Norby!
Csatlakozom Liquidhez. Reggel az első dolgod legyen a lapátok nyitott állásban rögzítése. Ezzel finoman elgurulhatsz a kiválasztott szerelőhöz, aki kitakarítja szívósort és kidobálja a nyavajás lapátkákat (ha nem Te csinálod). Én még szívtam, vagyis kettőt beszívott. Talán holnap visszakapom az autót, és leírom milyen károkat okozott. Nem akarok pánikot kelteni de jobb minél előbb megszabadulni tőlük.
ZoliNix2016-04-02 00:07:21 // 81290
Hardy2016-04-01 23:57:37 // 81289
Törve volt rosszul raktak össze. Nem egyforma a felnik ET je. Vagy valami csak elkopott a futoműben.
gery1472016-04-01 23:14:59 // 81288
Peeeti852016-04-01 22:57:13 // 81287
Szia
Pár hete érdeklődtem a dióhéjas tisztításról, hogy is nézne ki az én kocsimnál (1.9JTS)
Ezt a választ kaptam:
Tisztelt Szipli Péter úr!
Típustól függően nagyságrendileg netto 115-130 ezer forint.
Üdvözlettel: Novoth Tibor
...szóval valami hasonlóval kalkuláljatok, Én egy kicsit sokallom, de ha egyszer beüt a gebasz akkor nagy segítség lehet.
üdv.
Pár hete érdeklődtem a dióhéjas tisztításról, hogy is nézne ki az én kocsimnál (1.9JTS)
Ezt a választ kaptam:
Tisztelt Szipli Péter úr!
Típustól függően nagyságrendileg netto 115-130 ezer forint.
Üdvözlettel: Novoth Tibor
...szóval valami hasonlóval kalkuláljatok, Én egy kicsit sokallom, de ha egyszer beüt a gebasz akkor nagy segítség lehet.
üdv.
MiszöszFőnök2016-04-01 22:48:05 // 81286
Azért, mert nem egyforma hosszú a bal és a jobb mutatóujjad. Azért.
droberto2016-04-01 22:27:36 // 81285
Sérülve volt a vas?
Liquid2016-04-01 22:10:28 // 81284
Alapvetően a 205/55R16 az ami kilóg a képből. Sokszor volt már téma itt. Igazából nem tudom miért került bele a listába, nagyon kicsi méret. Valószínűleg a fapad olcsó kiegészítője. Nem erre az autóra való, a 156 mérete.
A 235/45R18 tökéltes váltóméret.
Véleményem szerint az alapméret a 225/50R17 (mivel a nagyfékre ez a legkisebb ami felmegy), ennél viszont a 18-as és a 19-es méret jelentősen eltér felfelé.
A 235/40R18-at nagyon nem javaslom.
Sztem bármilyen méretet is választasz, az lehetőleg ne legyen kisebb átmérőben a 225/50R17-nél. Sőt TI-nél, vagy egyéb ültetett gépnél, már ez is kompromisszumokat követel. Ez utóbbi miatt váltottam még nagyobb átmérőre.
A 235/45R18 tökéltes váltóméret.
Véleményem szerint az alapméret a 225/50R17 (mivel a nagyfékre ez a legkisebb ami felmegy), ennél viszont a 18-as és a 19-es méret jelentősen eltér felfelé.
A 235/40R18-at nagyon nem javaslom.
Sztem bármilyen méretet is választasz, az lehetőleg ne legyen kisebb átmérőben a 225/50R17-nél. Sőt TI-nél, vagy egyéb ültetett gépnél, már ez is kompromisszumokat követel. Ez utóbbi miatt váltottam még nagyobb átmérőre.
droberto2016-04-01 22:09:53 // 81283
Fosd le a váltóméretet, mert az egy ortodox baromság.
Anno itt kigyűjtöttem a gyári kerék méreteket.
A gyári átmérő és szélesség tartományban (Ø632-205 mm - Ø671-235 mm) járj, viszont arra figyelj, hogy ne legyen nagyon peres a gumid, mert könnyen megütöd a bokád (felnid). :)
Anno itt kigyűjtöttem a gyári kerék méreteket.
A gyári átmérő és szélesség tartományban (Ø632-205 mm - Ø671-235 mm) járj, viszont arra figyelj, hogy ne legyen nagyon peres a gumid, mert könnyen megütöd a bokád (felnid). :)
Shadin2016-04-01 22:02:36 // 81282
De csak a mazó előtt ;-)
droberto2016-04-01 22:01:40 // 81281
Örülök, ha segíthettem :). Picit rosszkor hívtál, történt egy kis kalamajka, és őszintén nem tudtalak eltenni, de most már megvagy. :)
Szépen felfejlesztetted az ötvenkilenced, gratulálok. :)
Szépen felfejlesztetted az ötvenkilenced, gratulálok. :)
Peeeti852016-04-01 21:44:48 // 81280
Sziasztok.
Nagyon belemerültem ebbe a gumi témába, (még mindig) a véleményetekre lenne szükségem.
Az gyári 16-os felnimen 205/55-ös kerék van. Ez téli gumi.
A nyári méretem 235/45 R18 ez is original Alfa felni....
Bármilyen gumi méret kalkulátorba nézem ez bizony NEM váltóméret, mégis az autóm kezelési könyvében ez a 2 méret van meghatározva! ...nem értem miért?
Szóval most gondoltam egy nagyot, ha már úgyis nyári gumi vételen töröm a fejem kicsit spórolnék vele, vennék /40es gumit ami bizony nagyságrendekkel olcsóbb és bizony ezt már ajánlott váltóméretként mutatja a kalkulátor.
Tehát ez lenne a kérdésem, hogy miért van gyárilag rossz váltóméret megadva a 159-es hez és mennyire lenne terhelőbb a futóművemnek az, ha /40-es gumi-ra cserélném a gyárilag ajánlott /45-ös méretet.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
üdv.
Peti
Nagyon belemerültem ebbe a gumi témába, (még mindig) a véleményetekre lenne szükségem.
Az gyári 16-os felnimen 205/55-ös kerék van. Ez téli gumi.
A nyári méretem 235/45 R18 ez is original Alfa felni....
Bármilyen gumi méret kalkulátorba nézem ez bizony NEM váltóméret, mégis az autóm kezelési könyvében ez a 2 méret van meghatározva! ...nem értem miért?
Szóval most gondoltam egy nagyot, ha már úgyis nyári gumi vételen töröm a fejem kicsit spórolnék vele, vennék /40es gumit ami bizony nagyságrendekkel olcsóbb és bizony ezt már ajánlott váltóméretként mutatja a kalkulátor.
Tehát ez lenne a kérdésem, hogy miért van gyárilag rossz váltóméret megadva a 159-es hez és mennyire lenne terhelőbb a futóművemnek az, ha /40-es gumi-ra cserélném a gyárilag ajánlott /45-ös méretet.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
üdv.
Peti
Liquid2016-04-01 21:20:42 // 81279
egy jó centrifugával ki tudod vonni az olajból, de nehéz ám használt szadós olajat kapni :D
emGéza2016-04-01 21:12:56 // 81278
És a szadó? Mint adalék 1-2 kupak? 😁
emGéza2016-04-01 21:08:44 // 81277
Még 3 óra és 52 perc
StrigDaddy2016-04-01 21:06:16 // 81276
Liquid2016-04-01 20:58:29 // 81275
háát, simán lehet hogy megakadt zárt állásban
Giuntini2016-04-01 20:58:09 // 81274
Liquid2016-04-01 20:58:06 // 81273
igyál 1-2-3 páleszt, aztán írj te is valami igendurvát :)
Norby2016-04-01 20:55:22 // 81272
eddig zárva lehetett?
Shadin2016-04-01 20:54:41 // 81271
Egyszer csak vége lesz ennek a napnak :-(
Liquid2016-04-01 20:54:17 // 81270
[TRÉFA OFF]
ha jót akarsz akkor ismét leakasztod a lapátokat, és rögzíted 1db kábelkötegelővel nyitott állásban.
ha jót akarsz akkor ismét leakasztod a lapátokat, és rögzíted 1db kábelkötegelővel nyitott állásban.
Liquid2016-04-01 20:53:11 // 81269
szerintem az lenne a tuti, ha a combfixen szűrés után még egy kicsit feljavítanád mondjuk használt max 4300km-es 15W40-es GM olajjal (lehetőleg 2002 utáni G Astrából származzon) ha azt nem sikerül beszerezned tehetsz hozzá egy kis minőségi 2T-t is, de csak óvatosan, kizárólag piros kannás, kék kupakos a jó :D
Norby2016-04-01 20:51:31 // 81268
Megvan a turbónyomás ingadozás oka!
A szívósor lapátkái nem mozogtak, mert le volt akadva a mozgató kar.
Visszaakasztottuk és minden rendben.
Nem megy még úgy ahogy kellene, de a szívósor takarítás után remélem minden ok lesz.
Robi,
köszi a segítséget és mégegyszer bocsánat a zavarásért.
A szívósor lapátkái nem mozogtak, mert le volt akadva a mozgató kar.
Visszaakasztottuk és minden rendben.
Nem megy még úgy ahogy kellene, de a szívósor takarítás után remélem minden ok lesz.
Robi,
köszi a segítséget és mégegyszer bocsánat a zavarásért.
Haddel2016-04-01 20:48:35 // 81267
Autoglym termékek eléggé beváltak bőr ápolásra.
emGéza2016-04-01 20:47:30 // 81266
Ezzel csak az a gond, hogy a levegőtől beecetesedik.
A legjobb, ha harisnyán át van szűrve. De kielégítő eredményre csak a combfix
képes.
Még szerencse, hogy csak egy napos az ünnep. Holnap újra visszatér minden
az eredeti kerékvágásba. Jöhetnek a kormos sztorik. 😂😂😂
A legjobb, ha harisnyán át van szűrve. De kielégítő eredményre csak a combfix
képes.
Még szerencse, hogy csak egy napos az ünnep. Holnap újra visszatér minden
az eredeti kerékvágásba. Jöhetnek a kormos sztorik. 😂😂😂
yani🍀2016-04-01 20:42:54 // 81265
Remélem az utóbbi.
Kócosw2016-04-01 20:37:13 // 81264
Mire.készülsz Uram ? :)
'''''2016-04-01 20:14:28 // 81263
Most nem olasz a kinézett. :-( Majd ha jóárasítják a Giulia qv-t akkor benevezek egyre.Addig szegény spidert nyektetem.Ma is sikerült keresztbe raknom.Néha még meglep,hogy hátul kapar.
TáDé2016-04-01 20:05:14 // 81261
Ma tankoltam és jelentem megdőlt a negatív fogyasztási rekordom ... 875,1 km-re 57 litert tankoltam. Kétszer számoltam ki a fogyasztást, mert nem hittem el, 6,51 l/100 km (nem áprilisi tréfa) (eddig 7,2 volt általában).
'''''2016-04-01 20:05:13 // 81260
Van egy 2.4-es szívósorom amiben már ki vannak szedve a lapátok és le van dugózva a helye.Annyi a baja,hogy az egyik forrasztásnál még kifúj,azt meg kell forrasztani.
Giuntini2016-04-01 20:01:47 // 81259
Ha hazérek lefényképezem a dobozát és átküldöm.
Giuntini2016-04-01 20:00:29 // 81258
Ha valakit érdekel az alig 15 ezret futott Selenia 10w 30 PE olajam szívesen átadom, de csak most akciós!
heisenberg.2016-04-01 19:58:12 // 81257
Invisible2016-04-01 19:36:43 // 81256
Kicsit drágállom, én 20 000 km-est vettem, az már csak 500 Ft volt literje. Azt mondták, ha 2 napig hagyod levegőzni, akkor újra használható 30 000 km-en keresztül.
Giuntini2016-04-01 18:58:53 // 81255
Milyen színű a belseje? Bőrös?
heisenberg.2016-04-01 16:13:58 // 81253
Köszi. Fekete volt az eredeti elképzelés, de teljesen megnyert, nem túl sok 159 gurul ilyen színben otthon.
droberto2016-04-01 15:38:03 // 81252
Vagy itt mindenki megbolondult?!?
droberto2016-04-01 15:36:10 // 81251
Sokkot kaptam! :(((
denil12016-04-01 15:34:42 // 81250
Bár az Alfáét nem néztem meg, de a Bravo Tjet, ami későbbi gyártású volt mint a 159, szintén egybe volt építve a gömbfej és a lengőkar.
A gyári megoldás valóban az,h egyben kell cserélni ami nem olcsó.
Viszont mindenféle kockázat nélkül lehet kicserélni a gömbfejet is külön.
Ehhez le kell vágni a "nem oldható" kötéseket a mostani gömbfejnél és venn egy Lemfördert aminek gyárilag ott vannak a csavarjai. Menet, berak, becsavar és kész.
Csak annyi fog látszóni,h az egyik oldalon van 3 csavar, míg a másik lengőkarnál meg semmi. Funkcionálisan semmi különbség nem lesz.
Ez akkor igaz ha egyformák a lengőkarok, de a megoldás szerintem ugyanaz lesz a 2 autónál. ( nekem ezt a megoldást megcsinálták márkaszervízben ).
A gyári megoldás valóban az,h egyben kell cserélni ami nem olcsó.
Viszont mindenféle kockázat nélkül lehet kicserélni a gömbfejet is külön.
Ehhez le kell vágni a "nem oldható" kötéseket a mostani gömbfejnél és venn egy Lemfördert aminek gyárilag ott vannak a csavarjai. Menet, berak, becsavar és kész.
Csak annyi fog látszóni,h az egyik oldalon van 3 csavar, míg a másik lengőkarnál meg semmi. Funkcionálisan semmi különbség nem lesz.
Ez akkor igaz ha egyformák a lengőkarok, de a megoldás szerintem ugyanaz lesz a 2 autónál. ( nekem ezt a megoldást megcsinálták márkaszervízben ).
Kazes☻2016-04-01 15:23:42 // 81249
Azt nekem is kell... gyorsan döntsd el melyik kell bele, mert az enyém ráadásul elektromos! :D
Shadin2016-04-01 15:20:35 // 81248
Útálom az áprilist :-(
Kazes☻2016-04-01 15:10:24 // 81247
Mi van... feltörték az oldalad, vagy csak bolondok napjára megbolondultál?! :D
emGéza2016-04-01 15:09:57 // 81246
Még átgondolom. Most megyek füvet nyirni, ha beindul... borral megy? Vörössel?
emGéza2016-04-01 14:54:57 // 81245
Tök komoly!
Tudod a GM motor eszi az olajat. S ezért kell a tartalék! S ha kell csak belapátolok
a csomagtartóból.
Csak nem tudom, hogy melyik éri meg. Erhard 0w-40 e ? De Ő tapossa! Biztos
megkímélt olaj?
Tudod a GM motor eszi az olajat. S ezért kell a tartalék! S ha kell csak belapátolok
a csomagtartóból.
Csak nem tudom, hogy melyik éri meg. Erhard 0w-40 e ? De Ő tapossa! Biztos
megkímélt olaj?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-04-01 14:47:49 // 81244
garantáltan 10e sem
Shadin2016-04-01 14:46:53 // 81243
Remélem ez az utolsó pár hozzászólás csak áprilisi tréfa :-(
Szeretem a viccet csak nem (mindig) értem :-)
Szeretem a viccet csak nem (mindig) értem :-)
Liquid2016-04-01 14:42:52 // 81242
igen sok a 12000km, ha csak 9999 lenne akkor simán :)
Liquid2016-04-01 14:41:53 // 81241
Isten hozott! :)
Szép ez a szín.
Szép ez a szín.