Shadin2016-04-06 16:30:46 // 81459
Nekem is be volt rohadva, de melegítéssel kijött aránylag hamar :-(
Giuntini2016-04-06 16:27:17 // 81458
b00772016-04-06 16:07:32 // 81457
Szerintem nekem akkor sem esett vissza, de közben kiderült mi volt a baj. A MAP szenzort kicseréltem és már egyből 0-ról indul. Menet közben szerintem nincs különbség, legalábbis így szemmel nem látom az órán. Nem tudom befolyásolt-e valamit ténylegesen.
David | Centocinquantanove2016-04-06 15:07:51 // 81456
Urak egy kis segítséget szeretnék kérni.
Futóművet kellene beállítani, mivel ki lettek cserélve az alsó lengőkarok elöl.
Sajnos az axiálrúd kormányösszekötő az úgy be van gyógyulva a jobb oldalon, hogy meg sem mozdul.
Próbálták melegítéssel, de nem jártak sikerrel. Elég sok eltérés van most így a kerékbe, úgyhogy gyors segítség kellene...
Van esetleg valakinek valami trükkje, hogy hogyan lehetne megmozdítani?
Futóművet kellene beállítani, mivel ki lettek cserélve az alsó lengőkarok elöl.
Sajnos az axiálrúd kormányösszekötő az úgy be van gyógyulva a jobb oldalon, hogy meg sem mozdul.
Próbálták melegítéssel, de nem jártak sikerrel. Elég sok eltérés van most így a kerékbe, úgyhogy gyors segítség kellene...
Van esetleg valakinek valami trükkje, hogy hogyan lehetne megmozdítani?
emGéza2016-04-06 15:04:27 // 81455
Hármasban 60-ról parketta, 80-nál indult a stopper, 140-re 9,7 .
Pont erre volt elég a hármas.
(A négyest 180-ig bírta,a 6ost 205-nél kapta,220-ra volt képes .)
Pont erre volt elég a hármas.
(A négyest 180-ig bírta,a 6ost 205-nél kapta,220-ra volt képes .)
Shadin2016-04-06 14:07:00 // 81454
Soha ne feledkezz meg az izlandi zuzmókról :-)
'''''2016-04-06 13:55:11 // 81453
Azokat te úgy is megeszed vagy megiszod. :-)
Kolci2016-04-06 13:40:10 // 81452
Nekem akkor sem :)
FireAlfa2016-04-06 13:39:02 // 81451
Az enyém is ilyen! Szerintem normális dolog, nekem menet közben akkor esik vissza a mutató 0-ra, mikor regenerál az autó!
b00772016-04-06 12:48:22 // 81450
Sziasztok,
A problémám a következő, amint gyújtást adok az autóra (de még nem jár a motor) a turbonyomás mutatója nem 0 állásban marad, hanem az első vonal és a 0 közé áll be. (Ugyan így marad járó motornál is) Diaggal teszteltem az órát, akkor az kilengett fullra, majd vissza 0-ra. A tesztből kilépve ismét a 0 és első vonal közé állt be.
Valakinek bármi ötlet hogy ez mitől lehet? Esetleg valami jeladó a turbóban?
Előre is köszi.
A problémám a következő, amint gyújtást adok az autóra (de még nem jár a motor) a turbonyomás mutatója nem 0 állásban marad, hanem az első vonal és a 0 közé áll be. (Ugyan így marad járó motornál is) Diaggal teszteltem az órát, akkor az kilengett fullra, majd vissza 0-ra. A tesztből kilépve ismét a 0 és első vonal közé állt be.
Valakinek bármi ötlet hogy ez mitől lehet? Esetleg valami jeladó a turbóban?
Előre is köszi.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-06 12:24:32 // 81449
de van... a zuzmók :))
'''''2016-04-06 12:10:27 // 81448
Van két napod,hogy legyere és meghallgasd az enyémet. :-) Nekem nyitott a rendszer,dobok nélkül.Benzineshez hasonló hangja lesz de nem ordít.Negatív hatása nincsen.
tirex2016-04-06 11:54:55 // 81447
Az enyém is így volt megcsinálva, tiszta korom volt minden osztrák út után a hátulja.Annyira nem tetszett.
tirex2016-04-06 11:50:29 // 81445
Még sehogy. Elindult a per aztán győzzön a jobbik. Sajnos a kocsit már nem hagyhattam ott így hazahoztuk pénteken.
Shadin2016-04-06 11:04:38 // 81444
Shadin2016-04-06 11:03:47 // 81443
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-06 10:45:10 // 81442
pont reggel olvastam :) van benne igazság... sokkal fontosabb adat a rugalmasság mondjuk előzésnél ...
FinnMate2016-04-05 23:30:19 // 81440
Köszönöm, figyelmetlen voltam! Ment az üzenet Neked!
Martin Kovacs2016-04-05 23:05:48 // 81439
Cartarsak !
Szerintetek jó ötlet teljesen megnyitni a rendszert vagy ne erőltessem ezt a témát ?
Pros & Cons esetlegesen !
Már a dpf ki van véve az egr le van vakolva a dpf helyén egyenes cső.....
Néztem vidiket és full nyitottan baromi jó hangjuk van csak nem nagyon találtam róla értelmes infót ez jár-e nyomaték csökkenéssel vagy sem ?
A gáz útja tény, hogy szabadabb lesz...
Köszi !!!
Szerintetek jó ötlet teljesen megnyitni a rendszert vagy ne erőltessem ezt a témát ?
Pros & Cons esetlegesen !
Már a dpf ki van véve az egr le van vakolva a dpf helyén egyenes cső.....
Néztem vidiket és full nyitottan baromi jó hangjuk van csak nem nagyon találtam róla értelmes infót ez jár-e nyomaték csökkenéssel vagy sem ?
A gáz útja tény, hogy szabadabb lesz...
Köszi !!!
Dömpi (il dottore)2016-04-05 22:21:49 // 81438
igen, érdekel! holnap este privátban megkereslek
'''''2016-04-05 21:24:52 // 81437
Most kezdem bánni.Kíváncsi vagyok az új vasadra.Biztosítóval hogy állsz?
tirex2016-04-05 20:55:10 // 81436
Köszi. Most nálam lehetne már a géped, ideg megöl. Összekapartam a lóvét erre cumi. Láttad hogy tetszik erre eladod. Te vagy a hibás!!! :))))))) Ez az sw csak tűzoltás volt, megvettem az első szép állapotüt ami az utmba került. Azért örülök ennek is, egyben van. 7végén teszek fel képet majd. Gratulálok hogy sikerült eladnod, mindenki jól járt.
Liquid2016-04-05 20:34:13 // 81435
nekem 245/40R19-em van, 1 évadot már futott, most szeretem fel ismét. Gáyri 19-es TI felnik, TI futóművel. Majd a VTT-n megszakértitek :)
De ha jól csalódom, akkor Erhard is ilyet vett.
A kaszniba nem ér bele, max. a doblemezt éri el, de azt is csak "komoly" esetben.
De ha jól csalódom, akkor Erhard is ilyet vett.
A kaszniba nem ér bele, max. a doblemezt éri el, de azt is csak "komoly" esetben.
Hardy2016-04-05 20:30:42 // 81434
Csak szívom magamba a tudást 59 terén. 😄 Mert az okosabbtol nem szégyen tanulni.
Hardy2016-04-05 20:27:05 // 81433
En se csak követem a fórumot es emlékeztem.
'''''2016-04-05 20:24:17 // 81432
Kolléga nem olvas vissza! :-)
Hardy2016-04-05 20:21:32 // 81431
De jo! Akkor még annyira nem rossz a memoriám!
'''''2016-04-05 20:19:20 // 81430
Sok (több) sikert az új vashoz.
Szombaton viszik el az enyémet végre.Ahogy lefoglalózták,félreállítottam.Leápoltam még utoljára a bőrt meg áttöröltem belül mindent.Csütörtökön kívül is kicsinosítom és úgy adom át ahogy illik.
Szombaton viszik el az enyémet végre.Ahogy lefoglalózták,félreállítottam.Leápoltam még utoljára a bőrt meg áttöröltem belül mindent.Csütörtökön kívül is kicsinosítom és úgy adom át ahogy illik.
'''''2016-04-05 20:14:28 // 81429
Akkor újra válaszolok a kérdésedre! Én a helyedben a meglévőt dugóznám le (lapátok helyét).Itt a fórumban írtam,hogy van egy eladó,ledugózott szívósorom 2.4-hez amin minimális munka van még.Ha jól emlékszem egy helyen nem lett jó a forrasztás és ott még rá kéne javítani.
Hardy2016-04-05 20:09:33 // 81428
Invisible2016-04-05 19:58:23 // 81427
Gratula az új vashoz, több szerencsét kívánok hozzá, mint az előzőhöz :(
Képeket majd dobj fel róla :)
Képeket majd dobj fel róla :)
Hardy2016-04-05 19:53:04 // 81426
Szerintem válaszoltak. Valaki írta is hogy van egy szivosora csak az egyek ledugozast ujra kell csinálni mert nem lett tökéletes.
csAR2016-04-05 19:43:06 // 81425
Miféle nyári nagy kerekek?
Különben is fo-tót!Fo-tót!
Különben is fo-tót!Fo-tót!
tirex2016-04-05 19:24:55 // 81424
Nehéz ügy mert az én 16v-m nem ment soha úgy ahogy kellett volna. Mindig mondták a szerelők hogy harmatos ahhoz képest hogy kellene mennie. Mikorra kiderült mi a hiba addigra lecsuktam. A turbólapátállító munkahenger membránja elengedte a vákumot és 2ezertől indult el mint állat, addig hurka volt. Na a 8v kb úgy megy mint az hibával. Megyeget de azért ez csak 120ló, nem szabad tőle nagyot várni, majd íratok rá egy progit Mankyval és meglátjuk. Fogyasztása viszont nem kevesebb,sőt. Bár a nyárí nagy kerekek lehet hozzájárulnak.
tirex2016-04-05 19:13:08 // 81423
alfa159 oldalára írj privátban, ő otthon van ebben,biztos segít
csAR2016-04-05 19:12:57 // 81422
És sokkal gyengébb mint a régi volt?Csak mert nemrég volt téma hogy ha nincs õsszefirkálva akkor harmatos a 16V-hez.Neked mindkettővel van tapasztalatod.
tirex2016-04-05 18:58:47 // 81421
Köszi. Sajnos csak 8v, de sietnem kellett mert nem volt kocsim. Kapkodás kezdődött mikor elvitték a bonyhádi betontorpedót. Egyik végletből a másikba estem.
csAR2016-04-05 18:42:41 // 81420
Gratulációzás az új gépállathoz,remélem ezzel már szerencsésebb leszel!
Motor milyen?
Motor milyen?
tirex2016-04-05 18:01:20 // 81419
Hali! Kell még a középkonzol borítás és a díszlécek?
Nem felejtettem el hogy kérted.
Nem felejtettem el hogy kérted.
FinnMate2016-04-05 17:58:01 // 81418
Srácok, felteszem a múltkori kérdésem, mert sajnos nem kaptam még rá választ, biztosan elsiklottatok felette!
"Gondolkodom a szivosor kiiktatásán, mégpedig a következőképpen:
Vennék egy 156-os euro 3-mas 20 szelepes szívósort(itt még ugye nincs kifúrva a pillangóknak)
VAGY
szimplán pillangók ki és ledugóznám a helyét.
Szerintetek melyik a jobb / költséghatékonyabb megoldás? (Árban én nem sok különbséget találtam, de hátha Ti...)"
Köszi!!
"Gondolkodom a szivosor kiiktatásán, mégpedig a következőképpen:
Vennék egy 156-os euro 3-mas 20 szelepes szívósort(itt még ugye nincs kifúrva a pillangóknak)
VAGY
szimplán pillangók ki és ledugóznám a helyét.
Szerintetek melyik a jobb / költséghatékonyabb megoldás? (Árban én nem sok különbséget találtam, de hátha Ti...)"
Köszi!!
tirex2016-04-05 16:54:17 // 81417
Üdv mindenkinek. Újra Alfatulaj lettem ahogy beharangoztam. A totálkáros már otthon figyel. Egy fekete 159sw-t vettem. 2010-es bőr navi. Sajnos Alfa159 Tomi autójáról lemaradtam.Elkövettem egy oltári hibát, nem foglalóztam le. Majdnem infarktust kaptam mikor megláttam hogy elkelt. Pedig nagyon rá voltam izgulva, nagyon tetszett, sajnos nem jött össze. Kénytelen voltam másikat nézni. Mindegy újra egy 159 van a birtokomban az a lényeg.
Dömpi (il dottore)2016-04-05 16:45:31 // 81416
az ültetés ellenére?
tirex2016-04-05 16:42:20 // 81415
Hali. Peremeztesd vissza a sárvédőívet és elfér
tirex2016-04-05 16:40:11 // 81414
Én is most vettem 159-et. Azonnal vezérlés és olajcsere összes szűrővel. Sok kellemetlenséget takaríthatsz meg
Giuntini2016-04-05 15:04:09 // 81413
Erhardtól kérdezd meg!
Liquid2016-04-05 10:05:15 // 81412
a 245/40R19 elfér a TI-n is gyári felnivel
Dömpi (il dottore)2016-04-05 08:52:42 // 81411
Ha nem tudod biztosan, hogy cserélték-e akkor cserélj! Több százezres kárt képes csinálni ha elszáll!
Használt autó vásárláskor - mindegy mi van a szervízkönyben - érdemes minden olajat, szűrőt és meghajtószíjjat a görgőkkel kicserélni, mert az a biztos.
Használt autó vásárláskor - mindegy mi van a szervízkönyben - érdemes minden olajat, szűrőt és meghajtószíjjat a görgőkkel kicserélni, mert az a biztos.
Soldiert2016-04-05 08:06:15 // 81410
Külön sehogy nem találom ezt az alkatrészt.
Nem tudod véletlenül, hogy 1.9 JTDM 8V 120 LE motorhoz milyen cikkszámmal lehet ezt rendelni?
Nem tudod véletlenül, hogy 1.9 JTDM 8V 120 LE motorhoz milyen cikkszámmal lehet ezt rendelni?