Dömpi (il dottore)2016-06-09 14:57:12 // 83656
és miért nem tankoltál bele? :)
Shadin2016-06-09 13:35:50 // 83655
A nívócső talp tömítése ereszt mindegyiknél...
Shadin2016-06-09 13:34:50 // 83654
Használtautóval kereskedsz?
Szívósor már 40k-nál cserélve volt nem?
Szívósor már 40k-nál cserélve volt nem?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-09 13:27:06 // 83653
nincs páncél alatta....de akkor sem látszik csak a karter, az olajos a leengedő csavarnál :)
Liquid2016-06-09 13:17:45 // 83652
miből állapított meg a szimeringet? :) nem is látszik a páncéltól
Erhard 242 (Pure Energy)2016-06-09 12:42:50 // 83651
áhhh, ma jöttek megnézni a 2,4-et.... a vásárló és egy szagértő... autó elindít, kiáll kb 1 hónapja nem volt elindítva, pöccre indul, kérdés a szívósor volt cserélve...persze, 131e-nél a blokk is meg a váltó is meg hát minden... a szagértő alánéz, állítsd le folyat a főtengely szimering.... nézem a hófehér kavicsot se egy pötty, vagy bármi, mondom hagyjátok visszaállok inkább nem kommentelem a balf@szt ...
hívnak a punteszra is, a fékek újak, generátor volt javítva esetleg fiat500 van e esetleg?
cefet emberek néha a magyar vásárlók :DDD
hívnak a punteszra is, a fékek újak, generátor volt javítva esetleg fiat500 van e esetleg?
cefet emberek néha a magyar vásárlók :DDD
BigBratyó2016-06-09 12:25:35 // 83650
Nekem sincs gondom vele, csak eléggé be van havazva. 2 hét körül fogom ki az időpontokat, annyit meg nem szívesen megyek egy motorkóddal... És csakis olyan emberhez szeretném vinni, aki látott már ilyet, nem kezd el mindent kicserélgetni, megkeresi a valódi problémát és célzottan orvosolja. (előző autómnál volt ilyen szerelőm, csak ő nem foglalkozik Alfával..)
maotun2016-06-09 12:14:07 // 83648
Sziasztok!
Alfa 159 jó szakember, szerelő,
Veszprém megye, esetleg Székesfehérváron?
Üdv!
Alfa 159 jó szakember, szerelő,
Veszprém megye, esetleg Székesfehérváron?
Üdv!
Shadin2016-06-09 11:31:46 // 83647
dobjál hozzá még egy kis dellát és vegyél egy mustár bőrös Spidert :-D
norbi04092016-06-09 10:33:43 // 83646
Sziasztok! Már jó rég írtam ide :)
No az lenne, hogy azon gondolkodom, kicserélem a fekete bőrbelsőmet, pirosra, vagy mustár, esetleg vaj színű bőrre.
Akiknek a fentebb említettek közül van valamelyik szín, tőlük kérdezném, hogy mennyire gondozásigényesek? :)
Azt gondolom, hogy azért biztos többet kell velük foglalkozni mint a feketével.
Esetleg ha valaki cserélne, abban is benne vagyok :D
No az lenne, hogy azon gondolkodom, kicserélem a fekete bőrbelsőmet, pirosra, vagy mustár, esetleg vaj színű bőrre.
Akiknek a fentebb említettek közül van valamelyik szín, tőlük kérdezném, hogy mennyire gondozásigényesek? :)
Azt gondolom, hogy azért biztos többet kell velük foglalkozni mint a feketével.
Esetleg ha valaki cserélne, abban is benne vagyok :D
Giuntini2016-06-09 09:45:45 // 83645
Még annyi, hogy ott nem volt nagynyomású, hanem volt egy mechanikus Bosch adagoló, ami kiment a világból. Folyamatosan tettem bele a befecskendező tisztítót, 450 ezer km-nél még a gyáriak voltak benne. A környezetvédelmet nézve az irány jó, mert az egészségünk fontos, de a megbízhatóságot, és a pénztárcánkat nézve viszont már nem jó az irány. Itt a mai autóknál, és az űber germánokat is beleértve 150-200 ezer km-nél előjönnek az előre gyárilag bekódolt hibák. Miért találnak olyanokat ki az autógyárak, hogy kettőstömegű lendkerék, vagy gumiba ágyazott ékszíjtárcsa. Hogy meg legyen az avultatás, és rá legyen kényszerítve a tisztelt autós, hogy 150 ezernél újra cserélje, forogjon a piac, és a használtautó kereskedelem. A magas alkatrészárakból meg iszonyú bevételük van.
Giuntini2016-06-09 09:33:23 // 83644
Ez így van, azt hiszem tökéletesen értjük a lényeget. Nekem még sohasem volt ilyen jó autóm, pedig az összeset együttvéve nem költöttem rá ennyit mint erre. Ez viszont nem az autó hibája volt. Használtautó vásárlásához nagy szerencse kell! Életem legmegbízhatóbb autója a Croma 2,5 TD volt, viszont ez a legjobban összerakott, legjobb autóm. Ha ehhez normálisan nyúltak volna hozzá Ausztriában, semmi baja nem lett volna, és a max. hibám a turbó felújítás lett volna. Tudomásul kell venni, hogy egy ilyen autónál más a 200 ezer km, mint például egy 1991-es Croma TD-nél. Ott nem volt környezetvédelmi szabályozás, nem volt VGT, és 2.5-ös dízel csak 115 LE volt. Ezen kívül a gyár nem írt rá olyan baromságot, hogy 30 ezer km-enként kell cserélni az olajat, hanem 7500 km-enként kellett, és 7l ment bele. Iszonyú jó volt annak a motornak a kenése. Nem csoda, hogy 450 ezer km-nél tökéletes volt a motor, és szerintem még benne volt normális használat mellett majd mégegyszer ennyi. Finoman járt a motor, nem véletlen, mint később megtudtam, hogy a kereskedő visszatekerte 150 ezerre.
ott22172016-06-09 09:18:35 // 83643
Most, hogy főtengely cserés az autóm eléggé megbontottuk a motort és környékét, és a haverom aki autószerelő néha köpködi,hogy milyen szar ezt szerelni. Viszont én aki már végig tanultam a fiat vonalat a dedrán és az integrálén semmi különöset nem látok még egy komolyabb bontásnál sem. Az a legnagyobb baj ,hogy nem ismerik sokan a 159-et és félnek is hozzányúlni. Sok autón még váltóolaj betöltő sincs, itt viszont van és még jó helyen is, stb.... Ez nem egy olyan autó amit barkácsolni lehet ,hanem olyan ami jól össze van rakva és úgy is kell szerelni. Ezt a szerelők nagy része nem szereti és nem is akar vele foglalkozni, vagy ha beválalja nem elég precíz sajnos. Én most is úgy látom, hogy egy igen jól összerakott autó amivel ,ha baj van kellő szakértelemmel, és precizitással kell hozzányúlni. Nem volt szerencsém mert a megvétel után úgy másfél hónapot használtam az autót és jött a baj, de most is úgy gondolom, hogy egy igen jó autóban fogok még sok-sok kilométer megtenni a családommal. /mondom ezt azután, hogy ez a 17,vagy 18-adik autóm/
Béci Ɨ|ѯ2016-06-09 08:49:10 // 83642
Giuntini2016-06-09 08:44:15 // 83641
Nekem nincs bajom Szatyival, mindent normálisan megcsinált rajta, olyan dolgokat, amit senki nem vállalt volna be. És normális árakkal dolgozik. Ami baj nála, hogy csak egy aknája van, és ezért várni kell, amíg sorra kerülsz. Szerintem az árai is tökéletesen korrektek.
Nem lehet ajánlgatni, mert szerintem az Alfához nem igazán értenek Magyarországon, bevállalják szerelők, aztán jön a szarolaszozás. A napokban is volt erre kiakasztó példa a fórumon. A Fiat szervizekben sem értenek hozzá, mindent cserélnek, amit a comp. kiír, ahelyett hogy az okokat kutatnák. Szatyit én már ismerem ezer éve, még a Boldizsár utcából. A szerelőm, aki javította a Fiatjaimat, őszintén megmondta, hogy csomó mindent nem lehet otthon, csak úgy nála megcsinálni az Alfán. Ő a Fiat Szabónál dolgozik Érden. Van ott egy nagyon ügyes kezű fiatal srác, aki imádja az Alfákat, és imádja csinálni őket. Sajnos a neve nem jut eszembe, de az elején, miután megvettem a vasat, ő cserélte le a váltóolajat. Senki nem nyúlt hozzá. Ő ott egyedül az Alfás, ha gondolod vidd oda ki, én a srácot merem ajánlani. Viszont mivel márkaszerviz, a munkadíj mellbevágó.
Nem lehet ajánlgatni, mert szerintem az Alfához nem igazán értenek Magyarországon, bevállalják szerelők, aztán jön a szarolaszozás. A napokban is volt erre kiakasztó példa a fórumon. A Fiat szervizekben sem értenek hozzá, mindent cserélnek, amit a comp. kiír, ahelyett hogy az okokat kutatnák. Szatyit én már ismerem ezer éve, még a Boldizsár utcából. A szerelőm, aki javította a Fiatjaimat, őszintén megmondta, hogy csomó mindent nem lehet otthon, csak úgy nála megcsinálni az Alfán. Ő a Fiat Szabónál dolgozik Érden. Van ott egy nagyon ügyes kezű fiatal srác, aki imádja az Alfákat, és imádja csinálni őket. Sajnos a neve nem jut eszembe, de az elején, miután megvettem a vasat, ő cserélte le a váltóolajat. Senki nem nyúlt hozzá. Ő ott egyedül az Alfás, ha gondolod vidd oda ki, én a srácot merem ajánlani. Viszont mivel márkaszerviz, a munkadíj mellbevágó.
BigBratyó2016-06-09 08:21:34 // 83640
Sziasztok,
akkor újra: ki tud Bp-en jó alfa szerelőt, aki ért a 159-hez? (Szatyin kívül)?
Köszönöm szépen
BigBratyó
akkor újra: ki tud Bp-en jó alfa szerelőt, aki ért a 159-hez? (Szatyin kívül)?
Köszönöm szépen
BigBratyó
NGéza2016-06-08 21:42:50 // 83639
Ha az ablakemelő szerkezet rossz akkor viszont kevés a kárpit leszedése. En a múlt heten cseréltem szerkezetet, az enyémnek is szörnyű hangja volt és csak kézzel segítve tudtam felhúzni az ablakot. Ha csak a kárpitot szeded le a szerkezetből nem látsz semmit, mert az ajtó belső felére egy lemez van felcsavarozva, amihez az ablakemelő szerkezetet is rögzítették. Ezt is le kell bontani, ha látni akarod a szerkezetet. Nekem a bovden volt kiszálasodva és egy helyen a bovden hüvely is rossz állapotban volt. Szerintem ha hangja van akkor csak a csere segít, de talán szerencséd van és egy alapos zsírzás még javít rajta valamit.
Liquid2016-06-08 21:22:39 // 83638
nem túl bonyolult dolog, 3 csavar alul, 1 az ablakemelő konzol alatt, meg pár bolha..
Ferenc922016-06-08 19:48:41 // 83637
Köszi a segítséget Piritu! Így már el tudom kezdeni :)
Shadin2016-06-08 19:30:54 // 83636
Az enyém jó lesz :-)
Piritu - 1.000.0002016-06-08 19:19:16 // 83635
Ferenc922016-06-08 19:14:34 // 83634
Sziasztok!
Van valamelyikőtöknek tapasztalata, esetleg leírása a sofőr oldali ajtókárpit levételéről? Amikor felhúzom az ablakot elkeserítő hangot hallok. Mindenképpen meg szeretném nézni és megelőzni egy esetleges komplett új emelő mechanizmus megvásárlását.
A segítségeteket előre is köszönöm.
Van valamelyikőtöknek tapasztalata, esetleg leírása a sofőr oldali ajtókárpit levételéről? Amikor felhúzom az ablakot elkeserítő hangot hallok. Mindenképpen meg szeretném nézni és megelőzni egy esetleges komplett új emelő mechanizmus megvásárlását.
A segítségeteket előre is köszönöm.
Pozsi852016-06-08 19:12:19 // 83633
Akkor belemegy, csak kicsit szoros lesz :D :D ez persze csak vicc!
Giuntini2016-06-08 19:02:32 // 83632
A 2,4-ét nem tudod betenni, nagyobb az átmérője, vastagabb a levegő cső.
Pozsi852016-06-08 18:59:35 // 83631
Igen , lehet, hogy sajnos más, de azért köszönöm! :)
Giuntini2016-06-08 18:41:05 // 83630
Szívesen odaadnám az én tartalékomat, de az enyém 2,4 és az más.
Pozsi852016-06-08 18:26:09 // 83629
Szia! Pont akartam kérdezni, hogy nincs e valakinek kölcsön egy tuti működő, mert ma megfújkáltam, visszadugtam, és ugyanaz a tünet mint eddig... Izgulok, hogy az-e a baja. Nagyon meg köszönném ha valahogy rápróbálhatnánk... :) Vagy ha van valaki még délpest közelében, ne tartsa magában, ha meg az a szar, akkor meg is venném...
Laca622016-06-08 17:03:06 // 83628
Van 4 17-es felnim. Szivesen kölcsönadom.Nekem is a téliek.
Haddel2016-06-08 16:58:35 // 83627
16-os felni felmegy a kocsidra?
tdemeter2016-06-08 15:34:51 // 83626
4 db kereket nem tud kolcsonadni valaki? Vagy 17-es felnit... Teli gumim van ra...
Meg kellene csinaltatnom a felniket, de nincs mire tenni addig a kocsit.
Meg kellene csinaltatnom a felniket, de nincs mire tenni addig a kocsit.
Shadin2016-06-08 14:45:50 // 83625
Nekem van légtömegmérőm ha kell próbára.
Kolci2016-06-08 10:34:49 // 83624
Én kaptam egy vadi újnak kinéző kipufogócsonkot. Nem sok km lehetett benne, mert még csak rozsdás sem nagyon volt a külső felülete, s belül is alig volt egy kis felületi kormosodás. Ennek ellenére úgy döntöttem, hogy beadom gépműhelybe, hogy, ellenőrízzék le. Legnagyobb meglepetésemre, és a gépműhelyesekére is 1,6 mm volt a sorban, azt hitték, hogy rosszúl mértek.
Na ezért nem lehet pasztázni, mert ennyit már a paszta sem vesz ki, meg hát a csavaroknak sem tetszik, hogy velük akarod "sikoltatni" a csonkot és nem csak felfogatni.
A 4 hengeresekhez kb 8000 egy komplett turbó tömítés készlet új tőcsavarokkal-anyákkal.
Egy rendbetett csonk, plusz ez a készlet, és ha jó a turbó, akkor itt minden problémád megoldódik e területen :)
Na ezért nem lehet pasztázni, mert ennyit már a paszta sem vesz ki, meg hát a csavaroknak sem tetszik, hogy velük akarod "sikoltatni" a csonkot és nem csak felfogatni.
A 4 hengeresekhez kb 8000 egy komplett turbó tömítés készlet új tőcsavarokkal-anyákkal.
Egy rendbetett csonk, plusz ez a készlet, és ha jó a turbó, akkor itt minden problémád megoldódik e területen :)
tdemeter2016-06-08 09:35:28 // 83623
Pedal rugo tores.
Sajnos volt benne reszem, jo nagy melo kicserelni...
Sajnos volt benne reszem, jo nagy melo kicserelni...
Giuntini2016-06-08 09:32:07 // 83622
Tegnap sikerült kicserélni a kilincs bowdenjét. Tényleg baromi nagy munka, le kellett csupaszítani az ajtót, komplett ablakemelő mechanika is ki. Én ezt nem tudtam volna megcsinálni. Péntek 13 óta, ismét normális a bejutásom az autóba.
Zolibácsi2016-06-08 08:10:39 // 83621
Édesanyám multipláján kuplung csere után volt ilyen probléma, nem tudja kinyomni a kuplungot kétségbeesve felhív. Odamegyek, nyomkodom, mondom tényleg nem emel ki, lehúzom a ipari vastagságú gumi szőnyeget amit felgyűrt a pedál mögé és lám minden tökéletesen működik. Kérdem anyámat, hogy a gumi szőnyeget babrálta-e? elpirulva: igen kiszedte és kirázta majd vissza tette. kívánom mindenkinek ez legyen a legnagyobb baja a kocsival :-)
emGéza2016-06-08 00:50:06 // 83620
Egy légtelenítés lehet segít.
Angelo Bianco2016-06-07 22:38:31 // 83619
A szőnyeg neeeem!!! :) :D
Pozsi852016-06-07 22:36:32 // 83618
Mindkettőnknek hasznosan telt a nap... Azért a továbbiakról jelentsünk egymásnak... :)
Dani9006222016-06-07 21:50:29 // 83617
A rángatás megszünt :)
3 nap nonstop internetes böngészés es blog olvasás es Video nézés utána, úgy döntöttem Hogy neki esek én is a kicsikének. Először MAP szenzor, hát volt mit kiszedni belőle (pedig nincs egy éve Hogy bent van, teljesen újat vettem bele gyári bosch t) a probléma sajna nem szűnt meg majd ráugrottam a MAF szenzorra sajnos a kis csatlakozo lehuzása megfújkálása nem elégitett ki :) ezert kikaptam az egészet, leszedtem a 3 roppano bilincset amiből 2 db ot sajna nem sikerült visszaraknom :) ez a megoldás valóban bosszantó, de sebaj volt kéznél gyorskötöző, azzal ideiglenes megoldottam.Majd mivel az a fránya egr ami szintén majdnem hogy teljesen új, gondolva én hogy mi baja lehetne csak nincs annyira elkormolodva, hát nagy bátran mi baj lehet, 15 éve a simsonomon is szeétkaptam a karbit, Igy neki estem ennek is.A vártnál jóval egyszerűbb volt mint ahogy elgondoltam, és hat meg kellett hogy lepodjek mert tiszta retek volt, potyogott belőle a korom, el.is tartott egy ideig mire kipucoltam. Izgatottan és reménykedve szereltem vissza, kérlek MUKODJ :) izzítás, start probakör!Az auto mintha újjá született volna, a rángatás megszünt:) dinamikusabban és erőteljesebben megy, 2000 től szinte élvezet a gyorsítás vele. Remélem igy is marad :) ma mar nyugodtan és elégedetten hajtom párnára a fejem. :) SZEP ESTET :)
3 nap nonstop internetes böngészés es blog olvasás es Video nézés utána, úgy döntöttem Hogy neki esek én is a kicsikének. Először MAP szenzor, hát volt mit kiszedni belőle (pedig nincs egy éve Hogy bent van, teljesen újat vettem bele gyári bosch t) a probléma sajna nem szűnt meg majd ráugrottam a MAF szenzorra sajnos a kis csatlakozo lehuzása megfújkálása nem elégitett ki :) ezert kikaptam az egészet, leszedtem a 3 roppano bilincset amiből 2 db ot sajna nem sikerült visszaraknom :) ez a megoldás valóban bosszantó, de sebaj volt kéznél gyorskötöző, azzal ideiglenes megoldottam.Majd mivel az a fránya egr ami szintén majdnem hogy teljesen új, gondolva én hogy mi baja lehetne csak nincs annyira elkormolodva, hát nagy bátran mi baj lehet, 15 éve a simsonomon is szeétkaptam a karbit, Igy neki estem ennek is.A vártnál jóval egyszerűbb volt mint ahogy elgondoltam, és hat meg kellett hogy lepodjek mert tiszta retek volt, potyogott belőle a korom, el.is tartott egy ideig mire kipucoltam. Izgatottan és reménykedve szereltem vissza, kérlek MUKODJ :) izzítás, start probakör!Az auto mintha újjá született volna, a rángatás megszünt:) dinamikusabban és erőteljesebben megy, 2000 től szinte élvezet a gyorsítás vele. Remélem igy is marad :) ma mar nyugodtan és elégedetten hajtom párnára a fejem. :) SZEP ESTET :)
Zolibácsi2016-06-07 21:43:38 // 83616
Szőnyeg?
Csabi2016-06-07 21:39:44 // 83615
Azért kellő óvatossággal kezeld az eredményt, mert megtévesztő lehet a javulás. Arra gondolok, hogy a lehúzott csati miatt egy állandó középértékkel számol a comp ami majdnemhogy az összes változó paraméterre hatással van. A hibakód már valószínű olvasható lenne a compban csak még a "check engine" lámpa nem gyulladt...
Ha lehetőséged van rá próbáld ki egy másikkal, mielőtt sok ezerért veszel egy újat.
/a rángatósdi nagyon az EGR-re hajaz...érdemes lenne megnézni hogyan működik, annak ellenére, hogy nem rég pucoltad...főleg hogy már a mágneshez is nem kevés korom került.
Ha lehetőséged van rá próbáld ki egy másikkal, mielőtt sok ezerért veszel egy újat.
/a rángatósdi nagyon az EGR-re hajaz...érdemes lenne megnézni hogyan működik, annak ellenére, hogy nem rég pucoltad...főleg hogy már a mágneshez is nem kevés korom került.
Giuntini2016-06-07 21:37:55 // 83614
Kárt nem okoz szerintem, de ne sokat járjál így. Nem olcsó az új. Bontott van az Alfa Depóban.
Pozsi852016-06-07 21:36:42 // 83613
Sajnos nem tudom megnézni mert csak a kollégámnak van kábele, ő meg beteg. Akkor ideiglenes mehetek lehúzott csatival?
Hardy2016-06-07 21:32:42 // 83612
Geppel nezted? Lehet dob hibauzenetet csak nem aktivalta a lampat. Ha lehuzod beall egy koztes ertekre.
NGéza2016-06-07 21:32:42 // 83611
Egy tipp: kuplungpedál rugó lehet hogy kiakadt, eltört vagy elfáradt. Ilyenkor a pedál nem áll vissza teljesen alaphelyzetbe, rá kell segíteni. Elég rossz helyen van, a pedál tövénél fent.
Pozsi852016-06-07 21:28:23 // 83610
Köszi!
Igen igazad volt a turbónyomást illetően is, hogy kell lennie 1000es fordulatnál is. Nekem ez nem tünt fel, mert nem figyelgettem az órát :)
Szerinted így menjek vele, hogy le van húzva, és nem rángat, ha dob hiba üzit holnap akkor is? vagy dugjam vissza? Hogy jár jobban az autó, hogy kevésbé ártalmas? Persze, amíg csak nem lesz új légtömegmérő :/
Igen igazad volt a turbónyomást illetően is, hogy kell lennie 1000es fordulatnál is. Nekem ez nem tünt fel, mert nem figyelgettem az órát :)
Szerinted így menjek vele, hogy le van húzva, és nem rángat, ha dob hiba üzit holnap akkor is? vagy dugjam vissza? Hogy jár jobban az autó, hogy kevésbé ártalmas? Persze, amíg csak nem lesz új légtömegmérő :/
Angelo Bianco2016-06-07 21:22:47 // 83609
Szevasztok!!!
Újabb problem... :/
Kuplung pedál felengedésekor 3/4 részénél megakad a pedál, nem minden esetben, de nagyobb százalékban. Egy kis pöccintés hátulról és visszaáll.
Tapasztalt már valaki ilyet?! Mit keressek, mit nézzek?! Mi akarhatja megadni magát?!
Köszi előre is a segítséget, tippeket...
Újabb problem... :/
Kuplung pedál felengedésekor 3/4 részénél megakad a pedál, nem minden esetben, de nagyobb százalékban. Egy kis pöccintés hátulról és visszaáll.
Tapasztalt már valaki ilyet?! Mit keressek, mit nézzek?! Mi akarhatja megadni magát?!
Köszi előre is a segítséget, tippeket...
Giuntini2016-06-07 21:22:39 // 83608
Nagyon örülök, ezt mondtam, mindent meg kell nézni. Ugyanilyen hibajelenséget vagy hasonlót a turbó is produkálhat. Nekem dobott motorkontroll lámpát, és légtömegmérőt írt ki, és nem az volt. Ez a comp. ármánya. Annyiból elkeserítelek, hogy nem lehet tisztítani, legalábbis aki próbálta nem sikerült. Az új elég drága, Alfa Depó tele van légtömegmérővel.
Pozsi852016-06-07 21:04:32 // 83607
Na kollégák!
nem hagyott nyugodni a rángatás téma!
Összefoglalva: 1500-as fordulatnál, kitartott gáznál rángatás, minden hőmérsékleten!
Egr pucolva nem jött be, commonrail tisztító adalék, nem jött be.
Ma: MAP szenzort leszedtem, megpucoltam, nem jött be!
Végül: Lehúztam a MAF szenzort, BEJÖTT! Gyönyörű 0,2 es töltés van alap gáznál is az említett fordulaton! Rángatás 0! Nagyon örülök.
Viszont kérdés: holnap leszedem megpucolol a szenzort, mert így nem maradhat. Mivel lehet MAf szenzort tiszttani? Hátha nem kell másikat venni. Valamint, lehúztam, mentem vel, jó lett, (kb 5km-t) de hiba üzenetet nem dobott, pedig elvileg kellett volna? Mehetek gy addig is vele? Vagy dugjam vissza és rángasson, amíg nem oldom meg?
Köszi!
nem hagyott nyugodni a rángatás téma!
Összefoglalva: 1500-as fordulatnál, kitartott gáznál rángatás, minden hőmérsékleten!
Egr pucolva nem jött be, commonrail tisztító adalék, nem jött be.
Ma: MAP szenzort leszedtem, megpucoltam, nem jött be!
Végül: Lehúztam a MAF szenzort, BEJÖTT! Gyönyörű 0,2 es töltés van alap gáznál is az említett fordulaton! Rángatás 0! Nagyon örülök.
Viszont kérdés: holnap leszedem megpucolol a szenzort, mert így nem maradhat. Mivel lehet MAf szenzort tiszttani? Hátha nem kell másikat venni. Valamint, lehúztam, mentem vel, jó lett, (kb 5km-t) de hiba üzenetet nem dobott, pedig elvileg kellett volna? Mehetek gy addig is vele? Vagy dugjam vissza és rángasson, amíg nem oldom meg?
Köszi!