Sziasztok,
Néhány hete kiírta az autó, hogy "change engine oil". Mondom jó, 3000km van az olajban, elfelejtettük kiütni, van ilyen: kiütöttük, nem írta többet. Most kb. 7000 km van azóta az olajban - illetve ennyi telt el a szervíz óta - , és most elkezdett gyújtás ráadásnál egy sárga villáskulcsot mutatni nekem néhány másodpercre, illetve hogy 1800km - aztán már csak 1500, ahogy mentem vele. Ez mi? Két helyen kell kiütni a szervíz számlálót? Vagy két külön dologról van szó?
Zselé2019-06-04 20:40:17 // 117006
Shadin2019-06-04 14:58:07 // 117005
Akkor az olaj nem valószínű, egy kilőve :-)
Amennyiben meg lambda kábel v. stekker hiba az hamar kiderül...
Napközben meg Pesten vagyok a Fradi pályánál, talán az közelebb van. Keress ha úgy gondolod.
Amennyiben meg lambda kábel v. stekker hiba az hamar kiderül...
Napközben meg Pesten vagyok a Fradi pályánál, talán az közelebb van. Keress ha úgy gondolod.
Smith2019-06-04 12:41:38 // 117004
25000 Ft a gyári új. Nem olcsó. Mondjuk most rendeltem Golfba bal hátsó bizt.övet feszítővel, és volt pofájuk rátenni egy 96000 Ft-os árcédulát... KILENCVENHATEZER FORINT. Szóval, semmi nem olcsó, legyen szó akármilyen márkáról.
SzJanos2019-06-04 11:10:53 // 117003
A csonk sajnos a helyén maradt, a kar ami tartja törhetett el, és lecsúszott róla simán.
Smith2019-06-04 10:25:25 // 117002
Az én alvázszámom alapján ez jött ki, nekem fekete a belső, a plafon, a napellenző, minden feket. De lehet, hogy érdemes lenne a saját alvázszámod alapján is megnézni. Ha már leesett, hadd kérdezzem meg, hogyan lehet direkt leszedni, mert nekem meg fölötte mintha időnként (ha le van hajtva) zörög valami, csak nem merem feszegetni, emiatt.
SzJanos2019-06-03 21:33:29 // 117001
Pár napja elkezdett kicsit lógni a napellenzőm, aztán ma amikor hazafelé taartottam a naplementében, és próbáltam lehajtani egy hangos reccsenés keretében eltört, és le is csúszott a csonkjáról. Be lehet valahol szerezni gyári, vagy utángyártott napellenzőt, tudtok cikkszámot, vagy bármit ami segíthet? Fekete kellene, és bontóknál csak barnát/szürkét láttam. Köszönöm a válaszokat!
Haddel2019-06-03 21:15:47 // 117000
Haddel2019-06-03 21:15:01 // 116999
cscs2019-06-03 20:24:35 // 116998
kösz a tippeket, megnézem akkor első körben a gyertyaűrben az olajat (bár ha lett volna, azt mondta volna a szerelő, mikor gyertyát cserélt nemrég, nem sokkal azután, hogy megvettem a kocsit).
Ez a kölcsön lambda elég jól hangzik, nagyon nagy kösz! :)
Simán élnék vele, mert vaktában nem költenéké 30-40 ezret. Lehet hogy egyet gurulok is hamarosan Százhalombattára, onnan hazáig ki is derül, hogy ez megoldotta-e a problémát, aztán visszapostázom, vagy gurulok mégegyet örömömben :D
de majd csak hónap vége fele lesz erre időm szerintem.
Ez a kölcsön lambda elég jól hangzik, nagyon nagy kösz! :)
Simán élnék vele, mert vaktában nem költenéké 30-40 ezret. Lehet hogy egyet gurulok is hamarosan Százhalombattára, onnan hazáig ki is derül, hogy ez megoldotta-e a problémát, aztán visszapostázom, vagy gurulok mégegyet örömömben :D
de majd csak hónap vége fele lesz erre időm szerintem.
csAR2019-06-03 15:45:31 // 116997
Nem kell kárpitot bontani az SW-nél.
Az üléseket elöre döntöd,a takarópanelt 1-1 db 6-os csavar fogja.Kifordítod a panelt és hajrá.
Az üléseket elöre döntöd,a takarópanelt 1-1 db 6-os csavar fogja.Kifordítod a panelt és hajrá.
Shadin2019-06-03 15:26:02 // 116996
Első körben nézd meg h van-e olaj a gyertya űrben, ha van, akkor az nem tesz jót a gyújtásnak, ami nem tesz jót a lambdának az meg a fogyasztásnak. Egyébként mindkettő kód a lambdára utal az első kábelhibára, a második meg az O2 szenzor valamijére :-( Tudok adni egy kölcsön lambdát, ha erre jársz, már ha nincs közelebb.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-03 15:23:02 // 116995
az 5 vezetékes szonda sajnos tönkre megy
cscs2019-06-03 14:30:11 // 116994
Sziasztok!
a TBi-nél egy ilyen hibakódba szaladtam nemrég:
P0134 - Lambdaszonda áramkör aktivitás nem érzékelt (1.hengersor 1.szonda)
a tünetek:
monoton 140 körüli tempó mellett 50-80 km után egyszercsak "bedadog", gázadásra nem egyenletesen, és elég erőtlenül gyorsul, a visszapillantóban pedig fekete füstöt látok.
emellett szerintem a fogyasztás is több, mint kéne lennie (könnyű lábbal falujáratban 11 körül, normál használattal 13 l/100km).
van egy másik hibakód is mellette mindig, de ezt nem tudom értelmezni:
P1172
ez mit jelent?
és ezt (is) megoldja vajon egy lambdaszonda csere?
volt ugyanilyen már valakinek?
a TBi-nél egy ilyen hibakódba szaladtam nemrég:
P0134 - Lambdaszonda áramkör aktivitás nem érzékelt (1.hengersor 1.szonda)
a tünetek:
monoton 140 körüli tempó mellett 50-80 km után egyszercsak "bedadog", gázadásra nem egyenletesen, és elég erőtlenül gyorsul, a visszapillantóban pedig fekete füstöt látok.
emellett szerintem a fogyasztás is több, mint kéne lennie (könnyű lábbal falujáratban 11 körül, normál használattal 13 l/100km).
van egy másik hibakód is mellette mindig, de ezt nem tudom értelmezni:
P1172
ez mit jelent?
és ezt (is) megoldja vajon egy lambdaszonda csere?
volt ugyanilyen már valakinek?
droberto2019-06-03 14:25:09 // 116993
Én Eibachot vettem. Nem érzek-, illetve most már nem is mérek különbséget.
Ha a hsz-aimnál rákeresel a rugó szóra mindent megtalàlsz. Kb egy hónapja cseréltem.
Ha a hsz-aimnál rákeresel a rugó szóra mindent megtalàlsz. Kb egy hónapja cseréltem.
Haddel2019-06-03 12:35:27 // 116992
Ez az én blogom,benne utalással Warbirunner blogjára,ami nagy segítségemre volt.
Haddel2019-06-03 12:33:23 // 116991
Én a gyárit ajánlom,az utángyártott Monroe viselkedése nekem nem tetszik.
Balu19902019-06-03 12:03:14 // 116990
Sziasztok.
Sajnos engem is utolért a rugótörés. Segítségeteket szeretném kérni, hogy mely rugókat ajánljátok, valamint azt is megköszönném, ha valaki belinkelné a blogját a cseréről (lehetőleg minél kevesebb beltér bontással jár, valakinél olvastam, hogy nem kell teljesen lebontani).
Segítségeteket előre is köszönöm.
Sajnos engem is utolért a rugótörés. Segítségeteket szeretném kérni, hogy mely rugókat ajánljátok, valamint azt is megköszönném, ha valaki belinkelné a blogját a cseréről (lehetőleg minél kevesebb beltér bontással jár, valakinél olvastam, hogy nem kell teljesen lebontani).
Segítségeteket előre is köszönöm.
FRC2019-06-03 07:18:11 // 116989
A kis Qurva Q-Tronic, jól megszivatott...
Az automataváltó kar P ben volt, viszont az R -led világított a kar mellett.
Műszerfalon is "P" volt.
Picit hozzá kellett érnem a váltókarhoz led a helyes jelzést adta és már röffent is a bestia!
Az automataváltó kar P ben volt, viszont az R -led világított a kar mellett.
Műszerfalon is "P" volt.
Picit hozzá kellett érnem a váltókarhoz led a helyes jelzést adta és már röffent is a bestia!
FRC2019-06-03 06:52:42 // 116988
Az akku új, 2 hónapos. Nem azzal van a gond szerintem.
pettinke2019-06-02 23:28:47 // 116987
próbáld meg feltölteni az akkut, de méginkább kicserélni.
FRC2019-06-02 22:47:49 // 116986
Fiúk!
Segítséget szeretnék kérni,
Beteszem a kulcsot, bereteszeli de a start/stop gombra nem reagál, nem kezd el indítózni. Gyújtás van, hibát nem ír ki. Mégegyszer megnyomom kioldja a kulcsot. Megint start lezárja , de semmi változás.
Egyenlőre levettem az akkut.
Ötlet?
Segítséget szeretnék kérni,
Beteszem a kulcsot, bereteszeli de a start/stop gombra nem reagál, nem kezd el indítózni. Gyújtás van, hibát nem ír ki. Mégegyszer megnyomom kioldja a kulcsot. Megint start lezárja , de semmi változás.
Egyenlőre levettem az akkut.
Ötlet?
Haddel2019-06-02 20:07:48 // 116985
Óh ,értem! Köszönöm az infót!
Smith2019-06-02 17:18:59 // 116984
Ugy emlékszem, hogy a legzsak hiba nem tunik el, csak akkor ha kitorlod MES-sel. Szoval hiaba mozgatsz barmit, attol nem fog eltunni, akkor se, ha mar reg mogmozgattad azt amit meg kell.
Haddel2019-06-02 16:09:20 // 116983
Nincs Mes- em:( Igen ,akkusaru lent volt,egész éjjel töltőn volt az akksi. Ülés alatti stekkereket megmozgattam,de semmi változás.
droberto2019-06-02 15:53:35 // 116982
Miért nem MES-el nézted?
Ki kellene mindenképp olvasni?
Szedted le néhány percre az akksi sarut?
A stekkerek jók (térd légzsák, ülés alatti csati, csillár, jobb egy kapcsoló...stb)? Nincs kontakt hiba? A csillárt nem piszkáltad? Led jó benne?
Ki kellene mindenképp olvasni?
Szedted le néhány percre az akksi sarut?
A stekkerek jók (térd légzsák, ülés alatti csati, csillár, jobb egy kapcsoló...stb)? Nincs kontakt hiba? A csillárt nem piszkáltad? Led jó benne?
Haddel2019-06-02 15:08:17 // 116981
Bakker,nem akar eltünni a légzsák hibajelzésem. Akksit feltöltöttem tegnap.Alfaobd-vel próbáltam volna kiolvasni ,de valamiért nem caatlakozik,pedig régebben ment. a Torque aplikáció pedig nem mutat hibakódot. Kedden meg megy az autó vizsgázni,szerelő mondta ,nem fog légzsák hibával levizsgázni. Félek ,ha ők csinálják,drága lesz..
Mit tudnék megnézni? Csak úgy menet közben jött elő a hiba . Elötte kormány+ kulcs hibát is írt,de az eltünt. Csak a légzsák maradt. Van ötlete valakinek?
Mit tudnék megnézni? Csak úgy menet közben jött elő a hiba . Elötte kormány+ kulcs hibát is írt,de az eltünt. Csak a légzsák maradt. Van ötlete valakinek?
Kroszter2019-06-02 15:07:53 // 116980
Az király!
Köszi
Köszi
Csabi2019-06-02 14:56:35 // 116979
Valószínűleg beázik valamelyik ajtónál. Nézd meg alul a szőnyegeket, hol vízes, nedves.
Kroszter2019-06-02 14:35:35 // 116978
Ha bepárásodik az ablak, úgy, hogy csak áll a kocsi és süti a nap az jelent valamit? Mármint még ezt nem is tapasztaltam, de pl ma is sütötte a nap, majd most elkezdett esni az eső és teljesen bepárásodott belülről. Tudom ,hogy ez páralecsapódás, de mivel eddig ezt nem csinálta gondoltam, hogy megkérdezem.
Lexlutor2019-05-31 23:11:46 // 116977
Ez a legjobb, legdrágább.
Szabister2019-05-31 20:50:56 // 116976
Én ezt a márkát választottam. Már több mint 1 éve az van alatta.
https://alfaamore.hu/tagok/12499/autok/14504/blog/35760
https://alfaamore.hu/tagok/12499/autok/14504/blog/35760
szelod92019-05-31 12:44:39 // 116975
Sziasztok!
Ablaktörlőből kinek mi vált be? Most, hogy itt a monszun :D Bosch A084S-t néztem. Van vele tapasztalatotok?
Ablaktörlőből kinek mi vált be? Most, hogy itt a monszun :D Bosch A084S-t néztem. Van vele tapasztalatotok?
Lexlutor2019-05-31 12:11:33 // 116974
Nálunk is lehet kapni. Biztos jó az is. Én nem próbáltam.
Lexlutor2019-05-31 12:10:10 // 116973
Törik a gyári, típushiba. Én is újatt vettem, az is eltört 9 hónap után. Sachs volt, lehet rosszat fogtam ki. Gyárival másképp feküdt az úton. Bontottat amúgy nem nagyon lehet találni hozzá.
gyml2019-05-31 06:47:54 // 116972
Én a Bilstein gyári méretekkel megegyező R10333-at néztem ki. Kb 9-10 ezer huf/db. A gyári nem szokott törni? Úgy emlékeztem panaszkodtak páran ezért nem gondolkodtam bontottban.
gyml2019-05-31 06:46:11 // 116971
Szia!
Köszi! Amazonon találtam olyan javító szettet, amiben a fehér műanyag és a bovdenek vannak és 11,99 EUR. Azzal nem érdemes próbálkozni?
Köszi! Amazonon találtam olyan javító szettet, amiben a fehér műanyag és a bovdenek vannak és 11,99 EUR. Azzal nem érdemes próbálkozni?
Lexlutor2019-05-30 15:05:02 // 116970
Hátsó rugóból ujjat vettem, Sachs gyártmányút. 9 hónapig bírta és eltört. Most sikerült párat szerezni a tavalyi rugómhoz (köszi droberto), így megint gyári van benne.
Blog
Blog
Lexlutor2019-05-30 14:49:53 // 116969
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-30 13:45:11 // 116968
Szia! A hátsó ablakemelővel ne is kínlódj, egyszerűbb megvenni a legolcsóbb utángyártott (lengyel) szerkezetet kompletten. 8e Ft környékén meg lehet venni, egy óra alatt első próbálkozása is kicseréled. Ez pont az az alkatrész, ahol nem ragaszkodnék a gyári megoldáshoz, merthogy az rossz :-)
gyml2019-05-30 09:00:24 // 116967
Sziasztok,
egy kis segítséget szeretnék kérni. Honnan érdemes a következő alkatrészeket rendelni és mennyibe kerülnek? Ha esetleg valakinek van infója azt megköszönném. :)
1. hátsó ablakemelő fehér műanyag eleme
2. hátsó rugó
Az autó egy 159 SW 2,2 JTS. 2006
egy kis segítséget szeretnék kérni. Honnan érdemes a következő alkatrészeket rendelni és mennyibe kerülnek? Ha esetleg valakinek van infója azt megköszönném. :)
1. hátsó ablakemelő fehér műanyag eleme
2. hátsó rugó
Az autó egy 159 SW 2,2 JTS. 2006
_Ata_2019-05-29 13:29:45 // 116966
ÁÁ, köszi! Akkor csak ilyen olaszos észre se kell venni kategória :D (amíg nem rendszeres)
pettinke2019-05-29 12:44:24 // 116965
valamelyik eszköz nem jelentkezett be a CAN buszra. akkor villog a km óra, ha ebben változás van.
pettinke2019-05-29 12:43:28 // 116964
persze. azoknak a lötyögős tengelye mellett szív falsot.
_Ata_2019-05-29 12:21:39 // 116963
Jelent az valamit, hogy tegnap kereken 163.000Km nél elkezdett villogni a KM óra számláló? Következő indításnál emúlt. Valaminek a szerviz ideje? :O
Vittorio1592019-05-29 09:36:31 // 116962
Valaki vágja h anyomorult szívósor lapátoknak mi a franc köze van a hidegindításhoz???
Most úgy néz ki h pöccröff indul napi elsőre is ha lekötöm a lapatokat....
Most úgy néz ki h pöccröff indul napi elsőre is ha lekötöm a lapatokat....
Jorjie2019-05-28 17:02:21 // 116961
Nem elég csak levenni a takaróelemet, mert ott nagyobb nyílás lesz, mint a gyári. Ki kell vágni ugyanazt a méretet, majd visszaragasztani azt a peremet, akkor lesz egyforma. Annyi csak a különbség, hogy a 2.4-n ez gyárilag ki van vágva. Nem vettem észre, hogy jobban hajolgatna, elég masszív műanyag.
Szabister2019-05-28 16:26:55 // 116960
Lökhárító kialakításban nincs különbség? Nekem valaki azt mondta ha azt a takaró elemet levesszük róla ott nincs merevítés és jobban fog hajolgatni. Nem tudom mennyire igaz még nem néztem.
Jorjie2019-05-28 14:35:07 // 116959
Kell a két hátsó dob, kell az Y elágazó, ami a részecskeszűrőtől megy hátra a dobokhoz, kell jobb oldalra a hővédő lemez, kellenek gumibakok, utána össze kell csak legózni.
Klikk
Klikk
Kroszter2019-05-28 14:06:25 // 116958
Sziasztok!
Valaki innen rakott már fel dupla kipufogót az 1.9-es motorhoz? Elég ha bontóból megveszem a 2.4-esét, vagy az nem kompatibilis vele? Előre is köszönöm!
Valaki innen rakott már fel dupla kipufogót az 1.9-es motorhoz? Elég ha bontóból megveszem a 2.4-esét, vagy az nem kompatibilis vele? Előre is köszönöm!
droberto2019-05-27 22:45:43 // 116957
Miért nem tett előzményt?