Igen és igen.:
yani🍀2018-12-03 19:21:14 // 113306
szelod92018-12-03 18:58:50 // 113305
Sziasztok! Sima váltógomb újra bőröztethető TI stílusra? Csak a külső ezüst karika miatt kérdezem. Csinált már ilyet valaki?
Shadin2018-12-03 17:59:00 // 113304
A vákuumszivattyú tömítést vedd meg, az alján a pasztázás nem nagyon javasolt. Lehet h az a baja h pasztázták :-)
Vákuum pumpa tömítés: 71753630 (6200Ft)
Vákuum pumpa tömítés: 71753630 (6200Ft)
ProdyG2018-12-03 17:43:52 // 113303
Igen, az akksiról tudok, azt töltöm is rendszeresen.
Akkor jó, ha a motorra nincs a hosszú állás negatív hatással. Persze azért 3 hétnél többet szerintem még sosem állt... de a 2-3 hét összejön néha.
Akkor jó, ha a motorra nincs a hosszú állás negatív hatással. Persze azért 3 hétnél többet szerintem még sosem állt... de a 2-3 hét összejön néha.
Macccy2018-12-03 14:59:24 // 113302
Akksinak árthat max. Hidegben gyengébben teljesít és van némi önkisülés is (bár az állítólag épp 0 - 10 fok közti hidegben a legkisebb), ezért időnként érdemes lenne rátöltsetek, ha hetekig nem mozdul. Ha merül attól visszafordíthatatlanul károsodhat (szulfátosodik) egy idő után. Szerintem 2-3 hetente kivehetnéd, beviszed, (csepp)töltőre csapod, .. annyi.
ProdyG2018-12-03 13:47:51 // 113301
Ilyen hidegben, bár igazából hőmérséklettő függetlenül is, mennyire árthat a kocsinak, ha hetekig áll?
Ma csak azért jöttem kocsival dolgozni, mert már 2 hete hozzá se nyúltunk. Kell ezzel a témával foglalkozni, vagy ha akár 1 hónapot áll, akkor sincs semmi baj?
Amúgy teremgarázsban áll, ami nem fűtött, tehát olyan a hőmérséklet majdnem, mint kint...
Mi csak hétvégente használjuk a kocsit (akkor se mindig), szóval akár egy nyári időszakra is vonatkozhatna a kérdésem.
köszi!
Ma csak azért jöttem kocsival dolgozni, mert már 2 hete hozzá se nyúltunk. Kell ezzel a témával foglalkozni, vagy ha akár 1 hónapot áll, akkor sincs semmi baj?
Amúgy teremgarázsban áll, ami nem fűtött, tehát olyan a hőmérséklet majdnem, mint kint...
Mi csak hétvégente használjuk a kocsit (akkor se mindig), szóval akár egy nyári időszakra is vonatkozhatna a kérdésem.
köszi!
Motomi802018-12-03 13:25:22 // 113300
Amit pluszba bontottam az a turbócső fojtószelep felöli vége meg a motorvezérlőt hajtottam félre. Nőgyógyász beállítottság jell hozzá. Autószerelő a szakmám. Láttam már hasonlót. Nem egy egyszerű dolog de megoldható. ;)
Macccy2018-12-03 13:13:48 // 113299
Tavasszal ezeket le akarom tömíteni, takarítani. Vákuumpumpen tömítést lehet kapni külön szerinted? És hol? :)) Bepasztázok mindent is, nem akarok olajat látni, nem akarok olajat érinteni a motortérben.
Macccy2018-12-03 13:07:28 // 113298
1 óra alatt??? :D Azt hoogy? Lehet nálam a "bazmegolás" vitte az időt .... XD
Motomi802018-12-03 12:55:36 // 113297
pettinke2018-12-03 08:51:05 // 113296
sajnos a DEPO lámpatestek vacakok, ismerősöm a Passatba is inkább visszatette a gyárit, mert még az is jobb volt :-(
fazek2018-12-03 08:27:57 // 113295
DEPO lámpa. A képek nem tudják visszaadni a valóságot,de tényleg elég "furcsán" világítottak.
antonov2018-12-03 08:14:54 // 113294
Hú de betyárul világított az az utánygyártott. Milyen márka volt az?
Én pont ezért "faragtam" bele inkább az alisat, mert féltem az utángyártottól.
Én pont ezért "faragtam" bele inkább az alisat, mert féltem az utángyártottól.
droberto2018-12-03 00:32:55 // 113293
A vákumpumpa síktőmítése mindegyik JTD-n elöregszik. Pontosabban szar a rögzítése a pumpának.
Az olajgőz rendszer tömlő csatlakozásai is tömörtelenné válnak idővel mindenhol. Elvékonyodik a tömlő fala, csökken a rugalmassága. A gyári roppantóbilincs megtartása melett egy vékony tömítőmassza segíthet ezen.
Az olajgőz rendszer tömlő csatlakozásai is tömörtelenné válnak idővel mindenhol. Elvékonyodik a tömlő fala, csökken a rugalmassága. A gyári roppantóbilincs megtartása melett egy vékony tömítőmassza segíthet ezen.
fazek2018-12-02 22:54:01 // 113292
Hali. Én egy hónappal ezelőtt lettem kész a lámpáimmal. Írtam róla blogot,hátha ad némi segítséget.
Macccy2018-12-02 22:24:09 // 113291
Na a termosztátot kicseréltük ma, Mahle-Behr, az előző is az volt. Óra szerint 80 körül állt a hőfok előtte, valójában 68-75 fokon mozgott, tré az már, hiába volt fűtés meg minden. Csere után beállt az óra 90-re, fix. Jó szar helyen van a k*rva termosz, Pityukoma leírását kellett kövessük, egyszerűbben nem igazán ment. Viszont idő spórolásból nem engedtem le a csapon a fagyit, ezzel viszont jól összefolyattam mindent lentebb.
Ami zavar - a termosztát vacak helyén kívül - hogy a kartergáz csövek körül mocskos olajos minden, ezekkel valamit kezdeni kéne, sőt ami meglepett, hogy a fékvákuumcső-vákuumszivattyú csatlakozásnál is olajos a cső beseje. Az miért. Egyre gyanúsabb nekem a pumpa.
Ami zavar - a termosztát vacak helyén kívül - hogy a kartergáz csövek körül mocskos olajos minden, ezekkel valamit kezdeni kéne, sőt ami meglepett, hogy a fékvákuumcső-vákuumszivattyú csatlakozásnál is olajos a cső beseje. Az miért. Egyre gyanúsabb nekem a pumpa.
Roadster2018-12-02 21:44:37 // 113290
Esetleg forrás valakinek, hogy honnan lehet pont ilyen foncsort, projektort beszerezni? Vagy tapasztalat valamelyik felújítást vállaló helyről?
Alfabundi2018-12-02 19:33:42 // 113289
A lámpa belsejében lévő foncsor megy tönkre. Leég róla idővel a chrom bevonat. Felújítás vagy csere a megoldás.
Gazdee2018-12-02 18:41:20 // 113288
Helló Mindenki!
Nem tudom volt-e már korábban téma itt, vagy esetleg tud-e valaki segíteni abban, hogy sima hagyományos fényszórós 159 -esnek miért halovány a tompított fénye?
A lámpa búra kívülről nem matt! Lehet, hogy belül van valami gebasz amitől nem talál ki a fény? Vagy az izzó nincs a projektor lencse fókuszpontjában? ? ? ?
Köszi!
Nem tudom volt-e már korábban téma itt, vagy esetleg tud-e valaki segíteni abban, hogy sima hagyományos fényszórós 159 -esnek miért halovány a tompított fénye?
A lámpa búra kívülről nem matt! Lehet, hogy belül van valami gebasz amitől nem talál ki a fény? Vagy az izzó nincs a projektor lencse fókuszpontjában? ? ? ?
Köszi!
Gazdee2018-12-02 18:36:54 // 113287
Helló!
Én ilyen gumiszőnyeget használok. Nekem bejött! Jó magas az olda, ezáltal jól megtartja a koszt és könnyen ki lehet belőle borítani a kavicsot, sarat, hótét....
Mosásnál, meg csak levereted aztán már kész is!
Egyre figyelj, hogy a vezető oldalit le kell rögzítened valahogy, mert különben be tud csúszni a pedálok alá és okoz némi meglepetést!
Üdv.
Én ilyen gumiszőnyeget használok. Nekem bejött! Jó magas az olda, ezáltal jól megtartja a koszt és könnyen ki lehet belőle borítani a kavicsot, sarat, hótét....
Mosásnál, meg csak levereted aztán már kész is!
Egyre figyelj, hogy a vezető oldalit le kell rögzítened valahogy, mert különben be tud csúszni a pedálok alá és okoz némi meglepetést!
Üdv.
Smith2018-12-02 14:47:24 // 113286
Annak semmi értelme, ha egy kamera nem rögzít állandóan, csak az ütközésre kapcsol be, mert akkor értékes másodpercek telnek el, amire elindul és rögzít is. Pont a lényegről maradunk le.
Ez olyan, hogy nonstop rögzít, felülírva folyamatosan a legrégebbi felvételt. Amikor valami esemény van (ütközés, mozgás), akkor értesít az alkalmazáson keresztül, illetve elteszi megőrzésre az eseményt rögzítő felvétel részletet, nem az eseménytől kezdve, hanem az előtte lévő másodpercekkel együtt.
Ez olyan, hogy nonstop rögzít, felülírva folyamatosan a legrégebbi felvételt. Amikor valami esemény van (ütközés, mozgás), akkor értesít az alkalmazáson keresztül, illetve elteszi megőrzésre az eseményt rögzítő felvétel részletet, nem az eseménytől kezdve, hanem az előtte lévő másodpercekkel együtt.
szelod92018-12-02 09:49:09 // 113285
És ha olyan kamerát használnál, ami mozgásra kapcsol be? Akkor nem kéne féltened az akksit, nem?
ProdyG2018-12-02 09:39:59 // 113284
Szerintem akkor van a legtöbb esélyed, hogy valaki megkarcolja a kocsit, ha valóban 2 kocsi helyére állsz be, ahogy leírtad :) Főleg, ha abszolút nincs több szabad hely.
Don Gombóc2018-12-02 08:02:45 // 113283
Na jó. Nem az ezt tudjuk. Amúgy bármilyen eseményhez jó dolog, csak a műszerfalat és téged ne lásson kamera. Így nem használható ellened. Pláne ha másik csajt fuvarozol, akkor Melinda sem szakítja le az arcodat. :-)
Smith2018-12-01 21:08:50 // 113282
Mi az hogy romhalmaz teeeeeeee :)
Smith2018-12-01 20:58:35 // 113281
Nem attól félek, hogy ellopják, tudom, hogy nem :) Inkább attól, hogy valami kretén lekoccolja, nekinyitja az ajtót, stb.
Ahogy szoktad is látni, azért állok be olyan "faszul" a parkolóba, hogy ne tudjon senki a közelembe parkolni :) Teljesen ferdén, és olyan távolságot tartva, hogy még egy autó ott már ne férjen el :D
Meg a másik indok, hogy kocka vagyok...
Ahogy szoktad is látni, azért állok be olyan "faszul" a parkolóba, hogy ne tudjon senki a közelembe parkolni :) Teljesen ferdén, és olyan távolságot tartva, hogy még egy autó ott már ne férjen el :D
Meg a másik indok, hogy kocka vagyok...
Don Gombóc2018-12-01 19:01:03 // 113280
És miért kell annak működnie ha nem mész vele? Ha ott áll a céges parkolóban vagy otthon? Riasztónak illetve rabló megfigyelőnek felesleges, mert ki lop egy Olasz romhalmazt Peti? :-)
Smith2018-12-01 18:03:36 // 113279
Nem az önkisülés izgat, hanem beépítenék egy első-hátsó cloud-os dashcamet aminek állandó netje lesz, mobil hotspottal, szintén fixre építve. Persze lesz akku őr is, ami lelövi a cuccot ha esik a fesz, ezért lenne jó, ha minél tovább tudna az akku működni. Persze egy ilyen berendezés áramfelvétele nem túl magas, de sok napig, töltés nélkül, télen, kitudja...
Shadin2018-12-01 16:11:16 // 113278
Szerintem az indító akkora áramot vesz fel amekkorára szüksége van és arra elég is a gyári kapacitás és azt sem hinném, hogy jó akkunál az önkisüléssel kalkulálni kellene, nincs számottevő különbség, annyi biztos nem amennyivel drágább a nagy. És ha még behozom ide a generátor töltési képességét is akkor meg is leszek lincselve :-)
Smith2018-12-01 16:07:32 // 113277
Nem amiatt, csak (lehet, hogy ez hülyeség) ha nagyobbat veszek bele, az esetlegesen lassabban is merül le, tovább tartja a töltött állapotát, illetve indítozáskor sem tudja úgy lerántani az önindító.
Shadin2018-12-01 14:36:23 // 113276
Véleményem szerint, ha másfélszer annyiért veszel nagyobb akkut az pont annyi idő alatt fog beszarni, amíg meg jó, addig a gyári méret is pont elég, hacsak nem rángatja egy 2 KW-os autóhifi.
Shadin2018-12-01 14:07:38 // 113275
És a 190 mm magas kell bele.
Csabi2018-12-01 13:06:48 // 113274
315mm hosszú kategória fér bele max, a következő lépcső (353mm) már nem... Ez azt jelenti, hogy a 90Ah-s akksikat már nem kell nézegetnünk...Alatta ok.
Zolesz2018-12-01 12:50:17 // 113273
A helyzetjelző izzót valahogy ki lehet műteni, a kis műanyag "nyelv" nélkül? A jobb oldali a kezemben maradt, de bal oldali is le van törve, csak szépen be volt helyezve a fedél alá a törött rész, de ott simán kijön az izzó.
olahzolee2018-12-01 12:44:39 // 113272
Exide EA852 85Ah 800A
Fizikalisan nem fer bele nagyobb, ez teljesen kitolti a rendelkezesre allo helyet.
(2.0 170lo)
Fizikalisan nem fer bele nagyobb, ez teljesen kitolti a rendelkezesre allo helyet.
(2.0 170lo)
Zselé2018-12-01 09:54:32 // 113271
74Ah-s van nekem, ha jól tudom ez az ajánlott. Eléggé kitölti a tálcát, de beférne még kicsit nagyobb is, talán 90Ah is... csak kérdés, hogy minek ?:)
Smith2018-12-01 09:25:51 // 113270
Ha már itt tartunk, tudja valaki mekkora a legnagyobb akku fizikailag, ami berakható, mondjuk egy 2.0-ba?
Motomi802018-12-01 05:15:59 // 113269
Igen. Ilyet már olvastam itt is. Nekem igazán szerintem csak az maradt. Bár a cikk szerint meleg inditási gond volt. Nekem tök mindegy, hogy hideg vagy meleg. De kizárás alapon meg kell próbálnom.
Macccy2018-11-30 23:56:10 // 113268
https://totalcar.hu/belsoseg/2018/01/16/basszus_uj_autom_lett/
Akksit vettem ma, holnap berakom. Eddig szerintem gyenge és kicsi volt benne. Ha javul megírom. Ha nem, önindító a következő tipp.
Akksit vettem ma, holnap berakom. Eddig szerintem gyenge és kicsi volt benne. Ha javul megírom. Ha nem, önindító a következő tipp.
Szabister2018-11-30 21:36:12 // 113267
Haddel2018-11-30 20:23:00 // 113266
😃😃 végülis rák a csillagjegyem😃
Smith2018-11-30 17:50:05 // 113265
Na ja, ezen lehet ISO. Ez is marelli?
VKG231!!! (156+75)2018-11-30 15:53:39 // 113264
:D Tudod itt volt az ideje a cserének :)))
Igen, állandójan alkotmányt módosítok, nem lehet bírni velem :DDD Ha valamiből meg lehet ismerni engem, az ez :D
Igen, állandójan alkotmányt módosítok, nem lehet bírni velem :DDD Ha valamiből meg lehet ismerni engem, az ez :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-30 14:49:34 // 113263
Ebből a nick-ből aztán nem jöttem volna rá, hogy kit takar. A Veszprém és az alkotmánymódosítás gyanús lett :-)
VKG231!!! (156+75)2018-11-30 14:43:21 // 113262
Haha, a citroen jumper amivel októberben visszaköltöztettem magam Bp-re kb 50 mp indítózás után indult be. Először 2 hengerrel, a környéket jótékony ködbe borítva. Aztán 2.5... 3... 3.5... mire meglett a 2.8 HDI-nek mind a 4, a Mogyoródi úttól átértem a Margit hídra :D
A km csak annyi volt benne, hogy már nem jelezte ki... :D
De végülis bérelt verda volt, Veszprémig meg újra fel is töltötte az akksit, úgyhogy mire becuccoltam az egész lakást újra beindult. 3 hengerrel :))) De az már egész jó, kevesebbel is lehet alkotmányt módosítani :D
A km csak annyi volt benne, hogy már nem jelezte ki... :D
De végülis bérelt verda volt, Veszprémig meg újra fel is töltötte az akksit, úgyhogy mire becuccoltam az egész lakást újra beindult. 3 hengerrel :))) De az már egész jó, kevesebbel is lehet alkotmányt módosítani :D
ProdyG2018-11-30 13:48:39 // 113261
Akkor ez nem ugyanaz a dolog. Az enyém sokáig indítózik. De tényleg csak néha. Ha beröffen, akkor azonnal tökéletes minden.
Olyasmi is volt nekem még tavaly, amit te írsz, hogy beröffenés után néhány másodpercig kicsit döcögős volt, mintha külön-külön indultak volna be a hengerek, vagy ilyesmi... de az év elejei hengerfej mizéria óta ez teljesen megszűnt (akkor elég sok mindent szétszedtek, kitakarítottak). Az akkori szerviz óta azonnal tökéletesen jár a motor indításkor, csak ez az önindítózás probléma maradt meg...
Olyasmi is volt nekem még tavaly, amit te írsz, hogy beröffenés után néhány másodpercig kicsit döcögős volt, mintha külön-külön indultak volna be a hengerek, vagy ilyesmi... de az év elejei hengerfej mizéria óta ez teljesen megszűnt (akkor elég sok mindent szétszedtek, kitakarítottak). Az akkori szerviz óta azonnal tökéletesen jár a motor indításkor, csak ez az önindítózás probléma maradt meg...
Pzk2018-11-30 12:43:57 // 113260
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-30 11:38:24 // 113259
Én inkább az 5-10 fokot mondanám. Nekem nem teker többet, egyből beröffen, csak döccen még párat az alapjárat, aztán kisimul. Ilyen volt mikor vettem, nem romlott nem javult. Ha az akksit fullra töltöm előző este, (és a dpf is üres?) akkor nem csinálja. Ma -6-ban semmi, szebben indul mint +6-ban. Annyit még megfigyeltem, hogy mínusz fokokban egy hajszállal (50-100rpm között) magasabbra teszi az alapjárati fordulatot. 5-10 foknál még ezt nem teszi, egyből az üzemi alapjárat van.
OFF alapjárat.. a múltkor ültem a CX-3-ban hidegen. Látszik hogy 10 éve nem benzineztem. Még mindig itt jár a benzines technika, hogy "szivatóval" pörög a motor ezerrel idétlen porszívó hangon :-DDD Jó nekem az emelt fordulaton is 800-on kattogó kormos. Kicsit meglepett, mint valami 30 éves Maruti :-))
OFF alapjárat.. a múltkor ültem a CX-3-ban hidegen. Látszik hogy 10 éve nem benzineztem. Még mindig itt jár a benzines technika, hogy "szivatóval" pörög a motor ezerrel idétlen porszívó hangon :-DDD Jó nekem az emelt fordulaton is 800-on kattogó kormos. Kicsit meglepett, mint valami 30 éves Maruti :-))
ProdyG2018-11-30 11:22:28 // 113258
Nekem is van, amikor sokáig indítózik. elég idegesítő, főleg ha sokan hallják...
Általában hideg motornál, 10-20 fokos külső hőmérséklet környékén. Nagy hidegben nem tapasztalom és nagy melegben sem. Szerintem vannak még ezzel így itt páran, úgy tudom nincs rá egyértelmű megoldás, de majd a többiek megmondják.
Általában hideg motornál, 10-20 fokos külső hőmérséklet környékén. Nagy hidegben nem tapasztalom és nagy melegben sem. Szerintem vannak még ezzel így itt páran, úgy tudom nincs rá egyértelmű megoldás, de majd a többiek megmondják.
Smith2018-11-30 10:20:45 // 113257