Fórum >> Típusok >> 159

leopop32020-01-04 14:53:35 // 119705
Köszönöm az építő jellegű hozzászólásodat Kazes 😂😂
leopop32020-01-04 14:39:37 // 119703
Olyan sose legyen mint a kepen 😂😂
Egy elektromos autót tudok elismeri mint auto a többi vicc az pedig a Tesla
leopop32020-01-04 14:37:00 // 119702
Jaja eddig csak szegeny Shadin szopott vele ahogy olvastam a blogjában.
De akármilyen nyelven nezek Tbi ről véleményt nagyon meg vannak vele elégedve.
Muszály egyszer egy Tbi Brera cseréljem a mostani 2.2-est de elotte kap még egy nyílt rendszert 😁
leopop32020-01-04 14:30:04 // 119701
Teljesen egyet értek veled :)
Én például ezért vettem szívó benzint mert évi 5000km megyek vele
Dízel erre nagyon felesleges lett volna, foleg mert nem nagyon pályázok vele
Utólag Tbi-t vennék Brerából is 😁
Hat találok Brerából olyan áron egyszer amennyiért a 159 Tbi-k mennek egyből veszem 😁
Szasi2020-01-04 14:26:54 // 119700
Nem tudom ez lesz e a jövőkèp,de az elektromos autózás szerintem csak város,elővárosi közlekedésbe lehet alternatíva.
Ennyi töltőt nem lehet kièpiteni se hely se kapacitás nincs hozzá lásd a Norvèg pèlda , pedig az egyik leggazdagabb országa ahol elvileg fogyasztói társadalom van.
leopop32020-01-04 14:24:38 // 119699
Erre gondoltam én is
Zolibácsi2020-01-04 14:19:37 // 119698
A szerelőnél ahova én is járok ott turbócserés, gátszakadásos és olajfolyós hibát azért még én is láttam 1,8 tbi-nél. Igazából nem az autó hibája inkább a konstrukció és ha nincs szerencséd simán megtörténik a baj mint ahogy Shadinnál is. Ettől még simán mondhatjuk hogy 1.8 tbi és 2.0 jtdm 2 jól sikerült konstrukció, ha csak az erősebbik mezőnyt nézzük.
RomeoOne2020-01-04 14:09:38 // 119697
Olyan ez mint a kommunizmus, ott is kitalálták, hogy így meg úgy milyen fasza lesz, csak épp a valóságot felejtették ki a modellből...
Roll19832020-01-04 14:09:29 // 119696
Én örülök, hogy anno rábeszéltél a TBi-re. Nem igazán tudom mikor kellett nem tervezetten szerelőt látogatnom, átlagfogyasztás pedig 10 alatt van. IMÁDOM!
Liquid2020-01-04 13:08:53 // 119695
Okés, de te szobrot építesz magadnak :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-04 12:46:04 // 119694
Jah lesznek, csak nem itthon ahol az autók átlag életkora 14 év...
Smith2020-01-04 12:33:32 // 119693
Minden attól függ, ki hogyan és mire használja az autóját. Nekem jó a dízel, napi 2 x 26 km minimum, csajomnak szintén jó a dízel, napi 2 x 27 km minimum, évente sokszor pedig mindegyikbe belemegy egy 700 km-es túra Bük - Tiszakécske útvonalon. Enyém 6.5 l/100, csajé 4.2 l/100, benzinesből ez jelentősen többe kerülne nekünk.

Egyébként, hamarosan nem lesznek ezzel gondjaink, ha igazak a jóslatok....

Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-04 12:22:53 // 119692
Eddig 1 Tbiről tudunk amire költeni kellett... ez kB olyan, hogy a Giulia QW is veszélyes, mert egyben már volt motorcsere... mivel a Tbi egy szögegyszerű szerkezet a 2. 4hez képest így bizony a fenntartási költsége is kevesebb
Giuntini2020-01-04 12:09:54 // 119691
Úgy látszik megint kezdődik egy hozzászólás félremagyarázása. Úgy látszik ez divat lett ebben a topicban. Itt senki sem mondja hogy egyik jobb mint a másik. Nem értem a hozzászólásodat! Én csak annyit merészeltem mondani, hogy még a Tibinél is lehet a futásteljesítményből adódó probléma. Vezettem Tibit, és nagyon meggyőző! A 2,4-nél is vannak olyanok, akik a kopó alkatrészeken kívül nem költöttek az autóra, és megtörtént, hogy Tibire is kellett motorikusan költeni. Az meg jogos, hogy hosszú távú autózásnál a nagy dízelnek nincs alternatívája. Ha most vennék autót, és a Tibinek lenne automata váltója, biztos a Tibit választanám.
knrdptr2020-01-04 11:51:41 // 119690
Valószínűleg ez lesz, nincsen vele gondom. Ami bizonytalanná tesz, hogy Giulia Sw sajnos nincsen, ha lenne biztosan kivárnék. Németországban azért nagyobb a választék, akadnak keveset futott jó állapotú példányok, persze ez az árban is visszatükröződik. Azért ha ráakadok egy ilyenre, ami dízel, sw, ti felszereltségű, competizione rosso színben, átgondolom mégegyszer. :)
_Ata_2020-01-04 11:15:56 // 119689
En azert bevedenem a TBI-t. Nekem vegyes használatban 9-10kozott megall, igaz palyan csak 150. Nem erzem ugy hogy sokat koltottem volna ra 3 es fel ev alatt es nagyon meg vagyok vele elegedve. Bar en eleve nem vennek dizelt, egyszeruen nem illik ehhez az autohoz. Persze ez mindenkinek sajat velemenye, de kimondani hogy jobb az egyik mint a masik szerintem hulyeseg :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-04 10:39:27 // 119688
A piac már beárazta a dízeleket, simán vennék :-) Újonnan is jót lehet alkudni rájuk, használtban meg nézd meg a Giulia árakat. Az újabb konstrukciók még a várost is lényegesen jobban tűrik, van ismerős aki évek óta ovi-suli fuvaroz tdci Mondeoval. Nincs annak semmi baja tőle, azt se tudja mikor regenerál. Autópályán meg egy dízel, pláne egy nagyobb köbcentis mindig komfortosabb és gazdaságosabb. Pont ezért engem egy TBi-re már nehezen lehetne rávenni. Csak ha ismerném az előéletét és 100e alatt lenne benne. Talán.
Zolibácsi2020-01-04 10:31:42 // 119687
Azért a 159 2.0 jtdm nekem meg mindig favorit, ha kombi kellene. Amennyire sok gondom volt a 2.4 el annyira meg vagyok elégedve a 2.0 jtdm giuliettaval.
Giuntini2020-01-04 09:34:00 // 119686
Ebben igazad van, csak 2013-ban nem volt használt Tibi, a másik, hogy ki gondolta, hogy a dizelt így agyonvágják Európában. A másik, hogy hosszú távon 160-as tempóval a 2,4 9 litert eszik, a Tibi bőben 10 felett. Az egyik 2500-at forog, a másik 4000-et. Tibi nincs automata váltóval. Mondjam még?
Mellette meg lehet kérdezni Shadint, hogy mit költött rá a Tibi-re hogy jó legyen. Ott is bele lehet nyúlni...
Én sem vennék már dízelt, mert abszolút nem éri meg, amekkorát buksz rajta. De azért nem vennék, mert nem megyek évi 50 ezer km-t, és a várost sem bírják.
Roll19832020-01-04 09:20:26 // 119685
Az újpesti srác sok autót az érdi bontóból vagy bontós által szerez be, majd jön egy több hónapos wellness és glancolás majd utána kerül a hahura. Egy haver vett tőle kocsit, látszatra szép volt, csak aztán sorra buktak ki a dolgok és eladta a fenébe az állítólag 80 ezret se futott autót.
mizooo2020-01-04 06:59:03 // 119684
Még annyit, hogy volt nála egy fehér 2.0 SW TI 2.8M körül, na azt kerüljétek el! 10 perc nézelődés után mondtam neki, hogy nyugodtan zárja vissza.
Minden letörve, a biztitáblából szabadon lógó vezetékek, kezdődő rozsda a kényes helyeken, kopott beltér stb....
mizooo2020-01-04 06:56:49 // 119683
Sziasztok, az én vasam is az Újpesti neppertől van, a linkelt autó valóban gyönyörű de az én autóm is "hihetetlen állapotban van". Amúgy tényleg vigyázni kell a sráccal mert belül lekopott gumikkal adta el az autót, amit állítása szerint frissen tett rá és új (nem néztem meg rendesen mert azonnal ment rá téligumi, nyári szettem meg van). Akkukat nem tölti rendesen, csak bikázgatja egyből új akkuval kezdtem.
Viszont maga az autó olyan állapotban volt, amilyet még nem láttam. Itthon a 2008-as 1.9-et 4 évesen vettem (200 000 Km-el), de sokkal szarabbul nézett ki már akkor mint ez 7 évesen. Minden gyári csavar a helyén még a haspáncélban is amin csak kis karcok vannak, és egyik csavar sem rozsdás. Minden kis pöcök, takaró gyárilag a helyén. Még a gyári fékek vannak rajta, amik még elfogadhatóak. Nekem ezek sokat számítanak, szóval az autó eladta magát. A km órában most van 50 000 Km, a motorvezérlőben is, és van pár számla, szerviz matrica ami esetleg igazolásképpen működik DE ha nem ennyi van benne az sem érdekel. Minden sokkal jobban működik benne mint az előzőben, újszerűen. Szóval szerintem keveset futott :) mivel vezetem elég sokat, sokat futott 159-et (315 000-el adtam el a régit).
droberto2020-01-04 03:18:52 // 119682
Jelen. :)
Lev2020-01-04 00:26:42 // 119681
Attól függ, hogy ki mire szeretné használni.
Lev2020-01-04 00:25:44 // 119680
Akkor biztos figyelmetlen vagyok :) ha láttok jó Tbi Ti-t 2,5 millióért,küldjétek el a linket,vevő lennék rá.
leopop32020-01-03 23:33:28 // 119679
Jaja én pont ezért nem értem aki 2.4-es dízelt vesz, sokkal jobb választás a TBI és árban is majdnem ugyanaz
Jo értem az öt henger maniat de mégis 😁
leopop32020-01-03 23:29:41 // 119678
Pedig vannak :)
Prof2020-01-03 23:12:36 // 119677
Én is tőle (Attila) vettem az 2.4-es Ti-omat. Többen dicsérték a srácot Alfás körökben, nem akartam a kínálat aljáról se vásárolni (2.3Mft volt), így megvettem. aztán 6-8ekm használat után hengerfejes lett (valószínű előbb, csak akkor jelentkeztek látványosabban a jelei). Hogy tudott-e róla eladáskor, vagy sem, most már teljesen mindegy, de jól megszívtam, mert mire rendbe lesz téve, már min. 3,5Mft-omban lesz, amiből egy fiatalabb, facelift-es TBi Ti-t is vehettem volna. (fejet falba verő emojit ide!)
Prof2020-01-03 22:53:46 // 119676
Egyre több vizet kezdett fogyasztani, a végére kb. 1L/300km. Ennek ellenére lábon hazahatom Hollandiából, 4L-t utánatöltve. Cserben nem hagyott. :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-03 22:51:55 // 119675
Svájci Tbi Ti-ket hoz be, ott kevés méteres nincs 3 milla alatt vámmal, áfával... ami normális bizony 3-3.5 között jön ki... nálunk is ennyi igaz általában 8 kerékkel, de leinformálható kmrel stb, stb
Lev2020-01-03 22:42:33 // 119674
Sokáig kerestem ilyen autót, az általam említett áron, nem egyet néztem meg, mégsem találtam olyat, amit megvettem volna. Én még nem nagyon láttam normális Tbi-t 2,5 millióért, főleg nem Ti-t.
leopop32020-01-03 22:31:33 // 119673
Inkább 2.5
Szasi2020-01-03 22:29:56 // 119672
Általában hihetetlenül alacsony km el árulja ,nem mondom nincs ilyen elvètve ,de neki szinte csak rendkívül alacsony futásteljesítmènyű alfái vannak.
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-03 22:08:03 // 119671
És miért ne lehetne kevés km? Erre állt rá. Van ami lathatóan javított, azok sosem sérülésmentesnek vannak hirdetve. Használt autók 3-4m között, nem gondolom, hogy hibátlannak kell lenniük . Csak amit leír, elmond, az legyen igaz. A többit meg kell nézni és dönteni róla.
Lev2020-01-03 21:45:32 // 119670
Több tag is vett tőle autót, vegyesek a visszajelzések. Egy normális Tbi Ti ára 3-3,5 millió forint, szerintem.
Liquid2020-01-03 21:42:07 // 119669
mekkora a felár? Mert be is kell hozni, honosítani ésatöbbi, meg az árrés.
leopop32020-01-03 20:56:48 // 119668
Elhiszem azért csinálja ezt mert egy átlagembert ezekkel át lehet verni sajnos :/
Remelem az Amoren senkit nem sikerült neki
leopop32020-01-03 20:53:34 // 119667
Jaja meg például az 1.8 TBI-ket irreális áron árulja, ugyanolyan állapotú, km számú autókat sokkal olcsóbban találtam autoscout-on meg mobile.de-n
Nem kevés felárral árulja
alfa155gyuri2020-01-03 20:46:10 // 119666
Én voltam nála,soha többet!Túlszaturált képek,agyon szilikonozott vagy minek nevezzem kasztni és mindig kevés km.
tirex2020-01-03 20:19:30 // 119665
Ha autópályázol nem lesz vele gondod sztem. Én is pályán használom, az előző 330ezernél tört össze de nem akartam eladni. A mostaniban 320ezer van és megy gond nélkül. Ezzel már kihúzom a Julisig,de megtartom, nyugdíjas lesz második autóként. Sokat számít hogy vezetsz, én egy fékgarnitúrával elmegyek 150ezret mert nem taposom állandóan. De a tempomatos huzamos pályázást meghálálja.
Giuntini2020-01-03 19:28:38 // 119664
Csatlakozom. Turbó felújítás, generátor csere és egyebek nem férnek bele megelőzésszerűen. Túlságosan drága alkatrészek. Nálam pépdául az ékszíjtárcsa sem adott előjelet, egy reccsenés, és elment a szervó meg a tóltés.
Liquid2020-01-03 19:19:17 // 119663
Egyszerű kopó-fogyó alkatrészeknél ez működik, egy bizonyos szintig. Amúgy meg szerintem kb. mindegyikünk így cselekszik. De nem tudsz tervszerűen komplett olajcső rendszert, kardánt, leömlőt, turbot, befecskendező rendszert cserélni csak úgy megelőzésszerűen, mert hátha tönkremegy hamarosan, mert akkor kb. az Isten pénzét ölnéd bele, arról nem is beszélve, hogy nagyrészt feleslegesen csereberélnél.
Shadin2020-01-03 18:40:20 // 119662
Hogy utálom az eladási vastagviaszt az autón bakker :-(
Attis2020-01-03 17:50:02 // 119661
Alaposan át kell nézni a portékáját az biztos. Saját tapasztalatból mondom, hogy aki ennyiért vesz autót, az nagyítóval nézze át. Nehogy úgy járjon, mint én, hogy az első mosás alkalmával lejött a "polírozása" ezáltal látható lett sok száz ici-pici kőfelverődés a motorháztetőn. Van az az árszint, ahol beleférnek az ilyen használatból eredő dolgok, amit megpróbál az ember egy kis turpissággal leplezni, de ez már nem az az árszint SZVSZ.
Giuntini2020-01-03 17:25:04 // 119660
Azért az újpesti nepper baromian jó fotókat készít, ért ahhoz, hogy glancolja ki az eladásra kínált autóit. Hallottam már azért arról is negatív véleményt.
Krisz562020-01-03 15:27:56 // 119659
Én éppen emiatt cserélem a szerelőm által mondott alkatrészeket tervszerűen még mielőtt megadná magát. (Volt is, hogy utolsó előtti pillanatban lett kicserélve a dolog...)Nemcsak nyugodtabb vagyok, de tervezhetőek a költségek is. Ettől függetlenül adódhat előre nem látott probléma, de ilyen még nem volt az elmúlt 1 év és 25e km alatt. :)
RomeoOne2020-01-03 15:18:10 // 119658
Még ha fel is tesszük, hogy tényleg annyi a km, amennyit ráhazudnakírnak, még akkor is komoly felár. Lehet, hogy lesz valaki, akinek megéri, hogy ha kipróbálja és tényleg érezni benne azt, amit írsz.
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-03 14:24:05 // 119657
Itt egy pl. Én simán vinném ennyiért.
Szerintem egy valóban kis futású autó megéri a felárat, mert nincs vele macera, és más az egész érzete az autónak. Egy bármilyen jól szervizelt, de nagyobb futású autó sosem lesz olyan, mint egy gyári futóművön, gyári kuplunggal szaladó kis km-es.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak