Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2017-09-08 08:19:00 // 98955
Javítsatok ki ha tévednék, de szerintem ha el van deformálüdva és ráz, akkor az nem fog kegyenesedni, az kuka.
Mindenesetre átnézném a nyergeket is, hogy biztosan minden a helyén van-e.
Liquid2017-09-08 08:17:41 // 98954
Ilyen
Innen rendeltem.
Meg lehet oldani ezt a fék témát, így messziről mondjuk nehéz megmondani mi a baj.
Nekem egyszer volt ilyen esetem, már elég kopott volt a tárcsa, nem bírta a KUL-ról hazautat :)
tirex2017-09-08 07:27:08 // 98953
Egyébként én hagynám fent ezeket ha jobb minőségűek. Járj vele és fékezgesd meg néha. Ha már a finomkodás nem jó neki én széttaposnám hátha bekopik valahogy. Annak már úgyis mindegy, szerintem egy idő után eltűnik a rázkódás legalábbis sokat csökken. Adj neki időt, ne foglalkozz vele. Én már a másodiknál ezt csináltam volna, biztos nem tettem volna fel 4 garnitúrát.
tirex2017-09-08 06:55:38 // 98952
Azért ne add el, majd megoldódik ez is. Olyan nincs hogy nem lehet egy rohadt féktárcsát kapni ami működik is. Egyébként a kollégám ugyanezzel küzd. Vadonatúj mazda6 és már kétszer cserélt tárcsákat elöl. Azt mondták a szervízben neki hogy biztos nagyot fékezett azért görbül el a tárcsa! :))) 10 millás autóval nem lehet fékezni, tegyenek rá akkor brembot az majd bírja ha gyári egy rakás szar! Ő se találta még meg a megoldást, újra csere van.
detox202017-09-08 01:00:36 // 98951
Szia, köszönöm mindenkinek a sok tippet a tárcsával illetöleg, de a te válaszodban voltak olyan dolgok amik érdekesek voltak számomra. Mit jelen ez az ebc green stb? ennyire én sajnos nem vagyok szaki az ügyben de érdekelne mert tényleg nagyon el vagyok már keseredve, nagyon szeretem a márkát ha tehetném mindig is ezzel meg alfával közlekednék de mostanság a sok beleölt pénz és idö miatt elgondolkoztam már rajta hogy túladok rajta, eddig ezen kivül az egész auto egy álom. Csak a fránya fékem ami miatt már agyfaszt kapok.
Liquid2017-09-07 23:14:17 // 98950
már meg vannak az új gumik, valszeg holnap viszem a gumishoz
Dömpi (il dottore)2017-09-07 22:54:27 // 98948
Már alig várom 😁
Morfiusz Cédula2017-09-07 22:44:35 // 98947
Fixen építed be?
Csabi2017-09-07 22:41:48 // 98946
Igen, jobban megnézve 12körcikk, 7pont benne...ma sem keltem hiába :)
Piritu - 1.000.0002017-09-07 22:37:11 // 98945
A második képen az öntvény készítési dátum a van.
Csabi2017-09-07 21:52:10 // 98943
a feszítőn,mindegyiken van

a vízpumán is sanszos, hogy ez évszám...fene tudja, majd megnézem a 2,4ből kikerültet
Piritu - 1.000.0002017-09-07 21:45:25 // 98942
Milyen kamerád van?
Liquid2017-09-07 21:43:32 // 98941
Beépítettem a menet-kamerát, viszont közben sikerül elbarmolnom valamit a légzsák rendszerben :(
Valami rövidzár volt, zizzent egyet, (a visszajelző led nem kap áramot) azóta ez a hiba van kitörölhetetlenül, plusz sípol gyújtásra.
A kormány alatti biztosíték elvileg jó, van valami tippetek mit nézzek még meg? Lehet értelme megpróbálni egy másik konzollal? Vagy menjek egyből a villanyászhoz?
A kamera a kábelét végül Lexlutor tanácsára az A-oszlopon vittem fel.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-07 21:42:25 // 98940
Az a baj, hogy 2,4 meg csak eu4... Tibire a reg 50e... a Spideremre meg 220 :))))
Piritu - 1.000.0002017-09-07 21:32:04 // 98939
Hmm... az öreg 2002-es TS honosítása a fele sem volt a nepper díjával.
Tényleg érdemes korszerűbb autót behozni.
Roll19832017-09-07 21:24:08 // 98938
Annak lenni kell, mert napi használatban van, de ez már így is egy olyan összeg, amitől kiugrik a szemem. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-07 21:19:26 // 98937
inkább több ha műszaki sincs akkor 4 kiló föle
Roll19832017-09-07 21:16:17 // 98936
Srácok, jól számolok?

2.4 jtd 209 le, 2010 esetén:

Regadó 236 ezer + vagyonszerzési illeték és egyéb sallang 148 ezer, szóval összesen 384 ezer ft.

Találtam egy szépet, itthon van, de külföldi rendszámmal használták.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-07 21:14:33 // 98935
a bosch szokta rászitálni a cuccaira de vízpumpán vagy görgőn még nem láttam :)
Piritu - 1.000.0002017-09-07 21:02:04 // 98934
A Spiderhez rendelt pollenszűrő tartóm rajta volt.

Régebbi volt az ÚJ alkatrész, mint az autó :-DD
Piritu - 1.000.0002017-09-07 21:00:32 // 98933
Az öntvényekben általában benne van az öntés dátuma.
RomeoOne2017-09-07 20:54:07 // 98932
Amikor nálam cserélte a vezérlést, akkor is úgy volt, hogy mondtam, hogy nem tudom, hogy cseréltek-e rajta vezérlést előtte. (Habár ez elég valószínű volt, mert már 200k volt benne). Mondta, hogy biztosan, mert 2013-as a vízpumpa. Szóval valahol ott van ezeken, tuti.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-07 20:50:37 // 98931
hát nagyon egyik alkatrészen sem láttam még dátumot :D olajon, akkun igen
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-09-07 20:47:23 // 98930
Vízpumpán mutatta a dátumot, meg a szervó szivattyú szíján is . Lehet hogy a vezmű szíjon nincs fel tüntetve :)
Piritu - 1.000.0002017-09-07 20:38:37 // 98929
Aki elvitte a Spideremet, azt SEMMI sem érdekelte. Se a fényképek, se a blog, se a számlák, se semmi. A vezérléscseréről is csak "szóban" tájékoztattam.
Haddel2017-09-07 20:36:15 // 98928
Enyémhez sem volt szervízkönyv ,de nem is érdekelt különösebben😃
Piritu - 1.000.0002017-09-07 20:35:54 // 98927
Nekem a Spidernél azt mondta Csöri, hogy a szíjakon nincs rajta a gyártási dátum.
Piritu - 1.000.0002017-09-07 20:34:51 // 98926
Bármelyik fóliás tud adni, aki ablakfóliázással is foglalkozik. Ha megvan még az eredeti, akkor az lehet a sablon.
Piritu - 1.000.0002017-09-07 20:32:57 // 98925
Tapasztalatom szerint nem csak a fékezés erejét figyeli, hanem azt is hogy milyen gyorsan nyomod le a pedált a gázról való lelépés után.
Piritu - 1.000.0002017-09-07 20:30:26 // 98924
...még csendben hozzátenném, hogy a kettőstömegű áráért kaphatsz másik TS motort is
Piritu - 1.000.0002017-09-07 20:29:14 // 98923
A helyedben körülnéznék külhonban (nálad még olasz is játszhat).
Csak úgy első keresés a mobile-n 100e km alatt :-)
Piritu - 1.000.0002017-09-07 20:27:10 // 98922
"A 147-156-GT problémásabb konstrukció, mint a 159." Volt 147-em, 2 db 156-om (meg még 146-Spider-Giu) meg 159-em is.
Mindegyiket újonnan vettem.
A problémamentes 159-el többször maradtam fekve külföldön, mint a többivel összesen. Minden relatív :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-07 20:09:48 // 98921
jah lehet, de az meg van... én azonos cm3-it hasonlítok, mikor már egy 2.0 CR lassan 200 ló 1 túróval...
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-07 20:03:01 // 98920
Adagolóval is lehet 200 lovas 5 hengerest építeni :-) Vagy 6 hengerest. Alapvetően a 2.0 TD-t egy mai 1.3-1.5 Cr dízelhez érdemes hasonlítani, azokkal hasonló a teljesítmény, nyomaték. Így nézve én nem cserélnék.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-07 19:50:58 // 98919
semmit nem nyert? akkor most nem ülhetnél egy 5 hengeres 200 lovas autóban pl ... én TS-et nem vennék az biztos, alkatrész kevesebb van hozzá, mint a 86-os Spiderhez ...
csAR2017-09-07 19:39:44 // 98918
Ott nem a carpassal van a gond.Mert le lehet kérdezni.Söt,egy valamire való autót eleve carpass igazolással együtt árulnak,mint nálunk a szervízkönyvvel.Más kérdés,hogy az utóbbi már nem sokat ér a hamisítások miatt.
Az egy nagyon jó kis rendszer,kár hogy mi csak álmodhatunk róla,pedig élböl megoldaná a km tekergetést.
Én is kaptam az enyémhez,le lehetett volna ellenöriztetni.
Don Vito2017-09-07 19:01:39 // 98917
Keress rá a net-en a "kőfelverődés, autó, fólia" szavakra... Én az Autócuccok.hu-n vettem, de ez vékonyabb, mint ami eredetileg rajta volt. Hasonló árban volt a fólia a http://www.rs-shop.hu/ boltjában, de szerintem találsz Miskolcon is..
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-07 18:53:07 // 98916
Nem is akartalak. :-) Nekem elég, hogy itt áll a beállóban az öreg 146 és bármikor beülhetek mehetek :-) Egy kis országúti autózás egy ilyen mechanikus régi szerkezettel nekem élmény. Élmény megtapasztalni, hogy nem is annyival jobb egy újabb autó, hogy mennyire felesleges a kettőstömegű lendkerék, és hogy mennyire semmit nem nyert a világ azzal, hogy az adagolót CR rendszerre cserélte. Élmény megtapasztalni, hogy egy 21 éves személyautó kiröhögi a modern crossovert a földúton a 20-as felnijével együtt, ahogy hóban olyan természetességgel kanyarodik a kőegyszerű futóművével, amilyet programozni sem nagyon lehet. Remélem sokáig kitart még az öreg vas, mert nekem erre szükségem van. Pedig ebben Alfás érzet század annyi van, mint a jtd-mben volt. Ez csak simán egy nagyon jó kis autó. Funkcionálisan közelebb áll az optimális kompromisszumhoz, mint egy 159.

A 159 is egy jó autó, nagyon messze bármilyen racionális érvtől. Jó, mert gyönyörű. Jó, mert olyan gyorsan lehet vele kanyarodni, ahogy igazán sehol sem tudsz. Jó, mert iszonyat gyors, rajtad múlik, hogy kit zsugorítassz ponttá a tükörben. Jó, mert mindenki elhiszi, hogy maga a maffiafőnök ül benne, akkorát hazudik magáról az utánozhatatlan stílusával. Jó, mert tényleg gyönyörű hangja tud lenni. Jó, mert az a beltér is gyönyörű, világ életemben barna bőrbelsőre vágytam :-) Jó, mert kb mindenkit lenyűgöz. A racionális dolgokat, mint fogyasztás, pakolhatóság, kilátás, vagy akár egy gyerekülés becsatolhatósága meg hagyjuk :-D Kb ezért örülök nagyon nagyon, hogy 5 hengeres lett, és nem TBi. Ez így egy kerek irracionális előadás. Naná, hogy nem adnám, de jól esik néha beülni egy autóba, ami nem ekkora színház :-D
Csabi2017-09-07 16:39:22 // 98915
Most mit mondjak, nem győztél meg :))
Shadin2017-09-07 16:20:58 // 98914
Már biztos nincs elég meleg :-)
Shadin2017-09-07 16:16:06 // 98912
Hamarosan itt is megjelenhetnek a Ti kerékre feszített 185-ös gumik :-)
RomeoOne2017-09-07 16:16:05 // 98911
Nem is csak azért lenne fontos, hogy közvetlen az ezelőtti lásd, hanem hogy az kiderüljön, hogy végig normálisan volt-e szervizelve az életútja alatt. Kíváncsi vagyok, hogy az én vezetett szervizkönyvem fog-e érdekelni valakit, amikor eladom.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-09-07 16:08:38 // 98910
Engem soha nem érdekelt a szervízkönyv, Mindig lett cserélve egyből minden olaj meg a kötelező cuccok. az a biztos :)
pettinke2017-09-07 15:58:31 // 98909
Biankó szervizkönyvet lehet venni a neten, aztán olyan kacifántosan töltöd ki, ahogy kedved van :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-07 15:57:38 // 98908
A TS részét nem tudom (azt sosem akartam megtudni :-)), de a 145/146-ot alapvetően nagyon olcsó fenntartani. Hogy fáj e átülni? Nem igazán. :-)
Egy jól használható, kényelmes autó, jó vezetni, jó vele menni. Nem véletlen, hogy a Selénia rallyra is és legutóbb a Bihar hegységbe is a 146-tal mentünk. Ha fájna átülni, nem így lett volna. Halk, az ereje pont elég, az 1.5dci-kkel szépen állja a sarat, általában ilyenekkel akadok össze :-) A csomagokat könnyen nyeli, az utastér sem szűk, nálunk semmiféle kompromisszumot nem jelent egy családi kirándulásnál.
Egyedül a rozsda eszi már őket, erre kell figyelni.
Illetve arra, hogy a 159 után a többi közlekedő másképp fog viselkedni. Megszűnik az illedelmes kivárás, a belsősávból lehúzódás, ilyen szempontból átlag autóssá válsz. De ez sem rossz néha :-)
Jó, persze az sem rossz, amikor Visegrádról 2ó múlva a debreceni lehajtón gurulsz úgy, hogy nem siettél és csak nézel, hogy ez most hogy?. :-) Ezért más világ a kettő.
Giuntini2017-09-07 15:54:58 // 98907
De mit csinaljak, a szívem helyén Visconti kígyó tekereg:)))) Komolyra fordítva a szót, még gondolkodom. A 159-nek garazst bérelek. Nyaron ott áll kihasznalatlanul, mert csak akkor vagyok Pesten mikor dolgozom. Ahogy végzek irany a Balaton. A 159 csak hosszú tavokra van nyáron hasznalva. A 145-öst nyarra ideiglenesen kivonatnám a forgalomból, költsége nem lenne, és bent állna a garazsban. A 159 úgyis velem van, és kertben áll a Balatonon. Gazdasagossag? Te tudod Sanyi a legjobban, hogy a 2,4 milyen fogyasztásra képes a városban. Automata vagy összkerék egál. Télen a 2,4Q-tronic képes 15 literes fogyasztasra is a városban. Úgy hogy prémiummal etetem. A folyamatos nem üzemmeleg motor a DPF-re is jó hatassal van:((. De nem a fogyasztas a lényeg, érzem ezt gyűlöli a 2,4. Mit fogyaszt egy TS? Gondolom 10-11 liter környékén max és nem prémium nyállal kell etetni. És Alfat vezetek. Szatyi mondja, hogy a TS-hez minden alkatrész van, nem problémás, a boxer már sokkal inkább. A jó boxerek arai emelkednek mert ritka. És plusz nem is gazdasagos. Most kellene vennem téli gumikat, 150 ezer alatt nincs olyan, amifelrakható. Plusz 4 felni alsó hangon 80-100 ezer. Ez majdnem egy 145 ára, és ha latyakos ócska téli út van, akkor sem veszem elő a 159-et. A 145-öt mindenhol ott merném hagyni, 159-et nem. Nekem nem kellene makulatlan 145, csak nem szétrohadt és hasznalható. Olyan városi rohangálasra. Ha fell kell állni a jardára, akkor nem megyek el vele még egy kanyart. Ha elkezd regeneralni a DPF, akkor nem kell még elmenni 10 km-t mondjuk dugóban, és bukom a parkolast.

De még meggondolom uszkve van két hónapom, nem az autó ára a visszafogó, hanem még egy Alfat fenntartani. Bar ahogy mondtam, lenne előnye...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-09-07 15:54:00 // 98906
Annyira alfás hogy tavaly még Bökővel járkált, inkább használja az Alfát ami éppen van ha meg jön rá a vevő akkor el adja hoz be másikat és azt hajtja. A nőjének van egy mito az biztos . Vannak nála szép autók és az átlagosnál jobb állapotúakat árul. de akkor is egy patkány.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak