a haverom vett egy vadiúj 435D-t, és amikor meghallotta az én új motorom hangját, elismerte, halkabb mint az övé. Pedig az egy hathengeres új motor. És én is megfüleltem, valóban halkabb. Én azt mondom ne szidjuk a BMW-ket, hagyjuk meg nekik, hogy az Alfát fikázzák irigységből, mert a a német konfekció öltöny sohasem lesz olyan egyedi mint az Armani.