Elég lehet egy téligummer futófelület darab (mint a Sanyinál) is közé...
A kérdés, hogy mennyit emelgeted, én vsz. túl sokat.
Nálam kilazult és kifordult a bak, előtte meg lecsúszott a lemezről a Loctite-al ráragasztott gumilemez. Pedig figyeltem.
Most pedig lehet belőlem tanulni...
droberto2015-05-30 14:14:11 // 67940
Liquid2015-05-30 13:45:06 // 67939
azelőtt én is így használtam, de a sima deszkát széttörte, aztán egy kb. küszöb darab vagy valami hasonlót találtam, ami kellően kemény fa na az bírta.
Shadin2015-05-30 09:28:35 // 67938
Egy sima deszka pont elég a kroki és a bak közé :-( Nem csúszik le és nem nyomorgat össze semmit.
magento2015-05-30 09:13:38 // 67937
Sziasztok,
A Lillafüred - Mályinka útvonal járható 159-el ? Járt valaki arra mostanában?
A Lillafüred - Mályinka útvonal járható 159-el ? Járt valaki arra mostanában?
Liquid2015-05-29 23:18:04 // 67936
Nincs gond a gyári bakkal, csak az a lényeg hogy a kroki tudjon mozogni, ha nem feszül meg, hanem alámegy az autónak akkor nincs gond.
Nálam is elengedett a ragasztás, de figyeltem, így időben észrevettem, ez már a 2. javított változat, ez már süllyesztett. Viszont ezt még nem próbáltam.
Nálam is elengedett a ragasztás, de figyeltem, így időben észrevettem, ez már a 2. javított változat, ez már süllyesztett. Viszont ezt még nem próbáltam.
droberto2015-05-29 22:41:06 // 67935
Én a helyedben megsüllyeszteném a gumit. Nekem elengedte a ragasztás és lecsúszott róla a verda. :(
droberto2015-05-29 22:37:38 // 67934
Ezek a gyári bakok nem biztonságosak, ha sokat emelgeted a verdát! Kilazulnak, majd kibillennek és eltörnek. Nem krokodil emlőhöz vannak kitalálva!
Én régóta tervezek gyártani valódi biztonságot nyújtó fejeket az emelőhöz, csak az a baj, hogy a kasznin elöl és hátul nem találtam egyforma részt, ahol nyugodt szívvel emelhetnék...
Én régóta tervezek gyártani valódi biztonságot nyújtó fejeket az emelőhöz, csak az a baj, hogy a kasznin elöl és hátul nem találtam egyforma részt, ahol nyugodt szívvel emelhetnék...
Ricsi 1472015-05-29 22:37:01 // 67933
Mar ugy ertem, hogy vissza tudom-e tenni, hogy kellhet-e hozza vmi szerszam csak mert most itt vagyunk Herceghalmon, hnap meg indulok Pestre delelott, aztan meg reggel akk vissza dugnam ra rendesen ha annyibol all csak, mert szerszam nincs most nalam semmi... :S jo lenne vmi rajz rola vagy barmi, hogy hol keressem bar a szivosort nagyjabol tudom hol van, gondolom vmi vastagabb csovet kellene keresnem ami ra megy :D Vagy esetleg ha valaki raerne hnap Pesten rapillantani azt is nagyon megkoszonnem :)
Ricsi 1472015-05-29 22:18:18 // 67932
Akkor az lesz a baj... Azt vissza tudom en tenni rendesen? Mar ha megtalalom persze :D
droberto2015-05-29 21:55:38 // 67931
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-29 21:52:37 // 67930
annak pedig 1800-tól meg kéne indulnia...bal oldalon a szívósorra megy rá a turbócső...lehet ott szív farsot
Ricsi 1472015-05-29 21:50:22 // 67929
1-2 ev aztan lehet en is beruhazok egy kombi TBI-re :)
Ricsi 1472015-05-29 21:47:53 // 67928
Enyem 2.4, de ez a legkevesebb majd ha odajutok a chip segit ezen :) de mi lehet, ez a szorcsogo hang? Eddig nem volt, csak most jott elo a szereles utan... :(
Invisible2015-05-29 21:42:49 // 67927
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-29 21:33:56 // 67926
nem is fog húzni alatta...gyárilag ilyen a 2.0-a....ami rohadtul tetszik a TBi-ben, hogy olyan mint egy villanyautó 1100-tól húz és csak húz....áhhh
Ricsi 1472015-05-29 21:16:25 // 67925
Jo estet mindenkinek! Egy olyan kerdesem lenne, hogy ugye kedden csinaltak meg a kocsin a szivosor cseret, azota viszont bal elorol a motorterbol hallok olyasmi hangot mintha fals levegot szivna tehat ahogy gyorsitok ugy hallani mintha valahol felre szivna a levegot ennel jobban nem tudom leirni talan 2 ezer kornyeken lehet a legjobban hallani utana mar a menetzaj miatt nem lehet hallani gondolom. Es most megint ugy erzem, mintha valami szinte vissza huzna, jobban megy mint a regi szivosorral de megint nem az igazi, ma jottunk az M1-sen ott ereztem a leginkabb h valami nem oke... es megint csak 2 ezertol indul meg, addig semmi...
Liquid2015-05-29 19:38:08 // 67924
'''''2015-05-29 19:27:32 // 67923
Egr biztos nem csinál ilyet.Dpf sem.Nem lehet,hogy hozzáértél az ülés alatti kapcsolóhoz ami balesetnél szoktak használni?Én még a 156-nál egyszer porszívózás közben benyomtam.Fél autót szétbontottuk mire rájöttünk,hogy csak vissza kell kapcsolni.
norbi04092015-05-29 18:14:13 // 67921
yani🍀2015-05-29 17:38:21 // 67920
Szerintem az EGR miatt nem állna le, főleg nem hibaüzenet nélkül. Az EGR nem zárja el a kipufogórendszert, mert nem abban van.
Ha a DPF lenne teljesen eltömődve, akkor lehetne ilyen hiba, de arról is kéne lenni hibajelzésnek. Azt gondolom ez inkább valamilyen üzemanyag ellátási vagy injektor probléma lehet, persze vannak itt nálam sokkal jobban hozzáértők.
Ha a DPF lenne teljesen eltömődve, akkor lehetne ilyen hiba, de arról is kéne lenni hibajelzésnek. Azt gondolom ez inkább valamilyen üzemanyag ellátási vagy injektor probléma lehet, persze vannak itt nálam sokkal jobban hozzáértők.
.......................2015-05-29 17:09:25 // 67919
kifogyott a gázolaj?
.......................2015-05-29 17:08:23 // 67918
valaki csinált már 159 hez ilyen emelö adaptert?
http://mbworld.org/forums/attachments/c-class-w203/131621d1211911595-jack-pad-tool-anyone-has-used-jack_puck_3.jpg
http://mbworld.org/forums/attachments/c-class-w203/131621d1211911595-jack-pad-tool-anyone-has-used-jack_puck_3.jpg
vzolee2015-05-29 16:29:42 // 67917
Szia, szerintem először ki kell olvasni a hibakódokat. Utána könnyebb lesz keresgélni.
Invisible2015-05-29 16:11:19 // 67916
Sziasztok!
Segítségeteket kérném. 2.0 JTDm 125 kw/170 Le motorral szerelt 159.
Ma szerettem volna használni a járművet, szépen indult ahogy szokott, kitolattam a garázsból, majd egyszer csak (váltó üresben) motor elkezdett rángatni és leállt. Újraindítási kísérletnél önindító megy és a gyújtási próbálkozást is lehetett hallani, de a motor nem indul, csak rángatózik.
Keresgélődtem és az EGR szelep elhalálozása okozhat ilyen tüneteket, mivel elzárja a kiáramló égéstermék útját.
Valami egyéb ötletetek van?
Segítségeteket kérném. 2.0 JTDm 125 kw/170 Le motorral szerelt 159.
Ma szerettem volna használni a járművet, szépen indult ahogy szokott, kitolattam a garázsból, majd egyszer csak (váltó üresben) motor elkezdett rángatni és leállt. Újraindítási kísérletnél önindító megy és a gyújtási próbálkozást is lehetett hallani, de a motor nem indul, csak rángatózik.
Keresgélődtem és az EGR szelep elhalálozása okozhat ilyen tüneteket, mivel elzárja a kiáramló égéstermék útját.
Valami egyéb ötletetek van?
Kriszo2015-05-29 14:16:18 // 67915
Múlthéten állatkertbe dolgoztam a teherautóval, és mindennap bejártam a döggel.Maradjunk anyiban, hogy a Hungárián full araszolás + klíma, úgy mutatott 15 litert mint a vihar, vegyesbe 8.5-9 körül mozog.Tudomásul kell venni hogy egy 200 lóerős 1700 valahány kilós autó ennyit eszik pont...)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-29 11:56:43 // 67914
most szopatsz minket? :)
Mi a hatékony vezetés városon kívül? Az hogy 20-ról felgyorsulsz 80-ra 2 perc alatt? Esőben nem megyünk meg szélben sem, a visszapillantót meg behúzzuk...végl is az sem mindegy 4 személy esetén hogy reggel sz@rtak e vagy nem mert az is pár kg...de ez azért viccnek is rossz ...hatékony vezetés :DDDD
Mi a hatékony vezetés városon kívül? Az hogy 20-ról felgyorsulsz 80-ra 2 perc alatt? Esőben nem megyünk meg szélben sem, a visszapillantót meg behúzzuk...végl is az sem mindegy 4 személy esetén hogy reggel sz@rtak e vagy nem mert az is pár kg...de ez azért viccnek is rossz ...hatékony vezetés :DDDD
.......................2015-05-29 11:54:46 // 67913
ezt mondom én is ,
nem valós az NEDC
nem valós az NEDC
Liquid2015-05-29 11:48:34 // 67912
ne légy már demagóg :)
hol valós az hogy szobahőmérsékletről indulnak, 4s alatt gyorsulnak 15-re, meg 32-re 12s alatt és nincs benne 130-se csak 120 20s-ig?
hol valós az hogy szobahőmérsékletről indulnak, 4s alatt gyorsulnak 15-re, meg 32-re 12s alatt és nincs benne 130-se csak 120 20s-ig?
.......................2015-05-29 11:45:30 // 67911
német területen pl. szinte mindenki nyomja még a gázt amikor 300.500 méterre már látni ,hogy piros a lámpa,
aztán meg a lámpánál nagyot fékeznek
vagy ha megy elöttük valaki akkor rátapadnak ,és "tolják"
de ha szabad elöttük a pálya akkor meg nem mennek ..
vagy a 80 as táblánál 90 röl fékeznek ,ahelyett ,hogy kigurulni hagynák
mert fosni kell a traffitól
aztán meg a lámpánál nagyot fékeznek
vagy ha megy elöttük valaki akkor rátapadnak ,és "tolják"
de ha szabad elöttük a pálya akkor meg nem mennek ..
vagy a 80 as táblánál 90 röl fékeznek ,ahelyett ,hogy kigurulni hagynák
mert fosni kell a traffitól
.......................2015-05-29 11:39:07 // 67910
inkább fogalmazzunk úgy ,hogy a mérési eljárás köszönöviszonyban sincs a soförök valós vezetési szokásaival
ettöl még nem hazudik senki,max nem hatékonyan vezetnek az emberek
ettöl még nem hazudik senki,max nem hatékonyan vezetnek az emberek
Liquid2015-05-29 11:17:42 // 67909
hát nekem nem igen sikerült, ráadásul a computer csal is, de ez csak egy dolog, mert azoknál az autóknál amik nem a NEDC-re lettek kitenyésztve, még lehet produkálni gyárihoz hasonló adatokat, de az újabbaknál már igencsak nehéz, mondjuk úgy hogy csak laboratóriumban.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-29 11:11:30 // 67908
lóf@szt valósak a gyári fogyasztási adatok...
a 2,4 Gyári mivoltában a városon kívüli fogyasztás 5,4L, a TBi 6L
nyühehheeeeeeeeeeee
a 2,4 nálam DPF nélkül sem és sosem evett 7L alatt...a TBi meg 8.5-9L alatt, a TBi vegyes fogyasztása ami papíron 8.5 pont 10,5-11L, a 2,4-é papíron 6.9 ami a valóságban 9,5..
nem kicsit hazudnak, ha nem 30%-ot, ez olyan mint ha kérnék egy korsó sört de csak 3dl-et kapnék
a 2,4 Gyári mivoltában a városon kívüli fogyasztás 5,4L, a TBi 6L
nyühehheeeeeeeeeeee
a 2,4 nálam DPF nélkül sem és sosem evett 7L alatt...a TBi meg 8.5-9L alatt, a TBi vegyes fogyasztása ami papíron 8.5 pont 10,5-11L, a 2,4-é papíron 6.9 ami a valóságban 9,5..
nem kicsit hazudnak, ha nem 30%-ot, ez olyan mint ha kérnék egy korsó sört de csak 3dl-et kapnék
denil12015-05-29 10:57:09 // 67907
Így másodjára már csak megértem..
Ami=USA
így már világos :D
Ami=USA
így már világos :D
.......................2015-05-29 10:54:04 // 67906
amiban van úgy a pirossal
európában pont fordítva,a pirosat általában sportos vagány autónak tartják
európában pont fordítva,a pirosat általában sportos vagány autónak tartják
denil12015-05-29 10:51:20 // 67905
Szerintem gyönyörű kívülről!
A belseje meg még demo ahogy írták is. Alakul az még. A tükör külön jó pont, bár ez úgyis megy a kukába.
Aki meg azt mondja,h a piros az női autó az nézze meg az enyémet. Nem hinném,h Alfában pl a piros az női. Ahogy ebben a KIA-ban sem az...A piros szín nagyon kevés autónak áll jól de aki meg meri venni és a forma is olyan, azt sokan meg fogják nézni.
A nők is :))
A belseje meg még demo ahogy írták is. Alakul az még. A tükör külön jó pont, bár ez úgyis megy a kukába.
Aki meg azt mondja,h a piros az női autó az nézze meg az enyémet. Nem hinném,h Alfában pl a piros az női. Ahogy ebben a KIA-ban sem az...A piros szín nagyon kevés autónak áll jól de aki meg meri venni és a forma is olyan, azt sokan meg fogják nézni.
A nők is :))
.......................2015-05-29 10:39:35 // 67904
nem lehet hogy a User ben van a hiba?
simán tudok olyan sebességgel menni ,hogy a Mito 4 liter fogyasztást ír ki
a Brerával meg 5,5 et is ,és ez 80..100 km / óra sebességgel
simán tudok olyan sebességgel menni ,hogy a Mito 4 liter fogyasztást ír ki
a Brerával meg 5,5 et is ,és ez 80..100 km / óra sebességgel
Liquid2015-05-29 10:31:37 // 67903
azért hazudnak, mert az autók 95%-a nem tudja a valós életben még megközelíteni sem a fogyasztási katalógusadatokat, de végül is nem hazudnak mert a méri eljáráson megfelel, maga a mérési eljárás rossz
Liquid2015-05-29 10:26:19 // 67902
mert azok az autók még nem ez alapján lettek mérve
.......................2015-05-29 10:19:14 // 67901
azért aki nagyvárosban kénytelen élni nagyon is örül hogy EURO 5..6 lesz
.......................2015-05-29 10:16:59 // 67900
nekem pont annyit eszik városban mindkét autóm ami a könyvben megvan adva
nem értem mi ez a "hazudnak az autógyártók"?
nem értem mi ez a "hazudnak az autógyártók"?
.......................2015-05-29 10:13:00 // 67899
azért mert az újságírók azt mondják ?
a müszaki szabványokat be kell tartani ,és a zöldkártyán át kell menni
ha az EURO 6 ot kell betartani akkor azt
nincs pardon a TÜV nél
a müszaki szabványokat be kell tartani ,és a zöldkártyán át kell menni
ha az EURO 6 ot kell betartani akkor azt
nincs pardon a TÜV nél
Liquid2015-05-29 10:11:12 // 67898
mondjuk ez nem a dízel vagy a benzines technika kudarca, hanem azt szemlélteti kiválóan, hogy mennyire eszetlenek és teljesíthetetlenek az elvárások, amiket a buzgár és dilettáns világmegmentőként tetszelgő eus politikusok erőltetnek, és ebben jó társ a valóságot hírből se ismerő fogyasztásméréi szabvány. Majd erre a két stabil alapra építik az adózási rendszert.
.......................2015-05-29 10:10:36 // 67897
nagy tévhit hogy német nyelvterületen durván drága a diselt fenttartani
euro4 es ek
egy benzinesre 150.200 euró az adó
egy diesere 300.400
éves szinten
ez a külöbség tulajdonképpen semmi ahhoz képest ha évi 30ezer km ert mész kb. 1 millát vagyis 4000 eurót elköltesz üzemanyagra
a kötelezö meg nem az üzemanyag szerint van besorolva
a casco sem
az euro 2 es dieselekre már 1000 euro nagyságrendü az adó,ott mar nem éri meg
de manapság már egy 10 éves autó is euro4 es
euro4 es ek
egy benzinesre 150.200 euró az adó
egy diesere 300.400
éves szinten
ez a külöbség tulajdonképpen semmi ahhoz képest ha évi 30ezer km ert mész kb. 1 millát vagyis 4000 eurót elköltesz üzemanyagra
a kötelezö meg nem az üzemanyag szerint van besorolva
a casco sem
az euro 2 es dieselekre már 1000 euro nagyságrendü az adó,ott mar nem éri meg
de manapság már egy 10 éves autó is euro4 es
Liquid2015-05-29 10:06:23 // 67896
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-29 10:03:35 // 67895
a korlátozások max a vendégmunkásokra igaz a németnek van pénze eur5-ös 6-os dejzelre...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-29 10:01:59 // 67894
ma megnéztem mit bír az Infiniti 3.0-ás dejzele..hát elmentem neki :)
Liquid2015-05-29 10:01:07 // 67893
nem pont erre gondoltam, hanem arra, hogy durván magasabbak az adók, sarcok a dízelekre nyugaton, meg úgy néz ki Mo-on is így lesz. Azonkívül vannak korlátozások behajtásra stb.
.......................2015-05-29 09:58:18 // 67892
http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/28/a_dizeleke_a_jovo/
.......................2015-05-29 09:41:26 // 67891
csak magyaro on baszogatják a dieseleket
németországban a
gázolaj 1,2 euro
benzin 1,5 euro
és + a diesel 30% al kevesebbet eszik,szóval sokkal kevesebb károsanyag jut a környezetbe
németországban a
gázolaj 1,2 euro
benzin 1,5 euro
és + a diesel 30% al kevesebbet eszik,szóval sokkal kevesebb károsanyag jut a környezetbe