2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-15 14:15:21 // 99197
Shadind kérdezd meg, megvette a legutolsót és pont ugyan az, mint a 2010-es :DDD
Csabi2017-09-15 13:31:14 // 99196
2015 negyedik negyedév-i térképet adnak, kell hogy frissítsék, meg hát ez nem nagy cucc... Viszont az ára+ hogy a navi 15évvel ezelőtti szinten van, az ciki :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-15 12:56:09 // 99195
nincs, hiába másolod kódot kér... az újabb térkép pont ugyan az, mint a 2009-es :D :D :D nincs frissítés hozzá... ezért mondtam a gyári navi 2ft-ot nem ér :(
multizseti2017-09-15 12:53:27 // 99194
Tied már Instant Nav vagy minek nevezik.
multizseti2017-09-15 12:52:22 // 99193
Enym nem SD kártyás, cd van hozzá, azt kell pendrive-ra telepíteni és utána pendrive-on van a cucc, az megy az usb portba.
Macccy2017-09-15 12:50:33 // 99192
A xenon lámpák érzékelői vezetői bal oldalon vannak.
Az első tengelyé az első kerékdobba benézel és jobbra fent a felső-hátsó lengőkarhoz csatlakozik, kis konzolon, műanyag kar. A hátsó tengelyé a bal hátsó kerék előtt, lefekszel, bedugod picit a fejed az emelési pont mellett és az érzékelő a keresztstabilizátor-rúdra van szerelve, a műanyag karja egy fix fémkonzolhoz csatlakozik. A te esetedben valószínűleg az első szenzor karja lesz letörve, annak a dolga lenne a lámpát "felbólintani" amikor elöl berugózik a futómű. Ha a kar lóg az kirugózott állapotot feltételez, ezért letekeri a motor.
MES/FES vagy AlfaOBD valóban tudja diagnosztizálni, de csak ha módosított ELM interfészed van, vagy ha rendelkezel az A1 (zöld) átalakítóval.
Az első tengelyé az első kerékdobba benézel és jobbra fent a felső-hátsó lengőkarhoz csatlakozik, kis konzolon, műanyag kar. A hátsó tengelyé a bal hátsó kerék előtt, lefekszel, bedugod picit a fejed az emelési pont mellett és az érzékelő a keresztstabilizátor-rúdra van szerelve, a műanyag karja egy fix fémkonzolhoz csatlakozik. A te esetedben valószínűleg az első szenzor karja lesz letörve, annak a dolga lenne a lámpát "felbólintani" amikor elöl berugózik a futómű. Ha a kar lóg az kirugózott állapotot feltételez, ezért letekeri a motor.
MES/FES vagy AlfaOBD valóban tudja diagnosztizálni, de csak ha módosított ELM interfészed van, vagy ha rendelkezel az A1 (zöld) átalakítóval.
Csabi2017-09-15 12:39:43 // 99191
SD kártyán megvan egész Európa...de nem tudom ezzel mit lehet kezdeni...mármint, ha átmásolom egy másik SD kártyára a tartalmat akkor működni fog? Most néztem 200€ a legújabb frissítés 15/Q4 térképekkel :D
Van ennek más járható útja?
Van ennek más járható útja?
multizseti2017-09-15 12:24:57 // 99190
Blue and Me Nav-hoz nincs valakinek térképe? Sajnos nekem csak Benelux van.
multizseti2017-09-15 12:23:44 // 99189
MES vagy FES valamelyikével rá lehet csatlakozni a lámpákra, az megmondja mi a gond. Manuálisat állítsd be a lámpát, ha este közlekedsz, amíg nem találod meg a hibát.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2017-09-15 08:52:05 // 99186
Ismét bizonyságot tett az Alfa "tökéletes" alkatrészellátása. Az Egr hőcserélő cső csomagolásán is a 2,4 cikkszáma volt feltüntetve, viszont sz 1,9-ét küldték. Nem értem, hogy lehet ez... Amikor felújítottak a motort egy horror volt az alkatrész. A korona "ékköve" a lendkerék csavar volt. Fanzasztikus az Alfa, de ami van az alkatrészek körül az horror. A 159-hez jó minőségű utángyártott kevés van, a gyári alkatrészek ára horror.
Marseus2017-09-15 08:32:10 // 99185
Ko két=konkrét. Bocs, új a telóm ezért a vendég karakterek.
Marseus2017-09-15 08:29:29 // 99184
Hja és feleakkorát bólint. Ez utalhat a kő két hibára?
Marseus2017-09-15 08:18:53 // 99183
Köszönöm a segítséged, igen alsó állásba áll bólintás után. Már csak azt áruld el légyszives, h hol találom őket. Mármint a szenzorokat.
forrasr2017-09-15 06:18:50 // 99182
Ha hiba van a rendszerben akkor a vakítás elkerülése érdekében biztonsági okokból világít alacsonyan. Jellemzően ha az első futóműnél lévő magasság szenzorral kapcsolatos hiba van, akkor megtartja a legutóbbi még hibátlan magasságot és arra áll be, ha a hátsóval van a hiba akkor alsó "service" magasságra áll be- elmondásod alapján nálad ez a helyzet állhat fel. Persze lehet még mechanikus hiba is a lámpatestben vagy az állítómotor kiakadt. Javaslom nézz rá a hátsó szintérzékelőre, hogy nem ment-e tönkre az állítókarja.
multizseti2017-09-15 00:06:46 // 99181
Szia!
Csak lefelé végzi el az önbálló tesztet, majd beáll ahova kell neki.
Csak lefelé végzi el az önbálló tesztet, majd beáll ahova kell neki.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2017-09-14 21:21:52 // 99179
fujj de sokat eszik, az enyém beérte volna a duplájával is :)
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
Mattyancs2017-09-13 20:18:46 // 99173
Furcsa. Használatiban én is 140e km-t és 4-5 évet találtam. Holnap végül cseréljük, bár csak 6 éves az autó és 65e km van benne. Kihagytam volna ha lehet, de már elvittem a szervizbe.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-13 16:22:13 // 99172
Ja és ma utolértem egy 159-cet az M3-mason. Üdv innen is :-) Volt villogás, üdvözlés. Jó az ilyen.
Aztán még nézegettem egy darabig a tükörben... azért egy 159 orr felkapcsolt fényszórókkal a tükörben elég súlyos látvány. :-D Vagy a tükröm torzít :-) De baromi laposnak, szélesnek tűnt.
Aztán még nézegettem egy darabig a tükörben... azért egy 159 orr felkapcsolt fényszórókkal a tükörben elég súlyos látvány. :-D Vagy a tükröm torzít :-) De baromi laposnak, szélesnek tűnt.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-13 15:37:19 // 99171
Igen, valóban más a sebességérzet. Sok összetevős amúgy, a végáttételtől az üléspozícióig rengeteg mindenen múlik. Anno a két 146-osomnál is hatalmas különbség volt, és sosem tudtam igazán megfejteni, hogy mitől. A jtd nem érződött olyan gyorsnak. Még Ferko barátom is úgy adta vissza egyszer, hogy nem csal e az óra, mert szerinte nem megy az annyival, mint amit mutat. Ezt úgy, hogy akkor neki 156 2.4 volt :-) Passz, valamiért az olyan volt.
A 159 végképp csalóka, teljesen el lehet veszni vele. Ha nem lenne sebességmérő, szerintem +-20km/h-t simán mellé lehet lőni. Nem sebességérzet nincs, hanem különbség. Nem tudom jobban megfogalmazni :-D 140-nél odalépek, tudom, érzem, hogy akkor most megyünk, sebességérzet van azért már, de a jó ég se tudja, hogy 170 vagy 200 amíg le nem nézek a mutatóra. :-)
A 159 végképp csalóka, teljesen el lehet veszni vele. Ha nem lenne sebességmérő, szerintem +-20km/h-t simán mellé lehet lőni. Nem sebességérzet nincs, hanem különbség. Nem tudom jobban megfogalmazni :-D 140-nél odalépek, tudom, érzem, hogy akkor most megyünk, sebességérzet van azért már, de a jó ég se tudja, hogy 170 vagy 200 amíg le nem nézek a mutatóra. :-)
Csabi2017-09-13 13:26:44 // 99170
És tényleg..akkor csak annyi az újítás, hogy odaírják a 96 hónapot
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-13 13:14:39 // 99169
Már kezdem érteni a csodifogyikat, létezik, Svájci Tibik rendszerint 8,2-es átlaggal landolnak és miért, talán zöldebb a fű, talán több az oxigén, talán nem mutyiznak az üzemanyaggal, talán édesebb a Milka, talán talán máshogy böfög a tehén? Hát nem a magyarázat sokkal prózaibb a Tatás üzemmód :DDD Autópályán 120, közúton 80, városban lassan mindenfelé 30... és mindenki betartja, mert mindenhol trafi hegyek
Kunyho2017-09-13 12:18:30 // 99168
Igen, de alul írják:
"Nehéz üzemi körülmények esetén (hideg éghajlat, városi közlekedés, gyakori alapjárat) a vezérműszíjat négyévenként ki kell cserélni, vagy ötévenként mindenképpen ki kell cserélni"
"Nehéz üzemi körülmények esetén (hideg éghajlat, városi közlekedés, gyakori alapjárat) a vezérműszíjat négyévenként ki kell cserélni, vagy ötévenként mindenképpen ki kell cserélni"
RomeoOne2017-09-13 12:05:32 // 99167
Ott alul a csillagoknál van kiemelve, ha valami időben van korlátozva. Megnézem majd a kocsiét, hogy abban mit írnak. Holnap úgyis kitakarom :D
Csabi2017-09-13 11:58:02 // 99166
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2017-09-13 11:51:21 // 99164
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Csabi2017-09-13 10:56:37 // 99161
Szia! 140ezer km, vagy 8év (ez meglepett, mert a régebbieken 4vagy 5 év volt a használatiban)
Mattyancs2017-09-13 10:15:11 // 99160
Sziasztok. 2,0JTDm vezérlésének mi a csereintervalluma? Hány év vagy km futás? Légyszi írjátok meg. Köszönöm.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
droberto2017-09-12 20:36:59 // 99158
droberto2017-09-12 20:32:41 // 99157
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2017-09-12 18:18:43 // 99154
2,4-es tulajok felé lenne kérdésem. Megjött a cső ami az Egr hőcserélőbe menne. De csak egy könyök ami a fém Y-ból jön ki. Egyszerűen nem lehet belatni. Elképzelhető hogy egy másik gumicsőbe megy bele? Egyszerűen nem értem, gyari és a száma is az.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Csabi2017-09-12 14:24:27 // 99151
A karakterisztika tényleg nagyon fontos, és nem lehet állandó...Gondolok itt arra amit írtál is, hogy pl a legérzékenyebb állásban már simogatni kell a gázpedált ha tartani akarom a sebességet, és marha érzékeny.. Városban tök jó, de hosszútávon nem játszik...Gondolom ezért is kapcsolható, ami miatt kiüti a remapot.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-12 14:01:27 // 99150
Én is olvastam már ezt, de ma tényleg minden alkalommal 35-nél lehetett érezni ahogy lockolt. 100km/h körüli egyenletes gurulás után gyorsításkor néha rajta lehet kapni, hogy valamit csinál a váltó, ami nem váltás. Ilyenkor lehet hogy old?
Az is érdekes, hogy a manuális módban mennyire más az egész, szerintem olyankor lockol és úgy is marad. Direktebben ugrik, normális motorfék van. Lehet hogy ez is káros, de a legjobb üzemmód egy rendes autózáshoz. D-ben kényelmes, élmény mentes, S-ben feleslegesen idióta, M-ben állat jó. Meg még annál is jobb :-)
Tényleg kíváncsi lennék egy 'rendes' 8 gangos automatára szép nagy hideg fém fülekkel. Lehetőleg amikor rápöccintek, csak egy icipicit durrogjon vissza a kémény is hátul :-)
Az is érdekes, hogy a manuális módban mennyire más az egész, szerintem olyankor lockol és úgy is marad. Direktebben ugrik, normális motorfék van. Lehet hogy ez is káros, de a legjobb üzemmód egy rendes autózáshoz. D-ben kényelmes, élmény mentes, S-ben feleslegesen idióta, M-ben állat jó. Meg még annál is jobb :-)
Tényleg kíváncsi lennék egy 'rendes' 8 gangos automatára szép nagy hideg fém fülekkel. Lehetőleg amikor rápöccintek, csak egy icipicit durrogjon vissza a kémény is hátul :-)
Online tag
1
Vendég1
460
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 155
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Zenebutik
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV